grałem w tej samej kolejności i przeszedłem ją 2,5 raza (problemy z savem chyba miałem) i za każdym podejściem bawiłem się wyśmienicie.Ja grałem w U1 po przejściu U2. Ziewałem co 5 minut.
Uncharted: Drake's Fortune
#1471 Napisany 09 marca 2012 - 12:03
#1472 Napisany 09 marca 2012 - 15:42
#1473 Napisany 09 marca 2012 - 16:11
#1474 Napisany 09 marca 2012 - 16:33
#1475 Napisany 09 marca 2012 - 16:36
#1476 Napisany 09 marca 2012 - 18:39
#1477 Napisany 09 marca 2012 - 23:19
#1478 Napisany 09 marca 2012 - 23:41
Żeby sprostować może napiszę inaczej. Logiki nikt się nie doszukuje, ale dobrego smaku. Facet rozwalający 100 chłopa na skuterze wodnym nie jest cool. Gdyby chociaż ten fragment był krótki, albo typowo zręcznościowy to można by to przełknąć, ale ja co 5 metrów muszę się zatrzymywać by siać ołowiem. Podobnie mają się sprawy z filmami. Nikt nie doszukuje się logiki w Hollywoodzkim kinie akcji, ale kiedy po raz setny ogląda się scenę w której gość biegnie przez 5 minut pod ostrzałem 'zawodowców' i nic mu nie jest, przy okazji skoczy też do warzywniaka po marchewkę do zupy to jednak na usta ciśnie się tylko jedno słowo - bullshit,
#1479 Napisany 10 marca 2012 - 00:05
...Facet rozwalający 100 chłopa na skuterze wodnym nie jest cool...
Nie kompromituj się dalej, proszę. Drake ze skutera wodnego ani jednej kulki nie wystrzelił. Strzelała Elena czy jak jej tam.
#1480 Napisany 10 marca 2012 - 00:22
#1481 Napisany 10 marca 2012 - 01:11
#1482 Napisany 10 marca 2012 - 02:54
no właśnie. a on w tym czasie wypoczywał. czepiata się i tyle. jak by to wycieli to byłby płacz, że monotonia, ciągle się tylko strzela i czasami skacze. a teraz wieszacie na grze psy za jeden epizod (no dobra, dwa). gra jest przekozacka i koniec tematu.
pięknie podsumowane
#1483 Napisany 10 marca 2012 - 10:28
#1484 Napisany 10 marca 2012 - 10:32
#1485 Napisany 10 marca 2012 - 10:40
#1486 Napisany 12 marca 2012 - 02:20
Tutaj racja, chociaż nie przesadzałbym. W grach nawet topowych jest od groma słabszych momentów, a Uncharted jest za to linczowany głównie dlatego, że był najbliżej doskonałości jako całość, więc nie aż tak adrenalinopędny moment, czyli skuter, nie miał startu do reszty gry. Inna sprawa, że to tak krótki moment, że narzekanie na niego to dziwna sprawa. Nawet na crushingu była to chwilka.
kurka, juz drugi raz zgadzam się z Nyu...nie jest dobrze
#1487 Napisany 12 marca 2012 - 08:24
Tutaj racja, chociaż nie przesadzałbym. W grach nawet topowych jest od groma słabszych momentów, a Uncharted jest za to linczowany głównie dlatego, że był najbliżej doskonałości jako całość, więc nie aż tak adrenalinopędny moment, czyli skuter, nie miał startu do reszty gry. Inna sprawa, że to tak krótki moment, że narzekanie na niego to dziwna sprawa. Nawet na crushingu była to chwilka.
Olo, tej grze daleko do doskonałości.
#1488 Napisany 12 marca 2012 - 08:54
#1489 Napisany 12 marca 2012 - 20:02
#1490 Napisany 12 marca 2012 - 20:49
#1491 Napisany 12 marca 2012 - 21:15
#1492 Napisany 12 marca 2012 - 23:12
#1493 Napisany 10 kwietnia 2012 - 13:28
Mimo to gra bardzo mi się podoba. Strzelaniny są świetne, eksploracja też na plus. Dychy bym nie dał, ale 9 spokojnie. Już czekam na koniec, żeby móc sprawdzić dwójkę.
#1494 Napisany 10 kwietnia 2012 - 13:31
#1495 Napisany 10 kwietnia 2012 - 13:37
Skuter to straszne dno. Co 5m stawałem, żeby wypatrzeć miecho armatnie. Po co tam w ogóle to przyśpieszenie. Dopiero w górę rzeki się przydało, ale tam z kolei ledwo szło sterować tym syfem. Porażka ten etap przy całej reszcie. Mam nadzieję, że dwójka i trójka nie mają takich elementów.
BTW najwyższy poziom trudności jest do przejścia? Gram na normalu i co większe starcie zdarza mi się zginąć, bo źle się ustawię, albo gnoje mnie zza pleców biorą nagle.
#1496 Napisany 10 kwietnia 2012 - 13:46
#1497 Napisany 10 kwietnia 2012 - 13:49
BTW najwyższy poziom trudności jest do przejścia?
pytanie po co? masz jeszcze do przejścia dwójkę, trójkę i sto innych fajnych gier.