Będzie też na PC
DuckTales: Remastered
#31 Napisany 06 czerwca 2013 - 07:34
#32 Napisany 11 lipca 2013 - 18:20
Dzioby w górę zgodnym chórem już w połowie sierpnia! (Tylko X360 się zagubił we wrześniu )
13th August - PC
14th August - PSN
15th August - Wii U
11th September - XBLA
Daty oczywiście nasze EU.
#33 Napisany 19 lipca 2013 - 22:49
#34 Napisany 20 lipca 2013 - 10:12
bedzie super, trzeba kupić to może a nawet na 100% capcom do nam brygadę RR
#35 Napisany 30 lipca 2013 - 13:13
Ponoć gierka ma się ukazać również w wersji pudełkowej i tylko na PS3, 20 sierpnia (wersja cyfrowa 14 sierpnia na PS3). Wie ktoś coś więcej na ten temat? Szukałem w sklepach internetowych i ani widu, ani słychu. Do Cenegi też pisałem, ale cisza. Gdzie to można zamówić? Premiera tuż, tuż, a pudełka nie widać. Aha, żeby nie było, gra niby ma nie być wydana na płycie; dostaniemy pudło, kod na gierke i jakiś gadżet dla fanów kaczek
#36 Napisany 12 sierpnia 2013 - 10:52
#37 Napisany 12 sierpnia 2013 - 16:50
EDGE 5/10; większość chwali głównie grafikę, a gnoją mechanikę gry. Dziwi mnie to, bo jak dobrze kojarzę twórcy mówili, że mechanika będzie prawie nietknięta. To mają być te same stare dobre kaczki, co w latach 90-tych tylko w nowej oprawie. Widocznie ci recenzenci nie grali w oryginał. Ja i tak kupię, bo gdybym miał sugerować się recenzjami, to połowy gier bym pewnie nie ograł. Chociaż nie ukrywam, że bardziej czekam na Mikiego, ale to raczej dlatego, że w oryginał nie grałem.
Pytanie z innej beczki. W Europie wersji pudełkowej raczej nie będzie. Jeżeli sprowadzę grę z USA, to kod z tej wersji będzie działał na europejskim koncie?
Ten post był edytowany przez Inuki dnia: 12 sierpnia 2013 - 16:51
#38 Napisany 12 sierpnia 2013 - 16:57
#39 Napisany 12 sierpnia 2013 - 19:11
http://www.screwatta...ales-remastered
http://www.gamesrada...astered-review/
http://www.gameinfor...mer-review.aspx
#40 Napisany 12 sierpnia 2013 - 20:20
Pudełkowa gra tak, ale do kodu potrzebujesz amerykańskiego konta.
Dzięki; czyli gierkę kupujemy z PSS, a pudło upoluje się na eBayu. Doczytałem, że wersja pudełkowa ma być tylko w Ameryce Północnej, więc u nas już można zapomnieć. Niby Japonia miała dostać grę na płycie, ale chyba nic z tego nie wyszło. Cena w naszym PSS to 53zł, a waga 643 MB. Niby jutro ma być dostępna dla tych co złożyli pre-order.
https://store.sonyen...UCKTALESUNLOCK0
#41 Napisany 15 sierpnia 2013 - 00:58
Ograłem dżungle i Transylwanię; gierka jest ekstra. Graficznie cudo, mjuzik wpada w ucho, a poziom trudności potrafi dać w kość (to ta tzw. frustracja, o której piszą w recenzjach ). Zakochałem się w tej wersji, dawac mi tu zaraz wiewiórki, Aladdyna i pozostałe klasyki Disney/Capcom. Mam też nadzieję, że kaczki się sprzedadzą i zrobią wersję na Vitę i 3DS, bo ta gra jest wręcz stworzona dla konsolek przenośnych. Dla łowców trofeów info: brak platynki i złota, jest jedno sreberko, reszta brązy. Ciekawe czy Myszaty też będzie tak dobry? Oby.
Ten post był edytowany przez Inuki dnia: 15 sierpnia 2013 - 01:00
#42 Napisany 20 sierpnia 2013 - 05:03
dawac mi tu zaraz wiewiórki, Aladdyna...
srsly, this:
Chip'n'Dalesy, Alladyny etc. byłyby też spoko, ale jak sobie wyobrażę Darkwinga w takiej stylizacji jak Duckstales to
#43 Napisany 06 września 2013 - 20:41
Dobra wiadomość dla posiadaczy wersji na PC. Zespół BDIP podłożył polskie napisy i wygląda to całkiem nieźle:
Muzyczka w menu jest osom!
Ten post był edytowany przez Spuczan_ dnia: 06 września 2013 - 20:41
#44 Napisany 11 września 2013 - 09:55
Przeszedłem!
Gierka świetna. Nie nazwałbym jej grą hc ale w niektórych momentach już miałem siarczyście zakląć pod nosem. Walki z bossami na ogół polegają na nauczeniu się na pamięć ich ataków a potem punktowaniu ich w odpowiednim momencie. Grafika świetna, muzyka to samo a gameplay to czysty miodek.
Muszę tylko nadmienić, że kilka razy pogo jump nie wyszedł przez co straciłem życie na szczęście nie było to moje ostatnie serduszko i kilka razy podczas śmierci (kiedy straciłem ostatnie życie) gra zawiesiła się. Dodatkowo mogliby dodać jakieś opcje dźwięku bo nie da się tego w ogóle przyciszyć..
Zakochałem się w tej wersji, dawac mi tu zaraz wiewiórki, Aladdyna i pozostałe klasyki Disney/Capcom.
