Pisałem. Mindfuck jak w AC.I co to za cyrki z tym yoshi_ono na końcu? Jak wpierniczą po chamsku jakieś opcje społecznościowe, to mają minusa ode mnie.
#31 Napisany 21 lutego 2013 - 15:53
#32 Napisany 21 lutego 2013 - 15:55
#33 Napisany 21 lutego 2013 - 17:32
Mówię o zapowiedzi AC. reszty nie komentuje.W AC był jakiś mindfuck? Jedyny mindfuck, jaki pamiętam, był taki, że "oto gra zapowiada się niesamowicie, a okazuje się jedynie niesamowicie nudna".
#34 Napisany 21 lutego 2013 - 18:12
#35 Napisany 21 lutego 2013 - 18:46
#36 Napisany 22 lutego 2013 - 06:53
[url="http://www.abload.de/img/deepdown-16-7fps-290-1iosm.gif"]http://www.abload.de...s-290-1iosm.gif[/url]
Na tego gifa mogę patrzeć godzinami. I na tego z obroną tarczą przed ogniem. Bardzo ciekawi czym się okaże ta giereczka.
#37 Napisany 22 lutego 2013 - 15:05
Mnie również, to jak dotąd jedyny tytuł który zrobił na mnie wrażenie, giereczka wygląda świetnie, ciekawe czy będzie to jakiś klon Dark Souls?Bardzo ciekawi czym się okaże ta giereczka.
#38 Napisany 23 lutego 2013 - 16:45
Serwis VGLeaks postanowił ujawnić informacje Capcomu o tym, czym faktycznie jest ta gra.
Otóż według serwisu, który do tej pory ma bardzo dobrą skuteczność ujawniania informacji, silnik Panta Rhei powstaje od około roku i jest wielkim postępem w stosunku do MT Framework 2, którego teraz używa Capcom. Widać to zwłaszcza po ogniu jaki wyrenderowano specjalnie na pokaz gry. Już MT2 radził sobie z tym bardzo dobrze, a to co mamy tutaj robi gigantyczne wrażenie. A co z Deep Down?
Gra powstaje od około 3 miesięcy i to co nam pokazano nie jest grą. Ale też nie jest kompletnym CGI. To scenka w całości na silniku gry, który ma docelowo pojawić się na półkach sklepowych. Tak, Deep Down ma tak wyglądać, w to mierzy Capcom i na razie wygląda na to, że w znaczącej części im się to uda. Ale co ważniejsze, Deep Down to Dragon's Dogma 2. VGLeaks jest tego pewne i taką informację podaje.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 23 lutego 2013 - 16:47
#39 Napisany 23 lutego 2013 - 16:50
#40 Napisany 23 lutego 2013 - 16:54
#41 Napisany 23 lutego 2013 - 17:04
#42 Napisany 23 lutego 2013 - 18:00
Pewnie dlatego, ze nie jest zadna z tych gier i nie mialo ich udawac. From i Bethesda maja monopol na smoki w realiach europejskiego fantasy?Pierwsza Dogma mnie po demie zniechęciła, ani to Elderscolls ani Dark Souls. Tak coś pomiędzy, ale ani jednego ani drugiego dobrze nie udawało.
#43 Napisany 23 lutego 2013 - 18:07
Pewnie dlatego, ze nie jest zadna z tych gier i nie mialo ich udawac. From i Bethesda maja monopol na smoki w realiach europejskiego fantasy?
Nie chodzi o smoki.
Klimat i walki są bliższe Soulsom, ale to jednak nie to. To raczej slasher niż taktyczne, spokojne rozpracowywanie przeciwników. Z kolei świat przypomina Elderscrollsy, ale takie bez polotu i budżetu, jest zwyczajnie biedniej.
Ponieważ spadła już poniżej stówki nówka, to nie wykluczam że te powierzchowne opinie po demie sprawdzę na pełnej wersji.
#44 Napisany 23 lutego 2013 - 18:39
#45 Napisany 23 lutego 2013 - 20:07
#46 Napisany 23 lutego 2013 - 20:39
Dobrze wiem o co Ci chodziło, po prostu sprowadziłem problem do sedna. Dogmę mogło trochę zaboleć, że wyszła tak blisko Skyrim, nie dzieliło ich chyba nawet 5 miesięcy. Tak samo dziwnie mogą na nią patrzeć fani Soulsów, ale sam zauważyłeś, że w rozgrywce dużo tych trzech gier nie łączy. Demo Ci o niej dużo nie powie, bo musisz sam udać się w świat Gransys, żeby go docenić. Ja spędziłem z DD ponad sto godzin i nie żałuję żadnej z nich, wręcz przeciwnie, nie mogę się dodatku doczekać.
No dobra, to co jest JEDNYM wyznacznikiem tej gry? Coś charakterystycznego, co ją określa?
Jak "świat" w Skyrim czy "system walki" w Soulsach?
Coś co Cię motywuje do dalszej gry, co nie odsłania się w pierwszych 5 minutach jak byle ladacznica, ale dawkuje się stopniowo i intensywnie?
