Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wiedźmin 3: Dziki gon

PC PS4 XONE Wiedźmin CD Projekt RED

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
6184 odpowiedzi na ten temat

Ankieta: Premiera W3 (44 użytkowników głosowało)

GOTY generacji?

  1. Tak (28 głosów [63.64%] - Zobacz)

    Procent głosów: 63.64%

  2. Tak (16 głosów [36.36%] - Zobacz)

    Procent głosów: 36.36%

Głosuj Goście nie mogą głosować

#31 Ryan Napisany 21 styczeń 2013 - 20:38

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32170 Postów:

Wole standardową postać fantasy czyli jakiś mroczny rycerz,paladyn tego typu rzeczy

Ila masz lat, oświeć nas? :hmmm:
  • 0

#32 Kazuo Napisany 21 styczeń 2013 - 23:56

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 9354 Postów:
Wiedźmin to taki polski Dante, więc props :cf:
  • 0

#33 Spuczan Napisany 22 styczeń 2013 - 19:08

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8929 Postów:
Nie ujął bym tego w ten sposób. Dante to narwany młokos. Geralta natomiast cechuję inteligencja, doświadczenie i świetne poczucie humoru. Chyba, że piszesz o pierwszym Dante tym z 1ki i 2ki. W owym przypadku musiałbym to sprawdzić bo nigdy nie grałem w te gry.
  • 0

#34 Kazuo Napisany 22 styczeń 2013 - 22:51

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 9354 Postów:
Kolo ma siwo-białe włosy i nap*erdala demony za exp. Wystarczy.
  • 0

#35 Danteusz Napisany 22 styczeń 2013 - 22:56

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27923 Postów:
Wiesiek jest trochę emo, ale nie do końca, więc można go polubić.
  • 0

#36 Spuczan Napisany 23 styczeń 2013 - 21:04

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8929 Postów:

Kolo ma siwo-białe włosy i nap*erdala demony za exp. Wystarczy.


Nie patrzyłem na to z tej strony :D
  • 0

#37 MaxVarEmreis Napisany 01 luty 2013 - 14:27

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:
REDengine 3 (będzie hulał na tym CP2077 i pewnie Wiedźmak 3)
http://polygamia.pl/...__Czy.html?bo=1
Dodany obrazek
  • 0

#38 fingus Napisany 01 luty 2013 - 14:32

fingus

  • Moderatorzy
  • 31167 Postów:
NPR na plusie. Wiedźmin też ma mieć taką malarską stylizację?
  • 0

#39 MaxVarEmreis Napisany 01 luty 2013 - 14:42

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Wiedźmin też ma mieć taką malarską stylizację?

Malarską??
Jeszcze dokładny PR

Combining a story driven and open-world RPG for the first time - CD Projekt RED’s new state-of-the-art REDengine 3 brings a new level of realism to the gaming experience.

The REDengine 3 is the third iteration of CD Projekt RED’s in-house technology. It is created for RPGs set in vast open-worlds with improved tools for spanning truly nonlinear stories that are based on real player choices and consequences.

“If we look at RPGs nowadays we find two approaches, one which emphasizes the story but limits the game world and one that builds a vast open-world but hampers and simplifies the story. With the REDengine 3 we combine the positive aspects of both approaches for the first time, creating an open environment with a complex, multi-thread story. Together with believable characters, a captivating tale and a world where players can roam freely without loading times, we will be able to move gaming to a new level with a realistic feel and full player immersion. When working on our previous titles, I didn’t dream that we would achieve something like this. Thanks to the support of all our fans, now we have the possibility to use REDengine 3 and create something many RPG fans dream of.” - said Adam Badowski, head of CD Projekt RED studio.

The REDengine demonstrated its capability to create great adventures for the first time in The Witcher 2 (PC). It was praised for its graphical excellence and exceptional, branching storytelling. The studio developed the technology and with optimization, REDengine 2 (internal name) brought The Witcher 2 to Xbox 360. Now CD Projekt RED aims to set their games in diversified, open-world ecosystems while maintaining a well paced and robust story.

The REDengine 3 tech is tailor-made to create nonlinear and story-driven RPGs with a system that allows to stream and handle fully explorable open-worlds. Cyberpunk 2077, the second project the studio is working on, will have prime examples demonstrating that REDengine 3 is the perfect tool for creating immense universes filled with exciting, nonlinear adventures. The advanced technology of the REDengine 3 makes RPGs comparable to top-shelf shooters, both in terms of game world presentation and the epic proportions of events that the player is drawn into. The engine is a next-gen ready solution that begins to blur the line between pre-rendered CGI movies and real time rendered graphics, bringing us closer to the most life-like world ever created in video games. All the state-of-the-art visuals form a living ecosystem allowing the player to be a part of a vivid environment. The new face and body animation systems implemented in REDengine 3 offer realistic expression of emotions, movie quality scenes and character interactions.

The technology uses high dynamic range rendering with 64-bit precision that ensures superior picture quality with more realistic and precise lighting without losses derived from reduced contrast ratio. A flexible renderer prepared for deferred or forward+ rendering pipelines has a wide array of cinematic post-processing effects, including bokeh depth-of-field, color grading and flares from many lights. A high performance terrain system allows multiple material layers to be efficiently blended and uses tessellation for the best possible detail. The technology also includes seamless blending between animations and physics along with many more features. The engine uses CD Projekt RED’s new version of its proprietary REDkit editor with tools made specifically for RPG game creation. The editor can build complex, branching quests and set them in a free roaming environment with a simplicity not achieved by similar toolsets.


  • 0

#40 fingus Napisany 01 luty 2013 - 15:06

fingus

  • Moderatorzy
  • 31167 Postów:

Malarską??

