#91 Gość__* Napisany 07 stycznia 2007 - 12:32
#92 Napisany 07 stycznia 2007 - 12:35
Nowy 16 sekundowy trailer, w znakomitej jakosci
Czy on w takiej znakomitej jakości to ja nie wiem, ciekawe czy ten potwór, który przyatakował bohaterkę to nowe wcielenie Ifrita?
#93 Gość__* Napisany 07 stycznia 2007 - 12:38
#94 Gość__* Napisany 07 stycznia 2007 - 12:44
#95 Gość__* Napisany 10 stycznia 2007 - 12:41
http://images.playsy... ... 3_0001.jpg
http://images.playsy... ... 3_0002.jpg
http://images.playsy... ... 3_0003.jpg
http://images.playsy... ... 3_0004.jpg
http://images.playsy... ... 3_0005.jpg
http://images.playsy... ... 6_0001.jpg
http://images.playsy... ... 6_0002.jpg
http://images.playsy... ... 6_0003.jpg
http://images.playsy... ... 1_0001.jpg
http://images.playsy... ... 1_0002.jpg
#96 Napisany 10 stycznia 2007 - 14:17
BTW nowe skany utwierdziły mnie przede wszystkim w tym, iż główna bohaterka FFXIII, to najbardziej męsko wyglądająca postać jaką Nomura zaprojektował ostatniego czasu.
#97 Gość__* Napisany 10 stycznia 2007 - 15:03
Pokazali wreszcie te lipnie zdizajnowane postacie z FFXIII Agito. Hm, na co ma właściwie wyjść ta część FFXIII ?
obiło mi się o uszy, że olewają komóry i będzie jednak na PS3
#98 Napisany 10 stycznia 2007 - 18:30
Na jednym skanie wyraźnie jest napisane "the new crystal world for mobile"obiło mi się o uszy, że olewają komóry i będzie jednak na PS3
Przede wsztstkim nie wygląda identycznie jak inne jego twory.nowe skany utwierdziły mnie przede wszystkim w tym, iż główna bohaterka FFXIII, to najbardziej męsko wyglądająca postać jaką Nomura zaprojektował ostatniego czasu.
#99 Napisany 10 stycznia 2007 - 19:42
Przede wsztstkim nie wygląda identycznie jak inne jego twory.
Eee... Nie ? Mi tam wieje połączeniem Yuny z FFX-2 i męskich cech Cloud'a (jakieś tam on chyba miał ). Zresztą bez porównań. Zdecydowanie wygląda mi ona na typowy tfur pana TN.
#100 Gość__* Napisany 10 stycznia 2007 - 20:41
http://squarezone.pl/
Jak dla mnie doskonała wiadomośćATS (Active Time System), czyli nowy system walki będzie zdecydowanie szybszy niż rozwiązania znane nam z poprzednich odsłon serii. Final Fantasy stawia na szybkość.
Ponadto w artykule opublikowano wywiad z Motomu Toriyamą, w którym powiedział on między innymi, iż intro do Final Fantasy XIII będzie najbardziej brutalnym, jakie do tej pory zrobiono.
#101 Napisany 10 stycznia 2007 - 21:08
O zgrozo .... O_o
#102 Gość__* Napisany 10 stycznia 2007 - 21:43
Ponadto w artykule opublikowano wywiad z Motomu Toriyamą, w którym powiedział on między innymi, iż intro do Final Fantasy XIII będzie najbardziej brutalnym, jakie do tej pory zrobiono.
Jakiś bishonen będzie przepoławiał swoim mieczykiem kolejne lodówko-zamrażarki raz po raz, a na końcu weźmie w łapska śrubokręt aby dokonać aktu zepsucia zegarka, który zgubiła jego laska.
#103 Gość__* Napisany 10 stycznia 2007 - 21:45
Nowe info - polecam
http://squarezone.pl/Jak dla mnie doskonała wiadomośćATS (Active Time System), czyli nowy system walki będzie zdecydowanie szybszy niż rozwiązania znane nam z poprzednich odsłon serii. Final Fantasy stawia na szybkość.
Ponadto w artykule opublikowano wywiad z Motomu Toriyamą, w którym powiedział on między innymi, iż intro do Final Fantasy XIII będzie najbardziej brutalnym, jakie do tej pory zrobiono.
Ostatnio w necie pojawiła sie plotka, jakoby FFXIII mial zdazyc z premiera jeszcze w tym roku
z forum PSXE
autor: Enkidou
BTW: W wywiadzie Toriyama mówi, że z okazji 20-lecia serii przypadającego na ten rok możemy oczekiwać dużej (olbrzymiej?) niespodzianki pod koniec roku.
No to jak dostaniemy FFVII ?
#104 Napisany 10 stycznia 2007 - 21:50
No to jak dostaniemy FFVII ?
Ja tam bym wolał remake FFVI . Albo nie. Squeenix lepiej niech nie robi żadnych rimejków, bo i to im nie wychodzi (ocenzurowanie fabuły FFTactics? Whadda f... ) ...
#105 Gość__* Napisany 10 stycznia 2007 - 21:51
To by było zbyt piękneNo to jak dostaniemy FFVII ?
#106 Gość__* Napisany 10 stycznia 2007 - 22:51
Na jednej ze stron widać Shivę, ma ona trochę „techniczny” design, ale ciekawszym zdaje się fakt, iż prawdopodobnie posiada ona „ciepłą siostrzyczkę” (Jest! Dwie chłodne sztuki na pokładzie ;]). Gdy obie połączą się w jedność ukaże się nam kapitan planeta! Tfu, tzn. będą mogły stworzyć motor, którym oczywiście będziemy mogli się poruszać a także walczyć podczas jazdy. W tym momencie staje się jasne co oznacza stawianie na szybkość w systemie walki
Siedzialem i plakalem ze smiechu 5 min. 2 Shivy zamieniaja sie w super motor, ktorym mozna jezdzic i walczyc..... buahahhahahah, co za bzury. Nie wiem co oni tam wciagaja/jaraja, ale musi niezle na psychike dzialac, a przy okazji prowadzic do rozszczepienia osobowosci.
Mam jeszcze jeden niezly fragment :
o za tym ujawniono, iż blondwłosy ziomek ma stopę, która mierzy 33 centymetry
Nie wiem czy ktos robi sobie jaja, czy co, ale jesli to jest prawda to szykuje sie najsmieszniejszy i najmniej powazny Final ever.
#107 Gość__* Napisany 10 stycznia 2007 - 22:56
Może tak dla kontrastu z Versus a szczerze to mnie zacytowane przez ciebie fragmenty jakoś nie śmieszyły.Nie wiem czy ktos robi sobie jaja, czy co, ale jesli to jest prawda to szykuje sie najsmieszniejszy i najmniej powazny Final ever.
#108 Napisany 10 stycznia 2007 - 22:59
Na jednej ze stron widać Shivę, ma ona trochę „techniczny” design, ale ciekawszym zdaje się fakt, iż prawdopodobnie posiada ona „ciepłą siostrzyczkę” (Jest! Dwie chłodne sztuki na pokładzie ;]). Gdy obie połączą się w jedność ukaże się nam kapitan planeta! Tfu, tzn. będą mogły stworzyć motor, którym oczywiście będziemy mogli się poruszać a także walczyć podczas jazdy. W tym momencie staje się jasne co oznacza stawianie na szybkość w systemie walki
o za tym ujawniono, iż blondwłosy ziomek ma stopę, która mierzy 33 centymetry
Nie no, to chyba są jakieś żarty ... To już jest kompletnie zje***e ...
#109 Napisany 10 stycznia 2007 - 23:20
i mnie ten fragment zniszczył, ale z innego powodu... ile lat ma autor tego tekstu? 5?Absolutnie zniszczyl mnie ten fragment
Jest! Dwie chłodne sztuki na pokładzie ;]
nic dziwnego, że mając takich fanów SE produkuje gry wymagające IQ na poziomie temperatury pokojowej zgodnej z normami kaukaskimi...
#110 Gość__* Napisany 11 stycznia 2007 - 01:25
#111 Gość__* Napisany 12 stycznia 2007 - 10:22
Na tym skanie dosc dobrze widac Shive i jej "siostre" (na plecach koło motoru 0_o)
Brzmi to durnie, wyglada dziwnie, a jak bedzie sprawowało sie w praktyce? mam nadzieje ze dobrze.
"Kryształ wybiera jedną osobę, która ma zniszczyć ludzkość... tak tak tą osobą jest Lightning"
Czyli głowna bohaterka to zla dziewczynaka?
to mi sie podoba
"Można powiedzieć, że świat Final Fantasy XIII podzielony jest na dwie części. Pierwszą jest niebo z unoszącym się w powietrzu miastem Cocoon, drugim zaś ziemia z ciemnym regionem nazwanym Pulse."
Takie rozwiązanie jest swietna, dwa zupełnie inne swiaty.
#112 Napisany 21 stycznia 2007 - 19:08
http://www.gameonly.pl/newsy/10920
Zajefajne .
#113 Gość__* Napisany 26 lutego 2007 - 18:49
http://www.jeux-fran... ... tails.htmlFinal Fantasy XIII: details
In an interview granted to the Japanese magazine Gemaga, the team of development of Final Fantasy XIII on PlayStation 3 directed by Tetsuya Nomura announces that the planner of the combat of Final Fantasy XIII will be the same person who already worked on Final Fantasy X, namely Toshiro Tsuchida, especially known to be also the creator of the series Front Mission. In addition, Tetsuya Nomura gives some small details concerning the very mysterious Mister 33 cm (image), a still unknown character who was revealed at the time of Jump Festa 2007 in Tokyo. Thus, this character in the name of strange code, corresponding to the size of his feet, will be wild while being heroic, and it will especially have a manner of fighting very amusing, we do not know yet if it is an ally or an enemy. More information will be revealed on this character soon. Another detail, Final Fantasy XIII will use well the graphic engine White Engine, which will be also exploited in the future on other projects of Enix Public garden.
#114 Napisany 26 lutego 2007 - 21:13
will be wild while being heroic
Łaaał, będzie dziki i heroiczny bohater hurray
#115 Gość__* Napisany 26 lutego 2007 - 21:24
#116 Gość__* Napisany 26 lutego 2007 - 21:33
#117 Napisany 26 lutego 2007 - 21:37
Bardzo dobra wiadomosc, zrezygnowlai z losowych walk!!!
http://www.gameonly.pl/newsy/11250
A nie zrobili tego już w FFXII ?
No cóż, jak chcesz mieć dobrze wykreowanych badassów, to lepiej z góry odpuść jRPG;]
Xellos, ale w JRPG'ach też zdarzają się "badass'y" .
#118 Napisany 26 lutego 2007 - 21:41
No cóż, jak chcesz mieć dobrze wykreowanych badassów, to lepiej z góry odpuść jRPG;]Łaaał, będzie dziki i heroiczny bohater hurray
Ano, nie powinno się tak szybko nudzić dzięki temu:)Bardzo dobra wiadomosc, zrezygnowlai z losowych walk!!!
#119 Gość__* Napisany 26 lutego 2007 - 21:41
Zrobili, ale nikt nie miał pewnosci ze nie wroca do "starego" systemu.Bardzo dobra wiadomosc, zrezygnowlai z losowych walk!!!
http://www.gameonly.pl/newsy/11250
A nie zrobili tego już w FFXII ?
Jak widac zostali przy znacznie lepszym rozwiazaniu
#120 Napisany 26 lutego 2007 - 21:41
Poza tym ciekawa jestem, co ma oznaczać, że każdy przeciwnik ma mieć własną osobowość.... może zaprzyjaźnimy się z Cactuarami?