Z dema wynika że to ani nie jest świat ani walki. Fabuła? Narracja? Postacie?
#47 Napisany 23 lutego 2013 - 20:59
#48 Napisany 23 lutego 2013 - 23:57
#49 Napisany 24 lutego 2013 - 01:16
#50 Napisany 02 marca 2013 - 14:53
"Chcieliśmy wykorzystać moc, którą daje nam PS4 bez ograniczeń jakie narzucają nam aktualne marki. Oczywiście doświadczenia, które zbierzemy w trakcie tej produkcji pozwoli nam wykorzystać je gdy będziemy przenosić aktualnie dostępne marki na nowy sprzęt.
Na PS4 tworzy się bardzo łatwo, a implementacja sieciowych rozwiązań jest bardzo łatwa i przyjemna. Możliwości jakie niesie PS4 pozwoliły nam na pokazanie dema Deep Down, które powstało w bardzo krótkim czasie. Ucieszyłem się z zaproszenia Sony na konferencję, ale początkowo nie byłem pewien pokazania gry w tak wczesnym stadium, kiedy nawet nie ma ustalonego tytułu.'
#51 Napisany 30 lipca 2013 - 20:13
http://www.dualshock...nta-rhei-shared
Tłumaczenie z PS3Site niestety, także nie biorę za nie odpowiedzialności (ja tam w oryginale czytałem )
- Deweloping silnika Panta Rhei wystartował w 2011 roku jako doraźne rozwiązanie problemów z MT Framework, przez którego złe działanie tworzenie gier się wydłużało.
- Demo Deep Down działało w czasie rzeczywistym na PS4, wyświetlając między 10 a 20 milionami polygonów na klatkę.
- Płynność wynosiła stale ponad 30 klatek na sekundę, a wszystkie tekstury zajmowały 2 GB pamięci RAM na konsoli (na PC było to 1,2 GB). Jednocześnie odpalone było 30 shaderów.
- Demo na PC-cie może zostać odpalone ze sprzętem NVIDIA Geforce GTX 570, 8 GB RAM i CPU Intel Core i7. Stacje robocze na których pracował Capcom wyposażone były w Geforce GTX 680 i GTX 590.
- Capcom twierdzi, że wydajność PS4 jest co prawda niższa niż najmocniejsza konfiguracja PC, ale tylko w teorii. Dzięki łatwości w programowaniu i architekturze PS4, są miejsca w których konsola bije PC-ty w wydajności.
- Silnik korzysta z teselacji i w wybranych miejscach z Approximating Catmull-Clark Subdivision Surfaces, które niestety zbyt mocno obciąża sprzęt by korzystać z tego w całej scenie. Dodatkowo użyto Dynamic Level of Detail by zlikwidować pop-in (wskakujące na ekran elementy). Dzięki wydajności pamięci RAM, można korzystać z DLoD bez większej utraty wydajności.
- Capcom tworzył silnik z zamysłem, że PS4 będzie około 8 razy mocniejsze od PS3. Udało trafić im się idealnie.
- Wykorzystane shadery nie mogą być porównywane z tymi, które używane są teraz. Te nowe są znacznie bardziej rozbudowane, dzięki czemu można osiągnąć oczekiwaną jakość.
- Producent nie mógł zdradzić, czy Deep Down jest tytułem na wyłączność dla PS4.
#52 Napisany 30 lipca 2013 - 20:17
bez jaj, takiego tłumaczenia to nawet na ps3site nie widziałem
#53 Napisany 30 lipca 2013 - 22:22
Thanks to the PS4′s high memory capacity it’s possible to achieve both stable performance and avoiding pop-in with LOD.
brzmi dobrze
#54 Napisany 31 lipca 2013 - 09:07
- Producent nie mógł zdradzić, czy Deep Down jest tytułem na wyłączność dla PS4.
Czyli nie jest
#55 Napisany 31 lipca 2013 - 19:56
- Producent nie mógł zdradzić, czy Deep Down jest tytułem na wyłączność dla PS4.
Czyli nie jest
Czyli natychmiast przenieść do dział bez czekania na oficjalne info które wiadomo jak będzie brzmiało.
#56 Napisany 31 lipca 2013 - 20:11
Obstawiam, że gra wyjdzie oprócz PS4 tylko na PC, więc konsolowy to jak najbardziej ex.
#57 Napisany 31 lipca 2013 - 20:36
Obstawiam, że gra wyjdzie oprócz PS4 tylko na PC, więc konsolowy to jak najbardziej ex.
W takim razie to nie ex.
#58 Napisany 31 lipca 2013 - 20:37
Przeczytaj moją wypowiedź jeszcze raz.
Ogólnie to nie ex, jeśli bierzemy pod uwagę tylko konsole to jest exem.
#59 Napisany 31 lipca 2013 - 20:39
Nie można brać pod uwagę tylko konsol, ex wychodzi tylko na jednym sprzęcie, koniec dyskusji.
#60 Napisany 01 sierpnia 2013 - 13:31
to tytul skupiony na rozgrywce sieciowej. wiecej info bedzie na tokyo game show.
na koncu jest logo tylko PS4.
nowy trailer: