#31 Napisany 21 lutego 2013 - 10:22
#32 Napisany 21 lutego 2013 - 10:37
#33 Napisany 21 lutego 2013 - 11:29
Tragedia. Początek boner, a potem najbardziej tradycyjny, nieoryginalny shooter FPP jakich kilkanaście na rynk już jest. Mało nie zasnąłem przy tej wymianie ognia.
Grafa ładna, ale nic pozatym.
+1
widoczki super, ale pokazywali to w nieskończoność i nie było w rozgrywce nic ciekawego. Pokazlaiby przelot nad miastem i kilka syzbkich ujęć jako teaser, i byłoby cool. A tak to pokazali wszystkim, że będzie kolejny (piąty już?) identyczny Killzone.
#34 Napisany 21 lutego 2013 - 11:36
#35 Napisany 21 lutego 2013 - 11:43
Nie podoba mi się wygląd "przebierańca", ale co najważniejsze to chyba nie zmienili snajpera. Deb, możesz szykować ciało do online , a krytykanci, get lost z tematu - nie marnować powietrza i nie spamować bo się dobra gierka szykuje.
tylko tyle i aż tyle
#36 Napisany 21 lutego 2013 - 13:45
#37 Napisany 21 lutego 2013 - 13:49
Jak zawsze, Czychu NIE ma racjiCzychu chyba ma rację z prequelem,
http://gamingeveryth...ck-the-witness/Killzone: Shadow Fall
- New world, new situation, new hero
- Takes place in a near future
- Set 30 years after Killzone 3
- World is now a different place
- Helghast and the Vektans live side by side in a futuristic city, divided by a vast wall
- The two are engaged in a cold war
- Play as a Shadow Marshal
- The most special of the special forces, tasked with maintaining the delicate balance
- From responding to bold attacks, to quiet infiltrations or all out combat, you will be required to adapt and think on your feet as you have to face a variety of escalating events that could destroy your home world
Ten post był edytowany przez MaxVarEmreis dnia: 21 lutego 2013 - 13:49
#38 Napisany 21 lutego 2013 - 13:51
#39 Napisany 21 lutego 2013 - 13:53
Pewnie po tym wielkim murze się domyśliłeś??Ważne, że miałem rację z segregacją
#40 Napisany 21 lutego 2013 - 13:58
#41 Napisany 21 lutego 2013 - 17:03
#42 Napisany 21 lutego 2013 - 17:14
#43 Napisany 21 lutego 2013 - 17:46
#44 Napisany 21 lutego 2013 - 17:51
#45 Napisany 21 lutego 2013 - 17:52
#46 Napisany 21 lutego 2013 - 17:55
#47 Napisany 21 lutego 2013 - 17:55
#48 Napisany 21 lutego 2013 - 18:18
#49 Napisany 21 lutego 2013 - 18:20
#50 Napisany 21 lutego 2013 - 18:28
No może i pisałem, ale po co podpinasz to pod PC?tak, wiemy, już to pisałeś. pc ftw! elo.
#51 Napisany 21 lutego 2013 - 18:38
#52 Napisany 21 lutego 2013 - 18:41
Ale cuda bedzie ND i Santa Monica cuda wyciskac z PS4
#53 Napisany 21 lutego 2013 - 18:45
#54 Napisany 21 lutego 2013 - 18:53
Przez Ciebie wyschły mi kwiatki na parapecieNie będzie, bo CUDA jest na nvidii, a PS4 ma mieć radka.
#55 Napisany 21 lutego 2013 - 19:06
Przez Ciebie wyschły mi kwiatki na parapecie
A w ogóle ta cała seria Killzone ma jakąkolwiek spójność artystyczną, wizualną czy jakąkolwiek? Te wcześniejsze pamiętam jako bardzo mroczne, ciemne, surowe, stylizowane na ww2, a tutaj widzę jakieś cyberpunki, delikatny błękit, dużo światła, lekkość. Cokolwiek ta gra odziedziczy z poprzednich poza tytułem? Jest coś spajającego te gry? Czy to raczej przypadek Quaków, gdzie nawet jakby się wysilić, to nie znajdzie się części wspólnych poza twórcami?
#56 Napisany 21 lutego 2013 - 19:11
#57 Napisany 21 lutego 2013 - 19:13
Różnice kulturowe pomiędzy Heghanami a Ziemią. Odznacza się to m.in "kolorami" i architekturą. W tej prezentacji widzimy przede wszystkim budynki UCN (Ziemia) więc wygląda to zupełnie inaczej niż stylistyka z poprzednich części, gdzie dominowali Helghanie.A w ogóle ta cała seria Killzone ma jakąkolwiek spójność artystyczną, wizualną czy jakąkolwiek? Te wcześniejsze pamiętam jako bardzo mroczne, ciemne, surowe, stylizowane na ww2, a tutaj widzę jakieś cyberpunki, delikatny błękit, dużo światła, lekkość. Cokolwiek ta gra odziedziczy z poprzednich poza tytułem? Jest coś spajającego te gry? Czy to raczej przypadek Quaków, gdzie nawet jakby się wysilić, to nie znajdzie się części wspólnych poza twórcami?
#58 Napisany 21 lutego 2013 - 19:15
#59 Napisany 21 lutego 2013 - 19:18
musze w końcu kupić kz3. Damn.