Skocz do zawartości

Zdjęcie

Little Inferno

PC WiiU iOS Android indyk

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
18 odpowiedzi na ten temat

#1 ogqozo Napisany 19 listopada 2012 - 15:38

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Dzień dobry,

Postanowiłem założyć temat o Little Inferno, które jest obecnie jedną z bardziej interesujących mnie gier. Jako że jest to nowa gra twórców World of Goo oraz Henry Hatsworth, może zainteresować wiele osób, wobec czego postanowiłem przybliżyć im wywiad dostępny na stronie Nintendo World Report. To główne źródło jakichś bardziej konkretnych info o grze.


O Tomorrow Corporation:

Nasza trójka zna się od czasów szkolnych. Rozmawialiśmy o planach, gdy na dobre wejdziemy od świata gier. Wtedy było to możliwe tylko przez wielką firmę. Po paru latach w EA, Kyle odszedł i założył 2D Boy. Allan odszedł z okazji portu World of Goo na Wii. Ja jako ostatni, po Henrym Hatsworthie. Tomorrow Corp. założyliśmy parę miesięcy później.

O grze:

Słyszeliście może o programie Yule Log TV - w hotelach leci zapętlone, 17-sekundowe nagranie płonącego drewna. Pomyśleliśmy: "to pomysł na supernudną grę, którą kiedyś zrobi jakaś zła firma". Ale potem... "czekaj, my możemy być tą zła firmą! Ale gdybyśmy z takiego cichego pomysłu zrobili grę, która o dziwo będzie bardzo dobra?".

Gra ma elementy piaskownicowe, ale nigdy nie zostajesz sam bez celu czy czekających cię niespodzianek. Jest kierunek w grze, jest zakończenie.

Nie mamy zamiaru robić normalnej gry. Lubimy oburzone komentarze na YouTube: "Co? Wrzucasz rzeczy do ognia, żeby mieć więcej rzeczy do wrzucania do ognia? To bez sensu!". Oczywiście, że bez sensu. Więc czemu to takie wygodne i satysfakcjonujące robić coś, co jest zupełnie bezproduktywne? Fascynuje nas to pytanie.

To The Moon i Dear Easther to dwie niedawne gry, które są piękne i zapadły mi w pamięć z powodu zamierzonego braku wyzwania. Stare przygodówki też nie były wyzwaniem. Little Inferno też nie stawia wyzwania i to ważny aspekt gry.


Muzyka:

Dla World of Goo napisałem 2-3 utwory, reszta była ułożona wcześniej. Tym razem zabawiłem się bardziej w kompozytora i cała muzyka jest napisana specjalnie dla gry. Powinna być bardziej dojrzała, będą np. stałe i rozwijające się motywy... Jestem fanem muzyki filmowej z lat 80. i 90. - najlepsze lata Johna Williamsa, Danny'ego Elfmana, Vangelis...


Wii U:

Jako wielki fan Nintendo, cieszyłem się z możliwości obczajenia konsoli przed innymi. Miło też developerowi dostać mocniejszy sprzęt, nagle wszystko wydaje się możliwe. Little Inferno nie mogłoby w obecnej formie powstać na Wii.

Wada jest taka, że nie ma jeszcze żadnych konwencji sprzętowych. Choćby zwykłe przejście z TV na GamePad - jak to zrobić? Wciśnięciem przycisku czy menusem? Czy gra powinna się zatrzymywać w tym momencie? Co pokazać na TV? Za rok będzie już sporo gier z różnymi rozwiązaniami, te najlepsze staną się standardem.

Można sterować i padletem, i wiillotem. Wiilot wydaje się naturalnie przeznaczony do roli pogrzebacza, ale jest też coś fajnego w chodzeniu po mieszkaniu z ogniskiem pod pachą. Rozważamy tryby multiplayer - być może pojawi to się w którymś uaktualnieniu.


