Skocz do zawartości

Fable 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
510 odpowiedzi na ten temat

#1 Gość__* Napisany 09 maja 2006 - 21:13

Gość__*
  • Goście
okej fanboje ;] nie podoba wam sie nic na PS3, nawet jak tego nie widzieliscie i wogole jestescie godni pozalowania(me included), no straszne, ale musimy jakos z tym zyc :ninja:

tu macie trailerek Fable 2(renderek)
http://xboxyde.com/news_2923_en.html

i co ten render sie podoba i nie bedzie jeczenia, ze to render? mistyfikacja, gowno fanboje MS!!!11
  • 0

#2 Gość__* Napisany 09 maja 2006 - 21:17

Gość__*
  • Goście
Fajny, klimatyczny i baaardzo krótki, wiele sie wywnioskowac z niego nie dało.
  • 0

#3 Voo Napisany 10 maja 2006 - 07:10

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:
zwróccie uwagę na totalną zmiane klimatu, na design postaci. Teraz wyglądają jak bohaterowie z XVIII wieku :) Nawet mają ...broń palną :) Moim zdaniem klimacik tej gry może byc bardzo oryginalny jak na klasyczne RPG (klasyczne, bo wiadomo, że w jrpg nie takie cuda). Jestem pozytywnie nastawiony.
  • 0

#4 xell Napisany 10 maja 2006 - 09:47

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
Zmienił się kliamt, ale już narratorka mówi, że świat, który teraz zastajemy zminił się, jest bardziej ponuryl W sumie mi to odpowiada, jeszcze niech zrezygnują z tego bloomu i może być nieźle. :ninjadance:
Chociaż co by tu nie mówić, bardziej czekam na gry Bioware'u.
  • 0

#5 cwany-lis Napisany 10 maja 2006 - 11:22

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 567 Postów:
a czasem Mielu nie zalożył kiedyś identycznego topiku ? :ninjadance:
zaraz obczaje ten filmik :ninjadance:
  • 0

#6 Pawlik Napisany 10 maja 2006 - 11:26

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
ja jakos nie zauwazyłem znaczącej zmianie w designu, choc ile mozna zauwazyc po krotkim filmiku fmv :) Co do borni palnej, to imo zły pomysł.
  • 0

#7 Voo Napisany 10 maja 2006 - 12:00

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:

ja jakos nie zauwazyłem znaczącej zmianie w designu


:hmmm: grałeś w Fable? Wielkie buciory, wielkie bronie, nieco kreskówkowy design i przede wszystkim - tradycyjne dla europejskich rpg pseudośredniowiecze. Tutaj mamy wyraźnie nawiązanie do XVIII wieku (stroje), do tego broń podobna do bronii z tamtego okresu. Różnice zauważalne na pierwszy rzut oka.
  • 0

#8 filip Napisany 10 maja 2006 - 22:30

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:
Dla mnie Fable 2 to będzie tak naprawdę Fable 1, tylko z tymi wszystkimi bajerami jakie Piotrek obiecywał a jakich Xbox nie pocignął. No i zmiana klimatu... Piraci, broń palna, podróże morskie ... :klaszcze:
Mniam :ninjadance:
  • 0

#9 Pawlik Napisany 10 maja 2006 - 23:40

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
No własnie grałem w Fable, i jak dla mnie Fable 2 desingiem przypomina cz.1. Ta czarodziejka czy kto to jest, co przemieszcza sie w czasie podczas traileru imo pasuje klimatem do cz1.
Voo masz zapewne na mysli dwoje postaci na koncu filmiku, i to fakt, roznią sie od stylu Fable1, ale nie jakos w drastyczny sposob.
  • 0

#10 Gość__* Napisany 11 maja 2006 - 09:32

Gość__*
  • Goście
W Fable i strasznie denerwowały mnie koszmarne loadingi. Mam nadzieje, że w "2" ich nie uswiadcze. Klimat zmienia sie troche z heroic na dark fantasy, co poczytuje jako plus. Zobaczymy jak to będzie z ta bronia palną :hmmm:
  • 0

#11 Ganon Napisany 11 maja 2006 - 11:19

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 362 Postów:
Mam wielka nadzieje, iz Fable 2 bedzie tym, czym miala byc jedynka ( w zalozeniach i obietnicach Piotrusia). Jesli Molyneux wykorzysta moc x360, wpakuje to wszystko, czego naobiecywal na poprzedniej generacji, to bedziemy miec jeden z najwiekszych hitow na konsole Micro.
  • 0

#12 Gość__* Napisany 11 maja 2006 - 21:38

Gość__*
  • Goście

Mam wielka nadzieje, iz Fable 2 bedzie tym, czym miala byc jedynka ( w zalozeniach i obietnicach Piotrusia). Jesli Molyneux wykorzysta moc x360, wpakuje to wszystko, czego naobiecywal na poprzedniej generacji, to bedziemy miec jeden z najwiekszych hitow na konsole Micro.


mnie sie tam Fable podoba, dopiero teraz dorwalem ten tytol, niestety na PC poniewaz nie posiadam konsoli nowej generacji ( obecnie :P ). teraz tylko trzymac kciuki by Fable 2 bylo jeszcze lepsze, ten mroczny swiat jest giT. :D
  • 0

#13 MaxVarEmreis Napisany 07 czerwca 2006 - 13:00

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Wywiadzik z Piotrusiem. Żródło GameOnly.
  • 0

#14 xell Napisany 07 czerwca 2006 - 13:04

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
http://games.kikizo.... ... n06_p1.asp
a tutaj wywiadzik w całości i bez błędów w tłumaczeniu :ninjadance:
  • 0

#15 xell Napisany 25 lipca 2006 - 09:09

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
http://www.eurogamer... ... id=711&s=l

Wywiad z Piotrusiem. Ja rozumiem, że wywiadu udzielił pewnie w ramach przerwy na kawę, ale jak nie ma nic do powiedzenia, to powinien milczeć, bo przez to gada jak po ganji. :ninja:
  • 0

#16 xell Napisany 07 sierpnia 2006 - 16:47

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
http://spong.com/det... ... e=1&cb=266
Piotruś znowu w akcji. Tym razem ciekawszy wywiad, zwłaszcza druga strona ma sporo ciekawych cytacików :skacze:

edit: wstawiłem złego linka,teraz jest okej, podziękowania dla pana Pomarańczy :kocha:
  • 0

#17 Gość__* Napisany 07 sierpnia 2006 - 16:52

Gość__*
  • Goście
Jezeli dadza piekna oprawe av, niezla historie i obiecane wczesniej real timowe rośnięcie zieleni i np. system konfliktow (polityka) miedzy miastami, handel (ale nie takie popluczyny jak w 1, ale pelny randomowy rynek) to ja bede w 7 niebie :^^:
  • 0

#18 heaven77 Napisany 15 sierpnia 2006 - 11:32

heaven77

    Mega Man

  • Narybek
  • 100 Postów:
Troche informacji o stronie technicznej Fable 2
http://www.lionhead....munity32k6.html
  • 0

#19 heaven77 Napisany 22 sierpnia 2006 - 15:32

heaven77

    Mega Man

  • Narybek
  • 100 Postów:
GC: Peter Molyneux na spowiedzi
Kultowy producent gier, stojący na czele Lionhead Studio, zaprezentował podczas panelu Developers Conference na wystawie Games Convention nowatorską mechanikę walki, która zostanie użyta w Fable 2. Andrzej Gutowski, Valhalla.pl

Pierwsze Fable nie spełniło może oczekiwań fanów, ale i tak zdobyło spore uznanie w kręgach fanów RPG, zostając najlepiej sprzedającą się grą tego gatunku na konsoli Xbox. Nic dziwnego, że Microsoft sypnął gotówką, żeby Peter i jego firma pracowali na wyłączność dla giganta z Redmond.

Dzisiaj, podczas trwającej właśnie wystawy GC w Lipsku, Peter Molyneux zaprezentował garść pomysłów, jakie znajdą odzwierciedlenie w grze Fable 2. Zdaniem twórcy walka w dzisiejszych grach wymaga za dużej ilości klawiszy, przez co staje się chaotyczna i skomplikowana. Jego celem jest stworzenie prostej do bólu mechaniki walki, która będzie wymagać tylko jednego klawisza.

Wszystko ma zależeć od tego, w jakim otoczeniu i położeniu znajdzie się twój bohater. Naciskając przycisk walki, konsola zdecyduje, czy twój bohater walnie wroga, stojącym nieopodal wazonem, czy kopnie krzesło, które uderzy w przeciwnika. Na pokazowym filmie widzieliśmy szereg takich akcji, podczas sceny walki z trzema przeciwnikami. W pewnym momencie, gdy wrogowie stali poza zasięgiem pięści i nóg bohatera, po naciśnięciu przycisku walki złapał się on za żyrandol, rozhuśtał i znokautował agresorów.

Podczas walki trzeba będzie bacznie zwracać uwagę na otoczenie. Inny cios wykonacie stojąc w ciasnym korytarzu, a inny na otwartym polu, gdzie miejsca na zamach będzie więcej. Inaczej zachowa się postać w grze, gdy będzie stała na schodach niżej od przeciwników, a inaczej gdy stanie nad nimi. To nie koniec atrakcji. Jeden nieuważny cios i miecz zaklinuje się w balustradzie schodów! Walki zostaną znacznie przyspieszone: "W rzeczywistości czasem wystarczy jedno uderzenie mieczem, żeby zabić przeciwnika. Dlaczego inaczej miałoby być w grach?" - pyta retorycznie twórca Populousa.

