966 odpowiedzi na ten temat
#121 Napisany 01 grudnia 2012 - 08:14
Myślę, że następne części będą miały wyraźnie powiedziane w którym miejscu się dzieją. Ale będzie to też na tyle subtelne, że będzie miało to znaczenie tylko dla ludzi, których to interesuje. Tak jak w Wind Waker. Jest intro o Hero of Time, jest często wspominany Link z Ocariny. Ale jak kogoś to nie interesuje to nie ma to żadnego wpływu na gameplay
#122 Napisany 03 grudnia 2012 - 18:12
Temat przeniesiony do działu WiiU. Niech chociaż jeden porządny będzie w tym dziale
W Wind Waker zdobyłem już wszystkie Triforce Charty, przetłumaczonych mam 6 z 8, teraz muszę trochę kasy naklepać plus wyłowić z morza fragmenty. Jest fantastycznie, ale nie mogę się doczekać Majory
W Wind Waker zdobyłem już wszystkie Triforce Charty, przetłumaczonych mam 6 z 8, teraz muszę trochę kasy naklepać plus wyłowić z morza fragmenty. Jest fantastycznie, ale nie mogę się doczekać Majory
#123 Napisany 03 grudnia 2012 - 22:17
No i skończyłem. Absolutnie fantastyczna i ponadczasowa pozycja, która nigdy przenigdy się nie zestarzeje. Grana po Ocarinie jest jeszcze lepsza, a po obejrzeniu filmiku na gametrailers gra się po prostu cudownie. Można wsiąknąć w ten świat. To jest coś niesamowitego, ale skończyłem Ocarinę, zaraz potem Wind Waker i ciągle nie mam dość. Biorę się od razu za Majorę. To będzie mój pierwszy kontakt z tą częścią, a po tym co piszecie wiem, że się nie rozczaruję
#124 Napisany 03 grudnia 2012 - 22:39
Zagraj sobie w Skyward Sword kozak
#125 Napisany 03 grudnia 2012 - 22:41
Myślisz, że nie skończyłem?
#126 Napisany 03 grudnia 2012 - 22:41
Moje top 3:
1. Skyward
2. Ocarina
3. Phantom Hourglass
1. Skyward
2. Ocarina
3. Phantom Hourglass
#127 Napisany 03 grudnia 2012 - 22:42
Ja też chcęęę! Dajcie mi tylko pada gackowego.. Całe to wasze gadanie tak mnie nakręciło, że mam grę, cieszę się jak dziecko, jeszcze nie mam Wii, ale już jedzie do mnie, a na emu nie chcę, bo widziałem ten bug z ogniem i nawet nie mam ochoty psuć sobie wrażeń z gry szukając fixa. Tylko tego pada potrzebuję i memorki. I obiecałem sobie poczekać do świąt, ale nie wiem czy wytrzymam . Próbuję sobie nadrobić grając w Spirit Tracks, ale coraz mniej mi się chce... wieje schematem i nie pasuje mi kolejowy klimat. Ja wolę popływać łódeczką...
PS Po poście Flyjacka wyczuwam flejm
PS Po poście Flyjacka wyczuwam flejm
#128 Napisany 03 grudnia 2012 - 22:44
Flyjack, a w ile części grałeś?
Twilitekid, kupienie memorki i pada jest trudne. Ja dałem 80 zł za komplet i bardziej niż przejmować się ceną cieszę się, że mam z głowy kupno
Twilitekid, kupienie memorki i pada jest trudne. Ja dałem 80 zł za komplet i bardziej niż przejmować się ceną cieszę się, że mam z głowy kupno
#129 Napisany 03 grudnia 2012 - 23:00
Moje top 3:
1. Skyward
2. Ocarina
3. Phantom Hourglass
Ajajajajjjjjjjj
Phantom Hourglass tak wysoko? Ponad Twilight Princess i Majora's Mask?
Eeeee
#130 Napisany 03 grudnia 2012 - 23:07
w MM nie grałem, a TP szare i bure , nie moj styl
#131 Napisany 03 grudnia 2012 - 23:09
W MM musisz zagrać!
A styl w TP rządzi:
A styl w TP rządzi:
#132 Napisany 03 grudnia 2012 - 23:20
niech wydadza MM w eshopie to zagram
#133 Napisany 03 grudnia 2012 - 23:51
#134 Napisany 03 grudnia 2012 - 23:58
Eshopie WiiU
#135 Napisany 03 grudnia 2012 - 23:59
Co za różnica? Wchodzisz w Wii Mode i masz
#136 Napisany 04 grudnia 2012 - 01:00
Moje top 3:
1. Skyward
2. Ocarina
3. Phantom Hourglass
A coś więcej? Może opisz wrażenia
MM to powinni wydać, jako remake na 3DSa.
#137 Napisany 04 grudnia 2012 - 08:31
Ajajajajjjjjjjj
Phantom Hourglass tak wysoko? Ponad Twilight Princess i Majora's Mask?
Eeeee
I ponad Wind Waker???
#138 Napisany 04 grudnia 2012 - 09:44
Może odwrócimy kota ogonem - jakie jest wasze flop 3? Podejrzewam, że w tej liście będzie królować PH.
Nie jest to w żadnym wypadku słaba gra, ma swoje 'holy shit moments' - odbicie mapki tuszem z jednego ekranu na drugi, zamykając DSa albo darcie japy do mikrofonu, żeby dostać rabaty.
Jako flagowy tytuł pokazujący możliwości DSa sprawdza się świetnie, ale sterowanie stylusem mi nie siadło. Poza tym powtórzenie designu z Wind Wakera wypadło słabo. Przez ograniczone możliwości graficzne handhelda Phantom Hourglass nie robiło wrażenia oprawą i świeciło pustkami.
Wracanie do Ocean King Temple było frustrujące w porównaniu do reszty bardzo prostych dungeonów, fabuła nie porywała, a Linebeck to pajac. Jako 'The Legend of Zelda' był to spory zawód. Podobnie Spirit Track, które sporo poprawiło jeśli chodzi o dunegony i zagadki (choćby znakomity, pod koniec piekielnie trudny Spirit Tower), ale można tej grze postawić dokładnie te same zarzuty.
Pozostałe Zeldy już trudno określić jako zawód, szczególnie Zeldy 3D są wszystkie znakomite. Najprędzej bym się składniał do Adventure of Link, bo ma tak przegięty poziom trudności, że nawet z hotsavami na 3DSie nie przeszedłem. Jeszcze Oracle odstają trochę poziomem od pozostałych Zeld, szczególnie po uprzednim ogrnaniu Links Awakening DX czuć zmęczenie materiału.
Nie jest to w żadnym wypadku słaba gra, ma swoje 'holy shit moments' - odbicie mapki tuszem z jednego ekranu na drugi, zamykając DSa albo darcie japy do mikrofonu, żeby dostać rabaty.
Jako flagowy tytuł pokazujący możliwości DSa sprawdza się świetnie, ale sterowanie stylusem mi nie siadło. Poza tym powtórzenie designu z Wind Wakera wypadło słabo. Przez ograniczone możliwości graficzne handhelda Phantom Hourglass nie robiło wrażenia oprawą i świeciło pustkami.
Wracanie do Ocean King Temple było frustrujące w porównaniu do reszty bardzo prostych dungeonów, fabuła nie porywała, a Linebeck to pajac. Jako 'The Legend of Zelda' był to spory zawód. Podobnie Spirit Track, które sporo poprawiło jeśli chodzi o dunegony i zagadki (choćby znakomity, pod koniec piekielnie trudny Spirit Tower), ale można tej grze postawić dokładnie te same zarzuty.
Pozostałe Zeldy już trudno określić jako zawód, szczególnie Zeldy 3D są wszystkie znakomite. Najprędzej bym się składniał do Adventure of Link, bo ma tak przegięty poziom trudności, że nawet z hotsavami na 3DSie nie przeszedłem. Jeszcze Oracle odstają trochę poziomem od pozostałych Zeld, szczególnie po uprzednim ogrnaniu Links Awakening DX czuć zmęczenie materiału.
#139 Napisany 04 grudnia 2012 - 10:45
Wait a sec, tak się dało? Czemu ja nic nie wiedziałem?albo darcie japy do mikrofonu, żeby dostać rabaty.
