Skocz do zawartości

Zdjęcie

Tokyo Mirage Sessions #FE Encore

Intelligent Systems Atlus WiiU Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
193 odpowiedzi na ten temat

#181 Tawotnica Napisany 01 lutego 2020 - 12:28

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

w Personach 3 i 4 labirynty były tworzone losowo, co się mocno przyczyniło do ich jednakowego wyglądu i prostoty. Zawsze to hejtowałem, bo brakowało mi zagadek właśnie takich jak w TMS. 


  • 0

#182 Kaxi Napisany 01 lutego 2020 - 15:39

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Pewnie, zagadki na plus, ale wygląd dalej jest prosty zarówno geometrycznie jak i teksturowo. I się można zgubić bo brak charakterystycznych punktów orientacyjnych. Ale może to tylko jeden taki labirynt i dalej jest lepiej.

W personach było losowo i strasznie monotonnie ale zgubić się nie dało.
  • 0

#183 Tawotnica Napisany 01 lutego 2020 - 20:13

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

Racja, że miejscówki wyglądają mocno "samey", ale z większością nie ma problemu, bo zwykle idziesz tam gdzie nie masz odkrytej mapki. Chapter 3 pod tym względem rzeczywiście najgorszy, Shibuya 106 może też trochę namotać jak się ponownie odwiedza. Ja się teleportami zwykle orientuję. Nie jest aż tak daleko od jednego teleportu do drugiego, więc można sobie wygodnie sesje (no pun intended) z gierką poplanować. 

 

Pod względem QoL nie mam gierce aż tyle do zarzucenia jak ty. Daje wszystkie narzędzia, żeby maksymalnie graczom ułatwić życie. Sidestory to bułka z masłem, Tiki zawsze zaznacza przeciwników na mapie, topici tłumaczą wprost co robić i gdzie pójść, a fast travel działa VERY fast (to największy upgrade względem wersji na WiiU - szybsze loadingi i brak bugów, oryginał lubiał się zazwieszać). Jedyne niedopatrzenie to requesty - gram w to drugi raz i nadal za cholerę nie wiem jak sprawdzić aktywne requesty czy prześledzić wcześniejsze konwersacje. Może po prostu tego nigdzie nie ma. :dunno:

 

Nie lubię jak w gry korzystają z wielu modeli postaci, a TMS to robi - Tsubasa i reszta bohaterów wyglądają inaczej w animacji teledysku, inaczej w walkach i zupełnie inaczej w artworkach w menu. Jak na tak stylową gierkę (główny ekran menu, ten pod Y przezajebisty :bowdown:) powinno to być bardziej konsekwentnie zrealizowane. 

 

 


  • 0

#184 Schrodinger Napisany 01 lutego 2020 - 20:20

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
Jak chce jakies fajnej fabuły to to czy xeno?
  • 0

#185 Tawotnica Napisany 01 lutego 2020 - 20:29

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

Jak chce jakies fajnej fabuły to to czy xeno?


Hahaha, zdecydowanie NIE to. Xeno 2 za to bardzo spoko. Weź ty się może wreszcie za te Trailsy jak chcesz fabuły.
  • 0

#186 Schrodinger Napisany 01 lutego 2020 - 20:32

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
Pluje na te trialsy, próbowałem ale jak mi kazali latać po szkole to olałem, nienawidzę social linków i takiego pierdololo
  • 0

#187 Tawotnica Napisany 01 lutego 2020 - 21:09

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

Pluje na te trialsy, próbowałem ale jak mi kazali latać po szkole to olałem, nienawidzę social linków i takiego pierdololo

 

no to nawet lepiej TRAILS IN THE SKY. Co tam masz zbyt archaicznego? Grafikę? Hasanie pikselami w Octo ci nie przeszkadzało, to i cycki ogarniesz. Wiem że jedno to "HD2D" drugie to po prostu staroć, ale aż tak źle nie jest. 

 

Tam nie masz szkoły. Masz jeszcze lepszą fabułę, najlepszą główną bohaterkę w JPRGach ever i w duologii fabułę po której się popłaczesz. 

 

edit:

 

also, wiesz że tę część szkolną możesz w sumie olać/mocno skrócić? Nie obejdzie się bez minusów, bo stracisz trochę ataków/skilli wynikających z maksowania linków no i sporo fajnych dialogów/backstory postaci, ale główny wątek spokojnie ogarniesz. 

 

Taką tajemnicę wszechświata odnośnie jRPGów odkryłem ostatnio grając w te remasterowane fajnale: nie trzeba robić wszystkiego, ba, można rezygnować ze sporych porcji gry. To było prawie tak otwierające umysł jak zaczęcie używanie itemków ileśtam lat temu (kiedyś chomikowałem WSZYSTKO, nawet repele w Pokemonach "bo może się później przyda" zamiast używać). Polecam. 


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 01 lutego 2020 - 21:15

  • 0

#188 Schrodinger Napisany 01 lutego 2020 - 21:22

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
Sky to bym musiał grać na pc a mi się nie chce xD
  • 0

#189 drAKul Napisany 02 lutego 2020 - 15:55

drAKul

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1 904 Postów:
Aside - Falcom to dzbany ze nie wydali 2 trylogie trailsow na Slicza.
  • 0

#190 Tawotnica Napisany 02 lutego 2020 - 16:50

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:
Falcom to się Switchem nawet nie interesują. Blame NISA. Mało rzeczy za które Nippon Ichi się biorą wychodzą dobrze czy mają sens.
  • 0

#191 Mateo Napisany 03 lutego 2020 - 17:15

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 088 Postów:

Pluje na te trialsy, próbowałem ale jak mi kazali latać po szkole to olałem, nienawidzę social linków i takiego pierdololo

Śmiało atakuj Tokyo Mirage Sessions. Tutaj jest czysta esencja zabawy i gwarantuje ci że będziesz się bawił sto razy lepiej niż przy Personie. Walka na końcu trzeciego rozdziału to czysty power. Taktycznie gra powoduje że ostro trzeba kombinować, zwłaszcza przy starciach z głównymi bossami.
  • 0

#192 Tawotnica Napisany 03 lutego 2020 - 19:14

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:
Yashiro to chyba najlepsza postać z TMS. Nie ma się go na radarze, bo to stereotypowy dupek, którego wizerunek się stopniowo ociepla. Jego wykonania Hugry Man i Dr. Schraube mnie rozbawiły, scenki z nim zawsze są spoko, czego nie można powiedzieć o reszcie ekipy.
  • 0

#193 Mateo Napisany 06 lutego 2020 - 00:04

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 088 Postów:

Pewnie, zagadki na plus, ale wygląd dalej jest prosty zarówno geometrycznie jak i teksturowo. I się można zgubić bo brak charakterystycznych punktów orientacyjnych. Ale może to tylko jeden taki labirynt i dalej jest lepiej.

W personach było losowo i strasznie monotonnie ale zgubić się nie dało.

Labirynty designersko to kamień milowy w porównaniu do Persony. Mam nadzieje że w SMT V będą jeszcze bardziej wyczesane. Co do mapy to najlepiej wejść do niej z poziomu menu, aby na szybko zobrazować sytuację. Tak jak Tawot nadmienij, może i bohaterowie gry nie wnoszą nic specjalnego, tak cała reszta to świetne jRPG. Grywalnościowo boner.
  • 0

#194 Schrodinger Napisany 08 lutego 2021 - 10:59

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:

Wyrwałem na allegro za 140 zł :cf: Odpaliłem, jest walka podobna jak w Personach, graficzka ujdzie, muzyczka leci jPOPik, fajne wstawki anime. Będzie więcej walki a mniej pierdolenia to będzie bonerek :^^: 


  • 2



Inne z tagami: