Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
#3091 Napisany 31 października 2017 - 09:50
#3092 Napisany 31 października 2017 - 10:21
#3093 Napisany 31 października 2017 - 10:56
#3094 Napisany 06 lutego 2018 - 07:59
#3095 Napisany 06 lutego 2018 - 08:36
Pewnie Kojima zhackował.
#3096 Napisany 21 marca 2018 - 09:18
Bardzo proszę o poważne rady, jak w to grać. To znaczy: na ile skupiać się na Mother Base, ile robić side opsów i czy jest sens w ogóle przemierzać ten otwarty świat? Gierka cholernie mi się spodobała, bo gameplay to mesjasz skradania się, robienia misji po swojemu i reagowaniu na zmiany sytuacji. Tylko gdzieś tam pamiętam, że mówiliście, że jest tego na 150h i że dużo osób odpuszcza, a nie chcę żeby przez natłok wszystkiego gierka mi się znudziła. Dlatego proszę o sugestie, czego w grze nie robić (bo masterować na S generalnie nie zamierzam).
A będą bossowie? Bo gierka bardziej wygląda jak zbiór misji.
Bardzo doceniam też feeling poruszania się postacią, jej responsywność, płynność i całe nie tak proste sterowanie. A to wszystko w niełamiących się 60FPS.
Grałem kiedyś w Ground Zeroes i nie podobało mi się nawet w połowie tak, jak to.
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 21 marca 2018 - 09:22
#3097 Napisany 21 marca 2018 - 09:29
graj jak chcesz, jak Ci się znudzi sprawdź endingi na youtubie bo true ending to pierdolone złoto
#3098 Napisany 21 marca 2018 - 09:30
Z bossami niestety ciężko jest. Natomiast bazę rozwijać, side opsy robić, bo dają hajsy i rzeczy. Przenosząc się na mapkę i latając po Afganistanie możesz na spokojnie włączać i robić przy okazji misje poboczne, więc wtedy możesz bez problemu sobie pozwiedzać.
#3099 Napisany 21 marca 2018 - 09:36
Tak w ogóle z perspektywy czasu uważam że właśnie to fabularne zawiązanie 5 z kolejnymi częściami to pierdolone mistrzostwo świata, nie dość że trzyma się kupy to jeszcze rozwiązuje luki fabularne pomiędzy 1 a 2 gdyby Konami sypało kasą jeszcze przez rok to by było ehhhh
#3100 Napisany 21 marca 2018 - 09:40
Podstawa fabuły i to co było na taśmach były solidne, problem było jej niedokończenie. Musiały iść grube cięcia żeby całość miała sens mimo że niedokończone zakończenie jest tylko na YouTube.Tak w ogóle z perspektywy czasu uważam że właśnie to fabularne zawiązanie 5 z kolejnymi częściami to pierdolone mistrzostwo świata, nie dość że trzyma się kupy to jeszcze rozwiązuje luki fabularne pomiędzy 1 a 2 gdyby Konami sypało kasą jeszcze przez rok to by było ehhhh
#3101 Napisany 21 marca 2018 - 09:40
graj jak chcesz, jak Ci się znudzi sprawdź endingi na youtubie bo true ending to pierdolone złoto
Spoiler
Jest lipa, bo kompletnie nie ogarniam fabuły Metal Gearów. Przechodziłem serię w podstawówce-gim, kiedy albo wcale, albo słabo ogarniałem angielski. Potem czytałem jakieś streszczenie fabuły, ale nic nie pamiętam. Oprócz 1-4 nie grałem w żadnego innego. Mimo to uwielbiam te gierki.
Z bossami niestety ciężko jest. Natomiast bazę rozwijać, side opsy robić, bo dają hajsy i rzeczy. Przenosząc się na mapkę i latając po Afganistanie możesz na spokojnie włączać i robić przy okazji misje poboczne, więc wtedy możesz bez problemu sobie pozwiedzać.
Thx!
#3102 Napisany 21 marca 2018 - 10:58
tak na szybko co mogę napisać to znajdź pieska bo to najlepszy przyjaciel Snake'a. ekstraktuj każdego przeciwnika i każdy sprzęt. przynajmniej w dopóki nie zapełnisz bazy i kieszeni. na misje nie zabieraj zbędnego sprzętu bo to kosztuje. do bazy wracej używając komendy z menu bo wezwanie śmigłowca nie jest tanie. postaraj się w miarę szybko o tłumaczy.
#3103 Napisany 21 marca 2018 - 11:28
Ten post był edytowany przez Danteusz dnia: 21 marca 2018 - 11:29
#3104 Napisany 21 marca 2018 - 12:59
Tak w ogóle z perspektywy czasu uważam że właśnie to fabularne zawiązanie 5 z kolejnymi częściami to pierdolone mistrzostwo świata, nie dość że trzyma się kupy to jeszcze rozwiązuje luki fabularne pomiędzy 1 a 2 gdyby Konami sypało kasą jeszcze przez rok to by było ehhhh
cooooooo? własnie kompletnie nie, kojima wysrał sie na uniwersum, mgs v to zupelnie nie potrzebna część bo w sumie to my
#3105 Napisany 21 marca 2018 - 13:07
Aras, ogarnij się.
#3106 Napisany 21 marca 2018 - 13:22
Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 21 marca 2018 - 13:23
#3107 Napisany 21 marca 2018 - 13:25
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 21 marca 2018 - 13:25
#3108 Napisany 21 marca 2018 - 13:33
#3109 Napisany 26 marca 2018 - 11:42
Jestem totalnie zauroczony tą gierką i w sumie myślę, że to lepszy MGS niż jedynka, dwójka i czwórka. Pewnych metalgearowych rzeczy nie ma, pewne ma. Przede wszystkim różni się mniejszą filmowością, sensacyjnością, choć czasem to nadrabia (pierwszy boss).
Ale to, ile oferuje ta gra, to jest symulator bycia szpiegiem! Ta gra jest niesamowicie uzależniająca, po prostu chcę chodzić od jednego sajdopsa do drugiego, od misji głównej do kolejnej, rozbudowywać bazę, tworzyć gadżety, wysyłać ziomeczków na wyprawę itd. Po prostu przemykanie się między przeciwnikami, usypianie ich, zaskakiwanie, odwracanie uwagi, odsyłanie, reagowanie na ich zmiany, ich reakcje na nasze, to pierdolone złoto, ta gra to wielka piaskownica z takimi misjami, które dają nam dowolność w sposobie przechodzenia ich. A jak raz na czas gra przestaje być "generycznym zlepkiem zajebistych misji", to funduje również diament (jak wtedy, gdy nagle zaczął nas gonić Metal Gear, a my musieliśmy się chować z doktorkiem tak, by go zgubić, a następnie dobiec do helikoptera).
Zawsze uwielbiałem takie gry, które dają nam samemu sobie wymyślić plan na wniknięcie na teren wroga, pokonywanie go, stąd też za dzieciaka przegrałem mnóstwo godzin w demo MGS2 i Splinter Cella. Tankowiec również dawał poczucie swobody i uczestniczenia w niezłym suspensie, pamiętam, że lubiłem przechodzić ten poziom albo zupełnie po cichu, albo na rambo, albo wygłupiać się z przeciwnikami. Podobnie SC, jedyneczka była złotem, a ja ominąłem 2, 3, 4 i 6. Muszę generalnie przejść sobie obie serie w całości. Wspomnę tylko o pierwszym Far Cry, który również był podobnie liniowo-nieliniową grą i był osom.
Wracając do Phantom Pain. Ani trochę nie spędzam czasu we free roam. Po prostu kończę zadanie poboczne, od razu pauzą wracam do helikoptera, zaznaczam nową misję, ląduję tam, przechodzę ją i tak w kółko. A jak zrobię wszystkie dostępne sajdopsy, to robię główną. Ekwipunek dobieram w zależności od rodzaju misji tak, żeby nie wydawać za dużo (a i tak przy jednym lądowaniu zużywam 6-14k). Takim schematem gram, bo nie chce mi się tyle jeździć od misji do misji na koniu.
Mam około 23h i 20%. Na pewno chcę zrobić wszystkie dostępne zadania, poboczne i główne, a czy będę chciał platynować, to podejmę decyzję wtedy - jak gierka mnie nie znudzi, bo podobno sporo trwa. A na półce już czeka Nioszek.
Troszkę bałem się tej gierki, MGSV Ground Zeroes wydawał mi się nieintuicyjny i skomplikowany, a Phantom jest odwrotnością tego. Chcę przejść tamtego raz jeszcze w sumie.
No i naprawdę mega kudosy za nietknięte 60 klatek, sterowanie i animację postaci - wężem po prostu gra się cudownie.
PS. Cały czas czekam na Fulton pozwalający na zbieranie czołgów i snajperkę usypiającą z tłumikiem, choć czy wtedy gra nie będzie za łatwa? Już się w sumie zrobiła, pies mi wszystkich zaznacza.
