#751 Napisany 29 października 2015 - 17:50
#752 Napisany 29 października 2015 - 17:52
Twilight Princess to najlepsza gra ever
#753 Napisany 29 października 2015 - 17:52
Grałem na Wii jakieś pół roku po premierze i 45 h minęło jak dwa dni.
#754 Napisany 29 października 2015 - 18:08
del.
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 29 października 2015 - 18:09
#755 Napisany 29 października 2015 - 23:22
TP przyjmę z chęcią, ale boję się że ją zanurzą w kandyzowanym syropie a la SS. Dla mnie Zeldy są najlepsze jak mają ten nieco creepy klimacik. Ocarina to miała, Majora (chociaż do końca nie dojechałem, ale to tylko przez wiekowość tej gierki i framerate niski że aż oczy kłuły) i TP trochę też. O ile lubię Wind Wakera i przeprosiłem się ze Skywaredem, to brakuje mi klimatów w stylu Forest Temple, alb Bottom of the Well.
Na eshopie leci teraz halloweenowa muzyczka o ile się nie mylę właśnie z Zeldy... Co za wypas. Od razu zachciało mi się połazić Linkiem po dnie studni... Ech... Trochę żałuję, że Zelda na WiiU będzie szła w kierunku kolorków i strzelających laserami potworków. Pewnie gierka będzie wypaśna, ale liczę na to, że trochę pokręconego klimaciku się w niej znajdzie.
A TP na święta jak najbardziej przygarnę.
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 29 października 2015 - 23:23
#756 Napisany 29 października 2015 - 23:56
In Aonuma we trust!
#757 Napisany 30 października 2015 - 00:12
Na oprawę nie ma jednak co liczyć
#758 Napisany 30 października 2015 - 11:07
#759 Napisany 04 stycznia 2016 - 15:08
Niewidomy gracz przeszedł Okarynę. Zajęło mu to skromne 5 lat.
http://www.eurogamer...ocarina-of-time
#760 Napisany 04 stycznia 2016 - 17:48
Wielkie uznanie i szacunek za to. OoT <3
#761 Napisany 11 stycznia 2016 - 21:41
#762 Napisany 19 marca 2016 - 11:14
Koncerty symfoniczne z cyklu The Legend of Zelda: Symphony of the Goddesses już od dłuższego czasu odbywają się regularnie w największych miastach Europy i USA. W tym roku muzycy odwiedzą także Warszawę.
Już 22 października na Torwarze pojawi się 56 osobowa orkiestra, wykonująca szereg utworów z tej słynnej serii gier, w „akompaniamencie” materiałów multimedialnych
http://www.eventim.p...476&kuid=519587
Kto z forum będzie?
#763 Napisany 19 marca 2016 - 22:22
Chyba kupuję bilet.
#764 Napisany 20 marca 2016 - 20:29
@lukaszSA troche drogie bilety
#765 Napisany 20 marca 2016 - 20:48
Byłem na koncercie gier video w Katowicach/ Video Games Live, ahh to pierwsze uczucie, kiedy jako drugą melodie zagrali serie Metroid. Na początek był Metroid z Nesa. Zaś na koniec dowalili mini serią Chrono oraz FF VII
#766 Napisany 20 marca 2016 - 21:09
@lukaszSA troche drogie bilety
300 zł za muzykę z Zeldy na żywo to niewiele.
#767 Napisany 26 marca 2016 - 19:34
Ale się podjarałem. Nie wiem tylko dlaczego na oficjalnej stronie nie ma wzmianki o koncercie w Warszawie...
#768 Napisany 31 marca 2016 - 19:16
#769 Napisany 05 kwietnia 2016 - 09:15
Ale ALBW jest lepsza niż wszystkie dania główne...
#770 Napisany 05 kwietnia 2016 - 13:04
#771 Napisany 05 kwietnia 2016 - 14:16
ALBW to popierdółka która mogłaby nawet nie nazywać się Zeldą.
#772 Napisany 06 kwietnia 2016 - 12:21
Smutno mi się zrobiło przez tego postaALBW to popierdółka która mogłaby nawet nie nazywać się Zeldą.
