Gameplay ze Spike:
Dark Souls II
#151 Napisany 12 czerwca 2013 - 09:00
#152 Napisany 12 czerwca 2013 - 09:37
#153 Napisany 12 czerwca 2013 - 09:50
w sumie dobrze
#154 Napisany 12 czerwca 2013 - 14:50
Kolejny raz argumentują, że nie wyjdzie na nexgeny, bo na obecnych sprzętach jest dużo większa społecznośc fanów.
#155 Napisany 12 czerwca 2013 - 14:58
#156 Napisany 12 czerwca 2013 - 15:07
wolę, żeby dopracowali kolejną odsłonę mojej nowej ukochanej serii na kurencikach niż marnowali dodatkowo czas i ludzi na wersję nextgenową
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 12 czerwca 2013 - 15:13
#157 Napisany 12 czerwca 2013 - 15:12
kolejną odsłonę mojej nowej ukochanej serii
Tym mnie ująłeś.
#158 Napisany 12 czerwca 2013 - 15:14
dobrze, ze zdążyłem edytować zanim ujęło cię coś innego
#159 Napisany 12 czerwca 2013 - 15:32
nie oglądam, nie spojluję sobie.
#160 Napisany 12 czerwca 2013 - 15:52
spokojnie możesz obejrzeć, niemal nic nie pokazują, jakieś 2 minuty rozgrywki z trzech fragmentów. kilka razy
#161 Napisany 12 czerwca 2013 - 16:37
Biorę na premierę.
Tak w ogóle - wywerny nad mostem były osom.
#162 Napisany 12 czerwca 2013 - 17:00
#163 Napisany 12 czerwca 2013 - 17:05
Mnie zawiedli tym że nie będzie na ps4 niby. Bo będzie trzeba kupić dwie, najpierw na ps3 a potem na ps4 jak już skonwertują. Bo to że w końcu skonwertują to jest 100%.
Albo od razu kupić na PC i cieszyć się lepszą jakością, niż ewentualny port na PS4
#164 Napisany 12 czerwca 2013 - 17:18
Czy potwierdzili juz tryb easy (normal )? Podobno jakos chca nowych graczy do gry przyciagnac wiec jestem zainteresowany!
#165 Napisany 12 czerwca 2013 - 17:21
Szkoda, że nie ma Rofesora, wyjaśniłby Ci dlaczego easy w tej grze jest zbędnym trybem .
#166 Napisany 12 czerwca 2013 - 21:57
Czy potwierdzili juz tryb easy (normal )? Podobno jakos chca nowych graczy do gry przyciagnac wiec jestem zainteresowany!
jest, przysyłają do ciebie rajkocha i patrzysz jak gra
#167 Napisany 12 czerwca 2013 - 22:47
#168 Napisany 12 czerwca 2013 - 23:05
#169 Napisany 12 czerwca 2013 - 23:13
#170 Napisany 13 czerwca 2013 - 14:27
Ja będę patrzył jak jakaś lamka z listy znajomych gra i będę się śmiał do ucha
#171 Napisany 18 czerwca 2013 - 11:34
Yui Tanimura:
Wszystkie te sztuczki są teraz wykonalne dzięki tej technologii. Przykładowo, nie jesteśmy w stanie dostrzec wroga znajdującego się poza ekranem, ale znamy jego pozycję na podstawie ruchu cieni. To coś, co zawsze chcieliśmy zrobić, ale nie byliśmy w stanie pracując na poprzednim silniku.
Jest wiele pomysłów takich jak ten. Nie chcemy wszystkiego ujawniać, ale to małe rzeczy, które chcieliśmy wyrazić, a wraz z tym silnikiem nareszcie możemy tego dokonać.
#172 Napisany 25 czerwca 2013 - 20:05
#173 Napisany 25 czerwca 2013 - 20:29
#174 Napisany 25 czerwca 2013 - 20:41
super, ale to filmiki z e3
#175 Napisany 25 czerwca 2013 - 20:50
te chyba nie.super, ale to filmiki z e3
skądinąd, mówienie o "klasach postaci" w Dark Souls to jest głębokie nieporozumienie, ktore ps3site za kimś papuguje.
#176 Napisany 25 czerwca 2013 - 21:04
to te, tylko wycięte z całości kiedy pokazywano każdy z nich po pieć razy i jakiś koleś gadał z jakimś redaktorem
#177 Napisany 26 czerwca 2013 - 07:44
te chyba nie.super, ale to filmiki z e3
skądinąd, mówienie o "klasach postaci" w Dark Souls to jest głębokie nieporozumienie, ktore ps3site za kimś papuguje.
Za GT bodajże. Przecież wiadomo, że w serii Souls jest to dość liberalnie traktowane. Każdy na spokojnie może być kim chce. Chyba tylko wszelakie gry typu SL1 mogą mówić o klasach (głównie Royalty/Thief/Pyro )
#178 Napisany 09 lipca 2013 - 15:44
dwojka bedzie bardziej otwarta.
Tanimura:
Uświadomiliśmy sobie, że w Dark Souls 1 był pewien porządek wydarzeń, jak przykładowo uderzenie w dzwony, czy wypad do Anor Londo, który nie jest złą rzeczą. W Dark Souls 2 mamy nadzieję dostarczyć graczom więcej swobody, by rzeczy nie musiały być wykonywane w ustalonym porządku. Mamy nadzieję, że jeśli gracze będą się bardzo starać to będą mogli zacząć w połowie gry, zależnie od siły ich woli i ich odwagi.
Nie będziecie musieli podążać utartą ścieżką, będzie to bardziej unikalne dla każdego gracza. To może być interesujący aspekt gry, który gracze polubią trochę bardziej niż w Dark Souls 1.
#179 Napisany 19 lipca 2013 - 21:38
Kilka tygodni temu, Namco-Bandai uruchomiło konkurs w którym użytkownicy mogli nadsyłać swoje projekty tarcz. Zwycięzcy wybrani mieli zostać przez Namco i ich prace umieszczone miały być w grze i tak też się stanie.
wygrane projekty tarcz:
#180 Napisany 23 lipca 2013 - 18:03
Nasz newsman zasnal
http://www.dailymoti...6x0i_videogames
EDIT
Na filmie walka z bossem.
Ten post był edytowany przez iluck85 dnia: 23 lipca 2013 - 18:04