Sadness!
#121 Napisany 13 maja 2006 - 11:31
A teraz wyobraźcie sobie dialogi po angielsku w grze
A może to ma być czarno-biała i niema produkcja? Tak dla klimatu
#122 Napisany 13 maja 2006 - 14:02
#123 Napisany 14 maja 2006 - 12:02
http://revo-europe.com/news.php?nid=9172
We'd like to point out that any grammar errors and mistakes in quotes from this article appear as they do in the actual press release, and not through any fault of R-E.
OMFG ile tu jest bledow językowych o__O
#124 Napisany 14 maja 2006 - 19:21
No więc na E3 był... "smutek"Ale wiem co będzie na E3 i radzę wstrzymać się z komentarzami do po E3 - naprawdę D Zwłaszcza jak zobaczysz na jakim stoisku będzie Sadness prezentowany
Naprawdę radze wyluzuować z negatywnymi komentarzami. Chyba, że to pomaga leczyć kompleksy... Do E3 zostało niewiele czasu. Zobaczycie ocenicie
Ale za to kompleksy wyleczone
#125 Napisany 14 maja 2006 - 19:29
jaki obciach... załamałbym się, gdybym był tym całym Orłowskim.
edit: obejrzałem ten trailer... żałosna czcionka, lipna siksa wymachująca pilotem przed TV jako gracz i wciśnięta w pseudostylowe ciuchy jeszcze bardziej lipna siksa nr 2 w roli głównej bohaterki... co to ma być? bo na pewno nie trailer gry... wychodzi na to, że Sadness w ogóle nie istnieje - przecież na razie pokazano tylko filmik z kiepską aktorką biegającą po ciemnych pokojach i kilka artów. gdzie gameplay, gdzie choć skrawek grafy liczonej w czasie rzeczywistym?
obciach, istny obiach!
#126 Napisany 14 maja 2006 - 20:53
Zwłaszcza jak zobaczysz na jakim stoisku będzie Sadness prezentowany
To gdzie była prezentowana, o ile była o_O
Zobaczycie ocenicie
no oceniam: traier do bani o_O
W sumie już przywykłem do tego, że Piotrek mydli oczy - macie z N wiele wspólnego
#127 Gość__* Napisany 16 maja 2006 - 18:09
no oceniam: traier do bani o_O
Moja ocena to: Rotflik, Sadness
#128 Napisany 19 maja 2006 - 09:52
To już wiadomo kto im zrobił ten trailer - StaszekPrzedstawiam czarno-białą reklamę gry "SADNESS" - mrocznej, klimatycznej produkcji przeznaczonej na konsolę Nintendo WII. W podwójnej roli wystąpiła urocza Agatka, znana z roli Daisy w reklamie książki "Chłopaki Anansiego"
#129 Gość__* Napisany 19 maja 2006 - 09:56
#130 Napisany 19 maja 2006 - 10:40
#131 Gość__* Napisany 19 maja 2006 - 11:17
Myślę, że na E3 sprawa sie wyjaśni, ale w tej chwili nie widze potrzeby aby jakoś szczególnie jarać się Sadness, jak to robi 99% userów Świata-N
Smieszą mnie Twoje słowa, gdyż dwie osoby pracujące w Nibrisie z redakcji Świata N raczej ciężko żeby stanowiły 99% całości. Dziwi mnie też Wasza mentalność, zauważyłem że do Waszej rozrywki należy jeba***e każdego komu w naszym kraju wpadnie sama myśl zrobienia gry. Dobra wuje, dam bądź komu dev kita i niech zrobi cokolwiek w co będzie się dało z miłą chęcia grać. Uważacie nadal Kutaragiego za mistrza, liżcie mu dupę dalej, ja nie mam nic do tego. Ale jednak jak ktoś w Polsce stara się zrobić coś fajnego, to niszczymy! Dajcie spokuj...
#132 Napisany 19 maja 2006 - 11:25
#133 Napisany 19 maja 2006 - 12:20
Nie, do Naszej 'rozrywki' należy 'jeba***e każdego' kto wciska kit:Dziwi mnie też Wasza mentalność, zauważyłem że do Waszej rozrywki należy jeba***e każdego komu w naszym kraju wpadnie sama myśl zrobienia gry.
