Dark Souls II
#1351 Napisany 22 października 2014 - 19:16
#1352 Napisany 22 października 2014 - 19:20
Z tego co widzę na PSN, to Rajkoszek gra tylko w Darka (wcześniej jeszcze trochę w Diablo 3), więc zakładam, że po nabiciu kilku tys. godzin faktycznie niszczy teraz innych jak bure suki.
#1353 Napisany 22 października 2014 - 19:33
Po tylu godzinach faktycznie ma się jakieś umiejętności. Tylko, że żadnej pokory w Tobie... a i z soulsowej grupy wiadomo, że nie jesteś taki master jak przed wszystkimi, którzy Cię nie znają, się przedstawiasz. Tylko i aż o to chodzi. Stąd gif.
Jeśli masz postać na 150 SL, na NG i 6,5 mln SM - możemy zawalczyć. Bo walczyłem z ludźmi, którzy roznoszą innych zapewne w pył. Mimo iż jestem amatorem PvP, to chętnie powalczę, raczej nie licząc na wygraną... ale by sprawdzić, jak to takiego amatora jak mnie roznosisz podobno w pył .
#1354 Napisany 22 października 2014 - 21:09
Sorry za post pod postem, ale...
Czyżby na horyzoncie znajdowały się kolejne DLC do Dark Souls 2?
http://www.pssite.co...k_souls_2_.html
#1355 Napisany 22 października 2014 - 23:34
Pico moja glowna postac (juz czwarta, ale ostatnia) ma 75mln sm, wiec musialbys nabic do 43mln sm zeby polaczylo.
Co do grupy to wez pod uwage, ze bylo tam sporo dram od dawna i wiekszosc z tych graczy pvp mnie nie lubi zatem nie licz, ze ktos bedzie pisal psalmy pochwalne
#1356 Napisany 23 października 2014 - 03:36
#1357 Napisany 23 października 2014 - 05:39
Dojechać to ja musze z ng+5 ta postacia na ng+10 dla Curved Nil GS build. A nie bede robil nowej postaci i dobijal tyle dusz zeby zawalczyc z Pico. Badzmy powazni.
#1358 Napisany 25 listopada 2014 - 07:44
Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 25 listopada 2014 - 08:10
#1359 Napisany 25 listopada 2014 - 07:49
Szkoda, że odrazu nie wyszło na PS4...Teraz jak niedługo ma wyjść Bloodborne to nie wiem czy dużo ludzi to kupi.
Gra jest fantastyczna, ale moim zdaniem za późno na taki ruch. DS3 niech lepiej robią.
#1360 Napisany 25 listopada 2014 - 08:09
jakiś rok temu mówiłem że wyjdą i GTAV i DkS2 na PS4, pamiętam że kilka osób mocno w to powątpiewało, zwłaszcza w to drugie. no i jest.
kupię, postawię na półce, niech stoi.
#1361 Napisany 25 listopada 2014 - 09:01
#1362 Napisany 25 listopada 2014 - 09:06
nie wysżły, kupiłem w wakacje.
niepokoi mnie odrobinę jakośc grafiki na tym trailerze. w szczególności, na silniejszym hardware powinno byc zdecydowanie więcej efektów graficznych, chociażby jakieś dynamicznie cienie.
A tymczasem takie na przykład 1:04 - 1:10 wygląda dokładnie jak przeniesione ze starej generacji.
#1363 Napisany 25 listopada 2014 - 09:09
Zapewne bedzie wygladac jak na PC i dzialac w tak jak tam w 60 klatkach, a to daje sporo.
Pierw krzyknalem - biore! Chwile pozniej patrze, ze to wszystko to samo co ogralem. Tydzien wczesniej wychodzi Bloodborne, takze nie wiem czy kupie, bo w BB bede zapewne napierdzielal do premiery DkS3.
#1364 Napisany 25 listopada 2014 - 09:17
#1365 Napisany 25 listopada 2014 - 09:39
Tak, sporo na filmiku lokacji z dodatkow. Ja bym wzial, ale sensu nie ma, bo skupie sie na Bloodborne.
#1366 Napisany 25 listopada 2014 - 12:58
#1367 Napisany 25 listopada 2014 - 13:12
Niby fajnie, ale DS2 to gra na raz, a ja już ten swój raz wykorzystałem Ale jak ktoś nie grał to w sumie spoko opcja.
#1368 Napisany 25 listopada 2014 - 14:36
DS2 nie wyszlo. Reszta Soulsow nie jest na raz. Dla nie fana jest na dwa, bo w ng+ zawsze cos nowego do zdobycia czy odkrycia.
#1369 Napisany 25 listopada 2014 - 14:51
Zdecydowanie powinno być jak z Metro - wyraźnie poprawiona szata graficzna, usprawnienia, a fHD+60k/s to oczywista zmiana. Oczywiście całość w formie zestawu, który kosztuje powiedzmy te 140zł.
