Fable 2
#61 Gość__* Napisany 09 marca 2007 - 18:57
#62 Gość__* Napisany 10 marca 2007 - 09:14
GDC 07 Peter Molyneux Presentation HD
http://www.gametrail... ... mv&pl=game
http://www.gametrail... ... ov&pl=game
GDC 07 Dog Demonstration Pt. 1 HD
http://www.gametrail... ... mv&pl=game
http://www.gametrail... ... ov&pl=game
GDC 07 Dog Demonstration Pt. 2 HD
http://www.gametrail... ... mv&pl=game
http://www.gametrail... ... ov&pl=game
GDC 07 Dog Demonstration Pt. 3 HD
http://www.gametrail... ... mv&pl=game
http://www.gametrail... ... ov&pl=game
Gra nie powala wykonaniem ale pies wygląda i rusza się jak prawdziwy (fajnie animowany język i uszy)
#63 Napisany 14 marca 2007 - 09:53
http://www.gamespot.... ... t;action;2
Mówi, że F2 ma być większe, lepsze i fajniejsze jak każdy sequel. Ale nie w tym tkwi piękno F2.
Stare, ale fajnie się go słucha - jakby był naćpany.
#64 Napisany 14 marca 2007 - 12:24
#65 Napisany 14 marca 2007 - 13:34
e tam, nie było tak tragicznie. Mnie tam sie bardzo miło grało w jedynke, fabuła może nie była epicka, ale też jakoś strasznie nie zasyssała.Liczę tylko na jakąś fabułę, bo z tego co wiem, jej brak był jedną z bolączek pierwszej części.
#66 Napisany 14 marca 2007 - 13:40
#67 Napisany 14 marca 2007 - 13:49
Masz racje, ale częściowo ;] Animacja faktycznie nie jest w Fable 2 jakaś wyjątkowa, ale do Dog's Life jej nie porównuj. To jednak nomen omen inna bajka. w Fable 2 wierzyłem, choć z rezerwą, ale te filmiki z GDC07 bardziej mnie odrzuciły niż zachęciły... do pieca na razieAnimacja psa to nic szczególnego i nie jest najwyższych lotów. Staruteńki Dog's Life z PS2 oferował podobną animację. Nie widzę w tym podjarki.
Racja, dają radę.druga część pokazu, czyli miasto i las wypadają o niebo lepiej
#68 Napisany 14 marca 2007 - 17:59
#69 Napisany 15 marca 2007 - 03:37
#70 Napisany 15 marca 2007 - 12:20
#71 Napisany 15 marca 2007 - 12:51
Ja mam/miałem prawdziwego i pomysł mi się podoba.moim zdaniem umieszczanie psow w grach jest slabym pomyslem, zwlaszcza dla kogos kto ma prawdziwego.
Pewnie jakby to była japońska gra z 10 razy gorszym AI psa to byłyby same zachwyty.A pies = zenua
#72 Napisany 15 marca 2007 - 12:54
Na pewno.Pewnie jakby to była japońska gra z 10 razy gorszym AI psa to byłyby same zachwyty.
EDIT.
Przemyslalem kwestie i jednak nie.
#73 Napisany 15 marca 2007 - 13:01
#74 Napisany 15 marca 2007 - 13:04
jak mi ktoś kopnie pieska zapłaci za to życiem
Mam nadzieję, że będzie coop
#75 Napisany 15 marca 2007 - 13:07
#76 Napisany 15 marca 2007 - 13:11
#77 Napisany 15 marca 2007 - 13:14
Dokladnie. Ale wytlumacz to xellosowi... Ech...No ale są różne gusta oczywiście...
Co do motywu partnerstwa, wszystko zalezy od sposobu jego poprowadzenia. jeżeli nie będzie zbyt nachalny, mogę to przeżyć. Ale jeżeli ten psiak wymaga dużo uwagi - to nie dla mnie. Grę z chęcią obczaję tak czy siak, ale ostatnie wiadomości mnie raczej ziębią niż grzeją. Zobaczymy.
#78 Napisany 15 marca 2007 - 13:22
i jeszcze coś gruby. Ty nazywasz psa żenadą, mimo że z tego co wypisujesz widać, że nie masz pojęcia jak koncept psa ma zostać zrealizowany. Tak więc jest różnica między różnicą gustów a flame'owaniem.
#79 Napisany 15 marca 2007 - 13:37
Przecież napisałem dokładnie co uważam. Nawet w kilku postach. Piszę o swoich obawach dotyczacych finalnego produktu i kierunku w jakim zmierza gra. Dałem przykłądy z innych pozycji, że nie przepadam za zajmowanie się innymi postaciami gry. Nawet jeżeli jest to tylko opcja - to jest to opcja której nie lubię i świadomość że dookoła coś mi się szwęda mi osobiście przeszkadzała w niektórych grach. Nie podoba mi się, że prezentacja pokazała że w F2 będzie de facto mini gra a la Nintendogs i nas to idą godziny developingu. Zamiast pokazywać takie pierdółki wolałbym obejrzeć coś innego. Wolałbym dostać ciekawy mechanizm rozwoju postaci niż pokazówkę, jak pies merda ogonem.i jeszcze coś gruby. Ty nazywasz psa żenadą, mimo że z tego co wypisujesz widać, że nie masz pojęcia jak koncept psa ma zostać zrealizowany. Tak więc jest różnica między różnicą gustó a flame'owaniem.
Ciągle zasnaczam, że mówię tylko za siebie. Gdzie tu jest flame'owanie?
Jestem ostatnia osobą, która chciałaby trollować w tym temacie, bo jak napisalem 1 była super. Po prostu prezentacja nie zrobila na mnie żadnego wrażenia, a jeśli już to negatywne.
A ponieważ nie chce mi się ciągle wyjaśniać słowa po słowie o co mi chodzi (Ney zrozumiał to jak widzę bez większych przeszkód) to chyba zakończę dyskusję w tym punkcie. Coś Xellosiku strasznie się drażliwy zrobiłeś na punkcie gier na 360. Przydało by ci się trochę krytycznego spojrzenia, które wylewasz w topicach o innych konsolach.
#80 Napisany 15 marca 2007 - 13:45
#81 Napisany 15 marca 2007 - 13:47
Ciekawe co to za powód. Ale masz rację nie obejrzałem całej prezentacji, bo po dośąć krókim czasie, kiedy główna postać biegała w kółko pokazując jak pies fenomenalnie też kręci się w kółko zanudziłem się na śmierć i w zamian przeczytałem co o psie napisał IGN. A tam jak byk jest, że pies będzie nie tylko przyjacielem, ale również wszystkim co normalnie robi HUD i że nie da sie go zabić, tylko można go do siebie zniechęcić (i przestanie cię lubić. wow.). Może zostać ranny i wtedy trzeba go uleczyć. itd. Czy już rozumiesz o co mi chodzi???Chodzi mi po prostu o to, że z jakiegoś powodu wyraźnie widać, że nie obejrzałeś prezentacji, a w miejsce oświdczeń Myleuxa wstawiasz własne domysły
BTW. nie wiem kto to Myleux. Ale wiem kto to Molyneux
#82 Napisany 15 marca 2007 - 13:56
#83 Napisany 15 marca 2007 - 14:10
NIe staram się niczego udowodnić. Pisze tylko, że ja osobiście nie lubię patentów, kiedy biega obok mnie druga postać. Podałem przykłądy z RE0, Zeldy WW i Starfoxa. NIe wiem dlaczego ty starsz mi się wmówić, że ja chcę komuś coś wmówić. Ale dla dobra tego topicu proponuję zaprzestać podobnej retoryki. Chyba, że bardzo ci zależy, wtedy zapraszam na GGchyba za wszelką cenę starasz się udowodnić, że Fable 2 to drugie nintendogs.
#84 Napisany 15 marca 2007 - 14:21
Takie odniosłem wrażenie:NIe staram się niczego udowodnić.
Ty:"nie lubię jak trzeba się zajmować jakąś postacią w grach"
Ja:"przecież możesz psa totalnie olać"
Ty:"jeszcze okażę się, że trzeba go karmić, będzie trzeba go leczyć" itp. itd.
Stąd takie a nie inne moje wnioski. Może powinieneś po prostu popracowac nad jasnym wyrazaniem mysli
Nie odpowiedziałem na to od razu, ale może jakieś przykłady? Bo strasznie mnie ciekawi, w temacie o jakiej grze wymyślałem ficzery tejże gry i je krytykowałem.Coś Xellosiku strasznie się drażliwy zrobiłeś na punkcie gier na 360. Przydało by ci się trochę krytycznego spojrzenia, które wylewasz w topicach o innych konsolach.
#85 Napisany 15 marca 2007 - 14:34
+Grę z chęcią obczaję tak czy siak, ale ostatnie wiadomości mnie raczej ziębią niż grzeją
+Co do motywu partnerstwa, wszystko zalezy od sposobu jego poprowadzenia.
+Pisze tylko, że ja osobiście nie lubię patentów, kiedy biega obok mnie druga postać
Ciągle zasnaczam, że mówię tylko za siebie.
=/=
chyba za wszelką cenę starasz się udowodnić, że Fable 2 to drugie nintendogs.
#86 Napisany 15 marca 2007 - 14:39
Wyrazenie de facto nie oznacza, przypuszczenia, założenia, woli, życzenia, groźby itp. itd. Oznacza stwierdzenie faktu. Zabawniejsze jest to tym bardziej, że prezentacji nie oglądałeś.Nie podoba mi się, że prezentacja pokazała że w F2 będzie de facto mini gra a la Nintendogs i nas to idą godziny developingu.
#87 Napisany 15 marca 2007 - 14:42
Phi, teraz dobierasz cytaty z pominięciem głównego:
=/=Nie podoba mi się, że prezentacja pokazała że w F2 będzie de facto mini gra a la Nintendogs i nas to idą godziny developingu.
chyba za wszelką cenę starasz się udowodnić, że Fable 2 to drugie nintendogs.
#88 Napisany 15 marca 2007 - 14:48
#89 Napisany 15 marca 2007 - 22:38
To dowodzi, że kompletnie nie zrozumiałeś nic z prezentacji. Pies ma Ci ratować tyłek. Nie chcesz - nie bawisz się z nim, nie karmisz go, nie karcisz, nie przytulasz. W najgorszym wypadku pogryzie jakiegoś bandziora, który Ci zagrażał. Sądzę, że na to poszły nie godziny a miesiące deweloperki. Dziwi mnie niezmiernie, że tak opluwany zachodni styl tworzenia gier wprowadza do rozgrywki elementy emocji i wszyscy ochujący i achujący z powodu SotC nagle tych samych emocji nie lubią. Bo są futrzaste a nie z kamienia? L-O-LNie podoba mi się, że prezentacja pokazała że w F2 będzie de facto mini gra a la Nintendogs i nas to idą godziny developingu.
#90 Napisany 16 marca 2007 - 12:58
Emocji? NIe chce się kłócić, ale nie łykasz za bardzo propagandy PM? Jakich znowu emocji? Naprawde chociaz probuje to nie widze tu absolutnie nic niesamowitego. Ale zeby nie draznic fanów czworonogow, uciekam z tego tematu Wroce jak pokaza cos ciekawego. O ile mi pozwolicie ofkozDziwi mnie niezmiernie, że tak opluwany zachodni styl tworzenia gier wprowadza do rozgrywki elementy emocji i wszyscy ochujący i achujący z powodu SotC nagle tych samych emocji nie lubią.