Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mega Man 25th anniversary

Capcom

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
10 odpowiedzi na ten temat

#1 Tawotnica Napisany 16 grudnia 2012 - 14:54

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 106 Postów:
Blue Bomber ma już swoje najlepsze czasy za sobą - Inafune już nie pracuje w Capcomie, kolejne tytuły MM zostają anulowane, a w ich miejsce wychodzą niedorobione remaki na iOS albo inne tego typu śmieci ;<

Na destructoidzie można ściągnąć grafik przedstawiają 25-letnią historię MM:
http://www.destructo...on-240654.phtml

Jutro wychodzi fanowski Street Figther x Mega Man:

więc jest dobry czas, żeby przedświątecznie powspominać Rockmana.

Jak dla mnie to absolutnym szczytem serii jest X:
jhfx4h.jpg

game of forever! Świetny design bossów, boska muzyka i wyśrubowany poziom trudności. Marzy mi się kolejna cześć, która stylistycznie będzie przypominać odsłony ze SNESa, bo od piątki w górę już robiło się tylko gorzej, a remake pierwszej części na PSP to niewypał.

Coś czego nie rozumiem to Mega Man Legends, Battle Network i Star Force. MM = scrollowane platformówki i z jakimiś RPGami nie potrafiłem się zaprzyjaźnić i zdumiewa mnie na przykład wrzawa wywołana w sieci przez kasację MML3 na 3DSa. Te serie chyba tylko w USA są popularne, bo jakoś na europejskich forach ciężko znaleźć fanatyków spin-offów z Bomberem. Inna sprawa, że leciały jakieś okropne anime bazujące na tych włąśnie seriach, to już lepsza była bajka do klasyków, o:
[imghttp://static.deskto...igthumbnail.jpg

Po MM9 i MM10 na PSN/XBL/WiiWare miałem jeszcze trochę wiary w Inti Creates, ale od tego czasu zostali oddelegowanie do robienia gier na licencji Naruto i o kolejnej Zetce, klasycznej odsłonie itp. nie ma żadnego info, więc MMZ Collection na DS'a z 2010 pozostanie chyba ostatnim monumentem niegdyś wielkiej postaci w grach wideo.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 24 maja 2013 - 14:53

  • 0

#2 Shinigami Napisany 16 grudnia 2012 - 15:07

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Zawsze wolałem serię Zero z GBA od core'owych tytułów z niebieskim.
  • 0

#3 Tawotnica Napisany 17 grudnia 2012 - 10:34

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 106 Postów:
http://static.capcom...mm/SFxMM_US.zip

SFxMM do ściągnięcia. 33mb, ale na maksa słaby transfer, capcpom pls x.x
  • 0

#4 Daimovik Napisany 17 grudnia 2012 - 20:18

Daimovik

    Mokujin

  • Narybek
  • 49 Postów:
MM jeden to prawdziwa żyleta. Pamiętam, że się sporo namęczyłem nad przejściem go. No i fantastyczny soundtrack. Jest jakiś weteran co przeszedł wszystkie części? Która była najcięższa?
  • 0

#5 Tawotnica Napisany 17 grudnia 2012 - 20:55

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 106 Postów:
Pierwszy MM to jeden z najprostszych, nie ma wślizgu, jest select-glitch :cf:
W klasycznych nie lubiłem zbierania tych literek od czwórki w górę, ale wszystkie da się w miarę bezproblemowo przejść na zasadzie trial & error zapamiętując patterny przeciwników i bossów. Mocno cięższe są Zero, gdzie dochodzi od groma znajdziek, misje, czasówki, ale jeśli miałbym obstawiać jedną najtrudniejszą część to padłoby chyba na MegaMan & Bass. Mam na GBA, ale nie przeszedłem, musiałem się uciekać do hotsavów na emulatorze.
A propos hotsavów, to gierki Virtual Console na 3DS mają taką opcję w standardzie, więc to dobra platforma na początek z klasykami.
Wszystkich Megamanów nie przerobiłem, X'y od szóstki w górę odpuściłem, nie-platformówek raczej nigdy nie tykałem. Chociaż grałem w coś takiego jak MegaMan Soccer i te bijatyki na CPS1 & 2, spoko czasy.
  • 0

#6 FoXeR Napisany 21 grudnia 2012 - 21:59

FoXeR

    Link

  • Forumowicze
  • 372 Postów:

  • 0

#7 Tawotnica Napisany 19 stycznia 2013 - 23:22

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 106 Postów:
http://www.capcom-un...2-now-available



http://static.capcom.../SFxMMv2_US.zip

^ VER.2 SFxMM, poprawione bugi i glitche (Urien znowu będzie trudny ;<), dodana obsługa pada i system haseł, screeny pod F9 no i
Spoiler



soundtrack od dzisiaj można też sobie ściągnąć:
http://www.capcom-un...ilable-for-free

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 stycznia 2013 - 23:27

  • 0

#8 Shinigami Napisany 20 stycznia 2013 - 00:07

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Nie żebym się czepiał, ale mój pad od PS2 działał już z poprzednią wersją.
  • 0

#9 Tawotnica Napisany 20 stycznia 2013 - 00:37

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 106 Postów:
myślałem, że ktoś przyszedł coś o grze napisać ;_;

chodzi o możliwość konfiguracji in-game:
Dodany obrazek
  • 0

#10 Shinigami Napisany 20 stycznia 2013 - 00:45

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Tak, to też dało się zrobić, po prostu bez takiej grafiki.
  • 0

#11 Tawotnica Napisany 20 stycznia 2013 - 00:49

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 106 Postów:
srsly? Nie wiedziałem, nawet joy2key używałem, bo na klawiaturze było średnio wygodnie.

ed: http://www.capcom-un...er-mm25-updates

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 11 marca 2013 - 10:22

  • 0



Inne z tagami: