Siemq !!!
Wpisujcie wasze TOP 10 na PS2
zaczynam
PES3
Tenchu3
007: Everything of Nothing
The Getaway
GTA(seria)
Manhunt
NFS: Underground
Prince of Persia
Splinter Cell
Mortal Kombat: DA
TOP 10 --- PS2
Rozpoczęte przez
Gość
, 15 03 2004 17:16
183 odpowiedzi na ten temat
#1 Gość__* Napisany 15 marca 2004 - 17:16
#2 Napisany 15 marca 2004 - 17:34
SC2
PES3
MGS 2 (nie smiac się, ja ją kocham )
Onimusha 3: Demon Siege
Devil May Cry
SSX 3
Jak 2
FFX
Na ta chwile to tyle, przypomne sobie coś jeszcze to dopisze
PES3
MGS 2 (nie smiac się, ja ją kocham )
Onimusha 3: Demon Siege
Devil May Cry
SSX 3
Jak 2
FFX
Na ta chwile to tyle, przypomne sobie coś jeszcze to dopisze
#3 Gość__* Napisany 15 marca 2004 - 17:51
GT3
Tenchu
MGS2
SSX3
Castelvania
Jak2
The Mark Of Kri
Forbiden Siren
i-Ninja
Pes3
Tenchu
MGS2
SSX3
Castelvania
Jak2
The Mark Of Kri
Forbiden Siren
i-Ninja
Pes3
#4 Napisany 15 marca 2004 - 20:03
Szkoda, że nie postanowiliście napisać dlaczego akurat te tytuły, a nie inne. Mnie Czarnulka nie zapaliła tak jak Szaraczek, ale znalazło się kilka gier, dla których warto było mieć tę konsolkę.
- ICO - piękna gra. Zarówno jeśli chodzi o wygląd jak i klimat. Akcji niewiele (moja kobieta mało przy niej nie usnęła ), ale motyw z ratowaniem (errr ... jak jej było na imię ... shitta fakka zapomniałem) urzekał. Bieganie za rączkę, walka z cieniami i złą mamusią. ICO urzeka. Warta każdych pieniędzy chociaż wiele osób pewnie nie rusza.
- MGS2 - umieściłem tę grę tutaj chyba bardziej z szacunku dla Kojimy i z uwielbienia MGSa niż dlatego, że jakoś mi się specjalnie podobała. Piękny deszcz i całkiem niezła fabuła (ale mi to plusy ), ale Raiden położył tę grę. Mimo to warto było zagrać chociażby po to by powrócić z większą radością do części pierwszej
- GT3 (ostatnio troszkę 4: Prologue), PES 3, SH3 i VF4: Evo - Tutaj nie ma o czym mówić. Po prostu jako musiałem w to zagrać i każdy kto ma PS2 powinien sprawdzić te pozycje.
GTA mi nie podeszło (wolałem pierwszą część z genialnym soundtrackiem), DMC też wydało mi się ciężkostrawne (teraz już w ogóle w to nie chcę grać po tych kilku godzinach z Viewtifulem ). Zawiodło mnie Prince of Persia, ale zakochałem się w przygodach Jade w Beyond Good & Evil. Ale ogólnie jak już mówiłem nie było jakiegoś takiego tytułu, za który wielbiłbym tę konsolkę. A co dopiero dziesięć
- ICO - piękna gra. Zarówno jeśli chodzi o wygląd jak i klimat. Akcji niewiele (moja kobieta mało przy niej nie usnęła ), ale motyw z ratowaniem (errr ... jak jej było na imię ... shitta fakka zapomniałem) urzekał. Bieganie za rączkę, walka z cieniami i złą mamusią. ICO urzeka. Warta każdych pieniędzy chociaż wiele osób pewnie nie rusza.
- MGS2 - umieściłem tę grę tutaj chyba bardziej z szacunku dla Kojimy i z uwielbienia MGSa niż dlatego, że jakoś mi się specjalnie podobała. Piękny deszcz i całkiem niezła fabuła (ale mi to plusy ), ale Raiden położył tę grę. Mimo to warto było zagrać chociażby po to by powrócić z większą radością do części pierwszej
- GT3 (ostatnio troszkę 4: Prologue), PES 3, SH3 i VF4: Evo - Tutaj nie ma o czym mówić. Po prostu jako musiałem w to zagrać i każdy kto ma PS2 powinien sprawdzić te pozycje.
GTA mi nie podeszło (wolałem pierwszą część z genialnym soundtrackiem), DMC też wydało mi się ciężkostrawne (teraz już w ogóle w to nie chcę grać po tych kilku godzinach z Viewtifulem ). Zawiodło mnie Prince of Persia, ale zakochałem się w przygodach Jade w Beyond Good & Evil. Ale ogólnie jak już mówiłem nie było jakiegoś takiego tytułu, za który wielbiłbym tę konsolkę. A co dopiero dziesięć
#5 Gość__* Napisany 15 marca 2004 - 22:18
Moje Top 10 w kolejności przypadkowej:
Pro Evolution Soccer 3
Ico
Grand Theft Auto 3
Gran Turismo 3 A-Spec
Prince Of Persia: The Sands Of Time
Burnout 2: Point Of Impact
Final Fantasy X
Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty
Jak & Daxter
Aqua Aqua: Wetrix 2
Pro Evolution Soccer 3
Ico
Grand Theft Auto 3
Gran Turismo 3 A-Spec
Prince Of Persia: The Sands Of Time
Burnout 2: Point Of Impact
Final Fantasy X
Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty
Jak & Daxter
Aqua Aqua: Wetrix 2
#6 Gość__* Napisany 15 marca 2004 - 22:59
mimo ze ps2 nie mam ,ale posiadam swoja liste najchetniej zakupionych gier w chwili kupna konsoli
-mgs2 za rewelacyjna ,iscie filmowa fabule (Mielu ,Raiden to spoko kolo nie wiem co sie do niego ludzie tak czepiaja )
-re outbrake(jestem maniakiem residentow)
-sh2 klasa sama w sobie
-gta łaj citi
-mark of kri ( a napalilem sie na te gre i juz)
-vf4 evo
i nic wiecej
-mgs2 za rewelacyjna ,iscie filmowa fabule (Mielu ,Raiden to spoko kolo nie wiem co sie do niego ludzie tak czepiaja )
-re outbrake(jestem maniakiem residentow)
-sh2 klasa sama w sobie
-gta łaj citi
-mark of kri ( a napalilem sie na te gre i juz)
-vf4 evo
i nic wiecej
#7 Gość__* Napisany 15 marca 2004 - 23:06
PES3/WE7I
Beyond Good&Evil
SC2
NFS:Underground
Tenchu 3: Wrath of Heaven!!!
Splinter Cell
THUG
Getaway
DMC
REZ
I inne chlamy z japonii, ktorych tytulow niewarto wymieniac, bo nie zalapiecie o co chodzi.
Beyond Good&Evil
SC2
NFS:Underground
Tenchu 3: Wrath of Heaven!!!
Splinter Cell
THUG
Getaway
DMC
REZ
I inne chlamy z japonii, ktorych tytulow niewarto wymieniac, bo nie zalapiecie o co chodzi.
#8 Napisany 16 marca 2004 - 00:07
1.GTA:Vice City
2.Silent Hill 2
3.Onimusha 2
4.FFX
5.PES 2
6.Soul Calibur 2
7.Ratchet &Clank
8.MoH:Frontline
9.Silent Hill 3
10.Manhunt
Pozycje nr.1-3 to mój zdecydowany top w tej właśnie kolejności,pozycje 4-10 kolejność nieco przypadkowa ,nie chciało mi sie układać alfabetycznie.No i biorę się za Forbidden Siren,a ten tytuł może namieszać w mojej czołówce.
2.Silent Hill 2
3.Onimusha 2
4.FFX
5.PES 2
6.Soul Calibur 2
7.Ratchet &Clank
8.MoH:Frontline
9.Silent Hill 3
10.Manhunt
Pozycje nr.1-3 to mój zdecydowany top w tej właśnie kolejności,pozycje 4-10 kolejność nieco przypadkowa ,nie chciało mi sie układać alfabetycznie.No i biorę się za Forbidden Siren,a ten tytuł może namieszać w mojej czołówce.
#9 Gość__* Napisany 16 marca 2004 - 12:40
1.PES3/WE7-I J
2.CDII
3.POP
4.B2
5.SC2
6.MOH:F
7.MK:DA
dużo pozapominałem...pozycja nr 1.bezapelacyjna reszta kolejność przypadkowa..
i tak we&pes 4 ever...
2.CDII
3.POP
4.B2
5.SC2
6.MOH:F
7.MK:DA
dużo pozapominałem...pozycja nr 1.bezapelacyjna reszta kolejność przypadkowa..
i tak we&pes 4 ever...
#10 Gość__* Napisany 16 marca 2004 - 12:56
THPS3/THUG
GTA3/VC
Prince of Persia: SOT
SSX3
PES3
Frequency/Amplitude
Burnout2
J&D/JAKII
DJV
Colin04
GTA3/VC
Prince of Persia: SOT
SSX3
PES3
Frequency/Amplitude
Burnout2
J&D/JAKII
DJV
Colin04
#11 Napisany 16 marca 2004 - 16:26
1. MGS2
2. Soul Calibur2
3. Final Fantasy X
4. Tenchu3
5. GT3
6. PES3
7. Jak&Daxter
8. GTA : Vice City
9. The Gateway
10. Fatal Frame2
2. Soul Calibur2
3. Final Fantasy X
4. Tenchu3
5. GT3
6. PES3
7. Jak&Daxter
8. GTA : Vice City
9. The Gateway
10. Fatal Frame2
#12 Gość__* Napisany 16 marca 2004 - 17:00
1-gta:vice
2-WE6FE
3-ratchet & clank
4-The getaway
5-mgs2
5-nfsu
6-gta3
7-oo7 EoN
8-Splinter cell
9-tenchu 3
10-to jest miejsce dla gry o której napewno zapomniałem
2-WE6FE
3-ratchet & clank
4-The getaway
5-mgs2
5-nfsu
6-gta3
7-oo7 EoN
8-Splinter cell
9-tenchu 3
10-to jest miejsce dla gry o której napewno zapomniałem
#13 Napisany 16 marca 2004 - 19:26
aż 10??hmmm...nie wiem czy było "aż" tyle wspaniałych gier (w porównaniu do psx), ale niech będzie tyle ile będzie:
-->PES3
-->FFX
-->MGS2
-->GT3
-->B2
-->PES3
-->FFX
-->MGS2
-->GT3
-->B2
#14 Gość__* Napisany 16 marca 2004 - 21:18
Nie wiem czy to bedzie TOP 10 ale:
PES3
SSX3
Prince of Persia
Manhunt
Final Fantasy X
MGS2
Ratchet&Clank (miód ;])
Kolejnosc niema znaczenia ;]
PES3
SSX3
Prince of Persia
Manhunt
Final Fantasy X
MGS2
Ratchet&Clank (miód ;])
Kolejnosc niema znaczenia ;]
#15 Gość__* Napisany 16 marca 2004 - 22:39
Na mnie najwieksze wrazenie jak narazie zrobilo ICO (Mielu - dziewczynka miala na imie Yorda ). Wg mnie jest to najlepsza gra 128 bitowej ery - cos co mnie osobiscie pochlonelo bez reszty na dlugie godziny. Niedlugo mam zamiar zagrac w to ponownie.
