To kup season passa, chyba widziałem na senie kilka chwil temu.
Dark Souls II
#1291 Napisany 05 czerwca 2014 - 14:24
#1292 Napisany 05 czerwca 2014 - 18:06
#1293 Napisany 05 czerwca 2014 - 23:21
#1294 Napisany 05 czerwca 2014 - 23:33
Warto przypomnieć jak długo "master race" musiało czekać za samą grą
#1295 Napisany 06 czerwca 2014 - 17:33
JA vs Mroczny Łowca (Darklurker) - starcie ostateczne!
Zbierałem Kukły, zbierałem... Nazbierałem 15 i pomyślałem sobie, że może już czas odwiedzić starego znajomego? Przygotować się dobrze, skupić... Nałożyłem pierścienie i ubiór totalnie optymalny na walkę, wzmocniłem części ubioru tyle ile mogłem, tyle ile miałem kamieni. I wszedłem w mrok, zapewne po raz 40-ty-któryś...
Walczę.
Jest ok, mniej mi zabiera niż kiedykolwiek swymi ciosami. Biję go, z dwa razy się leczę, bo byłem nieuważny i nachalny ze swoimi atakami. Nadchodzi moment, że zabieram mu, tak na oko, z 40% życia...
Narzucam ognisty buff na Claymore. Czekam na rozdzielenie. Walczę, wciąż walczę, co kilka chwil jego pasek życia maleje...
Walczę, wciąż walczę, co kilka chwil jego pasek życia maleje...
Walczę, wciąż walczę, co kilka chwil jego pasek życia maleje...
Pokonuję go! Ginie szmaciarz!
FIUT SIĘ W OGÓLE NIE ROZDZIELIŁ!!! xDDDDDD
Nie wierzę...
Otwieram piwo.
#1296 Napisany 06 czerwca 2014 - 17:38
gratki !
#1297 Napisany 06 czerwca 2014 - 17:40
Dź-dzięki!
Ale strasznie mi źle zrobił tym nie rozdzieleniem, mojej ambicji źle zrobił ;< Ale ch*j tam, w końcu po wszystkim!!!
#1298 Napisany 06 czerwca 2014 - 17:46
(ale oczywiście gratuluję osiągnięcia)
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 06 czerwca 2014 - 17:46
#1299 Napisany 06 czerwca 2014 - 17:51
Z tych co wymieniłeś (łącznie z czarnymi upiorami) to jedynie krwi trochę napsuł Demon Kuźni z Żelaznej Warownii. Reszta - jak dla mnie - dość łatwo.
Żelazowej? Lol, fingus gałganie .
#1300 Napisany 06 czerwca 2014 - 17:54
Taa...Smelter Demon byl wkrwiajacy.....
Choc to zdecydowanie trio Sentinelow najwiecej krwi mi napsulo......
Nie wiem, czy nie wiecej niz O&S na NG+ w DkS.....
#1301 Napisany 06 czerwca 2014 - 18:16
Z tych co wymieniłeś (łącznie z czarnymi upiorami) to jedynie krwi trochę napsuł Demon Kuźni z Żelaznej Warownii. Reszta - jak dla mnie - dość łatwo.
Czy to czasem nie Ty na początku gry miałeś mega problemy i męczyłeś się z prawie każdym bossem wspomagając się innymi graczami?
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 06 czerwca 2014 - 18:18
#1302 Napisany 06 czerwca 2014 - 18:44
Z tych co wymieniłeś (łącznie z czarnymi upiorami) to jedynie krwi trochę napsuł Demon Kuźni z Żelaznej Warownii. Reszta - jak dla mnie - dość łatwo.
Czy to czasem nie Ty na początku gry miałeś mega problemy i męczyłeś się z prawie każdym bossem wspomagając się innymi graczami?
Nie. Mylisz mnie z kimś. Ja przypadkiem wjechałem z kompanem do "Ornsteina", a tak to potrzebowałem pomocy kompana tylko przy Gargulcach - za dużo ich było dla mnie .
