Skocz do zawartości

Zdjęcie

Deep Down

PS4 Capcom

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
140 odpowiedzi na ten temat

#31 MaxVarEmreis Napisany 21 lutego 2013 - 15:53

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

I co to za cyrki z tym yoshi_ono na końcu? Jak wpierniczą po chamsku jakieś opcje społecznościowe, to mają minusa ode mnie. :foch:

Pisałem. Mindfuck jak w AC.
  • 0

#32 fingus Napisany 21 lutego 2013 - 15:55

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
W AC był jakiś mindfuck? Jedyny mindfuck, jaki pamiętam, był taki, że "oto gra zapowiada się niesamowicie, a okazuje się jedynie niesamowicie nudna". :hmmm:
  • 0

#33 MaxVarEmreis Napisany 21 lutego 2013 - 17:32

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

W AC był jakiś mindfuck? Jedyny mindfuck, jaki pamiętam, był taki, że "oto gra zapowiada się niesamowicie, a okazuje się jedynie niesamowicie nudna". :hmmm:

Mówię o zapowiedzi AC. reszty nie komentuje.
  • 0

#34 fingus Napisany 21 lutego 2013 - 18:12

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Ale coś chyba przed pokazem tej giereczki koleś opowiadał o opcjach społecznościowych, więc prędzej węszę tu jakiegoś asynchronicznego multika w stylu Zombiu czy Soulsów. I to chyba on miał na nazwisko Ono. Ale jeśli chcą w to wmieszać cyberpunka, vr, glicze i pamięć genetyczną, to gratuluję zepsucia gry. :(
  • 0

#35 Shinigami Napisany 21 lutego 2013 - 18:46

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Ten twitter to konto Ono. Na blogu Capcomu sami na razie więcej informacji nie podają, więc trzeba czekać aż się czegoś dowiemy.
  • 0

#36 Spuczan Napisany 22 lutego 2013 - 06:53

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 032 Postów:

[url="http://www.abload.de/img/deepdown-16-7fps-290-1iosm.gif"]http://www.abload.de...s-290-1iosm.gif[/url]


Na tego gifa mogę patrzeć godzinami. I na tego z obroną tarczą przed ogniem. Bardzo ciekawi czym się okaże ta giereczka.
  • 0

#37 AndrzejSon Napisany 22 lutego 2013 - 15:05

AndrzejSon

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 038 Postów:

Bardzo ciekawi czym się okaże ta giereczka.

Mnie również, to jak dotąd jedyny tytuł który zrobił na mnie wrażenie, giereczka wygląda świetnie, ciekawe czy będzie to jakiś klon Dark Souls?
  • 0

#38 ACZ Napisany 23 lutego 2013 - 16:45

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 135 Postów:

Serwis VGLeaks postanowił ujawnić informacje Capcomu o tym, czym faktycznie jest ta gra.
Otóż według serwisu, który do tej pory ma bardzo dobrą skuteczność ujawniania informacji, silnik Panta Rhei powstaje od około roku i jest wielkim postępem w stosunku do MT Framework 2, którego teraz używa Capcom. Widać to zwłaszcza po ogniu jaki wyrenderowano specjalnie na pokaz gry. Już MT2 radził sobie z tym bardzo dobrze, a to co mamy tutaj robi gigantyczne wrażenie. A co z Deep Down?
Gra powstaje od około 3 miesięcy i to co nam pokazano nie jest grą. Ale też nie jest kompletnym CGI. To scenka w całości na silniku gry, który ma docelowo pojawić się na półkach sklepowych. Tak, Deep Down ma tak wyglądać, w to mierzy Capcom i na razie wygląda na to, że w znaczącej części im się to uda. Ale co ważniejsze, Deep Down to Dragon's Dogma 2. VGLeaks jest tego pewne i taką informację podaje.


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 23 lutego 2013 - 16:47

  • 0

#39 AndrzejSon Napisany 23 lutego 2013 - 16:50

AndrzejSon

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 038 Postów:
Podejrzewałem, że to może być DD2.
  • 0

#40 torq314 Napisany 23 lutego 2013 - 16:54

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 469 Postów:
Pierwsza Dogma mnie po demie zniechęciła, ani to Elderscolls ani Dark Souls. Tak coś pomiędzy, ale ani jednego ani drugiego dobrze nie udawało. Ale oczywiście z każdą odsłoną to się może zmienić, znaczy coś zażre i to zacznie mieć sens. Dobrego crpg nigdy za dużo, a o dziwo, japończykom zaczyna to coraz lepiej wychodzić.
  • 0

#41 fingus Napisany 23 lutego 2013 - 17:04

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Od trzech miesięcy, więc na start konsoli raczej się nie wyrobią. ;)
  • 0

#42 Shinigami Napisany 23 lutego 2013 - 18:00

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:

Pierwsza Dogma mnie po demie zniechęciła, ani to Elderscolls ani Dark Souls. Tak coś pomiędzy, ale ani jednego ani drugiego dobrze nie udawało.

Pewnie dlatego, ze nie jest zadna z tych gier i nie mialo ich udawac. From i Bethesda maja monopol na smoki w realiach europejskiego fantasy?
  • 0

#43 torq314 Napisany 23 lutego 2013 - 18:07

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 469 Postów:

Pewnie dlatego, ze nie jest zadna z tych gier i nie mialo ich udawac. From i Bethesda maja monopol na smoki w realiach europejskiego fantasy?


Nie chodzi o smoki.

Klimat i walki są bliższe Soulsom, ale to jednak nie to. To raczej slasher niż taktyczne, spokojne rozpracowywanie przeciwników. Z kolei świat przypomina Elderscrollsy, ale takie bez polotu i budżetu, jest zwyczajnie biedniej.

Ponieważ spadła już poniżej stówki nówka, to nie wykluczam że te powierzchowne opinie po demie sprawdzę na pełnej wersji.

  • 0

#44 Shinigami Napisany 23 lutego 2013 - 18:39

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Dobrze wiem o co Ci chodziło, po prostu sprowadziłem problem do sedna. Dogmę mogło trochę zaboleć, że wyszła tak blisko Skyrim, nie dzieliło ich chyba nawet 5 miesięcy. Tak samo dziwnie mogą na nią patrzeć fani Soulsów, ale sam zauważyłeś, że w rozgrywce dużo tych trzech gier nie łączy. Demo Ci o niej dużo nie powie, bo musisz sam udać się w świat Gransys, żeby go docenić. Ja spędziłem z DD ponad sto godzin i nie żałuję żadnej z nich, wręcz przeciwnie, nie mogę się dodatku doczekać.
  • 0

#45 AndrzejSon Napisany 23 lutego 2013 - 20:07

AndrzejSon

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 038 Postów:
DD jest całkiem niezłym tytułem i demo faktycznie nie do końca oddaje esencję gry. Czegoś mi w tej grze brakowało i nie sprawiła mi tyle przyjemności co Dark Souls czy Skyrim, mimo wszystko warto zagrać.
  • 0

#46 torq314 Napisany 23 lutego 2013 - 20:39

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 469 Postów:

Dobrze wiem o co Ci chodziło, po prostu sprowadziłem problem do sedna. Dogmę mogło trochę zaboleć, że wyszła tak blisko Skyrim, nie dzieliło ich chyba nawet 5 miesięcy. Tak samo dziwnie mogą na nią patrzeć fani Soulsów, ale sam zauważyłeś, że w rozgrywce dużo tych trzech gier nie łączy. Demo Ci o niej dużo nie powie, bo musisz sam udać się w świat Gransys, żeby go docenić. Ja spędziłem z DD ponad sto godzin i nie żałuję żadnej z nich, wręcz przeciwnie, nie mogę się dodatku doczekać.


No dobra, to co jest JEDNYM wyznacznikiem tej gry? Coś charakterystycznego, co ją określa?

Jak "świat" w Skyrim czy "system walki" w Soulsach?

Coś co Cię motywuje do dalszej gry, co nie odsłania się w pierwszych 5 minutach jak byle ladacznica, ale dawkuje się stopniowo i intensywnie?

Z dema wynika że to ani nie jest świat ani walki. Fabuła? Narracja? Postacie?
  • 0

#47 Shinigami Napisany 23 lutego 2013 - 20:59

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Co było w demie? Jakieś podziemia i walka z gryfem. Z Dogmy pamiętam dokładnie pierwsze spotkania z większością potworów, przedzieranie się przez miejscówki do których ewidetnie wbiłem ze zbyt niskim poziomem, ale nie chciałem się poddawać, czy różnice w świecie w dzień i w nocy. W sumie też frustracje, gdy nie zrobiłem sejwa i nie fabularny progress poszedł się walić, bo mnie coś zabiło. Jeśli miałbym faktycznie wybrać po coś jedno słowo to powiedziałbym "przygoda". W 5 minut nie dobierzesz sobie odpowiednich pionków i zdolności przed wyruszeniem w nieznane ani nie wpadniesz przez przypadek w lesie na smoka, bo było ciemno i go nie zauważyłeś.
  • 0

#48 twilitekid Napisany 23 lutego 2013 - 23:57

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:
Tak jak myślałem - to nie był gejmplej. Za dobrze to wyglądało, a ten interfejs doklejony.
  • 0

#49 fingus Napisany 24 lutego 2013 - 01:16

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Ale teraz przynajmniej wiadomo, czego się spodziewać. Też nie grałem w pierwsze DD (ta aliteracja to znak firmowy serii?), bo demo mnie nie zachęciło, a nie miałem dość cierpliwości by wkręcać się na siłę (a po prawdzie to i czasu na niepewne tytuły).
  • 0

#50 ACZ Napisany 02 marca 2013 - 14:53

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 135 Postów:
Yoshinori Ono:

"Chcieliśmy wykorzystać moc, którą daje nam PS4 bez ograniczeń jakie narzucają nam aktualne marki. Oczywiście doświadczenia, które zbierzemy w trakcie tej produkcji pozwoli nam wykorzystać je gdy będziemy przenosić aktualnie dostępne marki na nowy sprzęt.
Na PS4 tworzy się bardzo łatwo, a implementacja sieciowych rozwiązań jest bardzo łatwa i przyjemna. Możliwości jakie niesie PS4 pozwoliły nam na pokazanie dema Deep Down, które powstało w bardzo krótkim czasie. Ucieszyłem się z zaproszenia Sony na konferencję, ale początkowo nie byłem pewien pokazania gry w tak wczesnym stadium, kiedy nawet nie ma ustalonego tytułu.'


