#271 Napisany 13 czerwca 2018 - 19:22
#272 Napisany 13 czerwca 2018 - 19:36
#273 Napisany 13 czerwca 2018 - 19:44
Studenta pierwszego roku. Lokacje łączą się fajnie, ale konieczność wysadzania czego popadnie żeby znaleźć sekrety czy wręcz jedyną drogę dalej to jednak nie jest najlepszy pomysł.Super Metroid to gra obowiązkowa dla każdego studenta game designu
#274 Napisany 13 czerwca 2018 - 22:57
Chciałbym cię zabrać do czasów kiedy kończyłem jako młody szczyl Metroid Prime. To co ta gra ze mną zrobiła to autentyczny kosmos. Pierwsze co się rzuciło mi w oczy to to, jak ta gra wygląda. Następnie eksploracja, która powodowała hektolitry miodu. Kupiłem grę w ciemno (Torba ze starego składu PE wystawił solidne 9+, na fali z Wind Waker). Ale i tak gra przeszła ponad swoje możliwości. W wiele gier grałem, ale Metroid Prime miał właśnie to coś, co przeskoczyło jedną generację do przodu. Wszystko w tej gierce było odpicowane. Samo wejście do nowej lokacji powodowało entuzjazm do grania. To był szalony okres kiedy robiłem sobie selfie z Metroid Prime. Crt Philips + Gacek i moja morda. Zdecydowanie to był mój najlepszy growy okres w historii. Pomijając Resident Evil 0, czy Wind Waker, pierwszy Prime mnie znokautował i kocham tę grę. ps. A Echoes mnie dobiła. (tajemnicza rasa Luminoth, i sam jej klimat. To był potwornie dobry sequel.To napiszcie proszę dlaczego metroid jest gra wybitna.
#275 Napisany 13 czerwca 2018 - 23:29
Studenta pierwszego roku. Lokacje łączą się fajnie, ale konieczność wysadzania czego popadnie żeby znaleźć sekrety czy wręcz jedyną drogę dalej to jednak nie jest najlepszy pomysł.Super Metroid to gra obowiązkowa dla każdego studenta game designu
No ba,
Level 1-1 z Super Mario Bros to temat na doktorat. A nawet i ze dwie książki można pewnie napisać
#276 Napisany 14 czerwca 2018 - 06:46
To napiszcie proszę dlaczego metroid jest gra wybitna.
Tak w skrócie: Metroid to jedna z najambitniejszych gier 8-bit - ustanowił podstawy eksploracji w całym podgatunku ochrzczonym później 'metroidvania'. Ponadto miał jak na swoje czasy szokujący twist na końcu.
Co do studentów i Super Metroid - warto przeczytać artykuł o 'niewidzialnym handholdingu' w SM, który często decyduje o tym czy system progresu w metroidvanii jest udany czy nie: https://www.gamasutr...per_Metroid.php
Metroid Prime z kolei to idealny przykład jak przenieść funkcjonującą formułę gry 2D to trzeciego wymiaru. To nie jest łatwa sztuczka, wiele innych klasyków jak Castlevania czy MegaMan poległy przy próbie zrobienia sequela 3D.
Przejrzyj sobie tematy o Metroidach na forum. Masz sporo postów jak ten: http://nikogoforum.p...logy/?p=1683328
#277 Napisany 14 czerwca 2018 - 07:10
#278 Napisany 14 czerwca 2018 - 07:20
Ilu mamy obecnie spadkobierców Metrodia? Praktycznie zero i taka jest prawda....
Inna gra przełomowa był taki warcraft, starcraft, doom, czy wow. Sorry Panowie, ale gier typu metorid było pełno.
Ten post był edytowany przez Starh dnia: 14 czerwca 2018 - 07:23
#279 Napisany 14 czerwca 2018 - 07:20
Było pełno, ale Metroid to wszystko rozpoczął.
#280 Napisany 14 czerwca 2018 - 07:22
#281 Napisany 14 czerwca 2018 - 07:34
Ilu mamy obecnie spadkobierców Metrodia?
ustanowił podstawy eksploracji w całym podgatunku ochrzczonym później 'metroidvania'.
#282 Napisany 14 czerwca 2018 - 07:46
Biorąc pod uwagę to ile osób uważa Super Metroida za jedną z najlepszych gier w historii, to wydaje mi się że jest tu coś więcej niż sentyment.
Metroid i Super Metroid od początku robiły wielkością, klimatem, grafiką, muzyką. Jarasz się teraz God of Warem - podobne opady szczęki ludzie mieli grając w Metroida.
#283 Napisany 14 czerwca 2018 - 07:48
#284 Napisany 14 czerwca 2018 - 08:03
Ilu mamy obecnie spadkobierców Metrodia?
ustanowił podstawy eksploracji w całym podgatunku ochrzczonym później 'metroidvania'.
To.
#285 Napisany 14 czerwca 2018 - 08:35
Ja rozumiem, że nie każdemu może podejść stylówa metroidów i idzie się odbić, ale odmawianie im wpływu na rozwój giereczek video to niezłe trolololo albo po prostu zwyczajny brak wiedzy (lub po prostu januszyzm, pewno, lepiej odpalić nowego Asasyna, co? ). Po dziś dzień przedstawiciele tej serii reprezentują najlepszy level design jaki kiedykolwiek powstał. Gadanie, że mało zrobiły dla naszej ukochanej branży (ach, jak ja dawno tego nie pisałem) i nie są przełomowe to serio jest Największe/najlepsze gierki ostatnich lat, takie jak Arkham Asylum, seria souls od pierwszych Darków czy nawet God of War, czyli tytuły docenione i przez graczy i przez recenzentów, garściami czerpią z tego co zapoczątkowały Metroidy (zwykłe jak i Prime'y). O masie fantastycznych indyków nawet nie wspominam, bo by tu miejsca brakło. Żaden ze mnie fanboy N, nostalgia też średnio przeze mnie przemawia, bo pierwszego skończonego Metroida miałem jakoś pod koniec liceum (albo na początku studiów nawet), ale bez wahania stwierdzam, że jest to dla mnie najlepsza seria gier kiedykolwiek. Te gierki nie bez powodu pojawiają się we wszystkich topkach najlepszych tytułów ever. O samej serii Prime nie będę nawet pisał, bo Tawot podrzucił link do mojej recki pierwszej części i swoje zdanie utrzymuję.
Ten post był edytowany przez Rudolf dnia: 14 czerwca 2018 - 08:38
#286 Napisany 14 czerwca 2018 - 08:57
#287 Napisany 14 czerwca 2018 - 09:37
Nintendo
#288 Napisany 20 czerwca 2018 - 10:11
https://www.reddit.c...m2r_14_release/
Dużo usprawnień, nowy poziom trudności i nowi przeciwnicy.
#289 Napisany 09 lipca 2018 - 08:47
#290 Napisany 31 lipca 2018 - 20:43
#291 Napisany 10 sierpnia 2018 - 22:49
Oto jak mógłby graficznie wyglądać rimejk prajma:
#292 Napisany 12 sierpnia 2018 - 16:23
#293 Napisany 12 sierpnia 2018 - 22:47
#294 Napisany 13 sierpnia 2018 - 06:58
Chyba pierwszy filmik w którym "Gra Nintendo na w UE4" nie wygląda jak świecące gówno.
#295 Napisany 04 września 2018 - 20:07
A jak ktoś nie chce oglądać, to jest graf
#296 Napisany 04 września 2018 - 20:39
#297 Napisany 13 marca 2019 - 19:12
Dwójeczka w 4K + "AI enhanced texture pack". Echh, nie dadzo nigdy .
https://youtu.be/39xrl9z2ZZs
#298 Napisany 13 marca 2019 - 21:01
#299 Napisany 14 marca 2019 - 19:11
#300 Napisany 18 czerwca 2019 - 21:47
W wieku zaledwie 47 lat zmarł Andrew O'Neil- współzałożyciel i Vice President studia Bluepoint Games. Dlaczego tu o tym piszę, a nie w jakimś temacie PlayStation? Ponieważ ów Pan był również Lead Programmerem arcydzieł: Metroid Prime i sequela Echoes. RIP
Ten post był edytowany przez nole dnia: 18 czerwca 2019 - 21:52
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Metroid Prime RemasteredRozpoczęte przez cybercotlet , 09 lut 2023 Switch, Metroid Prime, Metroid |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Wii U →
Retro StudiosRozpoczęte przez Godot , 26 gru 2010 Retro Studios, Nintendo, Metroid i 1 więcej... |
|
|