w Personach 3 i 4 labirynty były tworzone losowo, co się mocno przyczyniło do ich jednakowego wyglądu i prostoty. Zawsze to hejtowałem, bo brakowało mi zagadek właśnie takich jak w TMS.
Tokyo Mirage Sessions #FE Encore
#181 Napisany 01 lutego 2020 - 12:28
#182 Napisany 01 lutego 2020 - 15:39
W personach było losowo i strasznie monotonnie ale zgubić się nie dało.
#183 Napisany 01 lutego 2020 - 20:13
Racja, że miejscówki wyglądają mocno "samey", ale z większością nie ma problemu, bo zwykle idziesz tam gdzie nie masz odkrytej mapki. Chapter 3 pod tym względem rzeczywiście najgorszy, Shibuya 106 może też trochę namotać jak się ponownie odwiedza. Ja się teleportami zwykle orientuję. Nie jest aż tak daleko od jednego teleportu do drugiego, więc można sobie wygodnie sesje (no pun intended) z gierką poplanować.
Pod względem QoL nie mam gierce aż tyle do zarzucenia jak ty. Daje wszystkie narzędzia, żeby maksymalnie graczom ułatwić życie. Sidestory to bułka z masłem, Tiki zawsze zaznacza przeciwników na mapie, topici tłumaczą wprost co robić i gdzie pójść, a fast travel działa VERY fast (to największy upgrade względem wersji na WiiU - szybsze loadingi i brak bugów, oryginał lubiał się zazwieszać). Jedyne niedopatrzenie to requesty - gram w to drugi raz i nadal za cholerę nie wiem jak sprawdzić aktywne requesty czy prześledzić wcześniejsze konwersacje. Może po prostu tego nigdzie nie ma.
Nie lubię jak w gry korzystają z wielu modeli postaci, a TMS to robi - Tsubasa i reszta bohaterów wyglądają inaczej w animacji teledysku, inaczej w walkach i zupełnie inaczej w artworkach w menu. Jak na tak stylową gierkę (główny ekran menu, ten pod Y przezajebisty ) powinno to być bardziej konsekwentnie zrealizowane.
#184 Napisany 01 lutego 2020 - 20:20
#185 Napisany 01 lutego 2020 - 20:29
Jak chce jakies fajnej fabuły to to czy xeno?
Hahaha, zdecydowanie NIE to. Xeno 2 za to bardzo spoko. Weź ty się może wreszcie za te Trailsy jak chcesz fabuły.
#186 Napisany 01 lutego 2020 - 20:32
#187 Napisany 01 lutego 2020 - 21:09
Pluje na te trialsy, próbowałem ale jak mi kazali latać po szkole to olałem, nienawidzę social linków i takiego pierdololo
no to nawet lepiej TRAILS IN THE SKY. Co tam masz zbyt archaicznego? Grafikę? Hasanie pikselami w Octo ci nie przeszkadzało, to i cycki ogarniesz. Wiem że jedno to "HD2D" drugie to po prostu staroć, ale aż tak źle nie jest.
Tam nie masz szkoły. Masz jeszcze lepszą fabułę, najlepszą główną bohaterkę w JPRGach ever i w duologii fabułę po której się popłaczesz.
edit:
also, wiesz że tę część szkolną możesz w sumie olać/mocno skrócić? Nie obejdzie się bez minusów, bo stracisz trochę ataków/skilli wynikających z maksowania linków no i sporo fajnych dialogów/backstory postaci, ale główny wątek spokojnie ogarniesz.
Taką tajemnicę wszechświata odnośnie jRPGów odkryłem ostatnio grając w te remasterowane fajnale: nie trzeba robić wszystkiego, ba, można rezygnować ze sporych porcji gry. To było prawie tak otwierające umysł jak zaczęcie używanie itemków ileśtam lat temu (kiedyś chomikowałem WSZYSTKO, nawet repele w Pokemonach "bo może się później przyda" zamiast używać). Polecam.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 01 lutego 2020 - 21:15
#188 Napisany 01 lutego 2020 - 21:22
#189 Napisany 02 lutego 2020 - 15:55
#190 Napisany 02 lutego 2020 - 16:50
#191 Napisany 03 lutego 2020 - 17:15
Śmiało atakuj Tokyo Mirage Sessions. Tutaj jest czysta esencja zabawy i gwarantuje ci że będziesz się bawił sto razy lepiej niż przy Personie. Walka na końcu trzeciego rozdziału to czysty power. Taktycznie gra powoduje że ostro trzeba kombinować, zwłaszcza przy starciach z głównymi bossami.Pluje na te trialsy, próbowałem ale jak mi kazali latać po szkole to olałem, nienawidzę social linków i takiego pierdololo
#192 Napisany 03 lutego 2020 - 19:14
#193 Napisany 06 lutego 2020 - 00:04
Labirynty designersko to kamień milowy w porównaniu do Persony. Mam nadzieje że w SMT V będą jeszcze bardziej wyczesane. Co do mapy to najlepiej wejść do niej z poziomu menu, aby na szybko zobrazować sytuację. Tak jak Tawot nadmienij, może i bohaterowie gry nie wnoszą nic specjalnego, tak cała reszta to świetne jRPG. Grywalnościowo boner.Pewnie, zagadki na plus, ale wygląd dalej jest prosty zarówno geometrycznie jak i teksturowo. I się można zgubić bo brak charakterystycznych punktów orientacyjnych. Ale może to tylko jeden taki labirynt i dalej jest lepiej.
W personach było losowo i strasznie monotonnie ale zgubić się nie dało.
#194 Napisany 08 lutego 2021 - 10:59
Wyrwałem na allegro za 140 zł Odpaliłem, jest walka podobna jak w Personach, graficzka ujdzie, muzyczka leci jPOPik, fajne wstawki anime. Będzie więcej walki a mniej pierdolenia to będzie bonerek
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
TraumatariumRozpoczęte przez Tawotnica , 27 lut 2024 Eligos Games i 4 więcej... |
|
|