Ogolnie jestem maniakiem horroru, wiec na liscie znalazlyby sie przedewszystkim gry z tego gatunku. A zatem:
1. ICO
2. Silent Hill 2
3. Primal
4. MGS 2
5. Final Fantasy X
6. Project Zero
7. Silent Hill 3
8. Devil May Cry
9. Gran turismo 3
10. PES 3
Lista moze ulec zmianie kiedy wrescie przjdzie mi poczta Forbidden Siren
Ogolnie jestem maniakiem horroru, wiec na liscie znalazlyby sie przedewszystkim gry z tego gatunku. A zatem:
1. ICO
2. Silent Hill 2
3. Primal
4. MGS 2
5. Final Fantasy X
6. Project Zero
7. Silent Hill 3
8. Devil May Cry
9. Gran turismo 3
10. PES 3
Lista moze ulec zmianie kiedy wrescie przjdzie mi poczta Forbidden Siren
#16 Napisany 17 marca 2004 - 13:09
A ja wymienie mniej bo
1. PES (seria ale teraz gram tylko w PES3) - co tu duzo pisac trza zagrac gram juz w serie od Konami ok 7-8 lat i dalej nie moge przerwac 8)
2. FFX - jak dla mnie najlepszy RPG, spedzilem przy nim ok 400 h i wciaz mi malo.
3. Jak & Daxter (1 i 2) - godny nastepca Crasha, co trza wiecej
4. THUG - nie mam pomysly co napisac ale gra jest wysmienita.
5. FFX-2 - gorsza od X ale hmm ma cos w sobie
6. Champions Of Norrath: Realms Of Everquest - dobiero zaczynam grac ale juz nabilem prawie z 80h a zadko mi sie to zdarza aby mnie tak trzymalo
1. PES (seria ale teraz gram tylko w PES3) - co tu duzo pisac trza zagrac gram juz w serie od Konami ok 7-8 lat i dalej nie moge przerwac 8)
2. FFX - jak dla mnie najlepszy RPG, spedzilem przy nim ok 400 h i wciaz mi malo.
3. Jak & Daxter (1 i 2) - godny nastepca Crasha, co trza wiecej
4. THUG - nie mam pomysly co napisac ale gra jest wysmienita.
5. FFX-2 - gorsza od X ale hmm ma cos w sobie
6. Champions Of Norrath: Realms Of Everquest - dobiero zaczynam grac ale juz nabilem prawie z 80h a zadko mi sie to zdarza aby mnie tak trzymalo
#17 Napisany 17 marca 2004 - 23:04
FF X
GT 3
MGS 2
SSX (seria)
Virtua Fighter Evo
SH 2
GTA (seria)
TTT
Kessen
GT 3
MGS 2
SSX (seria)
Virtua Fighter Evo
SH 2
GTA (seria)
TTT
Kessen
#18 Napisany 17 marca 2004 - 23:55
imho najlepszymi grami na 'peesdwa' do tej pory byly takie pozycje jak:
- 'final fantasy x' - za to, ze miod az wylewa sie z konsoli...
- 'kingdom hearts' - znakomity rpg z elementami przygodowki [lub jak kto woli - znakomita przygodowka z elementami rpg] - a postacie disney'owskie wcale nie psuja klimatu.
- 'gta 3' - nic dodac, nic ujac - kto gral, ten wie ;].
- 'metal gear solid 2' - wspaniala pozycja dla wszystkich, bez wyjatku.
- 'silent hill 2' - byc moze nie pachnie juz swiezoscia, ale grywalnoscia bije na leb wiekszosc obecnych 'hitow'.
- 'the mark of kri' - hell yeah... rzeznia ;].
- 'virtua fighter 4 - the best fighter ever [jesli o ps2 mowa]...
- 'the getaway' - zaraz po 'gta 3'...
- 'baldur's gate: dark alliance' - to mozna pozostawic bez komentarza ;]...