#3110 Napisany 26 marca 2018 - 11:48
Weź psa z fultonem
W sumie sam się w tej grze nazbierałem tony wszystkiego - w przypadku pojazdów dosłownie - a oczywiście jak przyszło co do czego, to i tak niczego nie używałem. Nawet nikomu czołgu na głowę nie zrzuciłem
Goły Snejk (metaforycznie, bo oczywiście w sneaking suit), kilka broni, nie za dużo gadżetów, psiak przy boku.
#3111 Napisany 26 marca 2018 - 12:08
Weź psa z fultonem
W sumie sam się w tej grze nazbierałem tony wszystkiego - w przypadku pojazdów dosłownie - a oczywiście jak przyszło co do czego, to i tak niczego nie używałem. Nawet nikomu czołgu na głowę nie zrzuciłem
Goły Snejk (metaforycznie, bo oczywiście w sneaking suit), kilka broni, nie za dużo gadżetów, psiak przy boku.
No wiadomiks, ja ze sobą mam pistolet usypiający, który jest priorytetem w moich działaniach, karabin z tłumikiem, kiedy kogoś zabić trzeba, albo ratować dupsko, no i bazookę - w razie side opsów, gdzie trzeba rozwalić jakiś czołg, choć podejrzewam, że i w misji głównej kiedyś się przyda. I 2-3 gadżety, ostatnio częściej używam balonowego Snejka.
Tylko nie wiem, co oznacza "weź psa z fultonem"
#3112 Napisany 26 marca 2018 - 12:26
Dokładnie to, co jest napisane. Rozwiniesz psa, to będzie mógł fultonować powalonych. Chociaż ja i tak zawsze wolałem go z nożem ogłuszającym.
#3113 Napisany 26 marca 2018 - 12:37
Ja mu jeszcze żadnych rozkazów nie dawałem. Pies i tak zdejmuje dużo stresu. Zaznaczając lornetką mogliśmy kogoś pominąć, a pies pokazuje wszystkich. Na razie sobie chodzę, usypiam i fultonuję sam Widzę, że gierka daje aż tyle możliwości, że stanie się bardzo łatwa.
Ground Zeroes nie ma fultonowania, psa itd. Chyba się w to całkiem inaczej gra, co? Grałem tak dawno temu, że nie pamiętam.
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 26 marca 2018 - 12:38
#3114 Napisany 26 marca 2018 - 12:49
Zależy w jakim sensie inaczej, bo podstawy są chyba w 100% takie same. Nie wiem czy w PP jest coś, czego Snake nie może zrobić w GZ. Tam po prostu jest misja, którą trzeba wykonać. Rozmiar bazy też nie pozwala na dużo zabawy poza skradaniem i szukaniem pierdół w side opsach.
#3115 Napisany 26 marca 2018 - 12:53
Ale chyba nie ma psa, nie można fultonować?
#3116 Napisany 26 marca 2018 - 13:05
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 26 marca 2018 - 13:07
#3117 Napisany 26 marca 2018 - 13:14
Tak czy siak za 3 dyszki się opłaca wziąć. W sumie to powinno być po prostu DLC do MGSV. Jedna główna i kilka pobocznych misji na nowym terenie.
#3118 Napisany 26 marca 2018 - 13:15
Nie masz w plusie? Dawali.
#3119 Napisany 26 marca 2018 - 13:18
Ja nie umiem grać w gry cyfrowe ani nawet pożyczone. Kupuję, tworzę kolekcję na półce, to się jaram i gram.
#3120 Napisany 06 kwietnia 2018 - 16:58
Mam około 50h i 50%. W sumie nie wyobrażam sobie gierkowania w to 150h do platyny
Będę się zbliżał do końcówki w ciągu następnych 4 dni: i do wszystkich side opsów, i do misji głównych. Ale robić misje na S? No byłoby łatwo, bo za większość mam S-A, ale nie chce mi się, bo to oznaczałoby też chęć na zrobienie wszystkich celów w misjach, a to oznaczałoby chęć na zrobienie wszystkiego innego, więc zadowolę się zrobieniem wszystkich misji.
W sensie gra jest zdecydowanie TOP gameplayów i w ogóle, ale czekają następne gry, a i na Switcha mam w co grać. Muszę wyrobić się z MGSV, Niohem z DLC i Super Meat Boy przed Donkey Kongiem, a tego wymaksować przed Dark Soulsami.
Dalej mój pies nie może fultonować. W ogóle nie sprawdziłem nikogo poza nim (ani Quiet, ani D-Walkera). Nie bawiłem się też wszystkimi gadżetami.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|