Ten post był edytowany przez fingus dnia: 21 sierpnia 2014 - 17:57
#1 Napisany 21 lutego 2013 - 02:11
#2 Napisany 21 lutego 2013 - 02:12
#3 Napisany 21 lutego 2013 - 02:13
#4 Napisany 21 lutego 2013 - 08:25
#5 Napisany 21 lutego 2013 - 08:34
#6 Napisany 21 lutego 2013 - 09:25
#7 Napisany 21 lutego 2013 - 09:56
#8 Napisany 21 lutego 2013 - 09:59
#9 Napisany 21 lutego 2013 - 10:14
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 21 lutego 2013 - 10:15
#10 Napisany 21 lutego 2013 - 10:16
A mi się podoba. Taka bajeczka Pixara. Studio Japan potrafi dostarczyć ciekawe pozycje, czekam.ale designersko to wygląda przesłabo.
#11 Napisany 21 lutego 2013 - 11:22
#12 Napisany 21 lutego 2013 - 16:37
#13 Napisany 22 lutego 2013 - 03:29
#14 Napisany 22 lutego 2013 - 06:45
#15 Napisany 22 lutego 2013 - 09:01
#16 Napisany 22 lutego 2013 - 09:16
Troszkę mi gra kojarzy się z Kameo, sam nie wiem czemu, może przez to, że ten tworek potrafi się transformować z kamieni zupełnie jak jedna z form w Kameo.
#17 Napisany 22 lutego 2013 - 09:19
Fakt, powstaje taki vibe. Kameo, ach, KameoTroszkę mi gra kojarzy się z Kameo, sam nie wiem czemu, może przez to, że ten tworek potrafi się transformować z kamieni zupełnie jak jedna z form w Kameo.
#18 Napisany 24 lutego 2013 - 20:19
Ale bardzo mi się podoba bo takich gier juz sie nie robi
#19 Napisany 24 lutego 2013 - 20:53
Jesli to bedzie gra na psn za max 100zł to kupię, mimo że wygląda to super to jakoś pudełkowo tego nie widzę
Ale bardzo mi się podoba bo takich gier juz sie nie robi
A czy gra pudełkowa musi być efpesem z marines i obcymi w roli głównej ? Wiem, uogólniam, ale nie widzę powodu dlaczego Knack nie miał by się ukazać w pełnej pudełkowej cenie.
#20 Napisany 25 lutego 2013 - 15:56
Ale gra ma urok szczególnie ostatnie momenty na trailerze,
#21 Napisany 26 lutego 2013 - 11:27
#22 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:16
Wygląda całkiem przyjemnie.
#23 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:16
------------------------------------->PIEC.
#24 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:21
------------------------------------->PIEC.
+1
Nie widzę w tym potencjału żadnego.
#25 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:26
IMO trochę źle na tę grę patrzycie. Jak duży jest team, który nad nią pracuje? Bo nie brzmi na ogromny (przy pierwszym prezentacji kolo wspominał, że to jego "osobista" gra). Musiałbym wiedzieć więcej, ale dla mnie to może być pokaz, że na PS4 nawet malutkie zespoły będą mogły tworzyć gry 3D na takim poziomie. Bo 90% indików na PS3/360 to 2D.
#26 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:35
IMO trochę źle na tę grę patrzycie. Jak duży jest team, który nad nią pracuje? Bo nie brzmi na ogromny (przy pierwszym prezentacji kolo wspominał, że to jego "osobista" gra). Musiałbym wiedzieć więcej, ale dla mnie to może być pokaz, że na PS4 nawet malutkie zespoły będą mogły tworzyć gry 3D na takim poziomie. Bo 90% indików na PS3/360 to 2D.
Super, tylko oni to reklamują jako komercyjną giereczkę. Microsoft tego typu bzdury udostepnia developerom jako próbki dla zapoznania się z narzędziami i technikami.
#27 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:41
#28 Napisany 10 czerwca 2013 - 22:41
@xell - a, no chyba że tak. To słabo.
Ten post był edytowany przez Kradziej dnia: 10 czerwca 2013 - 22:42
#29 Napisany 14 czerwca 2013 - 20:47
calkiem spoko, ciekawe jaka bedzie cena.