Deus Ex Human Revolution Director's Cut
#31 Napisany 20 marca 2013 - 22:21
#32 Napisany 20 marca 2013 - 22:30
Niby można grać jak się chce, ale gra na każdym kroku zachęca Cię do skradania.Dzięki, zawsze wole przeczytać opinie "ludzi"... a gameplay jest taki że czasem mamy bardziej misje skradankowe, a czasem sieczka jak w call of duty czy raczej cały czas przeważa wesołe bieganie i strzelanie do wszystkiego co popadnie? Kiedyś widziałem jakiś gameplay że kolo chodził i robił stealth kille... dziwnie mi to jakoś do FPSa pasowało... nie mówie że było złe... po prostu rzadko gram w FPS bo mnie jakoś nie kręcą i to było dla mnie dziwne... może to się stało standardem w tej generacji a ja nie wiem o tym :]
#33 Napisany 20 marca 2013 - 23:49
No i brak jakichkolwiek trofeów / achievmentów na konsoli N mnie osobiście nie zmusiłby do przechodzenia gry po raz drugi / trzeci / czwarty.
The Director’s Cut also includes the full suite of all Deus Ex content ever released, including Tong’s Rescue mission and the entire Missing Link DLC chapter seamlessly integrated into the narrative and flow of the story. The original pre-order and other bonus weapons are now at Jensen’s disposal as well! All of the original game achievements, The Missing Link achievements and some brand new Director’s Cut achievements are also available!
Tak, wiem, że masz coś innego na myśli, ale zawsze;)
Jeszcze więcej info w tym wpisie jednego z producentów:
http://community.eid...s-Cut-Announced
As you would expect from a Director’s Cut, this ultimate Deus Ex experience also features approximately 8 hours of director's commentaries and a 45 minute “Making Of” video. The official strategy guide is also included in-game and can be accessed through the Wii U Gamepad Neural Hub at any time. Never miss a praxis kit again!
The Wii U GamePad also brings some impressive new features, including the ability to record your very own “Infologs” containing screenshots, voice recordings, drawing or typed notes as you progress through the game. You can even share your personal infologs through the Miiverse with your friends. And, most impressively, you can play Deus Ex: Human Revolution – Director’s Cut entirely on the GamePad – no TV required! Never be interrupted again!
Coraz mniej na odwal się wydaje się ten port. A jestem jednym z tych, którzy w HR jeszcze nie grali.
#34 Napisany 20 marca 2013 - 23:51
#35 Napisany 21 marca 2013 - 01:21
Nie wiem jak to działa w Deus Ex ale w Assassin's Creed 3 jest po prostu większa i wiele więcej na niej widać... choć wiadomo że to i tak jest jeden uj i nie tego chcemy od game pada ;/ Mam nadzieje że tu oprócz mapy i rzucania granatów gamepad przyda się do czegoś jeszcze ;]jak mapa na padzie moze byc bardziej funkcjonalna niz ta na ekranie ?
#36 Napisany 21 marca 2013 - 09:18
#37 Napisany 21 marca 2013 - 09:28
Kupuj nawet za 289 z eshopa to cudo Ja co raz bardziej przymierzam się żeby drugi raz skończyć na PS3 gierke, na WiiU na pewno bym kupił jakby cena była w okolicach 100pln jeśli te wszystkie zmiany rzeczywiście dobrze wyjdą.
#38 Napisany 21 marca 2013 - 09:35
choć wiadomo że to i tak jest jeden uj i nie tego chcemy od game pada ;/ Mam nadzieje że tu oprócz mapy i rzucania granatów gamepad przyda się do czegoś jeszcze ;]
w ostateczności lepiej, żeby wrzucali po najmniejszej linii oporu mapkę, inwentarz i off-screen play niż się wysilali na jakieś wygibasy żyroskopowe. Jak gra nie była od początku zaprojektowana pod GamePada to zbyt dużo w tej materii nie wyrzeźbią, przynajmniej po Batmanie takie odnoszę wrażenie. Takie gry i tak może czekać port-zurück na X360/PS3/PC, to deweloperzy tym bardziej nie mają powodu, żeby się wysilać.
Fine by me, dobrze by było, gdyby dodali mimo wszystko wsparcie dla classic controllera (jak Darksiders), bo jak się okazało w pogadankach są ludzie, którzy nie ogarniają patrzenia się na drugi ekran w celu obadania mapki , a ja zawsze lubię jak jest więcej opcji do wyboru. Już w Wii mnie wkurzało, że większość gier wsparało classica, gdzie teoretycznie nie powinno być problemu z jego implementacją.
Generalnie na WiiU jest podobnie, bo nie ma żadnego standardu w korzystaniu z unikatowych możliwości WiiU. Szczególnie mnie irytuje to, że w każdej grze inaczej włącza się off-screen play. Powinien być przełącznik z home-menu, który jest najwyżej nieaktywny, jeżeli nie można grać na samym GamePadzie.
Niby słuszna polityka N, bo daje developerom możliwość wyboru (czytaj: mogą iść na łatwiznę), ale bardziej podoba mi się podejście Sony, które stwierdziło "każda gra na PS4 ma mieć remote play, basta!". To jest feature, który mi się najbardziej z całej konsoli podoba, ekran dotykowy, gyro i głośniczki to nic ponad gimmick, lepszy niż Wiilot, ale wciąż gimmick.
#39 Napisany 24 marca 2013 - 11:17
PAX trwa, jakieś filmiki?
#40 Napisany 24 marca 2013 - 19:40
Info z IGN'u :
#41 Napisany 24 marca 2013 - 21:30
Nie rozumiem po co ta gra...sprzeda sie mizernie, pewnie gorzej niz ME3. Gra jest kapitalna ale wydawac ją 2 lata po premierze na umierającej konsoli gdzie sprzedaje sie tylko Mario to chyba najgłupsza decyzja w branży od dawna.
#42 Napisany 24 marca 2013 - 21:46
LOL ledwo zadebiutowała a już jest umierająca? Jedyn ogarnij się. Umierająca to póki co Vita jest ale to też niedługo się może zmieni
#43 Napisany 24 marca 2013 - 23:34
Phi. Będę miał WiiU to na pewno DX kupię. Trzeci egzemplarz, a co! Na pewno ciekawi mnie to, jak naprawią walki z bossami. No i hackowanie na padlecie może być ciekawe
#44 Napisany 25 marca 2013 - 07:36
LOL ledwo zadebiutowała a już jest umierająca? Jedyn ogarnij się. Umierająca to póki co Vita jest ale to też niedługo się może zmieni
Czytasz wogole jak sie sprzedaje? Chyba zadna debiutujaca konsola nie stracila tak szybko popytu jak WiiU, jest gorzej niz z GCNem w ostatniej fazie sprzedazy. Tonsw nieststy fakty a nie hejt.
#45 Napisany 25 marca 2013 - 10:49
Nie rozumiem po co ta gra...sprzeda sie mizernie, pewnie gorzej niz ME3. Gra jest kapitalna ale wydawac ją 2 lata po premierze na umierającej konsoli gdzie sprzedaje sie tylko Mario to chyba najgłupsza decyzja w branży od dawna.
dobra decyzja, bo przynajmniej prawdziwe tendofagi zagrają sobie w coś dobrego
#46 Napisany 03 kwietnia 2013 - 13:41
Jest i zwiastun. Głos lektora denerwujący.
Matt pisał, że NG+ nie ma sensu, ale jednak już rozumiem, po co to dodali. By było można na luzie, z mocnym bohaterem przejść grę słuchając tych 8 h godzin komentarza twórców. Tak być może niektórym nie chciałoby się.
Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 03 kwietnia 2013 - 13:42
#47 Napisany 03 kwietnia 2013 - 16:49
Ta gierka ma pojawić się w 2014 ?!? WTF
Deus Ex: Human Revolution Directors Cut dev says no plans to bring new content to other platforms
http://gonintendo.co...story&id=199468
#48 Napisany 03 kwietnia 2013 - 16:58
2014 to na 99% literówka, już chyba ktoś dostał poprawione prasówki.
Amazon miał przecież wyciek na pierwsze dni maja tego roku. A DX DC w 2014 sprzedałby 0 kopii.
#49 Napisany 04 kwietnia 2013 - 11:42
Matt pisał, że NG+ nie ma sensu, ale jednak już rozumiem, po co to dodali. By było można na luzie, z mocnym bohaterem przejść grę słuchając tych 8 h godzin komentarza twórców. Tak być może niektórym nie chciałoby się.
być może, choć nie jestem chyba zwolennikiem opcji 'komentarz twórców'. zainstalowałem to sobie na przykład do drugiego przejścia w alan wake, ale po 20 minutach wyłączyłem. wolę od tego dokumenty 'the making of...', choć w sumie fajnie, że komuś się chce przygotowywać taki komentarz. na pewno sporo ciekawych rzeczy (albo "ciekawych" rzeczy) można się z tego dowiedzieć, ale gra się tak dziwnie.
Ten post był edytowany przez vagrant3 dnia: 04 kwietnia 2013 - 11:42
#50 Napisany 04 kwietnia 2013 - 11:45
Making of też będzie.
#51 Napisany 12 kwietnia 2013 - 08:19
czyżby już za miesiąc premiera? Amazon czasem trafia ze swoimi strzałami.DeusEx Human Revolution Director's Cut by Square Enix (Video Game -May 7, 2013)
#52 Napisany 12 kwietnia 2013 - 11:11
Przy pierwszym leaku gry z Amazona też taka była, więc jest najbardziej prawdopodobna.
#53 Napisany 17 kwietnia 2013 - 19:44
Behind the scenes
#54 Napisany 17 kwietnia 2013 - 21:46
W sumie nic nowego, ale obejrzałem z zaciekawieniem.
#55 Napisany 21 maja 2013 - 07:23
itemki i mapka na padzie, (human) rewolucja.
#56 Napisany 21 maja 2013 - 07:55
Phi. Będę miał WiiU
#57 Napisany 04 czerwca 2013 - 09:29
Deus Ex: Human Revolution Directors Cut reconfirmed for E3 appearance
http://gonintendo.co...story&id=204023
#58 Napisany 11 czerwca 2013 - 22:27
#59 Napisany 11 czerwca 2013 - 22:51
Przecież wszyscy wiemy, że za chwilę ogłoszą director's cut na X0 i PS3 i będzie przenieść do dział tak jak z NG
#60 Napisany 11 czerwca 2013 - 22:52
Ahahaha, how surprising!
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Visions of ManaRozpoczęte przez Tawotnica , 08 gru 2023 Square Enix, PS5, PS4, XSX, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Star Ocean: Second Story RRozpoczęte przez Tawotnica , 01 gru 2023 Gemdrops, tri-Ace, Square Enix i 4 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SaGa Emerald BeyondRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 Square Enix, Switch, PS4, PS5, PC i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
PlayStation 5 →
FoamstarsRozpoczęte przez Tawotnica , 25 maj 2023 Square Enix, PS5, PS4 |
|
|