Wiedźmin 3: Dziki Gon
#6181 Napisany 10 listopada 2017 - 11:28
#6182 Napisany 10 listopada 2017 - 11:59
bez gps ani rusz
#6183 Napisany 10 listopada 2017 - 13:25
#6184 Napisany 10 listopada 2017 - 16:52
na szczescie jest mod immersive hud
#6185 Napisany 12 listopada 2017 - 15:15
jakby tak zrobili jedynkę na silniku trójki http://www.gry-onlin...3.asp?ID=106543
#6186 Napisany 21 listopada 2017 - 14:12
#6187 Napisany 21 listopada 2017 - 14:26
Także nagrody w złocie powinny być bardziej odpowiednie.
Dla przykładu, Krwawy Baron jest bardziej hojny
zmodyfikował także siłę bomb, by te były bardziej przydatne
#6188 Napisany 21 listopada 2017 - 14:31
#6189 Napisany 21 listopada 2017 - 22:22
Karwa tryb survival w Wiesku 3 przy takim świecie i podróżowanie po świecie i robienie questow dzięki podpowiedziami i rozmowomIMO Wiedźmin 3 niezbyt pomaga graczowi chcącemu przejść grę bez HUDa, a konkretnie bez minimapki. Dialogi i zapisy w dzienniku nie opisują, jak dojść na miejsce przeznaczenia. RPGi w rodzaju Morrowinda czy Gothic 1/2 rozwiązały ten aspekt perfekcyjnie, szkoda że od tamtego czasu taki regres nastąpił.
#6190 Napisany 07 grudnia 2017 - 21:17
#6191 Napisany 07 grudnia 2017 - 21:48
Serca z Kamienia to najlepsza część całości
#6192 Napisany 08 grudnia 2017 - 06:28
#6193 Napisany 10 grudnia 2017 - 22:30
Toussaint, Toussaint! ty jesteś jak zdrowie;
Ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie,
Kto cię stracił. Dziś piękność twą w całej ozdobie
Widzę i opisuję, bo tęsknię po tobie.
Znacie to uczucie kiedy skończyliście zajebistą grę? Myślicie, że już widzieliście wszystko więc włączacie dodatek i znowu zbieracie szczękę z podłogi. Nie zdążyliście jeszcze ochłonąć po skończeniu pierwszego dodatku a po pierwszych 30 minutach drugiego dodatku ponownie banderasujecie nad genialnością Wiedźmina 3 i tego czego dokonali ludzie z karceru CD Projekt
To już możecie sobie mniej więcej wyobrazić w jakim stanie jestem. Ale do rzeczy!
Bez wahania zdecydowałem się pomóc Annie Henriettcie. Już po chwili (dobra, dobra to nie była chwila ale przysięgam, że to tyle trwało) walczyłem z Dettlaff van der Eretein by następnie przywitać się z Regisem i wyruszyć do chaty wichta na romantyczną kolacje.
Graficznie to nadal cudo, fabularnie miodzio a gameplayowo.. orzechowo? Gameplay nadal sprawia radochę mimo, że właśnie stuknęła 100 godzina. Wracam do grania
#6194 Napisany 11 grudnia 2017 - 07:10
#6195 Napisany 11 grudnia 2017 - 09:03
#6196 Napisany 11 grudnia 2017 - 09:46
#6197 Napisany 11 grudnia 2017 - 17:11
Nie grałem w najnowszą Zeldę, Nier: Automata, Divinity: Original Sin 2 ani FM 7 a w Wiedźmina 3 zagrałem dwa lata po premierze. Nie wiem czy jeszcze mogę się nazywać graczem
Poczekaj na rozszerzoną edycję jak już przegapiłeś premierową gorączkę, pierwsze dwie trzecie gry to absolutna RPGowa nirwana, ale pod koniec niestety poziom opada (gra nie robi się zła ani nic takiego, jedynie nie jest tak genialna), a może w rozszerzonej edycji te problemy zaadresują.
#6198 Napisany 11 grudnia 2017 - 18:11
Xell, jaki jest próg wejścia? Nigdy nie grałem w tego typu RPGa - warto czy dać sobie spokój?
#6199 Napisany 11 grudnia 2017 - 19:02
Ciężko mi odpowiedzieć. Gra jest w wielu aspektach zupełnie inna od pozostałych izometrycznych RPGów, więc ich znajomość nie ma zupełnie przełożenia na sukces w D:OS2. Klasyczny poziom trudności potrafi być absolutnie brutalny i trzeba szukać każdego sposobu, żeby zmaksymalizować szansę wygranej. Głębia i otwartość poszczególnych systemów rozgrywki jest jednak niesamowita i eksperymentowanie przynosi nie lada radochę. Wymagane jest więc bardziej odpowiednie nastawienie niż znajomość konwencji - coś jak, np. Dark Souls.
Na youtube jest sporo filmików wprowadzających w grę i przedstawiąjących elementy, które łatwo przeoczyć, a pomagają w graniu.
Ale dzięki poziomowi trudności gra jest tak dobra - dwudziestominutowe bitwy, które w ostatnich turach są decydowane przez kilka punktów HP w jedną czy drugą stronę, napotkanie bossa, który jest bardzo mocny i wymyślanie na niego kolejnych strategii, aż któraś się w końcu uda.
Ostatecznie bym powiedział, że jak najbardziej warto spróbować, zwłaszcza skoro GOG pozwala zrobić refunda w ciągu 30 dni. Dla mnie to jedna z giereczek mojego życia.
#6200 Napisany 19 grudnia 2017 - 16:06
Gram dalej. Czy po 100 godzinach znudził mnie Gwint, poszukiwania schematów lub zaliczanie pytajników? Nie.
Oprócz zebrania talii Skellige i wygraniu turnieju, czasem najdzie mnie ochota na złojenie komuś skóry w Gwinta. Tak właśnie było podczas oczekiwania na turniej rycerski. Nie mogłem odmówić Palmerinowi de Launfal. Co prawda obrazek nie pochodzi z tej potyczki ale wynik jaki udało mi się wykręcić jest całkiem fajny.
Co prawda troszkę odpuściłem z wykrzyknikami ale reszta bawi tak samo jak na początku. To tylko pokazuje z jak genialną grą mam do czynienia. Fabularnie jestem teraz w tym momencie Szturm na Dun Tynne.
Nie udało się odczarować Wichta więc go utłukłem. Natomiast pomogłem zakochanemu rycerzowi i jego wybrance serca. Powiem szczerze, że dobrze bawiłem się podczas turnieju. W pewnym momencie miałem dość wyścigów ale ten w którym bierzemy udział na zawodach jest miłą odmianą. Siekanie manekinów i strzelanie do tarczy sprawiało radochę.
Krajobrazy nadal zachwycają. Pisałem to już kilka razy ale powtórzę raz jeszcze: gra jest śliczna. Ludzie z CDP stworzyli genialny silnik który pozwala na budowanie, zapierających dech w piersiach, lokacji. Takich jak te poniżej.
Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 19 grudnia 2017 - 16:12
#6201 Napisany 19 grudnia 2017 - 16:12
Wiedźmin i Zelda to mesjasze tej generacji, reszta jest daleko w tyle. A Gwint mnie specjalnie nie nudził, potem miałem już taką talię że orałem wszystkich na lewo i prawo, ot prosta, szybka gierka.
#6202 Napisany 19 grudnia 2017 - 16:18
Spoiler
Trochę?
Przecież
#6203 Napisany 19 grudnia 2017 - 16:20
Wesele, Dziady, tam co krok jest odniesienie do polskiej literatury / słowiańskiej mitologi czy polskiego spierdolenia
a Pan Lusterko zajebisty jest, obok Barona najlepsza postać!
#6204 Napisany 19 grudnia 2017 - 16:20
Daddy oczywiście masz rację. Źle dobrałem słowa.
#6205 Napisany 19 grudnia 2017 - 16:32
Rozumiem, kłaniam się
#6206 Napisany 20 grudnia 2017 - 15:52
Xbox One X dostał nowego patcha, Możliwość grania w 4K lub dynamiczna rozdzielczość w 60 fps + wsparcie dla HDR. PS4 Pro ma dostać HDR jakoś po nowym roku.
In 4K Mode the game will run in 4K resolution (or supersampled on a non-4K display) with stable 30fps gameplay, whereas Performance Mode enables dynamic resolution scaling (from 1080p up to 4K) while targeting 60 fps during gameplay. Both modes support HDR.
An upgrade patch introducing HDR support will soon be released for the PS4™ Pro console as well.
List of changes for Xbox One X:
- 2 new graphic modes: 4K Mode and Performance Mode
- support for 4K resolution
- HDR support
- enhanced shadows, ambient occlusion and texture filtering
- higher resolutions textures
- dynamic resolution scaling (from 1080p to 4K)
#6207 Napisany 20 grudnia 2017 - 16:09
musze dziś sprawdzić czy faktycznie juz jest ten paczyk. xonex ftw!
#6208 Napisany 20 grudnia 2017 - 19:18
beka z prosiaka
#6209 Napisany 20 grudnia 2017 - 19:29
#6210 Napisany 20 grudnia 2017 - 21:42
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|