No to po E3 chyba kilka oóśb zmieni zdanie
Ale wiem co będzie na E3 i radzę wstrzymać się z komentarzami do po E3 - naprawdę D Zwłaszcza jak zobaczysz na jakim stoisku będzie Sadness prezentowany
No i co? Takie to całe Nibris wielkie, że tralier Sadness zrobił Staszek. A po E3 jeszcze bardziej wszyscy z 'gry' zlewają (te "kilka oósb" co nie zlewały "zmieniły zdanie").Wtedy bedziesz mógł mówić o jakości i o tym jaki jest kapitał gry... Moze jak zobaczysz liczbe zer na koncu kapitału spółki to zrozumiesz, ze to nie zabawa kilku kolesi...
Może taka mała propozycja - znajdźcie sobie w Nibris porządnego PRa (a nie Orłowsko-Tereso-Babieno-kogośtam), bo na razie całe Sadness to jeden wielki żart. Smutny.
#134 Napisany 19 maja 2006 - 14:19
Smieszą mnie Twoje słowa, gdyż dwie osoby pracujące w Nibrisie z redakcji Świata N raczej ciężko żeby stanowiły 99% całości.
nie, tego nie miałem na mysli...poprostu gra budzi zupełnie inne uczucia na forum sń niż tutaj...ale w sumie to zrozumiałe oO Nawet nie wiem kto ze śn pracuje w Nibrisie
Uważacie nadal Kutaragiego za mistrza, liżcie mu dupę dalej, ja nie mam nic do tego
a to już wogóle od czapy dałes....nikt tu go nie wielbi z wyjątkiem Czeska oO
Tomish dobrze to wyjaśnił. Jak tego nie rozumiesz to trudno. Gdyby trailer mnie zmiótł z ziemi - napisałbym to. Gdyby były normalne screeny i spodobałyby mi się - napisałbym to. Ale narazie każda huczna zapowiedź Piotrka okazuje się jedynie jakimś mydleniem oczu - a, że takie akcje mnie bardziej irytuja niż bawią, to wypowiadam się tak jak widać. proste
#135 Gość__* Napisany 19 maja 2006 - 20:47
#136 Napisany 19 maja 2006 - 21:03
a moim zdaniem to posunięcie godne pożałowania - wolę nie myśleć, jak zareagowali na to gracze poza Polską, skoro nawet dla wielu Polaków ten "trailer" jest porażkowy. :niepewny: nie wspomnę już nawet o tym, że notka prasowa Nibris jest najeżona błędami językowi. OoPosuniecie żeby zamiast gameplayu dać film z aktorami był moim zdaniem udany (i oryginalny) (...)
na początku, widząc dwa arty na krzyż, ale dwa art na krzyż, które były fajne, sądziłem, że coś z tego wyjdzie - dlatego czekałem na zapowiadany trailer i "całą masę innych atrakcji". co dostałem? NIC! zero, absolutne zero gameplay'u, ba! - nawet renderka nie pokazano! pokazano za to marny filmik by Staszek z (tak, jest do dupy) dupną czczionką. porównaj sobie to z trailerami innych gier z tegorocznego E3 - dzień do nocy. nie mam zamiaru udawać, że jest w porządku, bo Nibiris to polska firma.
pozdro, szacun.
#137 Gość__* Napisany 19 maja 2006 - 21:04
No to po kiego penisa, Piotrus N, czy jak mu tam, zapowiadal ze po E3 zmienimy zdanie i wogole Sadness bedzie taaaaki super?Posuniecie żeby zamiast gameplayu dać film z aktorami był moim zdaniem udany (i oryginalny) nawet jeśli goście zrobili tak tylko dlatego że nie maja jeszcze nic innego godnego pokazania.
BTW, faktycznie oryginalny pomysl - nie pokazanie absolutnie niczego jest niezwykle oryginalne ;]
#138 Napisany 19 maja 2006 - 22:48
#139 Gość__* Napisany 20 maja 2006 - 13:02
Zgodzam się. A tak co do samej gry to wydaje mi się że bedzie to coś na kształt Fahrenheita tylko w innym klimacie. Mam tu na myśli sposób przedstawienia akcji. Obawiam się tylko o to że "specjalne" możliwości pada Niny będą wykorzystane tylko w pewnych z góry określonych momentach jak to było przedstawione w teaserzeNibris może w ogóle nie pokazywać trailerów, nie nęcić artami, nie przygotowywać grywalnych demek, ani nie dmuchać hypu, jeśli taką ma politykę. Bo to nie trailer jest tutaj ważny. Niech robią GRĘ.