Nintendo:

Wspierają nas w pełni. Nie są naszym wydawcą, więc kwestia kontroli odpada. Jesteśmy niezależną firmą, robimy grę w pełni za własne pieniądze, nie mamy wydawcy. O wszystkim decydujemy sami we trzech.


Promocja gry:

Jeszcze niedawno wystarczył artykuł czy recenzja w prasie, by cię dostrzeżono. Dzisiaj jesteśmy bombardowani informacjami. Ile razy chcę pograć na telefonie, muszę obejrzeć reklamę nowego, najlepszego w historii tower-animal-ville-sima. My nie chcemy gadać cały czas o swoich grach, tylko robić gry, o których ludzie będą gadać.

Ten post był edytowany przez fingus dnia: 21 sierpnia 2014 - 19:39

  • 0

#2 ogqozo Napisany 19 listopada 2012 - 20:00

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Gra jest już do kupienia, w wersji Wii U oraz na pecety - Steam. 15 dolców = 11 ełraczy. Możecie się spodziewać w najbliższym czasie pierwszych finalnych opinii, w tym mojej.
  • 0

#3 Schrodinger Napisany 19 listopada 2012 - 20:02

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
Nie rozumiem. Skoro jest na PC to po jakiego grzyba trafia na Wii U? Ktoś kupi dla niej konsole skoro moze w to samo taniej pograc na srednim pc?
  • 0

#4 ogqozo Napisany 19 listopada 2012 - 20:13

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Eee... czy ty właśnie podważyłeś sens wydawania jakiejkolwiek gry na konsole i pecety... bo można w nie grać na pececie? Naprawdę trzeba na to odpowiadać?


Widocznie ktoś jednak grał na Wii w World of Goo i developerzy uznali, że jest sens nową grę też tak wydać. Myślę, że na świecie bardzo sporo osób kupi Wii U, gier na ten moment mają do wyboru niewiele, co więcej - Little Inferno jest w tym momencie najtańszą z nich, co pewnie też działa zachęcająco. Nie wiem, co w tym dziwnego.

Ten post był edytowany przez ogqozo dnia: 19 listopada 2012 - 20:13

  • 0

#5 fingus Napisany 19 listopada 2012 - 20:15

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Gdybym już miał WiiU mógłbym pewnie rozważać, czy wolę tę czy tamtą grę kupić na Steamie, czy na WiiU (i stwierdzić, że jasne, że na Steamie, bo tam konto nie jest przywiązane do jednego jedynego komputera, cha cha cha). A skoro nie mam, to na pewno nie będę rozważał "czy dla tej gry warto kupić konsolę".
  • 0

#6 Schrodinger Napisany 19 listopada 2012 - 20:20

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
@kukuzo (nigdy nie wiem jak sie czyta Twoj nick) chodzi mi o prosta gierke ze steama jak world of goo czy ta ktorej dotyczy ten temat. Masz kompa, piszesz posty wiec ten sam komp jest w stanie odpalic proste gierki ze steama

Czyzbym trafil na jednego z nielicznych fanbojów ninny którzy ostali się w bastionie robienia na nich kupy przez ninny !? :o szacun
  • 0

#7 ogqozo Napisany 19 listopada 2012 - 20:33

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Czyli do tej pory zakładałeś, że w gry na konsolach grają tylko ludzie, którzy nie mają kompa, ewentualnie ich komp "nie jest w stanie odpalić"? Hehe. Nie, no wiesz, nie jest tak.


Nie do końca rozumiem, co to ma wspólnego z Ninny i kupą, ale to nie pierwszy raz na tym forumku, kiedy tego typu teksty pojawiają się zamiast po prostu odniesienia się do tematu, tak że w tej kwestii bez odkryć. Z tego co wiem, gry wychodzą na konsole różnych firm i ludzie czasem nawet je kupują, mimo że przecież mogliby na pececie.



Sam zagram na pececie, bo Wii U jeszcze przez jakiś czas na pewno nie będę miał, więc mówi się trudno i zaciska zęby i gra na pececie, ale myślę, że ktoś jednak kupi na Wii U, w sensie posiadacze tej konsoli.

Ten post był edytowany przez ogqozo dnia: 19 listopada 2012 - 20:52

  • 0

#8 ACZ Napisany 21 listopada 2012 - 22:39

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:
Jostiq - 8/10
  • 0

#9 Kaxi Napisany 03 grudnia 2012 - 12:42

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
Dziś sprawdze.
  • 0

#10 Ney Napisany 03 grudnia 2012 - 12:46

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
To napisz co i jak bo sam się zastanawiam nad kupnem.
  • 0

#11 ogqozo Napisany 03 grudnia 2012 - 14:26

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Gra (gra?) mnie zawiodła przede wszystkim swoją krótkością. Zajmuje najwyżej parę godzin. Jest to świetne parę godzin, ale myślę, że sporo fanów World of Goo może być zawiedzionym, jak niewiele tu się robi. Wrzucasz kolejne rzeczy do kominka aż będzie koniec gry. Jedyny wpływ w obrębie gry jest taki, żeby domyślać się z nazw combosów, jakie itemki się na nie składają. A z tych combosów też nic w sumie nie wynika poza tym, że mamy punkciki za combosy. Scenariusz i oprawa świetne, ale gameplay szczątkowy. Ogólnie zobaczyć warto, aczkolwiek nie ma jakiegoś poczucia, że się jakoś bardzo opłaca...

Ten post był edytowany przez ogqozo dnia: 03 grudnia 2012 - 14:30

  • 0

#12 Texz Napisany 03 grudnia 2012 - 17:14

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Ograłem i czas mojej zabawy, o ile tak to można nazwać, zamknął się w 20 minutach. Straszna nuda...
  • 0

#13 Spuczan Napisany 07 grudnia 2012 - 09:23

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 034 Postów:
Tyle postów i nikt nie podrzucił filmu z grą?

Wygląda to tak:


Według mnie cena (15 dollarów/11 euro) za taką grę jest za wysoka.
  • 0

#14 BeSOS Napisany 07 grudnia 2012 - 09:37

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Gra jest niewypalem dlatego nikt nie dodal filmikow.
  • 0

#15 Kaxi Napisany 07 grudnia 2012 - 10:57

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:

Gra jest niewypalem



:u2:
  • 1

#16 BeSOS Napisany 07 grudnia 2012 - 19:23

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
:u2:
  • 0

#17 Kaxi Napisany 21 grudnia 2012 - 19:38

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
Skończyłem. W małych dawkach super zabawka, choć właściwie liczy się klimacik trochę Burtonowski. Z tym, że gra trwa 3 godziny, powinna być dużo tańsza. Dobrze ze miałem za darmo ;)

Pytanie do tych co skończyli:

Spoiler

  • 0

#18 Tawotnica Napisany 04 kwietnia 2013 - 13:13

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 106 Postów:

http://www.destructo...es-250729.phtml

 

Little Inferno sprzedało się w 250k egzemplarzach. Ciekawe jaki % z tego przypadło na WiiU. 


  • 0

#19 ramzes64 Napisany 07 kwietnia 2013 - 19:14

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:

miałem kupić bez żadnego ALE następna gre twórców World of Goo (które zakupiłem na Wii i PC). jednak Little Inferno mnie tak zniechęca do zakupu. Nie jest to gra, tylko jakiś zabijacz czasu. Spodziewałem się czegoś fajnego, a tak nie widze tu nic. To jakiś produkt, którego ja niemoge nazwać grą. COMBO sie tam robi i wypala co rożne rzeczy do piecyka sie włoży. No ale World of Goo było genialne, a tu nie jest to dla mnie gra. Nie przekonaly mnie materialy reklamowe, ani wypowiedzi ludzi. Także może kolejna gra twórców World of Goo będzie moja.


  • 0



Inne z tagami: