Metal Gear Solid : Portable Ops
#61 Gość__* Napisany 26 września 2006 - 07:47
#62 Gość__* Napisany 26 września 2006 - 15:20
Na zime Frytuś, na zime
O__________o u nas ma byc na zime czy w Japonii ??? Bo wiem ze na zime ma wyjsc Graphic Nowel ale o Portable Ops pierwszy slysze
#63 Napisany 26 września 2006 - 15:32
#64 Gość__* Napisany 27 września 2006 - 15:52
nie znamy wieku Foxa, nawet przyblizonego..Hmm... Portable Ops ma się rozgrywać w 1970 roku... Jakoś nie wydaje mi się, żeby Gray Fox w MG1 i 2 oraz MGS był aż taki stary ...
a trailer nienajgorszy, ale w ziemie mnie niewgniotl.. osobiscie duzo bardziej czekam na Vice City Stories ;]
na 99%, jak to zwykle z mgsami bywa w USA.. a jesli w USA to import nie bedzie wielkim problemem.Na końcu trailera z TGS podane jest, że zimą. Nie wiadomo gdzie.
#65 Napisany 28 września 2006 - 00:05
no ale w końcu trafi do nas to cude
ps Ile było trailerów??
#66 Gość__* Napisany 29 września 2006 - 16:40
takie przypomnienie jak wyglada pierwszy trailer z maja tego roku
http://www.gamevideo...m/video/id/3978
kocham tą muzyke, a ostatnie sekundy... Big Boss i Fox Hound
I drugi trailer
http://www.gamevideo...m/video/id/6326
#67 Gość__* Napisany 01 października 2006 - 17:42
A gdzie indziej BB mialby poznac Gray'a, jak nie w "brakuajcym ogniwie pomiedzy Snake Eaterem, a powstaniem Outer Heaven" ;]Hę? A gdzie w tym trailerze jest Gray Fox? Czyżbym coś przeoczył ... ?
#68 Gość__* Napisany 09 października 2006 - 10:42
#69 Napisany 10 października 2006 - 11:37
http://mgs.imro.pl/r...?article_id=398
szybciej mi tam Hideo, może w końcu PSP okaże się warte całej tej kabony jaką w nią wpakowałem.
#70 Napisany 30 października 2006 - 15:11
MGS:PO - 12 grudnia
http://mgs.imro.pl/mgs,827.htm
#71 Gość__* Napisany 30 października 2006 - 16:28
#72 Gość__* Napisany 18 listopada 2006 - 10:46
#73 Napisany 20 listopada 2006 - 09:14
...........ja.....chieć.......to............mieć........http://www.metalgearsolid.org/show_news.php?id=856
polityka sprzedaży by konami sucks!!!
#74 Gość__* Napisany 28 listopada 2006 - 08:36
#75 Napisany 28 listopada 2006 - 17:22
Roy Campbell
http://www.watch.imp...060925/kp33.jpg
Hipis style
Przyłączanie sie nowych ludzi do teamu jest dla mnie dalej absurdalne
#76 Napisany 29 listopada 2006 - 08:17
December 5, 2006
... przynajmniej w USA.
#77 Napisany 29 listopada 2006 - 13:30
moj comment : nudne to troche
wy ludzie maluczkiej wiary. bedziecie jeszcze pisac psalmy pochwalne dla wielkiego Hideo.Przyłączanie sie nowych ludzi do teamu jest dla mnie dalej absurdalne
#78 Napisany 29 listopada 2006 - 14:42
wy ludzie maluczkiej wiary. bedziecie jeszcze pisac psalmy pochwalne dla wielkiego Hideo
bez MGS świat byl by inny wiem, ale pakowanie wroga do tira i on juz jest z nami jest troche ekscentryczne
#79 Gość__* Napisany 29 listopada 2006 - 16:19
I by nie dostać warna () wypowiem się na temat tematu (o0) - Żadne MGS, GTA and Killzone Rulez! Więc opuszczajcie topic i twórzcie nowy na temat GTA lub Killzona! (Of course on PSP)
#80 Gość__* Napisany 29 listopada 2006 - 18:55
#81 Napisany 29 listopada 2006 - 20:38
Aha n3ro widze ze na neta z kompem Cie stac a na Xboxa 360 nie no cóż..
"(...)bo i pierwsi beda ostatnimi(...)"
#82 Gość__* Napisany 29 listopada 2006 - 20:39
Heh to chyba nie oznacza twojej ubogości co nie?
A ja nie mówię, że jestem pierwszy, najlepsyz bo nawet PSP nie mam Ale będę miał za ok. miesiąc!
#83 Gość__* Napisany 29 listopada 2006 - 21:40
przypadkiem nie jest to tryb online?moj comment : nudne to troche
wy ludzie maluczkiej wiary. bedziecie jeszcze pisac psalmy pochwalne dla wielkiego Hideo.Przyłączanie sie nowych ludzi do teamu jest dla mnie dalej absurdalne
#84 Napisany 29 listopada 2006 - 22:22
przypadkiem nie jest to tryb online?
signle. Ogłuszamy zanosimy do tira jest z nami ( do wyboru pozniej z menu). Tak wnioskuje z materiałow w necie
#85 Napisany 30 listopada 2006 - 08:29
Plus odwieczne pytanie na PSP: jak sprawdzi się strzelanie z FPP. Teoretycznie jest od tego ta sama gałka co do sterowania (teoretycznie - me domyślenia ), ale PSP do tej pory szczęścia z podobnymi trybami nie miało
#86 Napisany 30 listopada 2006 - 09:28
Jak wiadomo Snake będzie mógł rekrutować do współpracy różne postaci. Tak więc gra nie będzie ograniczała się jedynie do gry Snake'em. Każda z owych postaci będzie miała swoje unikatowe cechy określone przez 10 różnych atrybutów które będą oczywiście predysponowały nasze postaci do określonych typów zadań np. do snajperki lub walki CQC, choć także swoje miejsce będą mieli medycy oraz szpiedzy którzy dotrą w miejsca dla Snake'a niedostępne. Dla przykładu Snake złapie rosyjskiego oficera o imieniu Jonathan który będzie mógł przechadzać się po bazie wśród swoich towarzyszy bez wzbudzania podejrzeń. Każdego złapanego żołnierza będziemy musieli zawleźć do ciężarówki oraz przesłuchać zostawiając go w końcu z wyborem: Przyłącz się do nas albo zgiń. W przypadku Jonathana dowiemy się że z punktu widzenia żołnierzy Gene jest bojownikiem o wolność który walczy o sprawiedliwość lecz wg Snake'a żołnierz nie ma prawa decydować co jest właściwe, odpowiedzialność żołnierza polega na lojalności wobec misji. Tak więc słowa Snake'a przekonują Jonathana że Gene musi zostać powstrzymany po czym przechodzi na ich stronę. Zastosowanie rekrutacji żołnierzy pozwoli nam z pewnością przechodzić każdą z misji na różne sposoby.
zrodlo: Zanzibar
a mnie ten watek bardzo ciekawi. wyglada na to, ze kazda z postaci bedzie mozna przeciagnac na swoja strone, a niektore wrecz bedzie trzeba, by pchnac fabule do przodu. tak mi sie przynajmniej wydaje.
nigdy nie narzekalem na sterowanie w MGS i mam nadzieje, ze i tym razem nie bede musial. Kojima na pewno zdaje sobie sprawe z tej trudnosci i jego nieprzecietny mozg pracuje 24/7 by sie z tym uporac.Plus odwieczne pytanie na PSP: jak sprawdzi się strzelanie z FPP.
baaaaardzo podoba mi sie rozmieszczenie i wyglad wskaznikow energii oraz pojemnosci magazynka/rodzaju broni. sa czytelne a jednoczesnie nie zasmiecaja ekranu. no i jest jeszcze radar. calkiem inny niz dotychczas. zobaczymy jak sprawdzi sie w warunkach bojowych.
#87 Napisany 30 listopada 2006 - 16:17
Bo ja wiem czy taki inny? Niby wykrywa dźwięk, ale w zastosowaniu wydaje się taki sam jak w pierwszych częściach.no i jest jeszcze radar. calkiem inny niz dotychczas. zobaczymy jak sprawdzi sie w warunkach bojowych.
#88 Gość__* Napisany 03 grudnia 2006 - 22:07
#89 Gość__* Napisany 04 grudnia 2006 - 10:22
#90 Gość__* Napisany 04 grudnia 2006 - 11:13
http://www.konami.jp...o/index_en.html
Ciekawe jakie oceny zbierze nowy MGS
Oby gra nie zawiodła, ja juz kase mam odłożoną^^