Dark Souls II
#31 Napisany 13 grudnia 2012 - 00:25
#32 Napisany 15 grudnia 2012 - 20:15
Parę skrawków informacji na temat DS2. W sumie to niewiele tu konkretów, może poza tym, że mają już 25% zrobione i że mogą nie zdążyć przed końcem 2013.
#33 Napisany 15 grudnia 2012 - 20:16
#34 Napisany 15 grudnia 2012 - 20:21
#35 Napisany 15 grudnia 2012 - 20:38
#36 Napisany 15 grudnia 2012 - 20:41
Przecież na PS3Site pisali, że twórcy zdecydowali się, na to żeby gra była bardziej przystepna, a to znaczy, że będzie łatwa. Do kosza z tą grą.
Ty i te Twoje debilne rozumowanie.
#37 Napisany 15 grudnia 2012 - 20:50
#38 Napisany 15 grudnia 2012 - 20:52
#39 Napisany 15 grudnia 2012 - 21:28
#40 Napisany 15 grudnia 2012 - 22:02
#41 Napisany 16 grudnia 2012 - 12:28
#42 Napisany 17 grudnia 2012 - 00:59
Produkcja gry została powierzona Tomohiro Shibuyi i Yui Tanimurze, którzy wcześniej odpowiadali za gry z serii Another Century's Episode. Shibuya pracował nad pierwszymi dwoma częściami, a Tanimura odpowiadał za trzecią odsłonę serii.
Hidetaka Miyazaki nie jest producentem gry. Odpowiada on za całościowy nadzór i pilnuje terminów. W żaden sposób jednak nie jest zaangażowany w czynne tworzenie gry. Będzie nadzorował produkt tak długo aż zostanie ukończony.
Redaktorom magazynu pokazano 10 minut fragmentu gry i według nich jest ogromny skok jeśli chodzi o grafikę. Śmiało stawiają grę obok Watch Dogs i Star Wars 1313 jeśli chodzi o kwestie następnej generacji.
Rozważany jest powrót do mechaniki opartej na serwerach gry znanej z Demon's Souls.
Decyzja o zleceniu gry Shibuya'i i Tanimurze wynika ze wspólnej decyzji Namco-Bandai i From Software by tchnąć w serię nowe powietrze.
Dark Souls II będzie bezpośrednim sequelem z tak samo wielkim światem, który zostanie jednak bardziej zaludniony.
Gra nie będzie się działa w Lordran. Nazwa świata jest kluczowa dla historii, więc zostanie ujawniona później.
Shibuya chce rozszerzyć akcję w grze. Uważa, że jest w stanie wnieść coś nowego z doświadczenia, które ma z pracy nad poprzednimi tytułami.
Shibuya ponadto chce uczynić niektóre rzeczy bardziej zrozumiałe. Jako przykład podano Braterstwa, których wyjaśnienie ma być prostsze, a wstąpienie do nich - łatwiejsze. Historia w grze będzie bardziej przystępna i mniej subtelna.
Jednak mimo tej decyzji, w grze znajdzie się miejsca do mitów i rzeczy ważnych fabularnie, które można pominąć z gapiostwa.
Prace nad grą rozpoczęły się we wrześniu ubiegłego roku i odbywały się równolegle z pracami nad Artorias of the Abyss.
Gra ukończona jest w 25%, a zespół który nad nią pracuje jest znacznie większy niż ten od Dark Souls. Liczba osób odpowiadających za świat jest dwa razy większa.
Dark Souls II może nie zdążyć wyjść w 2013 roku.
Pokazano groteskową postać, która jest wynikiem scalenia różnych stworów przez szalonego naukowca. Przyrównał ją do Frankensteina.
Kolejnym pokazanym przeciwnikiem był Nazgulo-podobny czarny jeździec, który funkcjonuje jako kat na zlecenie sił zła
Potwierdzono system moralności.
From Software rozważa implementację łódek i innych opcji podróżowania przez świat gry.
Gra w momencie premiery będzie kompletna i nic nie będzie musiało być dodawane jako łatki.
#43 Napisany 21 grudnia 2012 - 22:18
#44 Napisany 21 grudnia 2012 - 22:24
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOC!
co za klimat! goty3021
#45 Napisany 22 grudnia 2012 - 00:18
MOC!!! Goty 2013 czy tam 2014 czy c**j wie kiedy to wychodzi, ale goty!!!
Jak popykam na recznym, to 400000h na liczniku bede mial.
Czytalem uniwersum, ten kolo bedzie jak apokalipsa, bedziemy przed nim uciekac, a do ostatecznego starcia potrzeba Rimming Rings. Fabula bogata i lepsza niz w FFVII. Nie kazdy ja rozumie, cebulaki
[off]
Ten post był edytowany przez iluck85 dnia: 22 grudnia 2012 - 00:19
#46 Napisany 23 grudnia 2012 - 05:05
#47 Napisany 26 stycznia 2013 - 19:51
#48 Napisany 27 stycznia 2013 - 23:32
#49 Napisany 30 stycznia 2013 - 17:46
Gdy na Video Game Awards pokazano pierwszy zwiastun Dark Souls 2, jako datę wydania podano 2013 rok. Jednak już kilka dni później pojawiły się informacje, że From Software wcale nie musi zdążyć do końca roku i możliwe jest, że gra pojawi się w 2014 roku. Kolejne rozmowy z ekipą tworzącą grę tylko utwierdzały nas w obsuwie. I kolejny raz robi to dzisiaj Tomohiro Shibuya w wywiadzie dla magazynu EDGE.
Shibuya przyznał, że postępy idą wolniej niż ekipa zakładała i mimo zatrudnienia znacznie większej ilości osób, nie jest za dobrze. Gra na ten moment jest skończona w ledwo 25% i praktycznie nie ma szans by całość była gotowa do wydania jeszcze w tym roku. Może fiskalnym, ale na pewno nie kalendarzowym.
Tomohiro na pytanie czy ekipa From Software wyrobi się przed premierą konsol następnej generacji, grzecznie odmówił komentarza na ten temat. W tym przypadku ciężko cokolwiek ustalić, materiału bezpośrednio z gry nie widzieliśmy, obrazków również, a magazyn EDGE twierdzi, że gra wygląda fenomenalnie. Opcja więc następnej generacji może być aktualna.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 30 stycznia 2013 - 17:47
#50 Napisany 02 lutego 2013 - 14:01
http://www.edge-onli...-of-the-series/
Wywiad z Miyazakim (okazuje się, że nie sam chciał odejść od robienia Soulsów tylko go odsunięto żeby trochę świeżości wprowadzić do serii)
http://www.edge-onli...-of-the-series/
Wywiad z Shibuyą.
-Świat gry będzie ten sam, ale miejsce inne, nie Lordran. Wielkość terenu praktycznie ta sama, ale będzie ciekawiej i więcej do roboty.
-Kluczowy będzie aspekt czasu
-Fabuła wyłożona bardziej na tacy niż samemu jej się będzie szukało, a wszelkie aspekty rozgrywki będą wyjaśniane na bieżąco,
- Gra jest skończona w ok 25% więc raczej w tym roku nie wyjdzie.
http://www.edge-onli...gh-concept-art/
Shibuya tłumaczy niektóre concept arty z DS2 i jak się przełożą na grę.
#51 Napisany 02 lutego 2013 - 14:08
czytaj: nie chciał skażualować serii, a pewnie From widzi potencjał sprzedaży rzędu SkyrimaKilka wywiadów i artykułów z Edge:
http://www.edge-onli...-of-the-series/
Wywiad z Miyazakim (okazuje się, że nie sam chciał odejść od robienia Soulsów tylko go odsunięto żeby trochę świeżości wprowadzić do serii)
#52 Napisany 08 kwietnia 2013 - 18:15
http://www.vg247.com...o-beyond-death/
W konkurcie na taglajna wygrało
No to go.Go Beyond Death
#53 Napisany 08 kwietnia 2013 - 19:22
Słabe hasełko, Prepare to Die było mocno kiczowate, ale jakoś oddziaływało na odbiorcę, tutaj jedynie będzie się mylić gierka z samograjami od Davida Cage'a.
#54 Napisany 08 kwietnia 2013 - 19:26
szkoda że nie wygrało "Die Harder".
#55 Napisany 08 kwietnia 2013 - 19:34
#57 Napisany 10 kwietnia 2013 - 09:36
Obgryzam paznokcie w oczekiwaniu
#58 Napisany 10 kwietnia 2013 - 09:39
#59 Napisany 10 kwietnia 2013 - 13:28
my body is ready
#60 Napisany 10 kwietnia 2013 - 14:28
Jedna z tych gier, którą wiadomo że się kupi pierwszego dnia.