- 'tekken 4' - jesli chodzi o bijatyki to ta stoi tuz za 'vf4'.
- 'final fantasy x' - za to, ze miod az wylewa sie z konsoli...
- 'kingdom hearts' - znakomity rpg z elementami przygodowki [lub jak kto woli - znakomita przygodowka z elementami rpg] - a postacie disney'owskie wcale nie psuja klimatu.
- 'gta 3' - nic dodac, nic ujac - kto gral, ten wie ;].
- 'metal gear solid 2' - wspaniala pozycja dla wszystkich, bez wyjatku.
- 'silent hill 2' - byc moze nie pachnie juz swiezoscia, ale grywalnoscia bije na leb wiekszosc obecnych 'hitow'.
- 'the mark of kri' - hell yeah... rzeznia ;].
- 'virtua fighter 4 - the best fighter ever [jesli o ps2 mowa]...
- 'the getaway' - zaraz po 'gta 3'...
- 'baldur's gate: dark alliance' - to mozna pozostawic bez komentarza ;]...
- 'tekken 4' - jesli chodzi o bijatyki to ta stoi tuz za 'vf4'.
#19 Gość__* Napisany 22 marca 2004 - 20:04
1.Pro Evolution Soccer 1,2 i 3
2.GTA 3 i Vice City
3.Baldur's Gate:Dark Alliance 1 i 2
4.Rachet & Clank 1 i 2
5.Jak & Daxter 1 i 2
6.Gran Turismo 3
7.Sly Raccon
8.007: EoN
9.The Gateway
10.Red Faction 2
2.GTA 3 i Vice City
3.Baldur's Gate:Dark Alliance 1 i 2
4.Rachet & Clank 1 i 2
5.Jak & Daxter 1 i 2
6.Gran Turismo 3
7.Sly Raccon
8.007: EoN
9.The Gateway
10.Red Faction 2
#20 Gość__* Napisany 28 marca 2004 - 08:32
1:arrow: FFX
2:arrow: FFX-2
3 ICO
4:arrow: JAK2
5 J&D
6 SSX (seria)
7 GT3
8 MGS2
9:arrow: Maximo vs Army of Zin
10 GTA III
2:arrow: FFX-2
3 ICO
4:arrow: JAK2
5 J&D
6 SSX (seria)
7 GT3
8 MGS2
9:arrow: Maximo vs Army of Zin
10 GTA III
#21 Gość__* Napisany 28 marca 2004 - 11:11
Ja to chyba bede mial problem ale hmm.
VF 4 Evo
GT3
DevilMayCry
The Getaway
Castlevania
SOCOM:Navy Seals
i to wszystko co mnie interesuje.
VF 4 Evo
GT3
DevilMayCry
The Getaway
Castlevania
SOCOM:Navy Seals
i to wszystko co mnie interesuje.
#22 Napisany 28 marca 2004 - 21:09
takie sondy lubię najbardziej... zaczynam
Silent hill 2
PES3
MOH frontline
Sielnt hill 3
Forbidden siren( wciągnąłem się i dlatego sie tu znalazła)
SC2
Prince of persia
MGS2
Time Spliters 2
silent hill 1 ( a co !! na ps2 też działa )
Silent hill 2
PES3
MOH frontline
Sielnt hill 3
Forbidden siren( wciągnąłem się i dlatego sie tu znalazła)
SC2
Prince of persia
MGS2
Time Spliters 2
silent hill 1 ( a co !! na ps2 też działa )
#23 Gość__* Napisany 29 marca 2004 - 08:04
1 . PES seria
2 . Gran Turismo 3
3. MGS 2
4. GTA : Vice City
5. GTA 3
2 . Gran Turismo 3
3. MGS 2
4. GTA : Vice City
5. GTA 3
#24 Gość__* Napisany 30 marca 2004 - 21:02
witam. Oto moje TOP 10 gier na PS2:
1. Pro Evolution Soccer3
2. Gran Turismo 3 i Gran Turismo Concept 2003
3. Metal Gear Solid 2 Substance
4. ESPN NBA Basketball 2k4
5. Manhunt
6. The Getaway
7. NBA Street 2
8. True Crime Streets of LA
9. Ace Combat 4
10. Final Fantasy X i X-2
.....
