Super Mario Galaxy
#31 Napisany 20 maja 2006 - 20:44
#32 Napisany 26 maja 2006 - 15:49
http://www.gameinfor... ... tm?CS_pid={C366AF10-4196-4CC6-BDF9-55A6406544BC}
#33 Napisany 26 maja 2006 - 20:13
Co nie zmienia faktu, iz gra nie wyglada, jak render, ay?;] Ale nic to. Dla mnie grafika w tym przypadku moglaby zostac niezmieniona od czasu SMS - byleby tylko zagrac w nowego Mariana. I aby byl on w konwencji Hydraulika z Ninny64.Chociaż miejscówki znane, to w końcu dobra jakość filmików pokazuje, że grafika daje radę. Przynajmniej IMO.
#34 Napisany 26 maja 2006 - 20:20
No i co do jakości rendera to LOL
#35 Napisany 26 maja 2006 - 20:33
ze nie powtórzy sie wpadka z SMS....ale jeśli N nie wciśnie wiekszych leveli to nie bede krył rozczarowania
No ja mysle, ze nie popelnia tego samego bledu, co z SMS, bo zwykle branza zjedzie Mariana. A co do wiekszych poziomow - ja rowniez mam nadzieje, iz Ninny zaimplementuje jakies duze miejscowki, bo nie widzi mi sie ciagle latanie w kosmosie i skakanie po planetoidach. Chce sie poszwedac po wielkich zielonych lakach, pohasac po gorkach, wymierzyc razy paru goombasom, ale, NA BOGA!, w jakims otwartym terenie, na duzych polaciach! Ciekawym jest takze "granic" tego kosmosu, czy po pewnym czasie podczas prucia w przestworzach napotkamy niewidzialna sciane, czy moze cos innego. Ale to juz jest sprawa marginalna, najbardziej nie daja mi spokoju 'gabaryty' plansz i leveli. W jednym z wywiadow, gdy sie wlasnie o ten aspekt spytano, jeden z tworcow nie wypowiadal sie ze zbytnim przekonaniem o wrzuceniu wiekszych planet, wiec czuje, ze mozemy sie zawiesc.
#36 Napisany 26 maja 2006 - 20:59
A tak między nami, to po cichu licze, na zupełnie nowego platformerera od mistrza Miyamoto Ale cicho sza. TGS zbliża się.
#37 Napisany 26 maja 2006 - 21:05
A tak między nami, to po cichu licze, na zupełnie nowego platformerera od mistrza Miyamoto
Jestem pelen szacunku i wdziecznosci dla shigsy'ego za te setki godzin, pieknych godzin, jakie spedzilem bawiac sie w jego dziela, ale czy Miyamoto nie stracil troche ze swej "mocy"? Przed E3 mowiono o jakis nowych produkcjach, nad ktorymi czuwa mistrzunio, ale jakos ich nie zauwazylem, bo te Hammery, Disastery i inne tytuly jakos nie maja tego... zwierzecego magnetyzmu, ktory emanuje z Zeldy, Mariana czy Metroida. Tyle.
#38 Napisany 26 maja 2006 - 21:10
Wydaje mi się, że to co smaży Shigeru zostanie objawione dopiero na TGSie, żeby jeszcze bardziej nakręcić skośnookich. Nie sądzę, żeby przykładał rękę do Disaster, Excite Truck, ani H.AM.M.E.R- bo to gry totalnie nie w jego stylu. Wario Ware robi inna ekipa. Zostaje tylko Wii Sports, ale nie ma co się oszukiwać, projekt jest tak prościutki, że Shigeru mógłby go nadzorować będąc w śpiączce. Myślę, że sprawa wygląda tak, że zaangażował się w coś innnego.Przed E3 mowiono o jakis nowych produkcjach, nad ktorymi czuwa mistrzunio, ale jakos ich nie zauwazylem, bo te Hammery, Disastery i inne tytuly jakos nie maja tego... zwierzecego magnetyzmu, ktory emanuje z Zeldy, Mariana czy Metroida. Tyle.
Chociaż i ja mam pewne obawy. Jego ostatnie produkcje- na przykład Pikmin- nie podeszły mi ani na jotę. W ogóle dawno nie miałem w rękach większego crapa od Pikmina 2, któremu, chociaz nie można odmówić stylowości, infantylna na maksa atmosfera nie przysłużyła się ani trochę.
#39 Napisany 27 maja 2006 - 20:36
Our biggest focus withSuper Mario Galaxy is having different spheres or planets Mario can visit, with the idea being if the planet gets very, very large the scenery will look more like he's running across a plane. But if the planet is very small it almost looks like he's running around a ball. You can essentially run over the spheres almost endlessly. But when you do that you're moving in a 3-D space but without the typical camera issues that we've had in 3-D games in the past. What that allows us to do is take a game like "Mario" that has been a very jump-based game in the past, and turn it into a game that is more [about] Mario running around a lot and going to different places and kind of enjoying that. [The game will] take advantage of the Wii remote's pointing capabilities to allow you to directly interact with things on the screen by pointing at them or clicking on something to get Mario to go exactly where you want to go. In that sense, I think it's going to allow for a much more intuitive camera system and much more intuitive control scheme that will allow people who have never played a 3-D "Mario" game before to feel comfortable enjoying Super Mario Galaxy."
#40 Napisany 28 maja 2006 - 14:32
#41 Gość__* Napisany 29 maja 2006 - 22:31
IGN Wii: Porozmawiajmy o Super Mario Galaxy. Jaką długość gry planujecie?
Tezuka: Jeszcze nie wiemy. Długość gry będzie zależna od odczuć w czasie gry z kontrolerem.
IGN Wii: Wiele z lokacji w Galaxy jest mniejszych niż widzieliśmy kiedykolwiek w innych tytułach Mario. Czy będą większe w finalnej wersji?
Tezuka: Może je zrobić jak duże tylko chcemy. Nie mogę powiedzieć, co zamierzamy zrobić, ale mamy plany zrobić je większe.
IGN Wii: Czy wszystkie poziomy gry opierać się będą na księżycach, gwiazdach czy będziemy mieli też inne lokacje do odkrycia?
Tezuka: Nie jestem pewny co do różnorodności. Zastanawiamy się nad różnymi rozmiarami. Ale co do różnorodności poziomów, nie mogę tego jeszcze powiedzieć.
IGN Wii: Jakie inne możliwości spotkamy odkrywając Mario Galaxy?
Tezuka: Nic, co mógłbym dziś ujawnić. Próbujemy wielu dróg w kwestii interackji z Mariem, więc wyczekujcie na to, co wymyślimy.
IGN Wii: A co z multiplayer`em w Galaxy?
Tezuka: Myślimy nad niektórymi opcjami. Szukamy pomysłów. Na pewno bardziej zastanawiamy się nad co-operative mode, zamiast nad versus mode.
IGN Wii: Czy będziemy mogli grać Luigi`m?
Tezuka: Nie wiem. Zobaczymy! [Śmiech]
Najlepszy wywiad jaki czytalem w zyciu. Po wypowiedzi tego pana mozna wnioskowac ze Shigsy dopiero wczoraj wpadl na pomysl tej gry
Mysle ze pojawia sie duze planety. Bylo to by troche bez sensu, gdyby kazda mozna bylo obejsc w pietnascie sekund. Pamietajcie ze jeszcze gdzies musi (powinien) zmiescic sie zamek Krolewny Peach .
Jak na razie jestem bardzo nakrecony na ta gre, szczegolnie ciekawi mnie sterowanie. W dodatku grafa i cala "plastycznosc" jest wyraznie lepsza niz w SMS i w dodatku nie ma caly czas jakis palm, plaz, wiatrakow, palm, plaz, wiatrakow, palm plaz i...wiatrakow
#42 Napisany 30 maja 2006 - 15:01
Pamietajcie ze jeszcze gdzies musi (powinien) zmiescic sie zamek Krolewny Peach .
Ale pytanie - czemu? W SMS go nie bylo (pzynajmniej ja nie pamietam, a to oznacza, iz moze pelnil marginalna forme, dlatego zniknal z mej glowy, ale sklaniam sie ku jego absencji), i jakos nie tesknilem. Poza tym - ten wywiad juz tu byl. Ciekawostka jest takze fakt, iz w zadnym z innych wywiadow nie slyszalem nic o Piczce i jakichkolwiek powiazaniach z SMG.
#43 Gość__* Napisany 30 maja 2006 - 16:55
W koncu w SM64 byl zamek, w SMS sama peach (ale to byly wakacje na jakis wyspach), tak wiec sa duze szanse ze zamek znow sie pojawi, bo...czemu nie
Po waszych wypowiedziach stwierdzilem ze prawie wszyscy tu obecni chca sequela SM64. W ta gre gralem tylko troszke u kolegi na 64 oraz na standzie DS w electro world, tak wiec nie znam zbyt dobrze magii tej gry i moze dlatego was nie rozumiem, ale... sequel oznaczalby: Podobne swiaty, brak jakiejs duzej ilosci nowych patentow i wogle, co z miejsca stworzyloby ta gre powtarzalna. Moze jednak lepiej bedzie jesli Niny zrobi kompletnie nowa gre (no prawie ) z wieloma nowymi patentami i swiatami, bo kolejne mario 64 (po tym na DS) mogloby juz nie przejsc, nawet gdyby nazywalo sie jakos inaczej.
#44 Napisany 05 czerwca 2006 - 19:55
(Concerning Multiplayer) One thing I’ve always wanted to do with the Mario games is alow for one player to play as Mario and for other players to join in. The way that the Wii Remote works, given that we can have up to four Wii Remotes using the player functionality simultaneously, it would allow one playe to control Mario, wih the other players using the Wii Remote to help him out or get in his way. - Shigeru Miyamoto
#45 Gość__* Napisany 05 czerwca 2006 - 21:35
Gruby, a moze mamy za malo mistycyzmu by zrozumiec jego wypowiedz
#46 Napisany 05 czerwca 2006 - 21:40
Myślę, że mamy w sobie za mało wódyGruby, a moze mamy za malo mistycyzmu by zrozumiec jego wypowiedz
#47 Napisany 05 czerwca 2006 - 21:42
#48 Napisany 09 czerwca 2006 - 17:49
#49 Gość__* Napisany 03 lipca 2006 - 21:01
#50 Napisany 29 października 2006 - 10:44
Ale to nie zmienia faktu, że Galaxy prezentuje się rewelacyjnie i naprawdę trudno tutaj zrozumieć narzekania niektórych osobników. Coż, na całym świecie demo się podobało, co potwierdza choćby Wikipedia. Bo tak naprawdę to SMG będzie fantastycznym tytułem, ale uderzy pewnie bez lub z niewielkim rozgłosem. Ale OK, ja poczekam- zdecydowanie jest na co, 10 lat czekania to jeszcze nie rekordowo długo, hehe !
#51 Gość__* Napisany 08 marca 2007 - 22:18
#52 Napisany 08 marca 2007 - 22:22
#53 Gość__* Napisany 08 marca 2007 - 22:27
Tu też jest nowy trailer
http://www.gametrail... ... mv&pl=game
#54 Napisany 08 marca 2007 - 22:30
BTW. widząc te teksturki, animacje, oswietlenie, nawet wtej marnej jakosci az sie boje co stanie sie z moim sercem jak pokaza nowa Zelde.
#55 Gość__* Napisany 08 marca 2007 - 22:39
Ja niestety też nie jednak nie ukrywam że jest to pierwsza gra na Wii która w ogóle mnie interesuje (Zeldy nie liczę bo jest też na GC).po prostu nie czuje tej gry na razie.
Wiadomo kiedy ma wyjść nowy Marian W tym roku
#56 Napisany 08 marca 2007 - 22:49
#57 Napisany 08 marca 2007 - 22:53
Tylko ten podtytul zle mi sie kojarzy
#58 Napisany 08 marca 2007 - 22:57
#59 Napisany 08 marca 2007 - 23:00
moze Nintendo nadal nie chce ich pokazywac Zreszta to akurat w Ninny lubie, ze hypujac gry nie pokazuje za wiele i duzo odkrywa sie samemu.Jednak nie widzę na nowym filmiku rozwiązań na tyle rewolucyjnych żeby Nintendo nie mogło ich przez lata pokazywać w obawię o kradzież
EDIt: na IGN jest filmik w lepszej jakosci. Wyglada mlodziezowo.
Wczesniej tego nie zauwazylem, ale na tym gifie widac, ze dwie wielkie planety wtle sa jakos polaczone... Ciekawe o co chodzi. moze na siebie wpadna, albo cos? To byloby slodkie. i mam nadzieje, ze mozna bedzie po nich lazic Przynajmniej po fragmentach z nich.
#60 Napisany 09 marca 2007 - 00:47
Wszystko to wygląda niesamowicie i niezwykle zachęcająco- normalnie chciałbym już usiąść z wiilotem oraz gruchą i po prostu w to zagrać. Ale przecież tego typu zakręconych akcji było zdecydowanie więcej, mimo, że filmik trwa niecałe 2 minuty...
No i nie zapominajmy o gigantycznym, budowanym przecież jakieś 10 lat hype'ie, który w połączeniu z trailerem właśnie z GDC '07 czyni z Super Mario Galaxy bez trudu najbardziej oczekiwany tytuł na Wii przez miliony graczy, w tym oczywiście przeze mnie. Zresztą nie ukrywajmy- teraz skośnoocy koderzy mogą tytuł ten dopieszczać jeszcze kolejne długie miesiące- i tak sprzedadzą te kopie na pniu.
Szykuje się więc w mojej nieobiektywnie-wnikliwej ocenie tytuł, który dla Wii może być prawdziwą zyłą złota, a jednocześnie kolejnym etapem ewolucji marki Mario, dzięki której Wii będzie się sprzedawać jeszcze lepiej. Nie wątpię, że Galaxy będzie także, jak każda poprzednia 'duża' platformówka z hydraulikiem, wyzwaniem także dla ludzi pamiętających dawne czasy świetności Nintendo. Poprzednie platformery z wąsatym Marianem potrafiły nieźle zaskoczyć i na to liczę też podczas tej zimy.