Skocz do zawartości

Zdjęcie

Test Drive: Unlimited for PSP


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 Texz Napisany 06 maja 2006 - 21:43

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Dodany obrazek
Tego nikt się nie spodziewał. Atari obecnie "skorobie" przy TD:U w wersji na PSP i PS2.
Zapewne możemy liczyć na coś w rodzaju NFS:MW 5-0-1 w porównaniu do wersji na "większe konsole", taki już urok gier handheldowych. Cieszy natomiast pełna optymalizacja gry oraz samo nastawienie gameplay'u na zabawę czysto online'ową.
Co się tyczy samej gry:
-70 samochodów do wyboru
-więcej ma być dostępne do ściągnięcia jako pack'i z yourpsp.com
-granie online: [The version for the PSP is going to be one of the first ever genuinely online games for the console, making use of wireless and stepping way beyond simple Ad-hoc gaming.]
TD:U (PSP) na IGN

czekamy na dalsze informacje...
  • 0

#2 Mani Napisany 08 maja 2006 - 00:00

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
T3xz czyzbyś planował kupić ? W sumie jeśli na stacjonarke gra nie bedzie czymś specjalnym to czym może być na handheldzie ?
  • 0

#3 Texz Napisany 08 maja 2006 - 08:18

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

T3xz czyzbyś planował kupić ? W sumie jeśli na stacjonarke gra nie bedzie czymś specjalnym to czym może być na handheldzie ?

Wzór? Most Wanted na PSP był praktycznie inną grą niż wersja na stacjonarne konsole. (zamknięte trasy, przenoszenie się od jednego wyściu do drugiego bez zbędnego jezdżenia, sterylna i "stała" grafika, przemodelowana fizyka pojazdów) Developerzy zauważyli ciekawą zależność w przenoszeniu gier na handheldy. Tzn. była ona już w czasach śp. GBA, lecz nie przedstawiała aż tak dużego podobieństwa względem stacjonarek ( w kwesti A/V, gameplayu ), wraz z urządzeniami nowej generacji ala PSP, musieli zmienić podejście do gier na mini-ps2. Stop! Wróć! Nie mogą już nazywać tego urządzenia minips2. Gry tworzonę na handhelda muszą być szybkie, z optymalnie rozwiązanymi sprawami saveowania (LCS? :/), z czytelną grafiką i z miodnością która wprowadza chęć przechodzenia gry od pierwszych minut, nie po nabiciu 10 levelu. Dlatego wzorem przenoszonych tytułów, wersje na PSP muszą mieć całkowicie przemodelowaną rozgrywkę. Może tego nie widać na podstawie pierwszych gier przenoszonych z większych konsol, lecz konkurencja ze strony DS, nakazuje na takie traktowanie problemu. Jeżeli wzorem tego TDU okaże się na tyle dobrą pozycją, że przy graniu na PSP pot będzie ściskał cojones gracza (o ile coś takiego jest wogóle możliwe), liczę na tytuł który zgniecie MCIII i NFSMW, zanim te wypuszczą następne części.
  • 0

#4 Sogi Napisany 14 czerwca 2009 - 16:53

Sogi

    Link

  • Forumowicze
  • 311 Postów:
Kupiłem tą grę za 30zł i żałuję... Grałem w Burnout Dominator a kiedy uruchomiłem TDU na PSP...
Miałem ochotę tą grę sprzedać za 15zł- nikt nie kupił xD.
NUDNA GRA, brzydka grafika ubogie otoczenie- brak przechodniów itd...
  • 0

#5 pantrupek Napisany 04 maja 2011 - 10:39

pantrupek

    Mega Man

  • Narybek
  • 106 Postów:
Na X360 też nie było przechodniów, a jednak tam to nie była wada.

Grałem na PS2 i podobało mi się. Nie bardzo, ale podobało. Głównie dlatego, że jest spory teren do zwiedzania, który (prócz liczby szczegółów) niczym się nie różni od wersji na X360/PC. Ale trzeba przyznać, że z poczciwej czarnulki wyciągała ta gierka siódme/ósme, a może i dziewiąte poty. Nie grałem co prawda w to na PSP, ale bardzo podobałoby mi się przenośne TDU. Zresztą - jest w taniej serii, więc będzie trzeba to kiedyś obczaić.
  • 0