11. Socom 2
12. Burnout 2
13. Zone of The Enders 2
1. Pro Evolution Soccer3
2. Gran Turismo 3 i Gran Turismo Concept 2003
3. Metal Gear Solid 2 Substance
4. ESPN NBA Basketball 2k4
5. Manhunt
6. The Getaway
7. NBA Street 2
8. True Crime Streets of LA
9. Ace Combat 4
10. Final Fantasy X i X-2
.....
11. Socom 2
12. Burnout 2
13. Zone of The Enders 2
#25 Gość__* Napisany 30 marca 2004 - 21:06
1. GGXX Reload
2. Disgaea
3. Soul Calibur 2
4. Silent Hill 2
5. Metal Gear Solid 2
6. Castlevania
7. TTT
8. Aplitude
9. FFX
10. Dynasty Warriors 4
2. Disgaea
3. Soul Calibur 2
4. Silent Hill 2
5. Metal Gear Solid 2
6. Castlevania
7. TTT
8. Aplitude
9. FFX
10. Dynasty Warriors 4
#26 Gość__* Napisany 31 marca 2004 - 15:16
Moje TOP-10:
1. Silent Hill 2
2. Final Fantasy X
3. GTA: Vice City
4. Gran Turismo 3
5. Jak 2: Renegade
6. Virtua Fighter 4 Evolution
7. Devil May Cry
8. Medal of Honor Frontline
9. Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
10. Silent Hill 3
1. Silent Hill 2
2. Final Fantasy X
3. GTA: Vice City
4. Gran Turismo 3
5. Jak 2: Renegade
6. Virtua Fighter 4 Evolution
7. Devil May Cry
8. Medal of Honor Frontline
9. Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
10. Silent Hill 3
#27 Gość__* Napisany 01 kwietnia 2004 - 00:47
FF X
MGS2
GTA3
TimeSplitters 2
Tenchu 3
GTA: VC
SC2
T4
TTT
MK: DA
MGS2
GTA3
TimeSplitters 2
Tenchu 3
GTA: VC
SC2
T4
TTT
MK: DA
#28 Napisany 01 kwietnia 2004 - 11:32
Tenchu 3
JEST NAJLEPSZYYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAA
JEST NAJLEPSZYYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAA
#29 Gość__* Napisany 03 kwietnia 2004 - 12:48
Gier tych było na prawdę wiele i wybór jednej, przodującej oraz tych kolejnych był niesamowicie trudny. Najbardziej kłopotliwy był wybór pierwszej trójki i można stwierdzić, że trzy pierwsze pozycje zasługują na równorzędną pozycję.
MGS 2
FF X
PES 3
Sillet Hill 2
GTA VC
GT 3
Dark Cloud
WRC
PES 1
Ring Of Red
MGS 2
FF X
PES 3
Sillet Hill 2
GTA VC
GT 3
Dark Cloud
WRC
PES 1
Ring Of Red
#30 Gość__* Napisany 03 kwietnia 2004 - 16:22
Ano więc...
1. Kingdom Hearts
2. Tekken 4
3. Virtua Fighter 4 Evo
4. GT3
5. GTA VC
6. Tenchu 3
7. Marvel vs Capcom 2
8. Headhunter
9. MGS
10. SSX 3
1. Kingdom Hearts
2. Tekken 4
3. Virtua Fighter 4 Evo
4. GT3
5. GTA VC
6. Tenchu 3
7. Marvel vs Capcom 2
8. Headhunter
9. MGS
10. SSX 3