Skocz do zawartości

Zdjęcie

Donkey Kong Country Returns 3D

Retro Monster Games 3DS

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
78 odpowiedzi na ten temat

#61 Pious Napisany 27 maja 2013 - 06:35

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Te levele w wagoniku zawsze bardzo lubilem. A ile stoi dkcr w eshopie ustawionym na uk?


  • 0

#62 Tawotnica Napisany 27 maja 2013 - 09:10

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

Te levele w wagoniku zawsze bardzo lubilem. A ile stoi dkcr w eshopie ustawionym na uk?

ja też je lubię, bo skillowe mocno są, ale frustrują strasznie. Teraz męczę się z 4-3, gdzie zebranie 'O' wymaga podskoku w dokładnym miejscu, co udaje mi się tak raz na 10 razy. Akurat wtedy jak mi się udało to spadłem w jakimś prostym miejscu nie dojeżdżając do check-pointa :<
Później czeka N do którego się trzeba dostać skacząc po kretach...
  • 0

#63 Tawotnica Napisany 27 maja 2013 - 23:18

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

Zrobiłem 4-3, pomyślałem sobie o levelu z robaczkami i... wykupiłem dziewiąty świat w newcomer mode za banana coinsy :olo: Czuję się z tym podle, ale ciekawość mnie zżerała.

 

Muszę przyznać, że Monster Games dało radę. To jest potwierdzone, że oni odpowiadali za dodatkowe poziomy czy to jeszcze design Retrosów? Różnicy praktycznie nie czuć, trochę więcej check-pointów jest i sporo nowych pomysłów na levele. Pierwsze dwa trochę meh, bo proste i nic takiego się nie dzieje, od 9-3 zaczyna się jazda, a 9-8 z miejsca stał się jednym z moich ulubionych. Każda plansza nawiązuje tematycznie po kolei do światów 1-8. Jak nie macie zamiaru kupować to let's playe wiszą już na yt, nie będę spoilował.

 

Jeżeli to był test czy MG podołają zrobić sequel to wypadli bardzo dobrze. Oby tylko nie na WiiU, bo wepchną jakieś głupie tycanie ekranu i żyroskopy, a DKCR zbyt hardkorowe jest na takie zabawy.


  • 0

#64 Kaxi Napisany 27 maja 2013 - 23:58

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:

Jeśli Monster Games mieliby zostać takim quasi-second teamem Retro, który by wziął na warsztat Donkeya, podczas gdy Retrosi będą trzaskac Metroidy i inne poważne rzeczy, to byłby dla nich spory awans, a dla graczy chyba rozwiązanie idealne.

 

Sporo wyczytałem z jednego porta :P


  • 1

#65 Tawotnica Napisany 31 maja 2013 - 22:00

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:
Spoiler
:gusta:

Nawet nie żałuję miejsca na karcie SD, bo na długo mi jeszcze starczy.
  • 0

#66 mic Napisany 01 czerwca 2013 - 10:17

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:

Pious chyba w tym DKCR na Wii chyba zrobił mirror, je bym się tego nie podjął raczej :)


  • 0

#67 Pious Napisany 03 czerwca 2013 - 08:30

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Zrobilem i bylo latwiej niz sie wydaje.


  • 0

#68 Likensmart Napisany 13 września 2013 - 22:43

Likensmart

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 618 Postów:

Nintendo/Retro zupełnie nie dostosowało tej gry pod ekran zwykłego 3DS’a. Wszystko jest małe, a bywają momenty kiedy postać Donkey Konga ledwo widać np. kiedy jesteśmy na dalszym planie planszy. Przejście bossa w 5 świecie to była katorga. Donkey Kong składał się tam może z 5 pikselków. Omijajcie ten port szerokim łukiem jeśli nie macie XL’a. Gameplay to nadal esencja tego co było na Wii tylko te cholerne oddalenia.

 


  • 0

#69 Michalson Napisany 15 września 2013 - 22:24

Michalson

    Blanka

  • Narybek
  • 179 Postów:

cholera, tak czułem po trailerze oglądanym na ekranie 3DSa. Szkoda, bo XL nie zamierzam kupować, gra ominęła mnie na Wii a byłem strasznie zajarany. No nic, zainwestuję chyba w Luigi's Mansion.


  • 0

#70 Pious Napisany 16 września 2013 - 06:30

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Gram w to na xl, tzn. grałem, ale od kilku tyg nie chce mi się przysiąść i w sumie bardziej polecam wersję na Wii. Grafika na 3DS jest znacznie mniej wyraźna i sterowanie też na Wii mimo wszystko było lepsze. Lepiej się w to grało na TV.

 

Jeśli nie czujesz, że musisz zasilić kolekcję tą grą to bierz Luigiego, bo jest zajebisty.


Ten post był edytowany przez Pious dnia: 16 września 2013 - 06:31

  • 0

#71 Likensmart Napisany 01 października 2013 - 17:35

Likensmart

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 618 Postów:

Ogrywam mirror mode, zostało mi kilka bossów i plansz w piramidach.

 

Tak to mniej więcej wyglądają oddalenia na ekranie 3ds:

 

oj7u.png

 

la7s.jpg

 

na 5 bossie kamera ustawiona jest jeszcze dalej..


  • 0

#72 cybercotlet Napisany 26 lutego 2015 - 10:16

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 576 Postów:

Ostatnio zacząłem pykać i muszę powiedzieć, że gierka rewelacyjna . Tak jak Tawot powiedział o Shovel Knight, że jest to gierka typu "zróbice giereczkę specjalnie dla Tawota" tak muszę przyznać, że DKCR to jest giereczka idealna dla mnie.  :banderas:

Aktualnie jestem po 3 bossach i jest cud miód i orzeszki jest challenge puzzle są bardzo sprytnie pochowane już od 1 levelu. Zakochałem się w gierce, może dziś uda mi się wrzucić trochę screenów. Definitywnie must-have na 3DS'a (jeśli ktoś nie grał na Wii). 

 

Damn, nie mogę uwierzyć, że dopiero teraz to ogrywam.


  • 0

#73 jakub Napisany 26 lutego 2015 - 14:18

jakub

    Link

  • Narybek
  • 255 Postów:

Gra miejscami mnie rozkładała. Ten pierwszy bonusowy level (jak się zebrało wszystkie litery?)... powtarzałem chyba z 40 razy.

Pozbyłem się tego z półki, bo lubię maksować platformówki, a tutaj nie wyrobiłbym psychicznie :P


  • 0

#74 cybercotlet Napisany 01 marca 2015 - 19:31

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 576 Postów:

Gra miejscami mnie rozkładała. Ten pierwszy bonusowy level (jak się zebrało wszystkie litery?)... powtarzałem chyba z 40 razy.

Pozbyłem się tego z półki, bo lubię maksować platformówki, a tutaj nie wyrobiłbym psychicznie :P

 

Ten level nie był jeszcze taki zły ale z 40 żyć to straciłem w tym levelu:

 

Ll6lWio.jpg

4-5 Crowded Cavern - bardzo adekwatna nazwa :D

 

a dokładnie na tym straciłem te ~~40 żyć

Spoiler

 

Tak można sobie zobrazować mnie w trakcie przechodzenia

hGCkWzf.jpg

 

Genialna gra HC pełną gębą :bowdown:

Spoiler


Ten post był edytowany przez cybercotlet dnia: 01 marca 2015 - 19:33

  • 0

#75 Kaxi Napisany 01 marca 2015 - 20:32

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:

A jak te plansze dodatkowe zrobione przez Monster Games wyglądają na tle reszty?


  • 0

#76 cybercotlet Napisany 02 marca 2015 - 09:46

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 576 Postów:

Nie wiem, jeszcze nie doszedłem  ;)


  • 0

#77 Nyjacz Napisany 10 lipca 2018 - 08:19

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

Ale supcio giereczka, powinąłem sobie. Nie wiem po co osobny wątek, skoro to dokładnie ta gra, co na Wii, tylko z gorszą graficzką i frameratem. O dziwo jakoś nie narzekam na 30FPS, ale może to magia przenośnej konsolki, olo. Właśnie przeszedłem 2-K i była prawie tak dobra jak najlepsza świątynia w DKCTF (chyba też 2-K?).


  • 0

#78 Kaxi Napisany 10 lipca 2018 - 09:14

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:

Tam chyba dodatkowy świat jest. A przynajmniej kilka bonusowych plansz.


  • 1

#79 Nyjacz Napisany 10 lipca 2018 - 09:18

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

Dzięki za przypomnienie! Teraz to już się jaram (choć przyznam, że wciąż czuję nasycenie po DKCTF, więc po tej części już nie będę tak czekał na trójeczkę, hehe).


  • 0



Inne z tagami: