Dark Souls II
#91 Napisany 12 kwietnia 2013 - 08:27
#92 Napisany 12 kwietnia 2013 - 08:31
Co za niespodzianka
#93 Napisany 12 kwietnia 2013 - 09:09
right now there's no attempt to put Dark Souls 2 on the next-gen
#94 Napisany 12 kwietnia 2013 - 09:12
Gra powstaje też na PC, nie przeniesienie jej na nowe konsole o zbliżonej architekturze byłoby głupie
#95 Napisany 12 kwietnia 2013 - 09:15
Gra powstaje też na PC, nie przeniesienie jej na nowe konsole o zbliżonej architekturze byłoby głupie
Pewnie to samo myślało Nintendo w przypadku WiiU i portów gier
#96 Napisany 12 kwietnia 2013 - 09:25
#97 Napisany 12 kwietnia 2013 - 09:26
WiiU ma zbliżoną architekturę do PC?
Ma zbliżoną architekturę do X360 i PS3.
Ten post był edytowany przez MaxVarEmreis dnia: 12 kwietnia 2013 - 09:26
#98 Napisany 12 kwietnia 2013 - 11:58
WiiU ma zbliżoną architekturę do PC?
Ma zbliżoną architekturę do X360 i PS3.
do x360. ps3 ma swoją własną architekturę, niepodobną do niczego innego.
#99 Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:01
Gra powstaje też na PC, nie przeniesienie jej na nowe konsole o zbliżonej architekturze byłoby głupie
Nie, gra powstaje na PC i na konsolach wyląduje port.
#100 Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:16
Gra powstaje też na PC, nie przeniesienie jej na nowe konsole o zbliżonej architekturze byłoby głupie
Nie, gra powstaje na PC i na konsolach wyląduje port.
To jasne że gra powstaje na PC. Tobie chodziło o to że gra powstaje dla PC.
Inaczej niż na PC raczej nie może powstawać. Mogę sobie wyobrazić że część deweloperskich narzędzi jest na iOS, ale to nie zmienia faktu że większa część ekipy deweloperskiej pracuje na pecetach, bez względu na to czy kodują gry na konsole stacjonarne, przenośne, tablety czy cokolwiek tam innego.
#101 Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:23
Gra powstaje też na PC, nie przeniesienie jej na nowe konsole o zbliżonej architekturze byłoby głupie
Nie, gra powstaje na PC i na konsolach wyląduje port.
Ciekawe czy rozumiesz co to jest port na konsole
#102 Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:24
No, skoro PC to platforma główna to nie boję się o jakość.
#103 Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:25
Okej torq, dla PC, wiadomo o co mi chodziło.
#104 Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:29
Gra nie jest robiona dla PC tylko równolegle na PC i konsole
#105 Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:35
Platforma wiodąca jest ponoć jednak PC, gdzie będzie 60 klatek przy 30 na ps3/xbox360.
#106 Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:40
Czyli na kąsole wyląduje port z pc czy obie wersje są robione równolegle ? Jak równolegle, to robią je 2 wewnętrzne teamy tego samego developera ? Priorytetem jest wersja pc czy kąsolowa ?
#107 Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:42
Na kąsole będzie tekstówka, muzyka w midi i sterowanie d-padem.
#108 Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:44
To znaczy że zasoby gry (tekstury, modele postaci) są robione tak aby wyglądały dobrze na PC, a potem obcinane aby poszły na konsolach. Portowanie oznaczałoby że cała gra najpierw została napisana na PC, a potem dopiero przeniesiona na konsole, co w wypadku premiery w tym samym czasie nie miałoby sensu
#109 Napisany 12 kwietnia 2013 - 14:31
#110 Napisany 12 kwietnia 2013 - 14:47
Skoro powstają jednocześnie, to może tym razem wersja PC nie będzie ssać pałki.
Wersja na PC nie ssała po zaaplikowaniu "Durante fix". Ciekawe, że amator zrobił coś w kilka godzin, z czym nie poradził sobie tabun zawodowych programistów
#111 Napisany 12 kwietnia 2013 - 14:54
Skoro powstają jednocześnie, to może tym razem wersja PC nie będzie ssać pałki.
Wersja na PC nie ssała po zaaplikowaniu "Durante fix". Ciekawe, że amator zrobił coś w kilka godzin, z czym nie poradził sobie tabun zawodowych programistów
"amator"? amator w życiu kawałka kodu by nie napisał.
#112 Napisany 12 kwietnia 2013 - 14:58
Skoro powstają jednocześnie, to może tym razem wersja PC nie będzie ssać pałki.
Wersja na PC nie ssała po zaaplikowaniu "Durante fix". Ciekawe, że amator zrobił coś w kilka godzin, z czym nie poradził sobie tabun zawodowych programistów
Skąd wiesz, że nie poradzili sobie? Może po prostu mieli to w dupie i im się nie chciało. ;P
#113 Napisany 12 kwietnia 2013 - 15:03
To nigdy nie jest tak że programistom się nie chce (no, powiedzmy że prawie nigdy). Dostają polecenie od project managera i je wykonują, jeśli polecenie brzmiało "zakończcie pracę, bo trzeba wydać grę, a działa już wystarczająco dobrze" to zostawili bugi
#114 Napisany 12 kwietnia 2013 - 15:04
#115 Napisany 12 kwietnia 2013 - 17:55
Wersja na PC nie ssała po zaaplikowaniu "Durante fix". Ciekawe, że amator zrobił coś w kilka godzin, z czym nie poradził sobie tabun zawodowych programistów
"amator"? amator w życiu kawałka kodu by nie napisał.
Mówiąc amator mam na myśli osobę, za którą nie stoją pieniądze, znajomość kodu i odpowiednie narzędzia.
Wersja na PC nie ssała po zaaplikowaniu "Durante fix". Ciekawe, że amator zrobił coś w kilka godzin, z czym nie poradził sobie tabun zawodowych programistów
Skąd wiesz, że nie poradzili sobie? Może po prostu mieli to w dupie i im się nie chciało. ;P
Serio, jeśli naprawa wymaga kilku h pracy, nie ma żadnego wytłumaczenia na to.
To nigdy nie jest tak że programistom się nie chce (no, powiedzmy że prawie nigdy). Dostają polecenie od project managera i je wykonują, jeśli polecenie brzmiało "zakończcie pracę, bo trzeba wydać grę, a działa już wystarczająco dobrze" to zostawili bugi
Zawsze można wydać patch, szczególnie jeśli mówimy o wersji steamworks. Oni nawet wiedząc co jest nie tak i dostając rozwiązanie do ręki nic nie zrobili. Niezbyt dobrze to o nich świadczy.
Ale nie ważne, to nie temat o pierwszej części
#116 Napisany 13 kwietnia 2013 - 17:51
Swietna okladka
Wersja na PC i Ps3 lepsza, na X knoci calosc pudelko i zielen nad okladka.
#117 Napisany 13 kwietnia 2013 - 18:12
Moc! Zaśliniłem się gejmplejem, okładka rewelacyjna.
#118 Napisany 14 kwietnia 2013 - 08:31
Ewidentnie widać, że tą grę robią gracze, a nie marketingowcy.
#119 Napisany 14 kwietnia 2013 - 10:19
Ewidentnie widać, że tą grę robią gracze, a nie marketingowcy.
Wiadomo! W końcu marketingowcy zrobiliby okładkę z kozackim kolesiem z mie-... ups!
#120 Napisany 25 maja 2013 - 10:38
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|