#241 Napisany 30 października 2015 - 17:34
#242 Napisany 02 listopada 2015 - 20:57
#243 Napisany 03 listopada 2015 - 14:38
#244 Napisany 07 lutego 2016 - 06:37
https://twitter.com/...5778432/photo/1
https://twitter.com/...4817920/photo/1
uuuuu! Będą figurki ZSS. Przypominam, że taka figma wychodzi w cenie ca. 2 amiibo.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 07 lutego 2016 - 06:39
#245 Napisany 07 lutego 2016 - 11:43
Można nią ruszać?
#246 Napisany 07 lutego 2016 - 12:40
wchodze na nikogo, i wita mnie temat Metroida. Jest pięknie.
#247 Napisany 07 lipca 2016 - 11:56
http://metroid2remak...st-stretch.html
Tutaj demko:
http://metroid2remak...m2r-demo-1.html
Trailer sprzed dwóch lat:
Warto się zainteresować, bo nawet GameBoyowy MII pod względem rozgrywki ciągle daje mocno radę. Teraz z mapką i grafiką/usprawnieniami z Super/Fusion już w ogóle powinien być wypas.
#248 Napisany 08 lipca 2016 - 16:39
No w końcu ukończyli.
#249 Napisany 06 sierpnia 2016 - 22:38
#250 Napisany 07 sierpnia 2016 - 10:24
#251 Napisany 07 sierpnia 2016 - 10:58
Ja już z kilka lat nie grałem ale był taki czas że łupałem raz za razem, nie wiem ile razy w sumie przeszedłem, z 10? Znam tam każdy kąt i z przyjemnością wrócę za jakiś czas znów powałęsać się po znajomych korytarzach.
#252 Napisany 07 sierpnia 2016 - 11:27
#253 Napisany 07 sierpnia 2016 - 12:54
#254 Napisany 08 sierpnia 2016 - 07:39
#255 Napisany 09 sierpnia 2016 - 17:40
#256 Napisany 10 sierpnia 2016 - 07:45
Grałeś już? Jak wrażenia?
#257 Napisany 10 sierpnia 2016 - 20:51
Poza udogodnieniami znanych z późniejszych części jak łapanie się krawędzi albo wall-jump dodano np. mapowanie kulki pod konkretny przycisk. To pozwala na różnego rodzaju sequence breaki, bo teraz w locie łatwiej się zamienić w kulę. Jest więcej power upów, wrzucono zagadki działające na zasadzie "strzel do przełączników w odpowiedniej kolejności, odpowiednio szybko", można wybrać między trzema poziomami trudności.
Rdzeń rozgrywki i feeling MII został mimo wielu usprawnień zachowany. Spider ball i krążenie po mapie w poszukiwaniu Metroidów to nadal kluczowe elementy gry. Tylko teraz wreszcie z mapką, w godnej oprawie (choć nie topowej, do poziomu Zero Mission sfera AV ma daleko) i z dorobioną fabułą (w to się nie zagłębiałem, ale po odwiedzeniu każdej nowej miejscówki pojawia się jej opis w opcjach, są dostępne briefingi sprzed misji i opisy metroidów). Imo pierwsze wrażenie sprawia bardzo dobre i dopracowane.
#258 Napisany 16 sierpnia 2016 - 20:31
Dodano dużo bajerów uruchamianych morph ballem, np. sterowanych zdalnie hopperów:
i różnego rodzaju maszynerię:
sekwencja po otrzymaniu power bomb to złoto, tak samo walki z bossami. Dodać do tego, że design mapy już 24 lata temu był genialny - etapowość ze spadającym poziomem lawy i ten niesamowity klimat "czemu mam przeczucie, że zaraz stanie się coś złe... BOOM OMEGA METROID"
Teraz jestem tutaj:
więc zaraz zacznie się robić jeszcze grubiej
#259 Napisany 16 sierpnia 2016 - 22:50
Ten post był edytowany przez Rudolf dnia: 16 sierpnia 2016 - 22:52
#260 Napisany 17 sierpnia 2016 - 00:00
niektóre itemy wymagające speed boots to wolałem przeć do przodu, bo nie wierzyłem jak dobry jest ten remake. Zero Mission się chowa. Endboss taki dobry
#261 Napisany 06 września 2016 - 15:38
Wątpię, czy dużo osób ma zamiar grać w Federation Force, więc mimo spoilera mogę polecić wpis na Blogu, gdzie patrzę na teaser nowego Metroida:
http://blognintendo....e-4-zmierza-nx/
#262 Napisany 30 października 2016 - 12:14
Duch Metroida Prime wiecznie żywy
#263 Napisany 17 września 2017 - 15:19
Zostawię to tutaj, bo do tematu o soundtrackach nikt nie zagląda:
Mam wrażenie, że mało się o muzie z Metroida wspomina (a teraz jestem w full retard mode bo SAMUS RETURNS!!!!!1111), a jest kosmicznie dobra. Mimo tego jako 'klasyki' utwierdziło się zaledwie parę kawałków jak Samus's Theme (doskonałe w M:SR) czy Brinstar. Nie trzeba długo szukać powodów, bo Metroid to jest jeden z takich przypadków, że muzyka dużo lepiej działa w połączeniu z rozgrywką niż tylko tak o lecąca sobie z głośników. Openingi i endingi siłą rzeczy się najbardziej nadają do bezrozgrywkowego słuchania, zostały też wykorzystane w Smashu, co pewnie przyczyniło się do ich popularności.
Poza tym jest parę klimatowych, subtelnych kompozycji, ale Metroid, szczególnie Prime to dudniące mózgotrzepy! Dlatego chyba Mateo tak się duch Metroida podoba, bo taki motyw Dark Samus robi niezłą sieczkę.
Kenji Yamamoto, który zaczynał od Super Metroida nigdy nie dostarczył słabego ostu, a musiał się mierzyć w DKCR z Davidem Wise (i wyszło mu wcale nie gorzej!). Bardzo miło wspominam denerwujący wręcz soundtrack z Other M, gdzie specjalnie tak pompowała muza w odpowiednich momentach, żeby podnosić graczowi ciśnienie. No i ma najlepszy Ridley theme ever (który jest oczywiście na składance ).
Metroid to świetny przykład, żeby wyłożyć zadaniowość muzyki w grach, bo bezkompromisowo spełnia swoją funkcję. Melodyjność, skoczność, nucenie sobie w trakcie gry? Pffft, nie tutaj. Tutaj się cieszysz jak się skończy motyw, bo wiesz że najgorsze za tobą! Takiej symbiozy muzyki z rozgrywką brakuje wielu grom, szczególnie indykom, które wrzucają płytkę Carpenter Bruta, żeby łupało i mają w nosie czy to się będzie jadło dobrze z gameplayem czy nie (nie, żebym miał coś przeciwko Hotline Miami czy Furi, ale do gry powinno się inaczej komponować niż ot tak na płytkę, a Carpentera bardzo lubię słuchać.)
Dysonans o jakim piszę najlepiej uwidacznia Xenoblade X, gdzie Sawano, koleś od Attack of Titan zrobił muzykę i mimo że słuchana sama w sobie robiła wrażenie, tak do gry nijak nie pasowała. Była źle zmiksowana i dopasowana do rozgrywki na pół gwizdka, ze słabymi przejściami etc. Zauważcie jak to w Metroidach jest zrobione, szczególnie granie ciszą w odpowiednich chwilach zasługuje na bowdowny.
No, to chyba tyle co chciałem napisać i jeszcze ALE SIĘ JARAM NOWYM METROIDEM SAMUS RETURNS GOTY 17 SAMUS METROID JEST NAJLEPSZY 10/10 GOTG
fake edit: jeszcze Brinstar: Upper Section muszę wrzucić oddzielnie:
cudna jest ta składanka z M:SR
#264 Napisany 22 stycznia 2018 - 23:19
#265 Napisany 22 stycznia 2018 - 23:33
#266 Napisany 23 stycznia 2018 - 00:00
Ten post był edytowany przez funditto dnia: 23 stycznia 2018 - 00:00
#267 Napisany 13 czerwca 2018 - 13:15
#268 Napisany 13 czerwca 2018 - 13:17
Nie wydam, Metroid to dla mnie zawsze był średniak, w ogóle nie rewolucyjna gra, więc nie rozumiem jakiejkolwiek podjarki.
No nie no.
Nienawiść do lesbijek można wybaczyć, ale za to to już ban
#269 Napisany 13 czerwca 2018 - 15:23
Nie wydam, Metroid to dla mnie zawsze był średniak, w ogóle nie rewolucyjna gra, więc nie rozumiem jakiejkolwiek podjarki.
/
#270 Napisany 13 czerwca 2018 - 19:19
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Metroid Prime RemasteredRozpoczęte przez cybercotlet , 09 lut 2023 Switch, Metroid Prime, Metroid |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Wii U →
Retro StudiosRozpoczęte przez Godot , 26 gru 2010 Retro Studios, Nintendo, Metroid i 1 więcej... |
|
|