Tak więc dostałeś od kogoś plusa za free .
#1303 Napisany 06 czerwca 2014 - 18:55
9h 53min - 55 zgonów . A dopiero jakieś pół godziny temu ubiłem pierwszego bossa, który do tego licznika dorzucił ok. 20 zgonów
Po tym poście jakoś tak mi się skojarzyło z Tobą
#1304 Napisany 06 czerwca 2014 - 19:11
No początki były trudne, zdecydowanie trudniejsze niż w DS czy DkS. Ale z tym wspomaganiem to coś Ci się zdawało .
#1305 Napisany 06 czerwca 2014 - 19:56
Sorry
Tak się zastanawiam czy znowu sobie nie kupić gry i nie roziebać ng+
#1306 Napisany 06 czerwca 2014 - 20:11
Kup, kup.....
Spotkamy sie na PVP
#1307 Napisany 07 czerwca 2014 - 06:24
Rzucam sobie różne wyzwania, robię questy, przeszukuję miejsca których wcześniej nie oblazłem na 100%...
No i jako amator PvP, zaczynam się bawić w walki, choć 80% walk to porażki . Chyba też trochę pokooperuję, popomagam.
Build już konkretnie zrobiony, tylko nazbierać na Dzwonnicach grudki tytanitu i cały mój ubiór będzie na +10 .
No a uzbroiłem się tak, by być efektywnym w PvE jak i PvP - 69,9% obciążenia postaci .
#1308 Napisany 07 czerwca 2014 - 07:08
czyli jednak obciazenie ponizej 70% robi roznice
#1309 Napisany 07 czerwca 2014 - 09:10
#1310 Napisany 07 czerwca 2014 - 09:27
Spoko, będziesz postrzegany jako łatwa ofiara.
#1311 Napisany 07 czerwca 2014 - 10:17
#1312 Napisany 07 czerwca 2014 - 10:22
I będziesz cały czas, chyba, ze stworzysz Havelyna.
#1313 Napisany 07 czerwca 2014 - 10:27
Jak choć odrobinę mój skill wzrośnie, będzie spoko. Z gejo-magami tylko nie mam praktycznie szans, za to z rycerzami/wojownikami jest przynajmniej co powalczyć .
#1314 Napisany 07 czerwca 2014 - 11:09
No nie wiem, ja jako rycerz,w PVP tak na oko, z 7 na 10 walk wygrywam.....
Co szalenie jest fajne, bo jednen inwazor pokonany - 150 tys dusz wpada jak nic
Choc z drugiej strony, jakos specjalnie, za wyjatkiem obu wiez, mnie nie najezdzaja......
#1315 Napisany 07 czerwca 2014 - 11:16
Poza tym, ja jestem na społecznościowo ustalonym 150 poziomie.
#1316 Napisany 09 czerwca 2014 - 08:30
NG + .
Jest ciekawie -gra jest przepelniona czerwono-czarnymi upiorami Doslownie wyskakuja zewszad i spotykamy ich na kazdym niemalze kroku......Choc w tym przypadku, gra nie traktuje tego jako ataki - po prostu , w taki sposob, dodaje nowych, relatywnie mocnych przeciwnikow....
Gra sie oczywiscie DUUUUZO latwiej, niz na NG - zbroja + levele robia roznice.
Z JEDNYM , MALYM, WYJATKIEM
Pursuer na NG+ jest E P I C......
Troszeczke pogralem przez weekend , dotarlem do Iron Keep i coz, stwierdzam, ze po 200 h grania w DkS i DkS2 nadal jestem noob'em....
Kocham te gry. Absolutnie.
#1317 Napisany 07 lipca 2014 - 12:00
Lol
#1318 Napisany 18 lipca 2014 - 18:41
Najnowsza łatka, oznaczona wersją 1.06, jest już dostępna. Jakie zmiany w niej znajdziemy?
Poniżej znajdziecie sporą listę zmian:
- Poprawiono błędne obrażenia zadawane przez wybraną broń
- Ustawiono maksymalny limit dusz, które gracz może zarobić na atakowaniu innych
- Naprawiono błąd uniemożliwiający rozmowę z Licia of Lindeldt
- Naprawiono błąd w Heide's Tower gdy host spadał przed walką z Dragonriderem
- Naprawiono błąd z nieotwierającymi się drzwiami w Majuli
- Naprawiono błąd aktywujący się po rozmowie z Laddersmith Gilligan w Earthen Peak
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zniknięcie zatrutego jeziora po spaleniu wiatraka
- Naprawiono błąd w którym zatrute jezioro powracało jeśli gracz został przyzwany do innego świata i powrócił do swojego
- Naprawiono ekran ładowania po przegrane walce w Undead Purgatory
- Naprawiono uszkodzony zapis gry jeśli gracza złapał Darksucker w Black Gulch
- Naprawiono błąd, który powodował nieznikanie zużytych przedmiotów
- Poprawiono parowanie w trakcie odskoku
- Poprawiono parowanie w trakcie bycia niewidzialnym
- Naprawiono latających graczy jeśli atakowali kogoś na linie
- Naprawiono błąd w Brightstone Cove Tseldora gdy Duke's Dear Freja przestawała się ruszać po przyzwaniu gracza w NG+
- Naprawiono błąd który uniemożliwiał zdobycie Tseldora Den Key po spotkaniu z Mild-mannered Pate i Creighton the Wanderer w Brightstone Cove Tseldora
- Naprawiono poziom dźwięku w trakcie walki z Looking Glass Knight
- Załatano skrót w Shrine of Winter
- Naprawiono błąd, który umożliwiał zapisanie sygnatury przy ognisku w Belfry Sol Approach
- Poprawiono wyświetlanie pułapek w Iron Keep zależnie od świata
- Naprawiono błąd z losowym respawnem gracza po śmierci
- Naprawiono błąd z kasowaniem wiadomości
- Poprawiono dźwięk halabardy przy jej używaniu
- Poprawiono dźwięki gdy bronimy przy pomocy Silver Eagle Kite Shield
- Poprawiono błąd ze spadaniem wytrzymałości gdy mamy trzymamy oburącz miecz
- Poprawiono błąd z atakowaniem dwoma ostrzami
- Wprowadzono poprawki by gracz mógł wydostać się z ataków Syan's Halberd
- Wprowadzono poprawki by gracz mógł wydostać się z ataków osoby mającej 2 bronie w rękach - Straight Sword oraz Red Rust Sword
- Defender Greatsword może być ulepszany
- Poprawiono atakowanie przy pomocy Pate's Spear
- Poprawiono silny atak broni Spider's Silk gdy niesiemy ją oburącz
- Silny atak Lucerne penetruje teraz tarcze
- Poprawiono opis King's Ultra Greatsword
- Poprawiono opis Manikin Claws
- Poprawiono opis Drakekeeper's Warpick
- Poprawiono symbole następujących osób: “Galib, God of Disease” and “Caitha, Goddess of Tears” na Name-Engraved Ring
- Poprawiono wyświetlanie napisów
- Poprawiono zadawane obrażenia w PvP
- Skrócono czas oszołomienia od ataków
- Usunięto opcję używania przedmiotów leczniczych w PvP
- Poprawiono matchmaking
Poprawiono także następujące rzeczy:Spoiler
Waga patcha to 599 MB.
#1319 Napisany 27 sierpnia 2014 - 00:16
Ja, przyznaję z zakłopotaniem, odstawiłem na półkę i bawię sie czymś innym.
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 27 sierpnia 2014 - 00:17
#1320 Napisany 27 sierpnia 2014 - 07:35
nawet nie skończyłem i raczej nie skończę w takim razie, chyba że wyjdzie ta "ultimate edition"Czy pastgeny nikogo i czekacie na "ultimate evil edition"?
Ja, przyznaję z zakłopotaniem, odstawiłem na półkę i bawię sie czymś innym.