Kolejna ekipa, która podobnie jak chłopaki od GTA zarzekała się, że gra na tę generacje się nie ukaże, a tu niespodzianka. Myślą portfelami, nie ma co na taki stan rzeczy narzekać, wszak nikt nikomu nie każe gry kupić. Z drugiej strony gracze sami są sobie nieco winni. Po olbrzymim sukcesie reedycji GTA V zapewne nastąpi wysyp kolejnych tego typu odgrzewanych kotletów. I coś czuję, że choć taki DkS II, czy inny tytuł będzie chodził na allegro za kilkadziesiąt zł, to wydawca usprawiedliwi cene (jak za nową grę) z tytułu pracy włożonej w projekt + DLC.
Znacznie bardziej ciekawiłoby mnie odświeżenie Demon's (Dark) Souls (II) na takim silniku Bloodborne, ale na to nie ma co liczyć.
#1370 Napisany 25 listopada 2014 - 14:55
Przecież to tylko oportunistyczny rerelease z dodatkami. Taki Prepare to Die edition , bonusowo dostepny na Currenty.
Nie liczcie na uber_poprawki. Fajna sprawa dla tych co nie grali i dla Soulowych zjebów. Mi pasuje w cholerę, bo wlasnie chcialem dodatek kupować, a tak poczekam i pykne na currencie.
#1371 Napisany 25 listopada 2014 - 15:08
Wszystko ładnie pięknie, ale świat po premierze BloodBorne nie będzie już taki sam!
#1372 Napisany 25 listopada 2014 - 15:12
#1373 Napisany 25 listopada 2014 - 15:42
Dokladnie. I jeszcze wyskakuja z tym tydzien po premierze BB.
#1374 Napisany 07 lutego 2015 - 12:02
Powinni pójść za ciosem i gra winna wyglądać jak zwiastuny DkS II, którymi "dziennikarze" się zachwycali. A dodatnie pierwszego DkS i to w komplecie 140zł, to oczywista oczywistość.
#1375 Napisany 07 lutego 2015 - 12:47
Patch 1.10, Kalibracja 1.13, sprzed 3 dni (Xbox 360, PS3, Steam):
Uwaga spoilery, dla tych co nie ukończyli gry!
- wprowadzenie nowej postaci: Uczony Pierwszego Grzechu (Scholar of the First Sin)
- poszerzenie opisów przedmiotów
- bycie członkiem Kompanii Czempionów powoduje teraz odradzanie się przeciwników po ich pokonaniu
- bycie członkiem Kompanii Czempionów powoduje, że przeciwnicy zadają teraz więcej obrażeń graczowi
- gracze zyskają dostęp do nowego przedmiotu, pustego pierścienia. Po założeniu go, dusze zdobywane za zabijanie przeciwników podczas gry online będą pochłaniane przez pierścień a nie przez gracza. Pozwala to kontrolować pamięć dusz, czyli całkowitą zgromadzoną liczbę dusz, a tym samym doświadczenia w grze z innymi graczami.
- zwiększenie efektu Zardzewiałej monety
- zwiększenie częstotliwości wypadania kamieni czci
- na ekranie teleportacji z odkrytymi ogniskami, podświetlone zostaną 3 lokacje, w których gracze będą mieli największą szansę na połączenie się z innymi
- białe upiory pozostaną w świecie gospodarza przez dłuższy czas
- białe upiory nie zostaną odesłane do własnego świata, jeśli ich czas minie podczas walki z bossem
- gracze z NG mogą łączyć się z graczami z NG+ i wyżej
- ogólnie ułatwiono łączenie się z innymi graczami
- najeźdźcy nie mogą używać przedmiotów, które sprowadzają więcej przeciwników
- dialogi NPCów będą wyświetlane wyraźniej niż wiadomości online
- gracze mogą anulować efekt ograniczonej łączności po spaleniu kukły człowieka w ognisku
- choć gracz nie może uczestniczyć w rozgrywce online z powodu spalenia kukły w ognisku, to może stawiać znaki (jednak wciąż nie może przyzywać nikogo)
- czar naśladujący (przypuszczalnie Kameleon) działa również na zwykłych przeciwników
- czar Cisza jest skuteczniejszy przeciw zwykłym przeciwnikom
- skrócono czasy wczytywania (tylko PS3)
- kalibracje nie będą zapisywane za każdym razem przed pojawieniem się ekranu tytułowego
- poprawiono niezgodności pomiędzy nazwą lokacji na savie a rzeczywistą lokacją po wczytaniu go
- możliwe jest pominięcie końcowej cutscenki po 2 i kolejnych przejściach gry
- usunięto rozmycie podczas patrzenia przez lornetkę
- szkarłatna woda, itp.: poprawiono błąd powodujący, że te przedmioty nie odnawiały zaklęć, które miały tylko jedno użycie
- efekt Korony Starego Żelaznego Króla działa stale przez całą grę
- zmieniono ceny Korony Króla Kości Słoniowej, zbroi, rękawic i nogawic Króla Kości Słoniowej
- poprawiono błąd, gdy znak Lucatiel nie wyświetlał się tak jak powinien w Żelaznej Warowni, gdy gracz porozmawiał z nią w Dolinie Żniw
- poprawiono błąd, gdy gracze nie mogli spalić żaru przy ognisku wejście do Krypty Nieumarłych
- dostosowano czas, w którym Licia z Lindeldt staje się wrogiem gracza
- dostosowano warunki dla rozpalenia mapy w Majuli od "Pokonaj Nashandrę" do "Pokonaj Strażnika Tronu i Opiekuna Tronu"
- by zapobiec inwazjom po pokonaniu bossa obszaru, efekt spalenia kukły człowieka działa w tej sytuacji automatycznie
- możliwe jest otrzymanie nagrody po pokonaniu bossa, nawet gdy twój ekwipunek jest pełny (przedmiot wypada przed graczem, zapewne chodzi o przyzwanych graczy)
- możliwe jest otrzymanie nagrody po pokonaniu Licii z Lindeldt, nawet gdy twój ekwipunek jest pełny (przedmiot wypada przed graczem)
- Czarny Jar: możliwe jest otrzymanie Zapomnianego Klucza po pokonaniu olbrzyma, nawet gdy gracz ma 99 dusz olbrzyma
- Wielka Katedra - możliwe jest otrzymanie przedmiotu, który powinno się otrzymać po rozmowie z Alsanną, Cichą Wyrocznią, nawet jeśli twój ekwipunek jest pełny
- Zakończenie - jeśli gracz spełnił warunki do otrzymania iluzorycznych pierścieni (za przejście bez śmierci lub bez odpoczywania przy ogniskach), ale ekwipunek jest pełny, otrzyma on je, gdy tylko zwolni się miejsce
- dostosowano nagrody w rozgrywce online:
(zwykła rozgrywka sieciowa)
- gospodarz pokonuje mrocznego ducha lub arbitra: kukła człowieka
- gospodarz pokonuje mrocznego ducha wezwanego przez czerwony znak: kukła człowieka
- gospodarz pokonuje szarego ducha (Strażnika Dzwonu): grudka tytanitu, sztaba tytanitu, migoczący tytanit, skamieniała smocza kość (1 z tej grupy)
- pokonanie gospodarza po zaatakowaniu go będąc członkiem Króla szczurów: Kamień klucz Pharrosa oraz dodatkowo gładki jedwabisty kamień
(przymierze "Błękitni Strażnicy")
- pokonanie mrocznego ducha będąc przyzwanym jako pomoc przez członka Drogi Błękitu: oddanie się przymierzu wzrasta o 1.
(przymierze "Król Szczurów")
- pokonanie gracza wezwanego do obszaru Króla Szczurów: Kamień Pharrosa oraz dodatkowo gładki jedwabisty kamień
(przymierze "Strażnik Dzwonu")
- pokonanie gospodarza po inwazji jako szary duch: grudka tytanitu, sztaba tytanitu, migoczący tytanit, skamieniała smocza kość (1 z tej grupy)
(przymierze "Pielgrzymi Mroku")
- gospodarz pokonuje ducha otchłani w Pradawnym Mroczny Przestworze: żar ascezy oraz kukła człowieka
(przymierze "Bractwo Krwi")
- atakując, pokonaj błękitnego strażnika wezwanego do pomocy: oddanie przymierzu wzrasta o 2
http://bandainamcous...ree-update-will
#1376 Napisany 07 lutego 2015 - 15:48
#1377 Napisany 07 lutego 2015 - 17:25
Członek im z takimi updejtami...
Prawie jak beta z PS3 a pełna wersja:
#1378 Napisany 09 lutego 2015 - 17:28
Podrzuć tipsa. Grzech, że tak leży niemal rok u mnie na półce i póki co, szlajałem się z 16min po jakimś lesie. A już platyna winna na koncie egzystować od dawna.
#1379 Napisany 09 lutego 2015 - 17:36
Nie no, akurat ten las to chyba dobra strona. Ja na początku to poszedłem gdzieś w prawo od ogniska, jakieś giganty, kanały itp. Tutaj jak na razie jest znacznie prościej. Otworzyłem willę oraz wpuściłem kowala do jego miejscówki. Coraz bardziej mi się gra podoba, może dlatego, że jeszcze nie miałem żadnego bossa.
#1380 Napisany 09 lutego 2015 - 17:44
Dałbym plusa, ale Erwin Szort zgarnął ostatniego z puli dzisiejszej