  • 0

#51 nole Napisany 30 lipca 2013 - 20:13

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 727 Postów:

http://www.dualshock...nta-rhei-shared

 

Tłumaczenie z PS3Site niestety, także nie biorę za nie odpowiedzialności :-D (ja tam w oryginale czytałem :hihi:)


- Deweloping silnika Panta Rhei wystartował w 2011 roku jako doraźne rozwiązanie    problemów z MT Framework, przez którego złe działanie tworzenie gier się wydłużało.

- Demo Deep Down działało w czasie rzeczywistym na PS4, wyświetlając między 10 a 20 milionami polygonów na klatkę.

- Płynność wynosiła stale ponad 30 klatek na sekundę, a wszystkie tekstury zajmowały 2 GB pamięci RAM na konsoli (na PC było to 1,2 GB). Jednocześnie odpalone było 30 shaderów.

- Demo na PC-cie może zostać odpalone ze sprzętem NVIDIA Geforce GTX 570, 8 GB RAM i CPU Intel Core i7. Stacje robocze na których pracował Capcom wyposażone były w Geforce GTX 680 i GTX 590.

- Capcom twierdzi, że wydajność PS4 jest co prawda niższa niż najmocniejsza konfiguracja PC, ale tylko w teorii. Dzięki łatwości w programowaniu i architekturze PS4, są miejsca w których konsola bije PC-ty w wydajności.

 - Silnik korzysta z teselacji i w wybranych miejscach z Approximating Catmull-Clark Subdivision Surfaces, które niestety zbyt mocno obciąża sprzęt by korzystać z tego w całej scenie. Dodatkowo użyto Dynamic Level of Detail by zlikwidować pop-in (wskakujące na ekran elementy). Dzięki wydajności pamięci RAM, można korzystać z DLoD bez większej utraty wydajności.

- Capcom tworzył silnik z zamysłem, że PS4 będzie około 8 razy mocniejsze od PS3. Udało trafić im się idealnie.

- Wykorzystane shadery nie mogą być porównywane z tymi, które używane są teraz. Te nowe są znacznie bardziej rozbudowane, dzięki czemu można osiągnąć oczekiwaną jakość.

- Producent nie mógł zdradzić, czy Deep Down jest tytułem na wyłączność dla PS4.


  • 0

#52 Eldarion Napisany 30 lipca 2013 - 20:17

Eldarion

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 116 Postów:

bez jaj, takiego tłumaczenia to nawet na ps3site nie widziałem


  • 0

#53 logan Napisany 30 lipca 2013 - 22:22

logan

  • Forumowicze
  • 2 355 Postów:

Thanks to the PS4′s high memory capacity it’s possible to achieve both stable performance and avoiding pop-in with LOD.

 

brzmi dobrze  :wub:


  • 0

#54 Danteusz Napisany 31 lipca 2013 - 09:07

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 879 Postów:

- Producent nie mógł zdradzić, czy Deep Down jest tytułem na wyłączność dla PS4.

Czyli nie jest


  • 0

#55 leon Napisany 31 lipca 2013 - 19:56

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:

- Producent nie mógł zdradzić, czy Deep Down jest tytułem na wyłączność dla PS4.

Czyli nie jest

Czyli natychmiast przenieść do dział bez czekania na oficjalne info które wiadomo jak będzie brzmiało.


  • 0

#56 Druciak Napisany 31 lipca 2013 - 20:11

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

Obstawiam, że gra wyjdzie oprócz PS4 tylko na PC, więc konsolowy to jak najbardziej ex. 


  • 0

#57 Stan Napisany 31 lipca 2013 - 20:36

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 205 Postów:

Obstawiam, że gra wyjdzie oprócz PS4 tylko na PC, więc konsolowy to jak najbardziej ex. 

W takim razie to nie ex. 


  • 0

#58 Druciak Napisany 31 lipca 2013 - 20:37

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

Przeczytaj moją wypowiedź jeszcze raz. ;)

Ogólnie to nie ex, jeśli bierzemy pod uwagę tylko konsole to jest exem. 


  • 0

#59 Stan Napisany 31 lipca 2013 - 20:39

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 205 Postów:

Nie można brać pod uwagę tylko konsol, ex wychodzi tylko na jednym sprzęcie, koniec dyskusji.  


  • 0

#60 ACZ Napisany 01 sierpnia 2013 - 13:31

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 135 Postów:

to tytul skupiony na rozgrywce sieciowej. wiecej info bedzie na tokyo game show.

na koncu jest logo tylko PS4.

 

nowy trailer:


  • 0



Inne z tagami: