Super Mario Galaxy
#1 Napisany 10 maja 2006 - 10:34
Obejrzałem trailer HD [www.gametrailers.com] . I za cholerę nie mam pojęcia jak można sterować Mariem. natomiast gra wygląda fajnie. Naprawde fajnie. Bije z niej potencjał. O ile nie jestem przekonany do tych kosmicznych motywów- to zapowiada się to lepiej niż SMS. Co wy na to?
#2 Napisany 10 maja 2006 - 13:15
zamiast uczysc sie na bledach /sms/ i dac nowego mario w stylu starych marianow to znow wymyslili jakiegos dziwoląga ;/ A wyglada to schludnie i nic ponadto ;/
#3 Napisany 10 maja 2006 - 14:53
#4 Napisany 10 maja 2006 - 15:01
Takie miejsce daje sporo nowych możliwosci i troche odświeża świat Mario...
Każda galaktyka to nowy świat,każda planeta nowe możliwości (planeta wodna,planeta z inną grawitacją,planeta 2D,planeta gdzie zupełnie inaczej trzeba sterować,planeta parodia z Metroida - no możliwości poporstu odgroma) itp...Moim zdaniem gra może być genialna....Prosty wario ware pokazuje rewelacyjne możliwości użycia Wiimota to tu będzie jeszcze lepiej...
#5 Napisany 10 maja 2006 - 15:23
#6 Napisany 10 maja 2006 - 20:22
Pod tym linkiem możecie zobaczyć trochę gameplayu z Mario prosto z E3
#7 Napisany 10 maja 2006 - 20:23
Przeczytałem "wymiotem"a ze sterowaniem wiimotem moz ebyc moc!
#8 Napisany 10 maja 2006 - 20:29
oo zajebisty pomysl - naprawdeKażda galaktyka to nowy świat,każda planeta nowe możliwości (planeta wodna,planeta z inną grawitacją,planeta 2D,planeta gdzie zupełnie inaczej trzeba sterować,planeta parodia z Metroida - no możliwości poporstu odgroma) itp...
moj ty zdolny scenarzysto poziomow
#9 Napisany 11 maja 2006 - 06:21
Końcówka hands-on z Mario:
If you have any fear about whether or not Super Mario Galaxy is a gimmick, or the experience is fun with the Wii remote, lay them to rest. Nintendo's latest update to its classic franchise is, in a word, intoxicating.
#10 Gość__* Napisany 11 maja 2006 - 08:59
#11 Gość__* Napisany 11 maja 2006 - 09:10
#12 Napisany 11 maja 2006 - 10:58
#13 Napisany 11 maja 2006 - 11:27
#14 Napisany 11 maja 2006 - 13:25
Może to i lepiej że to nie tytuł startowy bo by człowiek juz nie wiedział co kupić (Link,Mario i Samus na starcie o_O)
#15 Napisany 11 maja 2006 - 14:36
#16 Napisany 11 maja 2006 - 15:20
Nintendo wciska nam 10 letnia gre pod ofszem bardzo pieknym liftingu ale na boga ten Mario to moglby byc naprawde marketingowym strzalem w dyche gdyby wyszedl na launch gacka lub zamiast SMS..czy naprawde do takiego nowego mariana potrzeba az nowej generacji...buhahaha
dla mnie to jest smieszne i tyle wam powiem..Jezli N mysli ze wydam na Marianka z 97 roku po liftingu 60 dolcow to sier grubo myla..bo kase bedzie mozna spozytkowac na inny sposob - kupujac chociazby Heavenly Sworda czy Gears of War..
Nintendo zyje troszeczke w innym swiecie i jak dalej beda nas zasypywac jakimis tony hawkami czy smiesznymi wyscigami to
oczywiscie nie to zebym mial cos do mariana bo naprawde bedzie kozacka gra tylko wiecie chodzi o to ze a zreszta wszystko juz napisalem wyzej...
#17 Napisany 11 maja 2006 - 15:25
dla mnie to jest smieszne i tyle wam powiem..Jezli N mysli ze wydam na Marianka z 97 roku po liftingu 60 dolcow to sier grubo myla..bo kase bedzie mozna spozytkowac na inny sposob - kupujac chociazby Heavenly Sworda czy Gears of War..
Nintendo zyje troszeczke w innym swiecie i jak dalej beda nas zasypywac jakimis tony hawkami, smiesznymi wyscigami to
Wiesz co? Ja tez chyba zyje w innym swiecie, bo Mariana Galaxy kupie pewnikiem. Mam wielka ochote znow posmigac wasatym hydraulikiem, pozbierac gwiazdki, poskakac, poczuc ten, wrecz mistyczny, marianowy feeling, towarzyszacy kazdej grze sygnowanej jego imieniem.
#18 Napisany 11 maja 2006 - 15:29
zrobiliby to na launch gacka ok - ale teraz?? smiech na sali..wybaczcie ze jestem taki ostry i brutalny ale takie rzeczy mnie draznia..bo to ewidentne stanie w miejscu i robienie dobrej miny do zlej gry...ten mario w 2006 r to lekka porazka :niepewny: nie ze strony samej gry oczywiscie ale tego kiedy i na co wychodzi..
3/4 gier z revo mogloby spokojnie wyladawac na Xbox Live Arcade i nowy Mario jest jedna z nich
#19 Napisany 11 maja 2006 - 15:34
#20 Napisany 11 maja 2006 - 15:53
#21 Napisany 11 maja 2006 - 16:00
juz spiesze Koxiku z odpowiedzia..chodzi mi o to ze robionie tego Mariana teraz to chybiony pomysl..to jest to wszystko co bylo po lekkim liftingu..ta gra w 2006 r ma tylko racje bytu na Xbox Live Arcade..to nie jest nowy Mario..to jest taki Mario 64 HD oO w kosmosie..Ryo, ale tak właściwie to co Ci nie pasuje?
Poprostu chcialbym zupelnie nowego Mariana - w nowej grafie, nowym dizajnie...ooo pamietacie mariana pod koniec prezentacji slawnego ON -to takiego mariana wlasnie bym chcial..a nie kolejnego kotlecika
Unreal 3 EngineCzego jej brakuje
#22 Napisany 11 maja 2006 - 16:15
Może być też tak, że w gre trzeba zagrać, żeby zrozumieć to co oferuje...ale to bede wiedział dopiero za pare miechów
#23 Napisany 12 maja 2006 - 14:56
#24 Napisany 12 maja 2006 - 16:28
Dokładnie... Nawet fajnie to wygląda. Chociaż mam nadzieję, że te planety nie będą wszystkie takie mikroskopijne...Shadow of Colosus style
#25 Napisany 12 maja 2006 - 16:42
Nawet fajnie to wygląda. Chociaż mam nadzieję, że te planety nie będą wszystkie takie mikroskopijne...
Ja rowniez mam nadzieje, iz uda nam sie poskakac tez po jakis wiekszych swiatach. Oby nie zdano sie na mechanizm - jedna planetka - jedna gwiazdka, wskutek czego, bylibysmy skazani na nieustanna wedrowke, a raczej dryfowanie miedzy kolejnymi cialami niebieskimi. A to by sie przejadlo;/
#26 Napisany 12 maja 2006 - 17:01
IGN Wii: Porozmawiajmy o Super Mario Galaxy. Jaką długość gry planujecie?
Tezuka: Jeszcze nie wiemy. Długość gry będzie zależna od odczuć w czasie gry z kontrolerem.
IGN Wii: Wiele z lokacji w Galaxy jest mniejszych niż widzieliśmy kiedykolwiek w innych tytułach Mario. Czy będą większe w finalnej wersji?
Tezuka: Może je zrobić jak duże tylko chcemy. Nie mogę powiedzieć, co zamierzamy zrobić, ale mamy plany zrobić je większe.
IGN Wii: Czy wszystkie poziomy gry opierać się będą na księżycach, gwiazdach czy będziemy mieli też inne lokacje do odkrycia?
Tezuka: Nie jestem pewny co do różnorodności. Zastanawiamy się nad różnymi rozmiarami. Ale co do różnorodności poziomów, nie mogę tego jeszcze powiedzieć.
IGN Wii: Jakie inne możliwości spotkamy odkrywając Mario Galaxy?
Tezuka: Nic, co mógłbym dziś ujawnić. Próbujemy wielu dróg w kwestii interackji z Mariem, więc wyczekujcie na to, co wymyślimy.
IGN Wii: A co z multiplayer`em w Galaxy?
Tezuka: Myślimy nad niektórymi opcjami. Szukamy pomysłów. Na pewno bardziej zastanawiamy się nad co-operative mode, zamiast nad versus mode.
IGN Wii: Czy będziemy mogli grać Luigi`m?
Tezuka: Nie wiem. Zobaczymy! [Śmiech]
Dużo się dowiedzieliśmy
#27 Napisany 13 maja 2006 - 19:51
#28 Napisany 14 maja 2006 - 11:10
Czy N nie moze choć raz posłuchac i dac nam prawdziwy sequel SM64???
#29 Napisany 14 maja 2006 - 11:14
To samo ode mnie. Dlatego WW jednak nie był dla mnie taki zajawkowy jak Ocarina. Lubię biegać po wielkich polach i sprawdzać co jest pod każdym kamieniem (Oblivion ) Dlatego mam głęboką nadzieję, że Ninny wrzuci tu kilka olbrzymich "głównych" planet. Co zresztą byłoby dość zrozumiałe.wole wielkie levele ociekajace szczegółami i tego mi tu bardzo brakuje