Wracając do tematu i flop 3:
1. PH - jak strasznie się zawiodłem na tej grze wiem tylko ja i milion innych osób. Miałem ogromne oczekiwania, liczyłem na coś na poziomie Minisha, ale w świecie z TWW. Wysła zubożała gierka bez duszy i pozbawiona zeldowatości. Marne dungeony, marne przedmioty, ale najlepsze walki z bossami jakie widziała ta seria.
2. SS - ponownie miałem bardzo wysokie ocxzekiwania, a wiadomo co wyszło. Liczyłem przede wszystkim na świetną fabułę, bo na to naciskały wszelkie trailery i wywiady, a mam wrażenie, że dostaliśmy inną grę. Jest za***ista, jedna z najlepszych gier, masa miodu, ale i tak oczekiwania były znacznie wyższe. Zabrakło mi też prawdziwego świata, z duszą i jakimkolwiek życiem poza 15 postaciami na jednej wyspie. Zmarnowany potencjał, szczególnie, że niebo jest tak świetne i relaksujące. Mógł być drugi TWW, ale wiele zabrakło. Natomiast pod względem gameplayu i ilości patentów, SS bije wszystkie Zeldy. Tu się po prostu nie da nudzić.
3. Nie wiem co bym dał jako 3 pozycje. ST? Nie, bo po PH oczekiwałem kupy i dostałem dużo lepszą grę. Wciąż zubożałą, ale już na znacznie wyższym poziomie. Chyba tylko te dwie pozycje mnie tak naprawdę zawiodły.
#140 Napisany 04 grudnia 2012 - 10:51
Oj greg, nie wiem czy dasz radę z Majorą. Ja próbowałem, chęci były. Widać, że to świetna gra - ale przez framerate po prostu niegrywalna w dzisiejszych czasach. Dałem radę potargać z 15 godzin, ale potem nie zrobiłem sahwa, progres szlak trafił a mnie odrzuciło. Liczę, że jednak kiedyś powstanie remake i będzie w to można zagrać po ludzku.
#141 Napisany 04 grudnia 2012 - 10:55
Zobaczymy. Jeżeli chodzi o technikalia to jestem wiele w stanie grze wybaczyć
#142 Napisany 04 grudnia 2012 - 11:13
Gra chodzi lepiej od OoT, a tam klatkowanie było mocno widoczne.
#143 Napisany 04 grudnia 2012 - 11:35
Wait a sec, tak się dało? Czemu ja nic nie wiedziałem?
Jak kupowałeś części do statku. Można było pacać stylusem w mic albo dmuchać, ale co to za frajda? Ja darłem się na pełne gardło "ZELDAAAAAA". Raz jak nocowałem u rodziców to wychodziłem na balkon się drzeć, żeby nie pobudzić reszty domowników wieczorem xD. Good times, wtedy DS sprawiał wrażenie ogromnego gamechangera.
#144 Napisany 04 grudnia 2012 - 11:52
ale co to za frajda?
frajda żadna, ale obciach też. ja dmuchałem.
#145 Napisany 04 grudnia 2012 - 17:29
PH miał dużo takich elementów. Patent z zamknięciem ekranów, żeby odcisnąć pieczęć na mapie był kozacki.
#146 Napisany 04 grudnia 2012 - 17:35
To chyba w another code nie grałeś na NDS.PH miał dużo takich elementów. Patent z zamknięciem ekranów, żeby odcisnąć pieczęć na mapie był kozacki.
#147 Napisany 04 grudnia 2012 - 17:42
Nie grałem, było tam coś podobnego?
#148 Napisany 04 grudnia 2012 - 19:16
OLO
Dużo więcej i dużo lepiej
Dużo więcej i dużo lepiej
#149 Napisany 04 grudnia 2012 - 19:39
Ja wlaczylem jakis zcas temu - i az w szoku bylem jak klatkuje ta gra :)nie dalbym rady skonczyc Ja bym poczekal na 3DSowa wersje, przeciez masz w co grac a gra ejst wybitna i nalezy jej sie remake.
#150 Napisany 04 grudnia 2012 - 19:41
Serio mówicie, żeby darować sobie tą Majorę teraz?
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Endless Ocean: LuminousRozpoczęte przez Tawotnica , 22 lut 2024 ARIKA, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Another Code: RecollectionRozpoczęte przez cybercotlet , 14 wrz 2023 Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|