Od małego uwielbiam handheldy. Może nie tak jak Tawot, bo to jest król kieszonkowego szpilania, ale porządne granie zaczynałem na GBC, więc sentyment jest.
Jak kupiłem 3DS-a, to Okaryna była pierwszą grą, którą na nim ograłem. Była cudowna. Ale niedługo później zagrałem w ALBW, które jest bardziej współczesne nie w ten sposób, że do bólu uproszczone, tylko że bardziej przemawia do mnie, młodego miłośnika gier wideo w XXI wieku. Taka Zelda robiona dla mnie, a nie Zelda mojego ojca czy dużo ode mnie starszego forumowego znajomego. Za każdym razem jak myślę o tej grze to mam ochotę do niej wrócić.
A potem przychodzi fingus, zawsze taki miły i grzeczny, i jedzie po niej jak po burej suce
#773 Napisany 06 kwietnia 2016 - 12:56
Chce wierzyć, że tak było
#774 Napisany 07 kwietnia 2016 - 11:38
Przykro mi.
Krótko przed ALBW grałem na 3DS w Majorę (i to grałem w nią nie z sentymentu, bo przedtem nie miałem z nią żadnego kontaktu, było to dla mnie normalne, świeże podejście do nowej gry), no i pokazała mi ona, że nawet na handheldzie można liczyć na uczciwą, dużą, "stacjonarną" grę do porządnego grania, a nie tylko parominutowych sesji na kibelku. ALBW natomiast jest skrojona typowo handheldowo. To dobra gra, grało się przyjemnie, ale jak w grę logiczną - zestaw nie związanych ze sobą łamigłówek, nie czułem tam przygody, świata, jakiejś spójności, łączności pomiędzy etapami. "Fantastyczny" pomysł z wypożyczalnią, która zabijała wrażenie progresu pewnie miał w tym swój udział. Po fantastycznej Majorze, która mocno mnie zaangażowała, ta wydawała się jedynie lajtową, zeldopodobną (bo nie czułem w niej nawet za wiele "zeldowatości") przekąską, niczym ta popierdółka o czterech Linkach z NGC. Nie hejtuję gierki, była ok, ale tylko ok.
A tekst, że była lepsza od wszystkich Zeld głównych, uznaję za jakiegoś średniozabawnego megatrolla.
#775 Napisany 07 kwietnia 2016 - 12:27
Ten post był edytowany przez erzetPL dnia: 07 kwietnia 2016 - 12:29
#776 Napisany 07 kwietnia 2016 - 12:35
Bawiłem się w każdym razie lepiej niż z dużymi Zeldami, których gimmicki są mniej udane - cofanie czasu, wilki, statki, ptaszyska - wszystko wprowadzone z dobrymi zamiarami, ale nigdy nic co by rozszerzyło sensownie formułę serii, a zamiana w obraz pasowała zarówno do konceptu gry jak i do konsoli na której się ukazała. Przy ALBW taka Majora to co najwyżej nieudany eksperyment. Mam nadzieję, że Zelda U będzie dla trójwymiarowych odsłon takim kamieniem milowym jak ALBW dla izometrycznych Zeld.
#777 Napisany 07 kwietnia 2016 - 12:54
Przy ALBW taka Majora to co najwyżej nieudany eksperyment.
#778 Napisany 07 kwietnia 2016 - 13:16
#779 Napisany 07 kwietnia 2016 - 13:27
Dla mnie ALBW stoi na równi z TWW. Ja za to nie wiem, co wy macie z tą epickością w zeldach. Ja miałem problem dostrzec ją w którejkolwiek odsłonie. Może to kwestia tego, że grałem zawsze jakiś czas po premierze (tylko ALBW właśnie kupiłem na premierę), ale mimo wszystko nie epickości w tych grach szukam a raczej uczucia przygody. I to ALBW mi dała, bo pozwoliła na dowolne eksplorowanie świata i samodzielne rozgryzanie, gdzie iść najpierw itp.
