Galaktusem je pozaliczaj, Szrot. On nie ma boosterów i nie poleci Ci w nieokreślonym kierunku, kiedy tego nie chcesz. Ja dziś wyścigi machnąłem do końca właśnie nim i robiłem przy tym spooooro błędów.
LEGO Marvel Super Heroes
Rozpoczęte przez
Shinigami
, 08 01 2013 16:30
Travellers Tales Warner Bros. WiiU 3DS NDS PS4 PS3 Vita XONE X360
129 odpowiedzi na ten temat
#121 Napisany 29 grudnia 2013 - 23:31
#122 Napisany 30 grudnia 2013 - 00:49
galaktusem zaliczylem ten gowniany wyscig z latajacej fortecy
#123 Napisany 30 grudnia 2013 - 03:53
Jeeezu, co za zabugowane Lego To po prostu festiwal glitchy i niedociągnięć, a Traveller's Tales goniło z tą grą jak głupie. Efekt? Internety skarżą się, że nie można wbić 100%, tylko max 99.9% (i to jest prawda), że Stan Lee znika z gry (prawda), że zaliczone challenge nie znikają z mapy (zdarzyło się) i że czegoś jest za dużo, albo za mało (też prawda). Moje statsy na koniec zabawy wyglądały tak:
Oczywiście ani trofeum za 100%, ani tym bardziej platyna - nie wpadły.
Te 151/150 minikitów to jeszcze pikuś. Internety uzbierały nawet 153/150. Brawa za rush, Travellers.
No, ale glitch 99.9% jest do obejścia. Mimo iż niczego już w gierce nie uzbierasz, trzeba rozegrać dowolną misję raz jeszcze. Ja zagrałem w porządkowanie Daily Bugle. Po wysprzątaniu syfu i podczas przebijania się przez końcowe statsy ujrzałem:
Uff...
To porządna i jak zawsze grywalna lego gra, ale moim zdaniem sporo za Batmanem 2, bez startu do Harry'ego, czy LOTRa i kompletnie poza orbitą WiiU. Zadania 'na mieście' to już kompletny zapychacz czasu - dawniej człowiek grał z jaskinią nietoperza jako hubem i też się dało. Tutaj poza szlifami zabrakło też weny i humoru (prawdziwego sucharowego humoru). Grafika na PS4 ślicznie świeciła, animacja nadążała prawie bez przycinki, ale design nowego jorku był miejscami obleśny. Wszystko kwadratowe, równe, sterylne - to nie Gotham/Lego City.
Daję 7/10, bo bawiłem się i tak zaje.biście
Oczywiście ani trofeum za 100%, ani tym bardziej platyna - nie wpadły.
Te 151/150 minikitów to jeszcze pikuś. Internety uzbierały nawet 153/150. Brawa za rush, Travellers.
No, ale glitch 99.9% jest do obejścia. Mimo iż niczego już w gierce nie uzbierasz, trzeba rozegrać dowolną misję raz jeszcze. Ja zagrałem w porządkowanie Daily Bugle. Po wysprzątaniu syfu i podczas przebijania się przez końcowe statsy ujrzałem:
Uff...
To porządna i jak zawsze grywalna lego gra, ale moim zdaniem sporo za Batmanem 2, bez startu do Harry'ego, czy LOTRa i kompletnie poza orbitą WiiU. Zadania 'na mieście' to już kompletny zapychacz czasu - dawniej człowiek grał z jaskinią nietoperza jako hubem i też się dało. Tutaj poza szlifami zabrakło też weny i humoru (prawdziwego sucharowego humoru). Grafika na PS4 ślicznie świeciła, animacja nadążała prawie bez przycinki, ale design nowego jorku był miejscami obleśny. Wszystko kwadratowe, równe, sterylne - to nie Gotham/Lego City.
Daję 7/10, bo bawiłem się i tak zaje.biście
#124 Napisany 30 grudnia 2013 - 08:06
Uuuu gratsy ale sie boje
#125 Napisany 31 grudnia 2013 - 15:12
#126 Napisany 31 grudnia 2013 - 15:18
*fap
fap
fap*
Em Dżej gorąca nawet w formie legutka
fap
fap*
Em Dżej gorąca nawet w formie legutka
#127 Napisany 31 grudnia 2013 - 20:18
Macie jeszcze jeden obrazek z okazji platyny.
Ale porażka, bo powiadomienia o ostatnich kilku trofikach mi się nie pokazały i nie miałem przyjemności zobaczenia/usłyszenia pierwszej platynki na PS4
#128 Napisany 31 grudnia 2013 - 20:30
Na PlayStation 4 mozna USLYSZEC jakiekolwiek trofeum? Mi wpadaja bez-dzwiekowo...
#129 Napisany 31 grudnia 2013 - 23:46
pewnie jest cos zje***e jak na vicie. na vicie tez czesto nie mam dźwieku przy wyskakującym dzbanie.
#130 Napisany 31 grudnia 2013 - 23:49
olewam ta platyne, nie mam nerwow do tej gry