Tak.
  • 0

#41 MaxVarEmreis Napisany 01 luty 2013 - 15:08

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Tak.

Fuuuuu, ale mi chodziło o wyjaśnienie na czym to polega :)

Obstawiam, że ten screen pochodzi właśnie z Wiedźmina 3. Pasuje do klimatu, a za 4 dni oficjalna zapowiedź przecież.
  • 0

#42 Aleks Napisany 01 luty 2013 - 15:10

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5088 Postów:
jak dla mnie to jest jakiś art zrobiony przez grafika, a nie screen.

No ale fajnie wygląda, tylko ciekawe czy poprawią ten słaby gameplay.
  • -1

#43 fingus Napisany 01 luty 2013 - 15:14

fingus

  • Moderatorzy
  • 31167 Postów:
@Max: Na górach w tle malowanych niemal jednolitymi płaszczyznami, na łódce z drugiego planu widać pociągnięcia pędzla, a chmury są wyjęte wprost z "painting with Bob Ross". Jeśli to screen, a nie art, to naprawdę grubo - widać masę władowanych efektów. Za mało ostatnio gier z NPR, więc zaciskam kciuki, aby było jak mówię. :)

Ten post był edytowany przez fingus dnia: 01 luty 2013 - 15:14

  • 0

#44 MaxVarEmreis Napisany 01 luty 2013 - 15:14

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

jak dla mnie to jest jakiś art zrobiony przez grafika, a nie screen.

To screen. Przecież jest nawet ten okropny bloom znany z REDengine2.

No ale fajnie wygląda, tylko ciekawe czy poprawią ten słaby gameplay.

Dante, możesz banowac ;)
  • 0

#45 Stan Napisany 01 luty 2013 - 15:25

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 22210 Postów:
Czekam na coś w ruchu na tym silniku.
  • 0

#46 Danteusz Napisany 01 luty 2013 - 15:30

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27923 Postów:

Dante, możesz banowac ;)

Doba odpoczynku na początek, zobaczymy jak mu pójdzie dalej
  • 0

#47 Jedyn Napisany 01 luty 2013 - 15:42

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19795 Postów:
Dawać to na next geny!
  • 0

#48 xell Napisany 01 luty 2013 - 17:26

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16212 Postów:

@Max: Na górach w tle malowanych niemal jednolitymi płaszczyznami, na łódce z drugiego planu widać pociągnięcia pędzla, a chmury są wyjęte wprost z "painting with Bob Ross". Jeśli to screen, a nie art, to naprawdę grubo - widać masę władowanych efektów. Za mało ostatnio gier z NPR, więc zaciskam kciuki, aby było jak mówię. :)

Co to jest NPR?

Niemniej giereczka wyglądająca jak artwork z Silmarilliona wprawiony w ruch byłaby cudowna.
  • 0

#49 fingus Napisany 01 luty 2013 - 17:27

fingus

  • Moderatorzy
  • 31167 Postów:
Non-photorealistic rendering.
  • 0

#50 Stan Napisany 01 luty 2013 - 17:30

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 22210 Postów:
To jest w każdej giereczce ;)
  • 0

#51 Ryan Napisany 01 luty 2013 - 17:31

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32170 Postów:
@fingus: To wcale nie wygląda na NPR. :nie:
  • 0

#52 Cr0ss2500 Napisany 01 luty 2013 - 19:04

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1584 Postów:
dla mnie to shot z giereczki ... deal with it.
  • 0

#53 fingus Napisany 01 luty 2013 - 23:06

fingus

  • Moderatorzy
  • 31167 Postów:

@fingus: To wcale nie wygląda na NPR. :nie:

Realistyczne to nie jest z pewnością, więc wolę sobie wyobrażać, że to NPR, a nie słaba grafa. :^^: Poczekajmy na więcej screenów, które może nie będą takie ciemne.
  • 0

#54 Stan Napisany 01 luty 2013 - 23:07

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 22210 Postów:
Ja bym poczekał na cos w ruchu, bo tak screen, w dodatku marnej jakości. A grafa n bank nie będzie gorsza niż w Wiedźminie 2, a tam jest cudna. (na PC przynajmniej)
  • 0

#55 fingus Napisany 01 luty 2013 - 23:19

fingus

  • Moderatorzy
  • 31167 Postów:
Tak to widzę:
Dodany obrazek
  • 0

#56 ACZ Napisany 01 luty 2013 - 23:21

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 30868 Postów:
NPR byl w Dishonored?
  • 0

#57 Ryan Napisany 01 luty 2013 - 23:45

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32170 Postów:

Realistyczne to nie jest z pewnością, więc wolę sobie wyobrażać, że to NPR, a nie słaba grafa. :^^:

Chwalą się HDRem, oświetleniem, dystansem rysowania i jakością tekstur. IMO nie jest to z gry (a jeśli jest, to zmieniono styl graficzny).

@ACZ: NPR to termin-parasol, pod który wchodzi każdy styl graficzny, który nie stara się być realistyczny. Zatem łapie się i Dishonored i Valkyria Chronicles i Dragonballe i Borderlands. Ostatni Far Cry też zahacza o NPR (ma kosmicznie przesadzone AO, które nadaje całości sztuczny wygląd).

Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 01 luty 2013 - 23:46

  • 0

#58 117 Napisany 02 luty 2013 - 09:25

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10852 Postów:
jeszcze nie gralem w gre ktora staralaby sie byc realistyczna
  • 0

#59 burnstein Napisany 02 luty 2013 - 09:59

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 39227 Postów:
grałeś, tylko tym grom to nie wychodziło
  • 0

#60 Dutch Napisany 04 luty 2013 - 22:41

Dutch

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1037 Postów:
Myślicie że dziś coś po północy pokażą czy dopiero jutro wieczorem?
  • 0



Inne z tagami: