#901 Napisany 26 listopada 2018 - 20:15
#902 Napisany 26 listopada 2018 - 20:29
Nie udostępnili tego autorom remastera
#903 Napisany 26 listopada 2018 - 20:41
No mam nadzieję, że Nintendo nie robi samemu tego rimejku tylko znowu zatrudnili Tantalus czy Hexadrive. Swoją drogą ciekawe czy to jest coś na The Game Awards? Wszyscy myślą, że Bayo albo Metroid, a te gry pewnie dalekie są od pokazania czegokolwiek poza logiem znowu ;p
#904 Napisany 26 listopada 2018 - 20:42
#905 Napisany 26 listopada 2018 - 20:52
ja mam bardzo dobre wspomnienia z tej gry i chętnie zagrałbym raz jeszcze, teraz już ostrą grafiką i nasyconymi kolorami.
#906 Napisany 26 listopada 2018 - 20:58
ja też mam ogólnie dobre wspomnienia. Na pierwszy plan się wysuwają świetne walki z Ghirahimem, pustynia ( ) i masa, MASA easter eggów + odwołań do poprzednich części serii, ale potem sobie przypominam zbieranie nutek, nudny początek czy latanie na bocianie, Fi i mi się wcale nie chce tak szybko wracać do SS...
najgorszy sidekick
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 26 listopada 2018 - 21:01
#907 Napisany 27 listopada 2018 - 12:16
Grafika była najmniejszym albo wcale nie była problemem SS, więc próby grafy w HD mnie nie przekonują.
Jak Tawot mówi. Jak myślę SS, to kojarzą mi się dobre rzeczy. Ale jak zaczynam się zastanawiać, to przypominam sobie ile shitu było trzeba zignorować, żeby dobrze się bawić.
Zwłaszcza, że po BOTW znikną pewne zalety SS: tam były bardziej ekspresyjne postacie i cutsceny oraz dużo bardziej sprawny i zwinny Link. Ale BOTW tak rozwinął te aspekty, że teraz w SS nie będą działać na korzyść gry.
#908 Napisany 27 listopada 2018 - 13:29
Stawiam na trailer nowego Prajma. ps. Z chęcią przytuliłbym Skyward Sword na Słicza, bo akurat nigdy w nią nie grałem. A gierka w HD, to jednak gierka w HD.No mam nadzieję, że Nintendo nie robi samemu tego rimejku tylko znowu zatrudnili Tantalus czy Hexadrive. Swoją drogą ciekawe czy to jest coś na The Game Awards? Wszyscy myślą, że Bayo albo Metroid, a te gry pewnie dalekie są od pokazania czegokolwiek poza logiem znowu ;p
#909 Napisany 27 listopada 2018 - 13:33
Dla mnie SS było takim mario Galaxy Zeld - tutaj gameplay postawiono przed całąresztą - wszędzie jakieś ciekawe i nowe jak dla serii mechaniki, na maksa miło wspominam dungeony i wszystko miedzy nimi, do tego Skyloft z czasem mnie do siebie przekonało, fajne było to miasteczko a questy urocze
To co słabowało to fabuła najgorsza w serii, tragiczny antagonista i niepotrzebny nacisk na gyro. No i recycling tego bossa w lesie
Ale - jak ma to działać w handheldzie to raczej musza zrobic tez normalne sterowanie
Jak wydadzą to na bank kupię (ale wczesniej Okami).
#910 Napisany 27 listopada 2018 - 13:35
Grać w stare Zeldy po takim mesjasz jak BotW, bez żartów proszę.
#911 Napisany 27 listopada 2018 - 13:41
Czyli tylko BotW i ALBW
#912 Napisany 27 listopada 2018 - 13:41
czemu nie? Ta Zelda dla mnie byla totalnie odmienna i nie traktuje jej jako openworld tylko gre akcji. BOTWA to inna liga zupelnie i przedewszystkim gatunek. Jak ktos teskniz a starymi Zeldami to imo tylko WW/SS wlasnie.
#913 Napisany 27 listopada 2018 - 13:42
Ale - jak ma to działać w handheldzie to raczej musza zrobic tez normalne sterowanie
Nic nie muszą, co pokazuje przykład Super Mario Party czy brak ogarnięcia jakiegoś skrótu przycisków dla gyro w Mario Odyssey.
Już to wyżej pisałem - nie zrobią sterowania jak w Metal Gear Rising tylko zmuszą do używania Joy-Conów nawet undocked i będą się lały łzy
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 27 listopada 2018 - 13:42
#914 Napisany 27 listopada 2018 - 13:46
no to moge sie zalozyc ze przenosnie bedzie inaczej to byloby totalnie bez sensu.
#915 Napisany 27 listopada 2018 - 13:58
#916 Napisany 27 listopada 2018 - 14:17
A czemu nie? Wind Waker do dzisiaj zachwyca swoim specyficznym klimatem.Grać w stare Zeldy po takim mesjasz jak BotW, bez żartów proszę.
#917 Napisany 28 listopada 2018 - 17:17
Skyward Sword zdementowana:
"At this time we have no plans to release The Legend of Zelda: Skyward Sword on Nintendo Switch," a Nintendo spokesperson told Eurogamer today.
#918 Napisany 28 listopada 2018 - 17:46
#919 Napisany 28 listopada 2018 - 20:37
#920 Napisany 28 listopada 2018 - 22:14
Mówiąc o Skyward Sword nie można zapominać o świetnym soundtracku (pierwszy w serii orkiestrowany)
https://www.youtube.com/watch?v=FSZBcPRQpO8
#921 Napisany 02 grudnia 2018 - 13:14
Ciekawe czy to realne i dadzą radę co roku dostarczyć nową Zeldę (W tym porty, remake'i i spinoffy)?
Ten post był edytowany przez funditto dnia: 02 grudnia 2018 - 13:15
#922 Napisany 02 grudnia 2018 - 14:52
#923 Napisany 02 grudnia 2018 - 14:57
Albo Wind Waker z grafiką jak na pierwszych screenshotach
#924 Napisany 02 grudnia 2018 - 15:02
#925 Napisany 02 grudnia 2018 - 19:08
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 02 grudnia 2018 - 19:08
#926 Napisany 30 grudnia 2018 - 14:18
#927 Napisany 30 grudnia 2018 - 21:03
Teraz zauważyłem że YT mi tłumaczy tytuły niektórych filmów
#928 Napisany 23 października 2019 - 12:45
#929 Napisany 23 października 2019 - 13:43
Na razie mi się podoba, choć nie wiem ile mam na liczniku. Pewnie jeszcze poniżej 10 godzin. Przeszedłem tę lokację z tutoriala, dostałem paralotnię i zrobiłem może z 6 kolejnych shrinów. Póki co jest przyjemnie. Trochę ta gra mnie przytłacza wielkością mapy, ale powoli się przywyczajam. Mapa jest ogromna i nie wiem za bardzo, w którym kierunku się udać Przeczytałem też większość tematu o grze na forumku i zauważyłem, że większość bardziej chwaliła grę kiedy ta już się dobrze rozkręciła. Liczę, że u mnie będzie podobnie, że jak trochę rozwinę Linka, zdobędę trochę serduszek, staminy itp. to poczuję się pewniej w tym świecie, może też trochę zmieni się otoczenie. Może zacznę pokonywać też innych przeciwników niż te gobliny i kościotrupy
Na samym początku te zabawy fizyką robią fajne wrażenie. Pierwsze zabicie przeciwników zrzuceniem kamienia ze skarpy, podpalenie beczki z prochem i potem odkrywanie kolejnych zależności. Myśl, że może jak mogę podpalić pochodnię to może uda się nią podpalić beczkę... no i oczyścicie, że się da "To są te detale" jak to mawia Hajto
Póki co dosiadłem konia i odkrywam dalej, bo na razie mam odkryty tylko jeden fragment mapy pomijając ten tutorialowy
Ten post był edytowany przez Dixi dnia: 23 października 2019 - 13:44