#780 Napisany 07 kwietnia 2016 - 17:04
No cóż, dla mnie myk z wypożyczalnią to było dokładne przeciwieństwo progresu - nic już nie zdobywamy, nic nie znajdujemy, nic nie osiągamy, niczego się nie uczymy, nigdzie nie zdążamy, nigdzie nie docieramy, bo wszystko jest od początku w zasięgu ręki. Mi to zabiło podstawową radość grania - granie, by dowiedzieć się co będzie dalej. Nie ma żadnego dalej, nie ma żadnej cezury, że do niej jest coś, a potem coś innego. Ciągle jest to samo. Cała gra to jeden wielki fetch quest. Jedyne co zdobywamy to rupie i serducha (dwie rzeczy, które wyrzuciłbym z serii bez najmniejszego żalu). Z jednym drobnym wyjątkiem - umiejętność pływania, ona wyłamuje się ze schematu i trochę ratuje uczucie progresu. A to, że od początku można wszędzie iść? A cóż w tym specjalnego? To żadna zaleta ani wielka radość. Na pewno nie coś, za co oddałbym story spajające wszystkie te puzzle w jedną całość.
Gimmick z chodzeniem po ścianach - heh, prawie o tym zapomniałem. Ok, pomysł ciekawy, ale dobry na parę zagadek, może jeden dungeon, ale nie na całą grę. Stawiam go na równi z bombichu czy podobnymi wynalazkami. Wind Waker miał swoją żaglówkę, Majora trzydniowy cykl i zamiany postaci - to były rzeczy, które budowały grę, kluczowy element, nadawał tonu całości, to o nich myślę, gdy myślę o tych grach. Chodzenie po ścianach to raptem coś, co przydaje się od czasu do czasu, ale ani nie kształtuje jakoś mocno gameplayu, ani nie jest szczególnie silne fabularnie, przez większość czasu w ogóle się o tym nie myśli. Nie mogę sobie nawet przypomnieć żadnego mocnego momentu z tym związanego. Gdyby tego nie było, gra jako całość wiele by nie straciła - te okazjonalne momenty, gdy jest to wykorzystane w zagadkach, musiałyby być inaczej rozwiązane i to wszystko.
Czy jest to kamień milowy handheldowych zeld? Ja jestem platform-agnostic, nie dzielę zeld na handheldowe i stacjonarne, gra ma się bronić jako gra, a nie "dobra jak na handheldową". Ale jeśli pomyślę o zeldach 2d/2.5d, to faktycznie ALBW wypada najlepiej z tych, w które grałem. W każdym razie tylko tę jedną zdołałem skończyć. Z zeldami 3d wolałbym jej nawet nie porównywać, bo, jak pisałem, nie czuję w niej za wiele zeldowatości, już lepiej porównać ją do innych gier logicznych, takich jak np. Portal czy Talos. Które wypadają od niej dużo lepiej, zarówno jeśli idzie o satysfakcję z rozwiązywania łamigłówek (ALBW za bardzo stara się nie być zbyt trudną), jak i fabularną otoczkę (która w przeciwieństwie do ALBW towarzyszy nam przez cały czas i zostaje w głowie na dłużej).
Nie wiem, jaki na tej podstawie ma wynikać "kierunek pchania" tej nowe "Zeldy U", ale obawiam się tego, co moga z nią zrobić. Przychodzi mi do głowy kilka tak fatalnych rozwiązań, że aż boję się wypowiedzieć je na głos.
Nawiasem mówiąc (skoro już padło "na równi z WW") - Wind Wakera też nie uważam za jakąś rewelacyjną Zeldę. Ok, mam pewien sentyment, bo to pierwsza Zelda, w którą grałem, ale potem pograłem w Okarynę i wcale nie miałem wrażenia, że gram w starszą grę. Przeciwnie - w jakąś rozwiniętą, bogatszą, obszerniejszą i bardziej różnorodną wersję. Zastanawiam się, czy jak ktoś grał w odwrotnej kolejności, to miał wrażenie, że WW to uproszczona wersja pewnego fragmentu Okaryny + woda i szałowa oprawa.
Na szczęście nie musimy dochodzić do żadnego konsensusu - musielibyśmy, gdybyśmy dyskutowali przyznanie finansowania kolejnemu projektowi zeldowemu. A tak - każdy może zostać przy swoim zdaniu.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Endless Ocean: LuminousRozpoczęte przez Tawotnica , 22 lut 2024 ARIKA, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Another Code: RecollectionRozpoczęte przez cybercotlet , 14 wrz 2023 Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|