Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dark Souls II

GOTY 2014 From Software Bandai Namco PS4 PS3 XONE X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1616 odpowiedzi na ten temat

#91 Tawotnica Napisany 12 kwietnia 2013 - 08:27

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
nie będzie DS2 na next geny: http://www.videogame..._platforms.html
  • 0

#92 MaxVarEmreis Napisany 12 kwietnia 2013 - 08:31

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Co za niespodzianka :olo:


  • 0

#93 fingus Napisany 12 kwietnia 2013 - 09:09

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:

right now there's no attempt to put Dark Souls 2 on the next-gen

;)
  • 0

#94 Danteusz Napisany 12 kwietnia 2013 - 09:12

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

Gra powstaje też na PC, nie przeniesienie jej na nowe konsole o zbliżonej architekturze byłoby głupie


  • 0

#95 MaxVarEmreis Napisany 12 kwietnia 2013 - 09:15

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Gra powstaje też na PC, nie przeniesienie jej na nowe konsole o zbliżonej architekturze byłoby głupie

Pewnie to samo myślało Nintendo w przypadku WiiU i portów gier :cf:


  • 1

#96 fingus Napisany 12 kwietnia 2013 - 09:25

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
WiiU ma zbliżoną architekturę do PC?
  • 0

#97 MaxVarEmreis Napisany 12 kwietnia 2013 - 09:26

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

WiiU ma zbliżoną architekturę do PC?

Ma zbliżoną architekturę do X360 i PS3.


Ten post był edytowany przez MaxVarEmreis dnia: 12 kwietnia 2013 - 09:26

  • 0

#98 torq314 Napisany 12 kwietnia 2013 - 11:58

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 489 Postów:

WiiU ma zbliżoną architekturę do PC?

Ma zbliżoną architekturę do X360 i PS3.

 

do x360. ps3 ma swoją własną architekturę, niepodobną do niczego innego.


  • 0

#99 Stan Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:01

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Gra powstaje też na PC, nie przeniesienie jej na nowe konsole o zbliżonej architekturze byłoby głupie

 Nie, gra powstaje na PC i na konsolach wyląduje port. :tak: 


  • 1

#100 torq314 Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:16

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 489 Postów:

Gra powstaje też na PC, nie przeniesienie jej na nowe konsole o zbliżonej architekturze byłoby głupie

 Nie, gra powstaje na PC i na konsolach wyląduje port. :tak:

 

To jasne że gra powstaje na PC. Tobie chodziło o to że gra powstaje dla PC. 

 

Inaczej niż na PC raczej nie może powstawać. Mogę sobie wyobrazić że część deweloperskich narzędzi jest na iOS, ale to nie zmienia faktu że większa część ekipy deweloperskiej pracuje na pecetach, bez względu na to czy kodują gry na konsole stacjonarne, przenośne, tablety czy cokolwiek tam innego.


  • 0

#101 Danteusz Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:23

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

Gra powstaje też na PC, nie przeniesienie jej na nowe konsole o zbliżonej architekturze byłoby głupie

 Nie, gra powstaje na PC i na konsolach wyląduje port. :tak:

Ciekawe czy rozumiesz co to jest port na konsole


  • 0

#102 Druciak Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:24

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

No, skoro PC to platforma główna to nie boję się o jakość. :)


  • 0

#103 Stan Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:25

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Okej torq, dla PC, wiadomo o co mi chodziło.  


  • 0

#104 Danteusz Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:29

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

Gra nie jest robiona dla PC tylko równolegle na PC i konsole


  • 0

#105 Stan Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:35

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Platforma wiodąca jest ponoć jednak PC, gdzie będzie 60 klatek przy 30 na ps3/xbox360. 


  • 0

#106 leon Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:40

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:

Czyli na kąsole wyląduje port z pc czy obie wersje są robione równolegle ? Jak równolegle, to robią je 2 wewnętrzne teamy tego samego developera ? Priorytetem jest wersja pc czy kąsolowa ? :cf:

:popcorn:


  • 0

#107 Texz Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:42

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Na kąsole będzie tekstówka, muzyka w midi i sterowanie d-padem. 


  • 0

#108 Danteusz Napisany 12 kwietnia 2013 - 12:44

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

To znaczy że zasoby gry (tekstury, modele postaci) są robione tak aby wyglądały dobrze na PC, a potem obcinane aby poszły na konsolach. Portowanie oznaczałoby że cała gra najpierw została napisana na PC, a potem dopiero przeniesiona na konsole, co w wypadku premiery w tym samym czasie nie miałoby sensu


  • 0

#109 fingus Napisany 12 kwietnia 2013 - 14:31

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Skoro powstają jednocześnie, to może tym razem wersja PC nie będzie ssać pałki.
  • 0

#110 MaxVarEmreis Napisany 12 kwietnia 2013 - 14:47

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Skoro powstają jednocześnie, to może tym razem wersja PC nie będzie ssać pałki.

