#61 Napisany 21 lutego 2013 - 19:55
#62 Napisany 21 lutego 2013 - 21:03
nie bo w equilibrium byly rzady totalitarne, a UCN to dyktatura wojskowa.Ale czy musi wyglądać jak Cytadela z ME? Niechby zrobili miasto jak z Equilibrium i już byłoby czuć jakąś spójność.
#63 Napisany 22 lutego 2013 - 06:51
#64 Napisany 22 lutego 2013 - 14:18
na poczatku mozna tez obczaic pada i wyglada w ch*j miodnie i wygodnie.
#65 Napisany 22 lutego 2013 - 14:27
#66 Napisany 22 lutego 2013 - 14:41
okazuje, ze sie GG robila tego Killzona nie wiedzą ile ostatecznie ramu bedzie w PS4. mozna wiec wyciagnac taki wniosek, ze to co widzimy jest zrobione korzysta z 4GB ramu. kolejne gry od GG maja wygladac sporo lepiej.
#67 Napisany 22 lutego 2013 - 14:43
#68 Napisany 22 lutego 2013 - 14:46
#69 Napisany 22 lutego 2013 - 14:47
Normalnie ze beda wygladac lepiej... wiekszosc gier z poczatku generacji wyglada jak kupa na jej koniec.pewnie nie, chociaz kto wie, jest duzo ramu, mozna to wykorzystac.
okazuje, ze sie GG robila tego Killzona nie wiedzą ile ostatecznie ramu bedzie w PS4. mozna wiec wyciagnac taki wniosek, ze to co widzimy jest zrobione korzysta z 4GB ramu. kolejne gry od GG maja wygladac sporo lepiej.
#70 Napisany 22 lutego 2013 - 17:55
#71 Napisany 22 lutego 2013 - 17:59
#72 Napisany 22 lutego 2013 - 18:21
#73 Napisany 22 lutego 2013 - 18:28
Fingus?horagiewka
#74 Napisany 22 lutego 2013 - 18:30
#75 Napisany 22 lutego 2013 - 20:11
#76 Napisany 22 lutego 2013 - 20:19
#77 Napisany 22 lutego 2013 - 20:30
Pytam serio: czy na pewno w tym przypadku jest to możliwe? Konsola ma czysto pecetowe bebechy, a tworzą grę Ci, którzy na PS3 byli jednym z lepszych w dziedzinie grafiki.Normalnie ze beda wygladac lepiej... wiekszosc gier z poczatku generacji wyglada jak kupa na jej koniec.
A historyjka o 4GB to - moim zdaniem - pic na wodę.
#78 Napisany 22 lutego 2013 - 20:43
nie znam sie na sprawach technicznych ale gwarantuje ci ze tak.Pytam serio: czy na pewno w tym przypadku jest to możliwe? Konsola ma czysto pecetowe bebechy, a tworzą grę Ci, którzy na PS3 byli jednym z lepszych w dziedzinie grafiki.
A historyjka o 4GB to - moim zdaniem - pic na wodę.
#79 Napisany 22 lutego 2013 - 21:01
zmieniasz zdanie jak horagiewka fatty
Man, od razu pisałem, że graficznie super, ale gameplayowo słabo. Jestem po prostu typową graphic whore i obok kopiącej jajka oprawy nie mogę przejść obojętnie. Lubię dymy, efekciki itd. Co nie przeszkadza widzieć wyraźnie, że póki co oferta next-genowa w aspekcie pomysłów na grę nie odbiega od current genów. Największe wrażenie robiła panorama miasta, a kiedy gra się zaczęła, od standardowego powolnego spaceru po spokojnej planszy, którą za chwile ktoś zaatakuje zajawka się skurczyła. Co nie znaczy, że nie mam chcicy na nexty i piękne widoczki w 1080p.
Lubię serię (a w zasadzie dwójkę, bo jedynka była słaba, a trójki nie miałem okazji sprawdzić), więc nie jest to jakaś kardynalna wada, że wygląda to toczka w toczkę tak samo jak ostatnio. Liczyłem jednak na jakieś nowości, które nie byłyby jedynie skryptowanymi eventami. Może za dużo się spodziewałem. Chciałbym, żeby ktoś zrobił odwalonego graficznie fps'a w klimacie pierwszych doomów, albo goldeneye. Bez prowadzenia za rączkę, bez regeneracji zdrowia.
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 22 lutego 2013 - 21:18
#80 Napisany 22 lutego 2013 - 21:06
W sumie ciekawe. Konsola ma pecetowe bebechy, więc w sumie nie powinien tu mieć (tak dużego jak kiedyś) wpływu czynnik "nauki programowania" konsoli, bo architektura jest znana. Od razu będzie można przejść do "nauki optymalizacji" i wyciskania ostatnich soków ze sprzętu. Także strzelam, że aż tak wielkich różnić pomiędzy początkiem a końcem generacji nie będzie.Pytam serio: czy na pewno w tym przypadku jest to możliwe? Konsola ma czysto pecetowe bebechy, a tworzą grę Ci, którzy na PS3 byli jednym z lepszych w dziedzinie grafiki.
A historyjka o 4GB to - moim zdaniem - pic na wodę.
#81 Napisany 22 lutego 2013 - 21:09
Oczywiście, że będą ładniejsze, może być to mniej widoczne niż w obecnej generacji, ale skok będzie pewnie duży, na pc wychodzą ciągle nowe bebechy, wiec nie muszą się skupiać na optymalizacji, tu na razie jest zachwyt możliwościami, ale z czasem zacznie się szukanie sposobów na polepszenie grafyPytam serio: czy na pewno w tym przypadku jest to możliwe? Konsola ma czysto pecetowe bebechy, a tworzą grę Ci, którzy na PS3 byli jednym z lepszych w dziedzinie grafiki.
#82 Napisany 22 lutego 2013 - 21:12
Może i faktycznie tak być ale poczekajmy
#83 Napisany 22 lutego 2013 - 21:16
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 22 lutego 2013 - 21:17
#84 Napisany 22 lutego 2013 - 23:30
#85 Napisany 22 lutego 2013 - 23:56
Ja juz mowilem, nie jestem fanem tej serii wiec nie bedzie to gra dla ktorej wciagne PS4, KZ to dla mnie gra do przelecenia na easy i wyjecia z czytnika. Ogolnie jestem bardzo zawiedziony ze Guerilla nie zaryzykowali i nie wzieli sie za jakies nowe IP, pal licho, moglaby to byc nawet strzelanka, ale przynajmniej pachnialoby nowoscia....nie podoba mi sie ze Sony tak asekurancko podchodzi do launchu kiedy wiadomo ze to najlepsza okazja do wprowadzenia nowych IP
#86 Napisany 23 lutego 2013 - 00:05
#87 Napisany 23 lutego 2013 - 09:57
#88 Napisany 23 lutego 2013 - 18:50
Gameplay nudny jak kazde KZ...ale grafa to jakis rozkurw, Crysis 3 wyglada przy tym zabawnie
Do pieca.
Jedyn czy ty widziałeś kiedyś Crysisa na PC na maksymalnych ustawieniach? chyba nie, bo byś takich bredni nie wypisywał. KZ wygląda dobrze nic więcej.
#89 Napisany 23 lutego 2013 - 19:11
No na kompie w NASA, też musi wyglądać obłędnie, tylko coś mi się zdaje, że mówimy o konsolach.
#90 Napisany 23 lutego 2013 - 19:33
Ten post był edytowany przez sam42 dnia: 23 lutego 2013 - 19:33