Chociaż jak zaznacza sam Molyneux sceny te nie pochodzą bezpośrednio z Fable 2, ale dają obraz tego, czego możemy się spodziewać po finalnej grze. Druga Baśń wyjdzie ekskluzywnie na Xboxa360. Znając punktualność Petera, raczej nieprędko.

Valhall.pl (Podaje cała tresc newsa poniewaz w tym serwisie aby cokoliwek przeczytac nalezy byc zarejestrowanym)
  • 0

#20 syon Napisany 22 sierpnia 2006 - 15:44

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:
No, no, słuszne pomysły głębia się w główce Piotrusia :hmmm:
  • 0

#21 Orange Napisany 22 sierpnia 2006 - 16:56

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
Widzę dobrą podstawę do całej masy bugów i problemów... :/
  • 0

#22 syon Napisany 22 sierpnia 2006 - 17:12

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:

Widzę dobrą podstawę do całej masy bugów i problemów...


Mówisz jakbyś nie wierzył w programistów z Lionhead Studios :cojest: O jakich bugach i problemach mówisz?
  • 0

#23 MaxVarEmreis Napisany 22 sierpnia 2006 - 17:13

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Widzę dobrą podstawę do całej masy bugów i problemów...


Mówisz jakbyś nie wierzył w programistów z Lionhead Studios :cojest: O jakich bugach i problemach mówisz?

Behehe. Ja bym sie tam bugami nie przjmował. Wieksza uwage bym zwrócił na obietnice, których nie zrealizuje :)
  • 0

#24 Orange Napisany 22 sierpnia 2006 - 17:17

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
Taki system wykrywania co właściwie chciał zrobić gracz za pomocą tego jednego przycisku, a do tego tak wypieprzony w kosmos jak zapowiada Piotrek będzie generował masę bugów. Masę.
Patrząc na firmę która do swoich pc-towych pozycji wydaje multum patchy, będę raczej sceptyczny.
  • 0

#25 MaxVarEmreis Napisany 22 sierpnia 2006 - 17:22

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Taki system wykrywania co właściwie chciał zrobić gracz za pomocą tego jednego przycisku, a do tego tak wypieprzony w kosmos jak zapowiada Piotrek będzie generował masę bugów. Masę.

Mysle, ze bedzie to generowac nie tyle bugi, co trudnosci w sterowaniu. No, ale zobaczymy. Tak na dobra sprawe w PoP'ie mamy dosyc podobny system ( głównie jedynka)
  • 0

#26 Orange Napisany 22 sierpnia 2006 - 17:49

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:

Tak na dobra sprawe w PoP'ie mamy dosyc podobny system ( głównie jedynka)

I tam już były błędy (przez całą serię zresztą) mimo, że mechanika PoPa przy planach tej do Fable 2 to nic.
  • 0

#27 Ryan Napisany 22 sierpnia 2006 - 17:57

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
To są bugi, Max. Jeśli kodując nie przewidziałeś, że jeden stopień obrotu względem wazonu w lewo uniemożliwi rzut nim, to upośledziłeś rozgrywkę... bugiem. Niestety - heurystyka takiej mechaniki wymaga bardzo wielu testów i nie wydaje mi się, by miała być dopracowana (chyba, że LHS mają poważny dział R&D i opracowali coś niesamowicie sprytnego -- a w to wątpię).

Zgodzę się z Oranżem - to będzie miejscami frustrowało.
  • 0

#28 MaxVarEmreis Napisany 22 sierpnia 2006 - 18:24

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

To są bugi, Max. Jeśli kodując nie przewidziałeś, że jeden stopień obrotu względem wazonu w lewo uniemożliwi rzut nim, to upośledziłeś rozgrywkę... bugiem. Niestety - heurystyka takiej mechaniki wymaga bardzo wielu testów i nie wydaje mi się, by miała być dopracowana (chyba, że LHS mają poważny dział R&D i opracowali coś niesamowicie sprytnego -- a w to wątpię).

Zgodzę się z Oranżem - to będzie miejscami frustrowało.

Kwestja nazewnictwa technicznego :). No coż, nie jestem programista i w takich sprawach polegam na "lepsiejszych" odemnie. Myslac "bug", w głowie mam całkiem inny obraz, ale skoro tak mówisz :)
  • 0

#29 BeSOS Napisany 23 sierpnia 2006 - 10:05

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
to jak, gra jeszcze nie wyszla, ale juz wiecie ze bedzie miala zje_ane sterowanie?

wrozki :cmok:
  • 0

#30 Ryan Napisany 23 sierpnia 2006 - 14:29

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Przesadzasz, jedyn. To kwestia trzeźwego podejścia: szansa, że coś nowego będzie się sypało bardziej, niż coś zbudowanego na wcześniejszym, silnym fundamencie jest baaardzo duża. Dlatego np. Symantec krytykuje MS za przepisanie stosu TCP/IP od nowa na potrzeby Visty. Nowy kod = nowe błędy.
  • 0