Wersja na PC nie ssała po zaaplikowaniu "Durante fix". Ciekawe, że amator zrobił coś w kilka godzin, z czym nie poradził sobie tabun zawodowych programistów :hmmm:


 


  • 0

#111 torq314 Napisany 12 kwietnia 2013 - 14:54

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 489 Postów:

Skoro powstają jednocześnie, to może tym razem wersja PC nie będzie ssać pałki.

Wersja na PC nie ssała po zaaplikowaniu "Durante fix". Ciekawe, że amator zrobił coś w kilka godzin, z czym nie poradził sobie tabun zawodowych programistów :hmmm:


 

 

"amator"? amator w życiu kawałka kodu by nie napisał. 


  • 0

#112 Druciak Napisany 12 kwietnia 2013 - 14:58

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

Skoro powstają jednocześnie, to może tym razem wersja PC nie będzie ssać pałki.

Wersja na PC nie ssała po zaaplikowaniu "Durante fix". Ciekawe, że amator zrobił coś w kilka godzin, z czym nie poradził sobie tabun zawodowych programistów :hmmm:


 

Skąd wiesz, że nie poradzili sobie? Może po prostu mieli to w dupie i im się nie chciało. ;P


  • 0

#113 Danteusz Napisany 12 kwietnia 2013 - 15:03

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

To nigdy nie jest tak że programistom się nie chce (no, powiedzmy że prawie nigdy). Dostają polecenie od project managera i je wykonują, jeśli polecenie brzmiało "zakończcie pracę, bo trzeba wydać grę, a działa już wystarczająco dobrze" to zostawili bugi


  • 0

#114 fingus Napisany 12 kwietnia 2013 - 15:04

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Max - to nie zmienia faktu, że (jak pisze Druciak) mieli w dupie wersję PC, a teraz dla odmiany obiecują nie mieć jej w dupie. Zobaczymy, ale zawsze to jakaś nadzieja. Ale to Japończycy, więc nie obiecywałbym sobie zbyt wiele.
  • 0

#115 MaxVarEmreis Napisany 12 kwietnia 2013 - 17:55

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Wersja na PC nie ssała po zaaplikowaniu "Durante fix". Ciekawe, że amator zrobił coś w kilka godzin, z czym nie poradził sobie tabun zawodowych programistów  :hmmm:

 


 

 

"amator"? amator w życiu kawałka kodu by nie napisał. 

Mówiąc amator mam na myśli osobę, za którą nie stoją pieniądze, znajomość kodu i odpowiednie narzędzia. 

 

 

Wersja na PC nie ssała po zaaplikowaniu "Durante fix". Ciekawe, że amator zrobił coś w kilka godzin, z czym nie poradził sobie tabun zawodowych programistów  :hmmm:

 


 

Skąd wiesz, że nie poradzili sobie? Może po prostu mieli to w dupie i im się nie chciało. ;P

Serio, jeśli naprawa wymaga kilku h pracy, nie ma żadnego wytłumaczenia na to. 

 

To nigdy nie jest tak że programistom się nie chce (no, powiedzmy że prawie nigdy). Dostają polecenie od project managera i je wykonują, jeśli polecenie brzmiało "zakończcie pracę, bo trzeba wydać grę, a działa już wystarczająco dobrze" to zostawili bugi

Zawsze można wydać patch, szczególnie jeśli mówimy o wersji steamworks. Oni nawet wiedząc co jest nie tak i dostając rozwiązanie do ręki nic nie zrobili. Niezbyt dobrze to o nich świadczy. 

Ale nie ważne, to nie temat o pierwszej części :)


  • 0

#116 iluck85 Napisany 13 kwietnia 2013 - 17:51

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Swietna okladka

 

 

DARKS2_360PFT_Front1.jpg

 

 

Wersja na PC i Ps3 lepsza, na X knoci calosc pudelko i zielen nad okladka.

 

DARKS2_PC_PFT_Front1.jpg

 

DARKS2_PS3_PFT_Front1.jpg


  • 0

#117 AndrzejSon Napisany 13 kwietnia 2013 - 18:12

AndrzejSon

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 038 Postów:

Moc! Zaśliniłem się gejmplejem, okładka rewelacyjna.


  • 0

#118 Texz Napisany 14 kwietnia 2013 - 08:31

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Ewidentnie widać, że tą grę robią gracze, a nie marketingowcy. 


  • 0

#119 Kradziej Napisany 14 kwietnia 2013 - 10:19

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Ewidentnie widać, że tą grę robią gracze, a nie marketingowcy. 

Wiadomo! W końcu marketingowcy zrobiliby okładkę z kozackim kolesiem z mie-... ups!


  • 1

#120 fingus Napisany 25 maja 2013 - 10:38

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Jakiś tekst o Dark Souls II. Jeszcze nie czytałem.
http://www.vg247.com...-accessibility/
  • 0



Inne z tagami: