Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 13:25
#1 Napisany 23 lutego 2013 - 17:19
#2 Napisany 23 lutego 2013 - 18:20
Edit: obejrzałem filmik i rzeczywiście przypomina Flatouta, może odzyskali uprawnienia do tytułu..
Ten post był edytowany przez funditto dnia: 23 lutego 2013 - 18:21
#3 Napisany 24 lutego 2013 - 03:33
#4 Napisany 14 listopada 2013 - 18:54
Gejmplej:
Trzymam mocno kciuki za next-genowego FlatOuta. Chyba nawet dam chłopakom jakiegooś kopa na rozpęd #kickstarter
#5 Napisany 14 listopada 2013 - 19:03
zajebiscie to wyglada. jest feeling.
#6 Napisany 15 listopada 2013 - 00:21
#7 Napisany 15 listopada 2013 - 07:06
To byłaby gra!Wyścigi na direwolfach, thunderbeastach czy choćby jednorożcach
#8 Napisany 19 sierpnia 2015 - 18:44
.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 19 sierpnia 2015 - 20:49
#9 Napisany 19 sierpnia 2015 - 19:02
Tytuł tematu należało zmienić, ale na "Wreckfest", bo właśnie tę gierkę robi Bugbear i to będzie prawdziwy duchowy spadkobierca FlatOuta.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 19 sierpnia 2015 - 19:04
#10 Napisany 19 sierpnia 2015 - 20:50
ok, to zakladam oddzielny temat.
#11 Napisany 31 października 2016 - 15:23
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 14:34
#12 Napisany 01 listopada 2016 - 12:31
#13 Napisany 01 listopada 2016 - 12:56
Już czas, żeby ktoś ogarnął forumową wyszukiwarkę
Do kasacji w takim razie.
#14 Napisany 09 czerwca 2018 - 18:07
Premiera 20 listopada na PS4 i XO.
#15 Napisany 14 lipca 2018 - 12:10
Damn, jakie to dobre, jak ktoś tęskni za klimatami Flatout czy Destruction Derby to polecam mocno.
Zniszczenia piękne, opony latają wszędzie, od barierek się nie odbijesz, a przez nie przelecisz.
Czuć ciężar pojazdów, fajnie się prowadzą. Dawno nie było takiej gry.
Boty są wściekłe, w chuj agresywne, szczególnie jak się samemu zacznie w nich uderzać to im się włącza tryb oddawania.
Auta można ulepszać i modyfikować ich ustawienia, oczywiście w dość podstawowym zakresie w porównaniu do jakichś Forz.
Łapcie filmik z jednego z pierwszych wyścigów
Brakowało mi czegoś takiego
Ten post był edytowany przez Freeman dnia: 14 lipca 2018 - 12:12
#16 Napisany 14 lipca 2018 - 12:44
#17 Napisany 14 lipca 2018 - 17:06
Brak łap na kierownicy jest trochę creepy.
#18 Napisany 19 października 2018 - 00:40
Obsuwa na 2019.
Wreckfest for consoles will only be released as soon as we love playing it. After the fantastic release on PC, the benchmark for the console release is much higher. At this moment, the team needs more time to polish the multiplayer part, as well as the overall performance on the game to bring it up to par with the experience on PC. We are sorry for keeping fans waiting longer because of this. However, we already have compensation in the form of further vehicles, including a special crazy vehicle, in the works for consoles.
#20 Napisany 27 sierpnia 2019 - 16:03
ej, grałbym, ale nie wiem nawet, skąd brać
#21 Napisany 28 sierpnia 2019 - 01:37
Kąsolowa wersja ma podtytuł:
DRIVE HARD. DIE LAST.
#22 Napisany 29 sierpnia 2019 - 10:43
Lekko sie zawiodłem. Liczylem na power rodem z flatout 1/2, tu jest jakby mniej dziko i dynamicznie. Owszem, model i dyanmika zniszczeń mocno robią, ale wszystko to jakoś mało mięsiste i powolne, tak jakby ostatni Doom miał słaby gunplej..
#23 Napisany 31 sierpnia 2019 - 19:18
Ok 3/4 za mną i jest zdecydowanie lepiej od pierwszego, lekko negatywnego wrażenia. Jedynie czego nie potrafie zrozumieć, to co dev robił podczas portowania na konsole - gra ma koszmarne loadingi, a prędkość działania i bugi w menusach (garaż!!!) to mocna kpina z gracza. Sama jazda daje czadu ,ale dopiero jak poustawiałem sobie fizykę (simowo nie ma sensu w to grać), Brakuje nitro i rewind (przy tak gumowym ai i charakterze rozrywki powinno to być). Przeskok graficzny z realistycznych szarości na rzecz oversaturacji biorę na minus (szczególnie przy tak mocnym aliasingu). Bardzo słaby jest dźwięk - po prostu brak mu boosta vide burnouty/flatouty, wszystko jest zbyt płaskie. Muza ok, mocniejszy nurock podczas gry, elektronika w menusach, szkoda, że nie wymieszane.
Ok, gra może nie wyszła w pełnej cenie, ale jak na tyle czekania to zdecydowanie zbyt mocno dalej early acces w szczegółach i drobnych szlifach - brak foto mode, fatalne naliczanie punktów w derby, brak custom button settings, statsów/odznak na koniec sesji online, bardziej wyszukanych trybów (szczególnie, że trasy takie fajne), strzałek kto jest behind, itd, spoooro tego.
Multi, oczywiście daje najwięcej frajdy w miarę płynnie, choć na arenach mocno potrafi klatkować.
Narzekam, ale zdecydowanie polecam, szczególnie jeśli lubisz fizykę i rozwałkę driverów, gta4, flatoutów, bo takiej gry nie było od lat.
Ekipa od ctr`a musowo powinna kupić, pod multi.
nascar derby
https://youtu.be/k1Vz2lVn47Y
Ten post był edytowany przez keogh dnia: 31 sierpnia 2019 - 23:36
#24 Napisany 29 kwietnia 2021 - 15:50
https://youtu.be/5FM2gkS2oMs
#25 Napisany 29 lipca 2021 - 19:02
padla opcja by popykac online, gra ma mocny charekter cielesnej fizyczności wiec jak znalazł dla forumka. bylo chyba w plusie, to pewnie kazdy ma.
wpisujcie miasta