Sergiej to że film nie przedstawia samej gry nie znaczy że nie był orginalny. Widząc tony trailerów z E3 po pewnym czasie wszystkie wydają sie podobne a film Nibris zapada w pamięci choćby ze względu na swoją forme.BTW, faktycznie oryginalny pomysl - nie pokazanie absolutnie niczego jest niezwykle oryginalne ;]
#140 Gość__* Napisany 20 maja 2006 - 22:13
OK. To nagram na kamere siebie machajacego pilotem, i opublikuje ten "film" w necie, jako trailer najnowszej gry na Wii. Bedzie zapadal w pamieci chocby ze wzgledu na swoja formeSergiej to że film nie przedstawia samej gry nie znaczy że nie był orginalny. Widząc tony trailerów z E3 po pewnym czasie wszystkie wydają sie podobne a film Nibris zapada w pamięci choćby ze względu na swoją forme.
#141 Napisany 21 maja 2006 - 20:53
Wydaje się, że film powstał tylko w celu złapania wydawcy, kartą przetargową miały być pewnie newsy na zachodnich serwisach. Jak to zwykle w Polsce bywa, firma zabrała się do rzeczy od d*** strony.
Axonn, nie obrażaj się bo to nie zmieni obrazu sytuacji. Wiem, że jesteś zaangażowany i podekscytowany ale prawda jest taka, że z zewnątrz nie najlepiej to wygląda. Porównaj sobie to nowym TH DJ na Wii. Grafika niemal jak z PSX`a ale mimo to wydawca zdecydował się na pokazanie gry a nie filmu Tonym w roli głównej. Dlaczego ? Bo gra ma się bronić gameplayem a wyjaśnienie, że to dopiero początek developingu wszyscy przyjmują ze zrozumieniem. Efekt jest taki, że Ci którzy zagrali w demo, uważają, że gra się naprawdę fajnie i to dobry kierunek dla skostniałej serii.
Natomiast o Sadness nikt nic nie wie. Nie mówię nawet o trailerze czy demie. Jeżeli gra byłaby tworzona to poza artami powinny być chociaż ze 3 screeny.
W dzisiejszych czasach bez wydawcy nie ma sensu ogłaszanie jakichkolwiek szczegułów tworzonych gier. Po pierwsze; ktoś może skopiować pomysł, po drugie; bez pinieniędzy nie ma najmniejszych szans na ukończenie projektu. Dlatego właśnie Nibris czy jak mu tam, naraża się na drwiny. Dzisiaj nikt tak nie działa!
#142 Gość__* Napisany 23 maja 2006 - 01:03
Czy to nie tworzy już pewnej nutki tajemniczości jakże potrzebnej wszystkim dobrym horrorom.Natomiast o Sadness nikt nic nie wie.
A tak poważnie pomijając już jakość filmu to nasuwa mi się pewne pytanie które już na początku powinno być zadane:
Czy na E3 Nibris nie powinno pokazywać swojego tytułu wiedząc że na takiej wystawie łatwo/łatwiej jest zdobyć wydawce?
#143 Gość__* Napisany 25 maja 2006 - 16:30
Smutne, że Polacy tak reagują (nie wszędzie, ale jednak). Wiem, że był plan wydania gry równiez w polskiej wersji i w cenie 19,99 - tylko w Polsce.. Po takich komentarzach może się odechcieć...
#144 Napisany 25 maja 2006 - 16:35
#145 Napisany 25 maja 2006 - 16:43
#146 Gość__* Napisany 25 maja 2006 - 16:46
Jednak to, że Nintendo myśłi o Sadness masz choćby przykład tutaj:
http://www.nintendo-... ... asoQoKAxFI
Nintendo nie puszcza na swej stronie informacji o grach, o których nie wiadomo czy będą.
Co do angielskiego - oczywiście macie 100%centową rację. Dlatego od 20 maja Nibris obsługiwany jest przez brytyjską agencję PR.
Dante - dokładnie się akurat w tym zgadzam - na chwilę obecna nie ma się czym podniecać, chcoć wydaje mi się, że to dobrze, że Polacy robią coś na konsole. Ale tak jak nie ma czym się podniecać tak chyba nie ma co przesadzać w drugą stronę, prawda?
#147 Napisany 25 maja 2006 - 16:46
Wiem, że był plan wydania gry równiez w polskiej wersji i w cenie 19,99 - tylko w Polsce.. Po takich komentarzach może się odechcieć...
Drogi Piotrku,
Proponuję ci stworzenie gry osadzonej w realiach świata fantazji, bowiem opowiadanie bajek najlepiej Ci wychodzi. Mogłaby się nazywać "Happiness" i wylądować na pierwszym miejscu oczekiwanych gier wszechczasów. Z Twoimi umiejętnościami szybko znajdziecie wydawcę, a ze stojącym za Tobą kapitałem produkcja tytułu pójdzie jak z bicza strzelił. Za dwa lata nakręcisz film na motywach gry, a postprodukcją zajmie się Staszek.
Życzę owemu tytułowi jak najlepiej, ponieważ chciałbym kupić "Happiness" po polsku w kiosku obok mnie w cenie 0,85 złotego. Tyle kosztuje tutaj woda mineralna. Byłbym także niezmiernie rad, gdybyś dodawał do każdego egzemplarza menhir gratis.
Z poważaniem,
TH
#148 Napisany 25 maja 2006 - 18:19
Komentarze były takie, a nie inne wiesz dlaczego? Bo niepotrzebnie opowiadałeś bajki przed targami, jakie Sadness będzie wielkie i każdemu może kopara opaść na jakim stoisku ta gra będzie prezentowana. Było trzeba siedzieć cicho, a nie napełniać się pychą przed targami. Gdybyś nie pisał takich bzdur i każdy zobaczyłby ten teaser to napewno komentarze byłby zupełnie inne. Daję głowę, że każdy komentował w stylu "fajny polski akcent na targach E3". Ale oczywiście nie, Ty musiałeś każdemu mydlić oczy o fenemonenie Sadness. Czy widziałeś kiedyś, aby ktoś ze studia People Can Fly czy też twórcy Kangurka Kao pisali na lewo i prawo, jaka to ich gra będzie wspaniała? Raczej nie, bo siedzą i dłubią i jak mają coś z gameplaya to dopiero pokazują.Wiem, że był plan wydania gry równiez w polskiej wersji i w cenie 19,99 - tylko w Polsce.. Po takich komentarzach może się odechcieć...
Ale widzę, że opowiadanie bajek nadal będziesz uskuteczniał, bo po przeczytaniu o cenie "19,90 zł" po prostu ręce mi opadły razem z penisem. Nie wiem komu chcesz wciskać takie kity, chyba dzieciom z piaskownicy. Wydanie gry za 19,90 zł na naszym rynku może się jedynie opłacić developerom robiącym gry na pecety. A stosunek posiadaczy pecetów do posiadaczy Wii u nas w kraju zapewne będzie wynosił więcej niż 100:1.
W takim razie, jak nie 19,90 zł to pewnie maksymalna cena będzie wynosiła 50 zł? Trzymam za słowo w takim razie. Jak jakimś cudem Sadness się ukaże i będzie kosztowała więcej niż 100 zł to Ci to wypomnę w odpowiednim czasie.
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
#149 Napisany 25 maja 2006 - 18:39
Hmmm... Jak pisałem każdy ma prawo do oceny tego co widzi. Dziwne tylko, że na zachodnich forach trailer zebrał pochlebne recenzje. Anyway concept - teaser raczej pomógł niż zaszkodził Nibris. Skoro gra wg IGN jest 3 najbardziej oczekiwaną gra na Wii, skoro Nibris znalazło wydawcę, skoro Nintendo of Europe postanowiło przez 12 miesięcy przentowac w Oficial Nintendo Magazin kolejne informacje na temat Sadness i Nibris.
Smutne, że Polacy tak reagują (nie wszędzie, ale jednak). Wiem, że był plan wydania gry równiez w polskiej wersji i w cenie 19,99 - tylko w Polsce.. Po takich komentarzach może się odechcieć...
tak czytam ten pościk i mam małe dejavu......acha, podobne bajki opowiadałes zaraz przed E3...i nieststy nic sie nie sprawdziło. teraz serwujesz nam kolejną porcje bajeczek, jeszcze ciekawszych o_O szacun, ciekawe czego dowiemy się następnym razem: nibris pracuje nad Metroidem 4 o___O
Masz naprawde dziwny zwyczaj wpadania na forum neo raz na ruski rok, po czym piszesz coś dosyć zaskakującego i zmywasz się - czyżbyś chciał przeczekać falę krytyki? Bo takowa niewątpliwie musi nastąpić patrzac na to co wypisujesz o_O
post czyśka imo zawiera wszystko co trzeba, więc na tym zakończę
#150 Napisany 25 maja 2006 - 19:05
panie Piotrku,
tak pragnę skomentować w sposób obrazowy, by uniknąć obelg słownych, pana ostatni post w tym temacie. jak to słusznie skonstatował Daniel Johns w swym genialnym utworze Tuna in the Brine - feeble fables aren't changing many things!