I to jak najszybciej! Czekam na te gierki!
#45 Napisany 11 września 2013 - 20:28
I to jak najszybciej! Czekam na te gierki!
Sprawdź jeszcze "Castle of Illusion"; ja osobiście odpuściłem na razie ostatnie dwa etapy kaczek na rzecz Myszatego. Przygody Sknerusa są świetne, ale w Myszkę gra mi się jakoś lepiej. Jest więcej znajdziek i z trudnością też nie jest najgorzej (biblioteka mi trochę krwi napsuła). Osobiście chciałbym zobaczyć pozostałe gry z serii "Illusion" w nowej odsłonie.
Co do gierek Capcomu, to twórcy mówili kiedyś, że następne w kolejności do odświeżenia są wiewiórki i mam nadzieję, że do tego dojdzie (pomimo słabych recenzji "DuckTales").
#46 Napisany 12 września 2013 - 11:03
I to jak najszybciej! Czekam na te gierki!
Sprawdź jeszcze "Castle of Illusion"
Co do gierek Capcomu, to twórcy mówili kiedyś, że następne w kolejności do odświeżenia są wiewiórki i mam nadzieję, że do tego dojdzie (pomimo słabych recenzji "DuckTales").
Sprawdzę jak będę miał ekstra kasę. Chociaż wiem, że nic nie pobije klasyków Capcomu.
DTR powinno zostać zlokalizowane. Wiem, że finansowo pewnie im się nie opłaca ale chicałbym usłyszeć głos Sknerusa i Diodka po polsku.
#47 Napisany 12 września 2013 - 15:04
DTR powinno zostać zlokalizowane. Wiem, że finansowo pewnie im się nie opłaca ale chicałbym usłyszeć głos Sknerusa i Diodka po polsku.
Fajnie by było, ale dostalibyśmy aktorów z nowego dubbingu, a ten jest dużo gorszy. Sknerus to dla mnie tylko i wyłącznie ś.p. Pan Eugeniusz Robaczewski. Wujaszek w wykonaniu Jerzego Złotnickiego jest zwyczajnie słaby. Nie mówię o wszystkich aktorach, ale np. Piotr Zelt podkładający głos pod Śmigacza wypadł fatalnie. Siostrzeńcy to samo. Z jednej strony szkoda, że nie ma dubbingu, z drugiej się cieszę.
Ten post był edytowany przez Inuki dnia: 12 września 2013 - 15:05
#48 Napisany 12 września 2013 - 16:59
Zgadzam się z Tobą. Oczywiście chodziło mi o głosy z kreskówki którą ja oglądałem lata temu.
Ściągam Myszatego. Zobaczymy co to za gierka.
#49 Napisany 18 września 2013 - 18:17
http://gematsu.com/2...ail-in-november
ale bitch-move, czemu od razu tego nie komunikowali? Bym się wstrzymał z zakupem cyfrowej wersji, a teraz na double dip raczej się nie skuszę.
#50 Napisany 18 września 2013 - 19:23
Pewnie im się nie sprzedało za dobrze po słabych reckach, to pomyśleli, że w okresie przedświatęcznym okładka z Kaczorami na półce może kogoś skusić.
#51 Napisany 18 września 2013 - 19:36
Pewnie im się nie sprzedało za dobrze po słabych reckach, to pomyśleli, że w okresie przedświatęcznym okładka z Kaczorami na półce może kogoś skusić.
W polsce okładka z Kaczorami to akurat mogłoby się sprzedać, trzeba by tylko zmieni Kaczory na TE Kaczory.
A poważnie, okładka supcio. Jak zbudżetowieje, to dla samej okładki kupię
#52 Napisany 18 września 2013 - 19:45
Pewnie im się nie sprzedało za dobrze po słabych reckach, to pomyśleli, że w okresie przedświatęcznym okładka z Kaczorami na półce może kogoś skusić.
Capcpom logic. Myślałem, że mimo recek całkiem solidnie się sprzedało i żółto-niebiescy teraz wydają na płytce, bo zauważyli, że jest rynek. Community DuckTales na WiiU w porównaniu do podobnych eShopowych gierek jest całkiem żywa w każdym razie.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 18 września 2013 - 20:19
#53 Napisany 18 września 2013 - 19:48
Community DuckTales na WiiU w porównaniu do podobnych eShopowych gierek jest całkiem żywa w każdym bądź razie.
"w każdym razie".
#54 Napisany 18 września 2013 - 20:24
Ruch bardzo dobry. Komu to przeszkadza, że gra jest wydawana w wersji cyfrowej i fizycznej. Jak ktoś chce kupić to i tak kupi. Oby dotarła do szerszej grupy to może będą kolejne rimejki. Liczę na to.
#55 Napisany 08 listopada 2013 - 17:02
wyszedl paczyk
- Naprawa pogo poprzez minimalne zwiększenie klatek w których można wdusić przyciski
- Wyrzucono migające postaci
- Naprawiono błąd w którym czasami Duckworth nie opuszczał sejfu
- Poprawki w stabilności gry
- Dodano tryb Quick Cinema, który pozwala pomijać scenki jeśli choć raz ukończyliśmy grę
#56 Napisany 20 listopada 2013 - 10:49
- Dodano tryb Quick Cinema, który pozwala pomijać scenki jeśli choć raz ukończyliśmy grę
Nareszcie!
#57 Napisany 07 października 2015 - 18:02
"Dzioby w górę zgodnym chórem" przeconione -70% na PSN! (18,90 PLN)
#58 Napisany 01 maja 2016 - 06:51
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|