1. GT4
2. GT Concept
3. Automodellista
4. Enthusia
5.
TOP 10 --- PS2
Rozpoczęte przez
Gość
, 15 03 2004 17:16
183 odpowiedzi na ten temat
#121 Gość__* Napisany 06 maja 2005 - 10:21
#122 Napisany 08 maja 2005 - 11:59
Ten tytuł to wręcz wymiata, IGN - 4,5Star Wars : Revange of the Sith
To to jeszcze nie wiadomo czy sie ukaże na PS2Far Cry instincts
#123 Gość__* Napisany 08 maja 2005 - 12:37
Jurek daj spokuj ...gry oceniasz według oceny jakigos recenzenta czy według swoich doswiadczen z danym tytułem? dla jedych gra moze byc crapem a dla drugich ta sama gra moze byc b.dobra/wspaniała...jeszcze raz przytocze przykład Jedi Power Battles( ) ocena w pismach czy w serwisach internetowych nie zachwycała a dla mnie (i nie tylko) gierka wymiata 8)
#124 Gość__* Napisany 08 czerwca 2005 - 12:13
Nie w kolejności. Po prostu top 10
MGS 3
MGS 2 (moim zdaniem niedocenianie tej gry to jakaś moda:-)
GoW
Burnout 3
seria Silent Hill( łącznie z 4. tak nie przesłyszeliście się, ja do niej nic nie mam)
GTA: San Andreas
PES 3 (wtedy jeszcze czułem klimat tej gry, czwórki nie czuje)
Gran Turismo 4
SC 2
ICO (świetna gra, ta pozycja to też troche reklama. Teraz mozna ją dostać bardzo tanio, a jest naprawde rewelacyjna)
To tyle. Troche trudno mi było wybrać bo gram więcej na X-boxsie niz PS2 i tam mam dopiero własnych 100% faworytów:-D
MGS 3
MGS 2 (moim zdaniem niedocenianie tej gry to jakaś moda:-)
GoW
Burnout 3
seria Silent Hill( łącznie z 4. tak nie przesłyszeliście się, ja do niej nic nie mam)
GTA: San Andreas
PES 3 (wtedy jeszcze czułem klimat tej gry, czwórki nie czuje)
Gran Turismo 4
SC 2
ICO (świetna gra, ta pozycja to też troche reklama. Teraz mozna ją dostać bardzo tanio, a jest naprawde rewelacyjna)
To tyle. Troche trudno mi było wybrać bo gram więcej na X-boxsie niz PS2 i tam mam dopiero własnych 100% faworytów:-D
#125 Napisany 09 czerwca 2005 - 08:05
Gta; San Anderas
Devil May Cry 3
Tekken 5
Jak 2
Metal gear solid 3
God of War
Burnout 3
Killzone
Gran Turismo 3
Eye toy(ze względu na pomysł)
Devil May Cry 3
Tekken 5
Jak 2
Metal gear solid 3
God of War
Burnout 3
Killzone
Gran Turismo 3
Eye toy(ze względu na pomysł)
#126 Gość__* Napisany 29 czerwca 2005 - 15:45
GTA:SA
MGS3
Burnout3
Devil May Cry3
Medal of Honor: Wojna w Europie
Brathers in Arms:RtH30
God of War
Gran Turismo 4
Killzone
Final Fantesy X-2
To wedlug mnie najlepsze gry na PlayStation2 ale jest ich o wiele wiele więcej...
MGS3
Burnout3
Devil May Cry3
Medal of Honor: Wojna w Europie
Brathers in Arms:RtH30
God of War
Gran Turismo 4
Killzone
Final Fantesy X-2
To wedlug mnie najlepsze gry na PlayStation2 ale jest ich o wiele wiele więcej...
#127 Napisany 05 lipca 2005 - 08:50
Final Fantasy X
Soul Calibur 2
PES 3
Mevil May Cry
GTA SA
Burnout 3
MGS 3
Silent Hill 2
Killzone
Virtua Fighter 4
Soul Calibur 2
PES 3
Mevil May Cry
GTA SA
Burnout 3
MGS 3
Silent Hill 2
Killzone
Virtua Fighter 4
#128 Gość__* Napisany 11 lipca 2005 - 18:20
FFX
tekken5
MGS3
God of war
MGS2
tenchu3
GT4
PES4
Silent Hill 2
FFX-2
tekken5
MGS3
God of war
MGS2
tenchu3
GT4
PES4
Silent Hill 2
FFX-2
#129 Napisany 31 lipca 2005 - 16:58
1. Metal Gear Solid 3
2. Burnout 3
3. Pro Evolution Soccer 4
4. GTA Vice City
5. GTA San Andreas
6. Tekken 5
7. TTT
8. Gran Turismo 3 i 4
9. Devil May Cry 3
10. Silent hill 3
Zapewne w momencie ukazania sie Soul Calibura 3 tytuuł ten wskoczy do pierwszej piątki, podobnie zresztą jak Resident Evil 4 i bez wątpienia Burnout revenge.
2. Burnout 3
3. Pro Evolution Soccer 4
4. GTA Vice City
5. GTA San Andreas
6. Tekken 5
7. TTT
8. Gran Turismo 3 i 4
9. Devil May Cry 3
10. Silent hill 3
Zapewne w momencie ukazania sie Soul Calibura 3 tytuuł ten wskoczy do pierwszej piątki, podobnie zresztą jak Resident Evil 4 i bez wątpienia Burnout revenge.
#130 Gość__* Napisany 31 lipca 2005 - 18:18
TOP FIVE Online'ów :
1.Socom 2
2.Monster Hunter
3.Midnight Club 3
4.Ratchet & Clank 3
5.Hardware Online Arena
A teraz nadchodzi jeszcze MGS :Subsistence i...SOCOM 3
1.Socom 2
2.Monster Hunter
3.Midnight Club 3
4.Ratchet & Clank 3
5.Hardware Online Arena
A teraz nadchodzi jeszcze MGS :Subsistence i...SOCOM 3
#131 Gość__* Napisany 09 sierpnia 2005 - 08:18
Dobra mineło trochę czasu od ostatniej listy, zagrało się w kilka hitów więc trzeba zrobić nową liste
Disgaea: Hour of Darkness
Final Fantasy X
Grand Theft Auto (seria)
Ico
Jak & Daxter (seria)
Metal Gear Solid 3: Snake Eater
Ratchet & Clank (seria)
Ring of Red
Burnout (seria)
Time Splitters (seria)
Disgaea: Hour of Darkness
Final Fantasy X
Grand Theft Auto (seria)
Ico
Jak & Daxter (seria)
Metal Gear Solid 3: Snake Eater
Ratchet & Clank (seria)
Ring of Red
Burnout (seria)
Time Splitters (seria)
#132 Gość__* Napisany 09 sierpnia 2005 - 08:56
GTA:SA
MGS3
DMC3
GoW
SHADOW OF ROME
SC:CHAOS THEORY
KILLZONE
BURNOUT3
TEKKEN5
MoH:WOJNA W EUROPIE
no może niekonieecznie w tej kolejności ale napewno te gry. może niedługo miejsce MoH zajmie BLACK
MGS3
DMC3
GoW
SHADOW OF ROME
SC:CHAOS THEORY
KILLZONE
BURNOUT3
TEKKEN5
MoH:WOJNA W EUROPIE
no może niekonieecznie w tej kolejności ale napewno te gry. może niedługo miejsce MoH zajmie BLACK
#133 Napisany 09 sierpnia 2005 - 09:16
MoH:EA
MoH:RS
MGS2
MGS3
GTAIII
GTA:VC
GTA:SA
SILENT HILL2
MoH:RS
MGS2
MGS3
GTAIII
GTA:VC
GTA:SA
SILENT HILL2
#134 Gość__* Napisany 17 sierpnia 2005 - 17:04
MGS3
GTA:VC
GTA:SA
JAk2
R&C 2
DMC1
DMC3
ONIMUSHA2
BURNOUT2
BURNOUT3
GTA:VC
GTA:SA
JAk2
R&C 2
DMC1
DMC3
ONIMUSHA2
BURNOUT2
BURNOUT3
#135 Gość__* Napisany 20 sierpnia 2005 - 10:07
GTA SA
FFX
Killzone
Tekken 5
PES 4
Burnout 3
MGS 3
VF4
Ratchet 3
no i oczywiście Dragon Ball Budokai 3
FFX
Killzone
Tekken 5
PES 4
Burnout 3
MGS 3
VF4
Ratchet 3
no i oczywiście Dragon Ball Budokai 3
#136 Gość__* Napisany 26 sierpnia 2005 - 13:49
Tekken5
Virtua Fighter 4:Evo
Soul Calibur 2
Tenchu:Wrath Of Heaven
Tekken4
Tenchu:Fatal Shadows
Tekken Tag Tournament
Killzone
Dead or Alive 2
Rycerze Zodiaku
Virtua Fighter 4:Evo
Soul Calibur 2
Tenchu:Wrath Of Heaven
Tekken4
Tenchu:Fatal Shadows
Tekken Tag Tournament
Killzone
Dead or Alive 2
Rycerze Zodiaku
#137 Gość__* Napisany 21 listopada 2005 - 12:27
Final Fantasy X
Metal Gear Solid 3 Snake Eater
Devil May Cry 3
Burnout Revenge
Shadow of the Colossus
Tekken 5
GTA SA
Soul Calibur 2
Pro Evolution Soccer 3
Resident Evil 4
Kolejnosc przypadkowa, kazda z tych gier jest dla mnie ta najlepsza i najmiodniejsza, choc wygrywa FFX
Metal Gear Solid 3 Snake Eater
Devil May Cry 3
Burnout Revenge
Shadow of the Colossus
Tekken 5
GTA SA
Soul Calibur 2
Pro Evolution Soccer 3
Resident Evil 4
Kolejnosc przypadkowa, kazda z tych gier jest dla mnie ta najlepsza i najmiodniejsza, choc wygrywa FFX
#138 Napisany 18 grudnia 2005 - 15:28
uwielbiam tematy do nabijania postów zwłaszcza że tu nikt się o to nie bedzie pluł tak więc do dzieła:
Zeus-Nelson: wiesz niebyłbym tego taki pewien jeśli już chcesz spamowac, to niechwal sie tym na prawo i lewo, a to jest temat w ktorym mozna zobaczyc liste najbardziej mocarnych gierek danego usera i jak dla mnie to niejest az taki swietny temat do zwyklego nabijania postów
1. Pro evo soccer 5
2. Burnout 3
3. GTA:SA
4. JAK 2
5. MGS3
następna piatka w dowolnej kolejności:
Ratchet&Clank
Tekken 5
Final fantasy X
Jak&dexter
THUG
Zeus-Nelson: wiesz niebyłbym tego taki pewien jeśli już chcesz spamowac, to niechwal sie tym na prawo i lewo, a to jest temat w ktorym mozna zobaczyc liste najbardziej mocarnych gierek danego usera i jak dla mnie to niejest az taki swietny temat do zwyklego nabijania postów
1. Pro evo soccer 5
2. Burnout 3
3. GTA:SA
4. JAK 2
5. MGS3
następna piatka w dowolnej kolejności:
Ratchet&Clank
Tekken 5
Final fantasy X
Jak&dexter
THUG
#139 Napisany 19 grudnia 2005 - 22:07
łatwo pójdzie :
1. Resident Evil 4
2. Metal Gear Solid 3
3. Pro Evolution Soccer 5
4. Tekken 5
5. God of War
6. Devil May Cry 3
7. Prince of Persia TTT
8. Final Fantasy X
9. Burnout 3
10. Shadow of the Colossus
1. Resident Evil 4
2. Metal Gear Solid 3
3. Pro Evolution Soccer 5
4. Tekken 5
5. God of War
6. Devil May Cry 3
7. Prince of Persia TTT
8. Final Fantasy X
9. Burnout 3
10. Shadow of the Colossus
#140 Napisany 19 grudnia 2005 - 22:20
GTA:SA
PES5
GTA:VC
Gran Turismo 4
God of War
Resident Evil 4
seria Burnout
Mercenaries
Figth night:round 2
Metal gear solid 3
PES5
GTA:VC
Gran Turismo 4
God of War
Resident Evil 4
seria Burnout
Mercenaries
Figth night:round 2
Metal gear solid 3
#141 Napisany 23 grudnia 2005 - 00:55
- a wg mnie to jest typowy temat do nabijania postów, właściwie nikt nie czyta cudzych postów... (no bo co mnie obchodzi że gracz X to ma Burnouta na 1 miejscu listy, a gracz Z to juz na 5...) to jest forum dyskusyjne,a dyskusji w tym temacie nie ma... (no nie było do tego momentu 8) )jeśli już chcesz spamowac, to niechwal sie tym na prawo i lewo(...) jak dla mnie to niejest az taki swietny temat do zwyklego nabijania postów
Zeus-Nelson:Na przykład ja czytam wszystkie posty w tym temacie
-panie Zeus ja nie spamowałem, odpowiedziałem w idealny sposób na topic ,a ze jest jaki jest- not my problem...więc o co chodzi jakby??
Zeus-Nelson: stwierdzenie ze jest to topic do nabijania postów, a Ty piszesz tu posta oznacza ze wychylasz sie z tym zeby sobie nabic licznik
..czlowiek to jednak niczego nie moze być pewny na tym świecie... nie przejmuj się tak tym wszystkim bo ci tak zostaniezwłaszcza że tu nikt się o to nie bedzie pluł
Zeus-Nelson:pozdro szacun 8) i koniec offtopa
#142 Gość__* Napisany 23 grudnia 2005 - 09:23
1. FFX
2. MGS3
3. PoP:SOT
4. GTA: SA
5. Killzone
6. Onimusha
7. Onimusha 3
8. Tekken 5
9. SSX 3
10. Tekken 4 ( mam w dupie to co mówią inni...mi sie ta czesc bardzo podoba )
2. MGS3
3. PoP:SOT
4. GTA: SA
5. Killzone
6. Onimusha
7. Onimusha 3
8. Tekken 5
9. SSX 3
10. Tekken 4 ( mam w dupie to co mówią inni...mi sie ta czesc bardzo podoba )
#143 Gość__* Napisany 23 grudnia 2005 - 19:15
1. MGS2
2. MGS3 (nie, nie pomylily mi sie numerki )
3. Final Fantasy X
4. God of War
5. PES 5
6. Gran Turismo 3
7. Disgaea
8. The Getaway Black Monday
9. Beyond Good & Evil
10. Fahrenheit (chociaz gtalem na PCcie )
2. MGS3 (nie, nie pomylily mi sie numerki )
3. Final Fantasy X
4. God of War
5. PES 5
6. Gran Turismo 3
7. Disgaea
8. The Getaway Black Monday
9. Beyond Good & Evil
10. Fahrenheit (chociaz gtalem na PCcie )
#144 Gość__* Napisany 27 grudnia 2005 - 15:05
Viewtiful Joe
PES5
Shadow Of The Colossus
Burnout: Revenge
Fahrenheit
Grand Theft Auto
Resident Evil 4
Soul Calibur 3
Killzone
Mercenaries
PES5
Shadow Of The Colossus
Burnout: Revenge
Fahrenheit
Grand Theft Auto
Resident Evil 4
Soul Calibur 3
Killzone
Mercenaries
#145 Gość__* Napisany 28 grudnia 2005 - 09:46
1.resident evil 4 (to jest gra!!!!!!!).
2.nic
3.nic
4.dopiero metal gear sold 3
5.pro evolution 5
6.nfs uundergraund 2
7.gran turismo 4
8.silent hill the room
9.silent hil 2
10.killzone
2.nic
3.nic
4.dopiero metal gear sold 3
5.pro evolution 5
6.nfs uundergraund 2
7.gran turismo 4
8.silent hill the room
9.silent hil 2
10.killzone
#146 Gość__* Napisany 01 stycznia 2006 - 20:41
Spartan total warrior
winning eleven 9, 8
Tekken 5
resident evil 4
gran turismo 3
gta san andreas
silent hill 2
soul calibur 2
steel dragon
metal slug 4
winning eleven 9, 8
Tekken 5
resident evil 4
gran turismo 3
gta san andreas
silent hill 2
soul calibur 2
steel dragon
metal slug 4
#147 Gość__* Napisany 03 stycznia 2006 - 19:12
kolejność ważna tylko w przypadku pierwszych trzech, reszta losowo
Metal Gear Solid 2 Substance
Metal Gear Solid 3 Snake Eater
Final Fantasy X
Beyond Good & Evil
Burnout 3
Burnout 2
Fahrenheit
SSX3
ICO
Devil May Cry
jako 11 i 12 Prince of Persia Sands of Time i ONIMUSHA 2
Siergiej widzę, że mamy podobne upodobania do MGS i FF . Dla mnie MGS2 jest ledwie o włos lepsze (bo rozszerzona, a bez dodatków są dla mnie na równi). W Fahrenheit też grałem tylko na PC, ale to różnica zaledwie grafiki.
Metal Gear Solid 2 Substance
Metal Gear Solid 3 Snake Eater
Final Fantasy X
Beyond Good & Evil
Burnout 3
Burnout 2
Fahrenheit
SSX3
ICO
Devil May Cry
jako 11 i 12 Prince of Persia Sands of Time i ONIMUSHA 2
Siergiej widzę, że mamy podobne upodobania do MGS i FF . Dla mnie MGS2 jest ledwie o włos lepsze (bo rozszerzona, a bez dodatków są dla mnie na równi). W Fahrenheit też grałem tylko na PC, ale to różnica zaledwie grafiki.
#148 Gość__* Napisany 03 stycznia 2006 - 19:23
Swoj chlop widze dobry gust masz
Zeus-Nelson:ale spam mozemy ograniczyć bez takich "długaśnych" postów poprosze ns przyszłość
Zeus-Nelson:ale spam mozemy ograniczyć bez takich "długaśnych" postów poprosze ns przyszłość
#149 Gość__* Napisany 03 stycznia 2006 - 19:43
1. GTA 3 // San Andreas
2. Spartan: Total Warrior
3. God of War
4. Manhunt
5. Metal Gear Solid 3
6. Silent Hill 2: DC
7. Burnout Revenge
8. Devil May Cry 3
9. Tekken 5
10. Burnout 3
2. Spartan: Total Warrior
3. God of War
4. Manhunt
5. Metal Gear Solid 3
6. Silent Hill 2: DC
7. Burnout Revenge
8. Devil May Cry 3
9. Tekken 5
10. Burnout 3
#150 Gość__* Napisany 03 stycznia 2006 - 20:54
1. Metal Gear Solid 2
2. Metal Gear Solid 3
3. Fahrenheit
4. Resident Evil 4
5. GTA3 = VC = SA
6. Ico
7. Mercenaries
8. Ace Combat 5
9. Devil May Cry 3 = God of War
10. Final Fantasy X
Oczywsicie 10 miejsc to za malo zeby wymienic wszytskie ktore bardzo lubie.
EDIT (do jakima)
gosuje na podstawie tego co przeczytalem w neo i necie i tego co widzialem na trailerach i gameplayach.Niegralem w DMC, Ico, GoW.
Zeus-Nelson:hmmm troche kontrowersyjne to Twoje podejscie ale coz skoro tak ufasz ocenom prasy 8) pozatym uwazam ze komentowanie postawy Sting'a jest zbedne, take bez spamu prosze
2. Metal Gear Solid 3
3. Fahrenheit
4. Resident Evil 4
5. GTA3 = VC = SA
6. Ico
7. Mercenaries
8. Ace Combat 5
9. Devil May Cry 3 = God of War
10. Final Fantasy X
Oczywsicie 10 miejsc to za malo zeby wymienic wszytskie ktore bardzo lubie.
EDIT (do jakima)
gosuje na podstawie tego co przeczytalem w neo i necie i tego co widzialem na trailerach i gameplayach.Niegralem w DMC, Ico, GoW.
Zeus-Nelson:hmmm troche kontrowersyjne to Twoje podejscie ale coz skoro tak ufasz ocenom prasy 8) pozatym uwazam ze komentowanie postawy Sting'a jest zbedne, take bez spamu prosze