Fable 2
#1 Gość__* Napisany 09 maja 2006 - 21:13
tu macie trailerek Fable 2(renderek)
http://xboxyde.com/news_2923_en.html
i co ten render sie podoba i nie bedzie jeczenia, ze to render? mistyfikacja, gowno fanboje MS!!!11
#2 Gość__* Napisany 09 maja 2006 - 21:17
#3 Napisany 10 maja 2006 - 07:10
#4 Napisany 10 maja 2006 - 09:47
Chociaż co by tu nie mówić, bardziej czekam na gry Bioware'u.
#5 Napisany 10 maja 2006 - 11:22
zaraz obczaje ten filmik
#6 Napisany 10 maja 2006 - 11:26
#7 Napisany 10 maja 2006 - 12:00
ja jakos nie zauwazyłem znaczącej zmianie w designu
grałeś w Fable? Wielkie buciory, wielkie bronie, nieco kreskówkowy design i przede wszystkim - tradycyjne dla europejskich rpg pseudośredniowiecze. Tutaj mamy wyraźnie nawiązanie do XVIII wieku (stroje), do tego broń podobna do bronii z tamtego okresu. Różnice zauważalne na pierwszy rzut oka.
#8 Napisany 10 maja 2006 - 22:30
Mniam
#9 Napisany 10 maja 2006 - 23:40
Voo masz zapewne na mysli dwoje postaci na koncu filmiku, i to fakt, roznią sie od stylu Fable1, ale nie jakos w drastyczny sposob.
#10 Gość__* Napisany 11 maja 2006 - 09:32
#11 Napisany 11 maja 2006 - 11:19
#12 Gość__* Napisany 11 maja 2006 - 21:38
Mam wielka nadzieje, iz Fable 2 bedzie tym, czym miala byc jedynka ( w zalozeniach i obietnicach Piotrusia). Jesli Molyneux wykorzysta moc x360, wpakuje to wszystko, czego naobiecywal na poprzedniej generacji, to bedziemy miec jeden z najwiekszych hitow na konsole Micro.
mnie sie tam Fable podoba, dopiero teraz dorwalem ten tytol, niestety na PC poniewaz nie posiadam konsoli nowej generacji ( obecnie ). teraz tylko trzymac kciuki by Fable 2 bylo jeszcze lepsze, ten mroczny swiat jest giT.
#14 Napisany 07 czerwca 2006 - 13:04
#15 Napisany 25 lipca 2006 - 09:09
Wywiad z Piotrusiem. Ja rozumiem, że wywiadu udzielił pewnie w ramach przerwy na kawę, ale jak nie ma nic do powiedzenia, to powinien milczeć, bo przez to gada jak po ganji.
#16 Napisany 07 sierpnia 2006 - 16:47
Piotruś znowu w akcji. Tym razem ciekawszy wywiad, zwłaszcza druga strona ma sporo ciekawych cytacików
edit: wstawiłem złego linka,teraz jest okej, podziękowania dla pana Pomarańczy
#17 Gość__* Napisany 07 sierpnia 2006 - 16:52
#18 Napisany 15 sierpnia 2006 - 11:32
#19 Napisany 22 sierpnia 2006 - 15:32
Kultowy producent gier, stojący na czele Lionhead Studio, zaprezentował podczas panelu Developers Conference na wystawie Games Convention nowatorską mechanikę walki, która zostanie użyta w Fable 2. Andrzej Gutowski, Valhalla.pl
Pierwsze Fable nie spełniło może oczekiwań fanów, ale i tak zdobyło spore uznanie w kręgach fanów RPG, zostając najlepiej sprzedającą się grą tego gatunku na konsoli Xbox. Nic dziwnego, że Microsoft sypnął gotówką, żeby Peter i jego firma pracowali na wyłączność dla giganta z Redmond.
Dzisiaj, podczas trwającej właśnie wystawy GC w Lipsku, Peter Molyneux zaprezentował garść pomysłów, jakie znajdą odzwierciedlenie w grze Fable 2. Zdaniem twórcy walka w dzisiejszych grach wymaga za dużej ilości klawiszy, przez co staje się chaotyczna i skomplikowana. Jego celem jest stworzenie prostej do bólu mechaniki walki, która będzie wymagać tylko jednego klawisza.
Wszystko ma zależeć od tego, w jakim otoczeniu i położeniu znajdzie się twój bohater. Naciskając przycisk walki, konsola zdecyduje, czy twój bohater walnie wroga, stojącym nieopodal wazonem, czy kopnie krzesło, które uderzy w przeciwnika. Na pokazowym filmie widzieliśmy szereg takich akcji, podczas sceny walki z trzema przeciwnikami. W pewnym momencie, gdy wrogowie stali poza zasięgiem pięści i nóg bohatera, po naciśnięciu przycisku walki złapał się on za żyrandol, rozhuśtał i znokautował agresorów.
Podczas walki trzeba będzie bacznie zwracać uwagę na otoczenie. Inny cios wykonacie stojąc w ciasnym korytarzu, a inny na otwartym polu, gdzie miejsca na zamach będzie więcej. Inaczej zachowa się postać w grze, gdy będzie stała na schodach niżej od przeciwników, a inaczej gdy stanie nad nimi. To nie koniec atrakcji. Jeden nieuważny cios i miecz zaklinuje się w balustradzie schodów! Walki zostaną znacznie przyspieszone: "W rzeczywistości czasem wystarczy jedno uderzenie mieczem, żeby zabić przeciwnika. Dlaczego inaczej miałoby być w grach?" - pyta retorycznie twórca Populousa.
Chociaż jak zaznacza sam Molyneux sceny te nie pochodzą bezpośrednio z Fable 2, ale dają obraz tego, czego możemy się spodziewać po finalnej grze. Druga Baśń wyjdzie ekskluzywnie na Xboxa360. Znając punktualność Petera, raczej nieprędko.
Valhall.pl (Podaje cała tresc newsa poniewaz w tym serwisie aby cokoliwek przeczytac nalezy byc zarejestrowanym)
#20 Napisany 22 sierpnia 2006 - 15:44
#21 Napisany 22 sierpnia 2006 - 16:56
#22 Napisany 22 sierpnia 2006 - 17:12
Widzę dobrą podstawę do całej masy bugów i problemów...
Mówisz jakbyś nie wierzył w programistów z Lionhead Studios O jakich bugach i problemach mówisz?
#23 Napisany 22 sierpnia 2006 - 17:13
Behehe. Ja bym sie tam bugami nie przjmował. Wieksza uwage bym zwrócił na obietnice, których nie zrealizujeWidzę dobrą podstawę do całej masy bugów i problemów...
Mówisz jakbyś nie wierzył w programistów z Lionhead Studios O jakich bugach i problemach mówisz?
#24 Napisany 22 sierpnia 2006 - 17:17
Patrząc na firmę która do swoich pc-towych pozycji wydaje multum patchy, będę raczej sceptyczny.
#25 Napisany 22 sierpnia 2006 - 17:22
Mysle, ze bedzie to generowac nie tyle bugi, co trudnosci w sterowaniu. No, ale zobaczymy. Tak na dobra sprawe w PoP'ie mamy dosyc podobny system ( głównie jedynka)Taki system wykrywania co właściwie chciał zrobić gracz za pomocą tego jednego przycisku, a do tego tak wypieprzony w kosmos jak zapowiada Piotrek będzie generował masę bugów. Masę.
#26 Napisany 22 sierpnia 2006 - 17:49
I tam już były błędy (przez całą serię zresztą) mimo, że mechanika PoPa przy planach tej do Fable 2 to nic.Tak na dobra sprawe w PoP'ie mamy dosyc podobny system ( głównie jedynka)
#27 Napisany 22 sierpnia 2006 - 17:57
Zgodzę się z Oranżem - to będzie miejscami frustrowało.
#28 Napisany 22 sierpnia 2006 - 18:24
Kwestja nazewnictwa technicznego . No coż, nie jestem programista i w takich sprawach polegam na "lepsiejszych" odemnie. Myslac "bug", w głowie mam całkiem inny obraz, ale skoro tak mówiszTo są bugi, Max. Jeśli kodując nie przewidziałeś, że jeden stopień obrotu względem wazonu w lewo uniemożliwi rzut nim, to upośledziłeś rozgrywkę... bugiem. Niestety - heurystyka takiej mechaniki wymaga bardzo wielu testów i nie wydaje mi się, by miała być dopracowana (chyba, że LHS mają poważny dział R&D i opracowali coś niesamowicie sprytnego -- a w to wątpię).
Zgodzę się z Oranżem - to będzie miejscami frustrowało.
#29 Napisany 23 sierpnia 2006 - 10:05
wrozki