Nie może.
Nie może.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 stycznia 2020 - 23:43
Czekam na foty z trybu przenośnego
Nie ma przycisku do dashowania, jeśli o to pytasz.
Ja pieprzę, po co są Ci savage enemies tak często na początku? Ciężko ich wyminąć i zabijają mi drużynę zanim zdążę
Opcja run też jest niby po to żeby używać.
A sejwowac oczywiście mogłem ale na myśl mi nie przyszło że gra sama nie sejwuje wcale i że po zgonie będzie game over a nie jakiś rodzaj kary. To jednak bardzo staroszkolne nawet jak na 2015.
Dobrze chociaż że można przewijać scenki i dialogi szybko
Tu nie chodzi o serię czy o prompty ale o zwykle quality od life.
Hee Ho! Możliwe, że dopiero po drugim rozdziale się pojawia, ale come on... gra na poważnie się zaczyna dopiero tak po czwartym rozdziale, bo wtedy savage encounter = śmierć po jednej turze
No a eShopie też słabawo w tygodniu premiery było.
rzadkie itemki i performę, którą potrzebujesz żeby unikalne bronie stworzyć dla bohaterów. Zawsze warto gonić i dojechać dziada, nie jest nawet straszny, tyle że coś jak mitama, że musisz mieć farta z trafieniem w słaby punkt. Jak zapamiętasz gdzie się spawnował, to używaj attack spray (przedmiot zwiększający szanse na spotkanie wrogów) i się w końcu znowu pojawi.
Taki love&hate relationship mam z tą grą. Przez większość czasu jest świetna, zwłaszcza walki i zarządzanie drużyną, wiadomo. No ale najpierw miałem dramę ze zgonem, a teraz trochę zaczął mi doskwierać design dungeonów. Niby aż do piątki (Persony) zawsze były graficznie super proste i takie są tutaj, ale jako, że jednocześnie są wielopoziomowe, z backtrackingiem i ze ślepymi zaułkami, to się zacząłem gubić. Prawie każde miejsce wygląda identycznie, a trzeba krążyć. W Personach 3 i 4 labirynty były jeszcze bardziej jednakowe, ale tam to się głównie szukało "windy" w górę i zawsze biegło w jednym kierunku. Tutaj są zagadki i przełączniki, a mało jest w enviro clues gdzie jesteś. Trzeba uważnie sprawdzać mapę, ale to jest mało fun.
Nie to, żeby to był wielki minus, ale w rozdziale z fotografem było to upierdliwe (jeszcze te pułapki wracające cię do punktu startu, jeszcze bardziej byłem zdezorientowany).
Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 01 lutego 2020 - 10:59
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|