Wiesz co, Soulsy tylko pomogły mi podjąć decyzję. Na PS3 mam masę grania, które chcę zaliczyć. Kolekcja Devil May Cry, Ninja Gaiden 1-3, MGSy. Nienawidzę braku wstecznej kompatybilności. Ale 3 stówki to nie koniec świata, więc na PS3 będę kontynuował podróż z duszami.
Dark Souls II
#1561 Napisany 29 sierpnia 2017 - 10:19
#1562 Napisany 29 sierpnia 2017 - 18:22
#1563 Napisany 11 marca 2018 - 09:40
#1564 Napisany 11 marca 2018 - 10:39
Tam jest mnóstwo broni, z pewnością szybko na coś wpadniesz.
#1565 Napisany 11 marca 2018 - 11:02
Dziękuję za merytoryczną odpowiedźTam jest mnóstwo broni, z pewnością szybko na coś wpadniesz.
#1566 Napisany 11 marca 2018 - 11:21
Zawsze do usług.
ed.
serio, w tej części jest od zasrania broni, kto by pamiętał, mogę polecić flame sword (czy jakoś tak), wyjutubuj sobie jak dojść, chyba wszyscy polecali, bo jest do znalezienia w miarę wcześnie z elementem i mocno rozwinięty ja i tak we wszystkie części gram claymorem, do znalezienia w mglistej miejscówce, polecam!
Wiki se poczytaj
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 11 marca 2018 - 11:25
#1567 Napisany 11 marca 2018 - 11:48
Ja na razie szukam, ale parametru broni, który skaluje obrażenia ze wzrostem zręczności. W Bb i Ds3 były literki EDCAS, tutaj nic takiego nie mogę znaleźć
#1568 Napisany 11 marca 2018 - 12:53
No na pewno jakieś skalowanie jest, bez gry trudno mi sprawdzić, ale raczej nie miałem tego problemu więc coś kiepsko szukasz Skorzystaj z tego guzika co włącza objaśnienia
#1569 Napisany 11 marca 2018 - 13:06
No na pewno jakieś skalowanie jest, bez gry trudno mi sprawdzić, ale raczej nie miałem tego problemu więc coś kiepsko szukasz Skorzystaj z tego guzika co włącza objaśnienia
Rzeczywiście kiepsko szukałem. Jest w jakimś podmenu
Dzięki
#1570 Napisany 14 marca 2018 - 08:58
W drugim podejściu stworzyłem postać z wysoką zręcznością, walczącą bułatem i włócznią. Lekka zbroja umożliwia piękne turlanie
Jeszcze nie wiem, czy kończący się respawn wrogów to źle czy dobrze
Konstrukcja świata jest nadal wnerwiająca, choć i tak lepsza niż w Nioh. Mam wylizane Knieje, choć pary drzwi nie udało mi się otworzyć, chodzę po następnych lokacjach, chyba pójdę do Heide.
Pierwszy boss totalnie mnie zaskoczył, był banalny. Sam się zdziwiłem, że padł za pierwszym razem. Ostatni Olbrzym:
Prześladowca początkowo wydawał się trudny, walka w zwarciu kończyła się zawsze śmiercią. No, ale te kusze nie stały w lokacji bez powodu. Prześladowca:
Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 14 marca 2018 - 08:59
#1571 Napisany 14 marca 2018 - 09:24
Jak uważasz, że Olbrzym był prosty to ciekawe co powiesz o bossach w Heide
#1572 Napisany 14 marca 2018 - 09:30
#1573 Napisany 14 marca 2018 - 09:38
#1574 Napisany 14 marca 2018 - 09:44
Worok daj znać jak będziesz Ni no Kuni sprzedawał
#1575 Napisany 14 marca 2018 - 10:12
Pewnie przed premierą RDR Plan na ten rok to NNK 2, GoW, RDR, przegryzane starymi soulsbornamiWorok daj znać jak będziesz Ni no Kuni sprzedawał
A w temacie. W grze jest dwóch przeciwników, których nie dałem rady z moim levelem. W kniei, czerwony przywołaniec, Davis Zbrojmistrz. Jest trudny a miejsca zdecydowanie za mało.
Drugi to przywołany Prześladowca na początku Zaginionej Twierdzy. Zamiata mną równo, mam wrażenie, że tankiem byłoby łatwiej. No ale podleveluję i zabiję
Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 14 marca 2018 - 10:38
#1576 Napisany 15 marca 2018 - 00:32
O jeju, jaka żenada ... Strażnik padł za drugim, skorzystałem z Twojego hinta. Jutro wrzucę filmik z tego czegoś, co trudno nazwać walką z bossemBossowi z Heide można odebrać 90% energii nie wchodząc do jego lokalizacji.
#1577 Napisany 16 marca 2018 - 09:09
Prześladowca początkowo wydawał się trudny, walka w zwarciu kończyła się zawsze śmiercią. No, ale te kusze nie stały w lokacji bez powodu. Prześladowca:
Dla mnie nie było trudniejszego bossa w dwójeczce chyba. Ale nie wiedziałem o kuszy : (
#1578 Napisany 16 marca 2018 - 09:37
Ja wiedziałem, ale nigdy nie udało mi sie mu nią zasadzić
#1579 Napisany 16 marca 2018 - 11:21
Wstydzę się, ale wieczorem dam filmik z walki z Jeźdźcem Smoków. Oranje sprzedał hinta, nie mogłem się powstrzymać Będę miał etykietkę nowego Grega
#1580 Napisany 16 marca 2018 - 11:24
Ja 90% bossów w tej serii pokonałem kręcąc się wokół wroga i atakując po jego atakach.
#1581 Napisany 16 marca 2018 - 11:42
W DS2, na 3 bossów, dwóch zawierało ficzer umożliwiający drogę na skróty. do tej pory, mobki stanowią większy problem niż bossowie, zwłaszcza opancerzeni rycerze. No, ale ja dopiero zacząłem, jestem w Przystani. Pożyjemy, zobaczymy co będzie dalej
#1582 Napisany 16 marca 2018 - 12:46
Ja w sumie miło wspominam tę gównianie wyglądającą grę. Poziom designerski i techniczny to jest rzyg, natomiast gejplej jest dobry, więc nie mam żalu. Szkoda, że gra jest trochę zagmatwana (trochę trzeba posprawdzać na YT co dalej), a bossowie nędzni.
#1583 Napisany 16 marca 2018 - 12:50
#1584 Napisany 16 marca 2018 - 13:55
Dzisiaj wrzucęGdzie ten film z jeźdźcem smoków?
#1585 Napisany 16 marca 2018 - 18:05
Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 12 kwietnia 2018 - 11:14
#1586 Napisany 16 marca 2018 - 19:31
Powiedziałbym, że sporo traciłeś, takie emocje i w ogóle. Ale to nieprawda, bo to był typowy boss to okrążania go i atakowania po jego atakach. Minuta. Łatwizna.
#1587 Napisany 16 marca 2018 - 19:44
Gram na żywca, nie planowałem tego. Oranje mnie naprowadził ale nie spodziewałem się, że boss będzie na hitaPowiedziałbym, że sporo traciłeś, takie emocje i w ogóle. Ale to nieprawda, bo to był typowy boss to okrążania go i atakowania po jego atakach. Minuta. Łatwizna.
Polubiłem natomiast grę włócznią, pewnie za dużo Brandona
A gra mimo paskudnych elementów wciąga, chyba Ni No Kuni 2 musi poczekać
Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 16 marca 2018 - 19:46
#1588 Napisany 17 marca 2018 - 06:32
Jest to pierwszy raz w Soulsach, gdzie atakowały mnie takie hordy przeciwników! Zdarzaly się walki 1 vs 8. Na szczęście przeciwnicy byli znacznie słabsi niż rycerze z Wieży Heide. Zręczny strażnik padł za trzecim razem, nie był wielkim wyzwaniem. To, że dosięgnął mnie parę razy był wynikiem późnej godziny, nie poziomu trudności
Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 17 marca 2018 - 06:36
#1589 Napisany 17 marca 2018 - 14:08
Gangbang to słowo klucz tej części.
#1590 Napisany 10 kwietnia 2018 - 13:00
Wróciłem do Heide a tam niespodzianka, pojawiło się paru nowych wrogów, było trudniej niż przy pierwszej wizycie. Smok jak to smok, zabiłem strzałami a boss w Katedrze Błękitu padł za pierwszym razem. Niestety chciałem zgrać relację ale nagrałem screen zamiast filmu. Wiec Starego Zabójcy Smoków nie będzie.
Penetrowałem Zaginioną Twierdzę i Bastion Grzesznicy. Trójka Strażników jest na razie, dla mnie nie do przejścia. Pierwsza cześć walki jest ok ale walka z dwiema Strażniczkami jest zbyt trudna dla mnie. Myślę o zmianie broni na buławę, żeby lepiej przełamywać ale muszę pofarmić odłamki. Za jakiś czas wrócę.
W międzyczasie zabiłem Grzesznicę, parę prób, powrót do używania tarczy i trup.
Wkurzające jest to, że po zabiciu bossa jest ślepa Komnata, brakuje ciągłości świata z BB i DS3.
Do następnego bossa