Skocz do zawartości

Zdjęcie

Super Mario Galaxy


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
824 odpowiedzi na ten temat

#31 Ney Napisany 20 maj 2006 - 20:44

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8230 Postów:
Ja obejrzałem niedawno bardzo dobrej jakości filmik z walką z bossem (ale nie tym ognistym a z pająkiem) i ta gra to cudo:).Nawet graficznie zamiata:).Jestem naprawde pod wielkim wrażeniem...
  • 0

#32 gruby Napisany 26 maj 2006 - 15:49

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4628 Postów:
Gorąco polecam. Chociaż miejscówki znane, to w końcu dobra jakość filmików pokazuje, że grafika daje radę. Przynajmniej IMO.
http://www.gameinfor... ... tm?CS_pid={C366AF10-4196-4CC6-BDF9-55A6406544BC}
  • 0

#33 Ganon Napisany 26 maj 2006 - 20:13

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1362 Postów:

Chociaż miejscówki znane, to w końcu dobra jakość filmików pokazuje, że grafika daje radę. Przynajmniej IMO.

Co nie zmienia faktu, iz gra nie wyglada, jak render, ay?;] Ale nic to. Dla mnie grafika w tym przypadku moglaby zostac niezmieniona od czasu SMS - byleby tylko zagrac w nowego Mariana. I aby byl on w konwencji Hydraulika z Ninny64.
  • 0

#34 Jedyn Napisany 26 maj 2006 - 20:20

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22607 Postów:
ja juz oblookałem chyba wzystkie filmiki z Mariana, oczywiście w jakości jak najlepszej i powiem, że w sumie wyglada to całkiem ciekawie (jak na gre z Marianem rzecz jasna) i jest szansa, ze nie powtórzy sie wpadka z SMS....ale jeśli N nie wciśnie wiekszych leveli to nie bede krył rozczarowania.

No i co do jakości rendera to LOL :ninja:
  • 0

#35 Ganon Napisany 26 maj 2006 - 20:33

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1362 Postów:

ze nie powtórzy sie wpadka z SMS....ale jeśli N nie wciśnie wiekszych leveli to nie bede krył rozczarowania


No ja mysle, ze nie popelnia tego samego bledu, co z SMS, bo zwykle branza zjedzie Mariana. A co do wiekszych poziomow - ja rowniez mam nadzieje, iz Ninny zaimplementuje jakies duze miejscowki, bo nie widzi mi sie ciagle latanie w kosmosie i skakanie po planetoidach. Chce sie poszwedac po wielkich zielonych lakach, pohasac po gorkach, wymierzyc razy paru goombasom, ale, NA BOGA!, w jakims otwartym terenie, na duzych polaciach! Ciekawym jest takze "granic" tego kosmosu, czy po pewnym czasie podczas prucia w przestworzach napotkamy niewidzialna sciane, czy moze cos innego. Ale to juz jest sprawa marginalna, najbardziej nie daja mi spokoju 'gabaryty' plansz i leveli. W jednym z wywiadow, gdy sie wlasnie o ten aspekt spytano, jeden z tworcow nie wypowiadal sie ze zbytnim przekonaniem o wrzuceniu wiekszych planet, wiec czuje, ze mozemy sie zawiesc.
  • 0

#36 gruby Napisany 26 maj 2006 - 20:59

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4628 Postów:
Zobaczymy. Ja te oczekuję większych miejscówek. Choć z trugiej strony, może podróżowanie między planetami jest tak super świetne, że wciągnie bardziej od hasania po łąkach ;) Chociaż śmiem wątpić. Jedno jest pewne- Mario się zmienił. Wszyscy chcielismy świeżości. Teraz się okaże, czy o taką świeżość chhodziło... Poza tym mam niekłamaną nadzieję, że Shigeru wrzuci tu miliony patentów. na razie było ich parę- wystrzeliwanie się za pomocą tych jakby katapult, i marginalne uzywanie wiimote'a. Liczę na więcej, bo to za mało żeby przyspieszyć bicie mojego fanbojowskiego serca.

A tak między nami, to po cichu licze, na zupełnie nowego platformerera od mistrza Miyamoto :ninja: Ale cicho sza. TGS zbliża się.
  • 0

#37 Ganon Napisany 26 maj 2006 - 21:05

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1362 Postów:

A tak między nami, to po cichu licze, na zupełnie nowego platformerera od mistrza Miyamoto


Jestem pelen szacunku i wdziecznosci dla shigsy'ego za te setki godzin, pieknych godzin, jakie spedzilem bawiac sie w jego dziela, ale czy Miyamoto nie stracil troche ze swej "mocy"? Przed E3 mowiono o jakis nowych produkcjach, nad ktorymi czuwa mistrzunio, ale jakos ich nie zauwazylem, bo te Hammery, Disastery i inne tytuly jakos nie maja tego... zwierzecego magnetyzmu, ktory emanuje z Zeldy, Mariana czy Metroida. Tyle.
  • 0

#38 gruby Napisany 26 maj 2006 - 21:10

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4628 Postów:

Przed E3 mowiono o jakis nowych produkcjach, nad ktorymi czuwa mistrzunio, ale jakos ich nie zauwazylem, bo te Hammery, Disastery i inne tytuly jakos nie maja tego... zwierzecego magnetyzmu, ktory emanuje z Zeldy, Mariana czy Metroida. Tyle.

Wydaje mi się, że to co smaży Shigeru zostanie objawione dopiero na TGSie, żeby jeszcze bardziej nakręcić skośnookich. Nie sądzę, żeby przykładał rękę do Disaster, Excite Truck, ani H.AM.M.E.R- bo to gry totalnie nie w jego stylu. Wario Ware robi inna ekipa. Zostaje tylko Wii Sports, ale nie ma co się oszukiwać, projekt jest tak prościutki, że Shigeru mógłby go nadzorować będąc w śpiączce. Myślę, że sprawa wygląda tak, że zaangażował się w coś innnego.

Chociaż i ja mam pewne obawy. Jego ostatnie produkcje- na przykład Pikmin- nie podeszły mi ani na jotę. W ogóle dawno nie miałem w rękach większego crapa od Pikmina 2, któremu, chociaz nie można odmówić stylowości, infantylna na maksa atmosfera nie przysłużyła się ani trochę.
  • 0

#39 gruby Napisany 27 maj 2006 - 20:36

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4628 Postów:
Shigeru i jego bajki:

Our biggest focus withSuper Mario Galaxy is having different spheres or planets Mario can visit, with the idea being if the planet gets very, very large the scenery will look more like he's running across a plane. But if the planet is very small it almost looks like he's running around a ball. You can essentially run over the spheres almost endlessly. But when you do that you're moving in a 3-D space but without the typical camera issues that we've had in 3-D games in the past. What that allows us to do is take a game like "Mario" that has been a very jump-based game in the past, and turn it into a game that is more [about] Mario running around a lot and going to different places and kind of enjoying that. [The game will] take advantage of the Wii remote's pointing capabilities to allow you to directly interact with things on the screen by pointing at them or clicking on something to get Mario to go exactly where you want to go. In that sense, I think it's going to allow for a much more intuitive camera system and much more intuitive control scheme that will allow people who have never played a 3-D "Mario" game before to feel comfortable enjoying Super Mario Galaxy."
  • 0

#40 Mani Napisany 28 maj 2006 - 14:32

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5629 Postów:
SMG jest tym czym powinien być SMS na kostke.Lekka, przyjemna.Graficznie nie powala, nie ma prawa gdyz to nie 360/ps3.Ale ja chętnie sobie pogram szczególnie ze Wii może kosztować ok 800 zł na starcie.
  • 0

#41 Gość__* Napisany 29 maj 2006 - 22:31

Gość__*
  • Goście

IGN Wii: Porozmawiajmy o Super Mario Galaxy. Jaką długość gry planujecie?
Tezuka: Jeszcze nie wiemy. Długość gry będzie zależna od odczuć w czasie gry z kontrolerem.
IGN Wii: Wiele z lokacji w Galaxy jest mniejszych niż widzieliśmy kiedykolwiek w innych tytułach Mario. Czy będą większe w finalnej wersji?
Tezuka: Może je zrobić jak duże tylko chcemy. Nie mogę powiedzieć, co zamierzamy zrobić, ale mamy plany zrobić je większe.
IGN Wii: Czy wszystkie poziomy gry opierać się będą na księżycach, gwiazdach czy będziemy mieli też inne lokacje do odkrycia?
Tezuka: Nie jestem pewny co do różnorodności. Zastanawiamy się nad różnymi rozmiarami. Ale co do różnorodności poziomów, nie mogę tego jeszcze powiedzieć.
IGN Wii: Jakie inne możliwości spotkamy odkrywając Mario Galaxy?
Tezuka: Nic, co mógłbym dziś ujawnić. Próbujemy wielu dróg w kwestii interackji z Mariem, więc wyczekujcie na to, co wymyślimy.
IGN Wii: A co z multiplayer`em w Galaxy?
Tezuka: Myślimy nad niektórymi opcjami. Szukamy pomysłów. Na pewno bardziej zastanawiamy się nad co-operative mode, zamiast nad versus mode.
IGN Wii: Czy będziemy mogli grać Luigi`m?
Tezuka: Nie wiem. Zobaczymy! [Śmiech]

:klaszcze: :klaszcze:

Najlepszy wywiad jaki czytalem w zyciu. Po wypowiedzi tego pana mozna wnioskowac ze Shigsy dopiero wczoraj wpadl na pomysl tej gry :hmmm:

Mysle ze pojawia sie duze planety. Bylo to by troche bez sensu, gdyby kazda mozna bylo obejsc w pietnascie sekund. Pamietajcie ze jeszcze gdzies musi (powinien) zmiescic sie zamek Krolewny Peach :) .

Jak na razie jestem bardzo nakrecony na ta gre, szczegolnie ciekawi mnie sterowanie. W dodatku grafa i cala "plastycznosc" jest wyraznie lepsza niz w SMS i w dodatku nie ma caly czas jakis palm, plaz, wiatrakow, palm, plaz, wiatrakow, palm plaz i...wiatrakow
  • 0

#42 Ganon Napisany 30 maj 2006 - 15:01

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1362 Postów:

Pamietajcie ze jeszcze gdzies musi (powinien) zmiescic sie zamek Krolewny Peach .


Ale pytanie - czemu? W SMS go nie bylo (pzynajmniej ja nie pamietam, a to oznacza, iz moze pelnil marginalna forme, dlatego zniknal z mej glowy, ale sklaniam sie ku jego absencji), i jakos nie tesknilem. Poza tym - ten wywiad juz tu byl. Ciekawostka jest takze fakt, iz w zadnym z innych wywiadow nie slyszalem nic o Piczce i jakichkolwiek powiazaniach z SMG.
  • 0

#43 Gość__* Napisany 30 maj 2006 - 16:55

Gość__*
  • Goście
Wiem ze wywiad byl, ale chcialem podzielic sie moimi wrazeniami;)

W koncu w SM64 byl zamek, w SMS sama peach (ale to byly wakacje na jakis wyspach), tak wiec sa duze szanse ze zamek znow sie pojawi, bo...czemu nie :)

Po waszych wypowiedziach stwierdzilem ze prawie wszyscy tu obecni chca sequela SM64. W ta gre gralem tylko troszke u kolegi na 64 oraz na standzie DS w electro world, tak wiec nie znam zbyt dobrze magii tej gry i moze dlatego was nie rozumiem, ale... sequel oznaczalby: Podobne swiaty, brak jakiejs duzej ilosci nowych patentow i wogle, co z miejsca stworzyloby ta gre powtarzalna. Moze jednak lepiej bedzie jesli Niny zrobi kompletnie nowa gre (no prawie :D ) z wieloma nowymi patentami i swiatami, bo kolejne mario 64 (po tym na DS) mogloby juz nie przejsc, nawet gdyby nazywalo sie jakos inaczej.
  • 0

#44 gruby Napisany 05 czerwiec 2006 - 19:55

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4628 Postów:
Miyamoto znów coś tam bełkocze... ;)

(Concerning Multiplayer) One thing I’ve always wanted to do with the Mario games is alow for one player to play as Mario and for other players to join in. The way that the Wii Remote works, given that we can have up to four Wii Remotes using the player functionality simultaneously, it would allow one playe to control Mario, wih the other players using the Wii Remote to help him out or get in his way. - Shigeru Miyamoto
  • 0

#45 Gość__* Napisany 05 czerwiec 2006 - 21:35

Gość__*
  • Goście
blablabla... jakies bzdety. Nie wyobrazam sobie jednej osoby grajacej i trzech znudzonych osob "pomagajacych" tej pierwszej, chyba ze to tez beda jakies grywalne postacie.
Gruby, a moze mamy za malo mistycyzmu by zrozumiec jego wypowiedz :ninja:
:D
  • 0

#46 gruby Napisany 05 czerwiec 2006 - 21:40

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4628 Postów:

Gruby, a moze mamy za malo mistycyzmu by zrozumiec jego wypowiedz

Myślę, że mamy w sobie za mało wódy ;)
  • 0

#47 Jedyn Napisany 05 czerwiec 2006 - 21:42

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22607 Postów:
raczej sake :ninja:
  • 0

#48 gruby Napisany 09 czerwiec 2006 - 17:49

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4628 Postów:
Na IGNnie są nowe filmiki, w tym pokazujący pierwsze wrażenia
  • 0

#49 Gość__* Napisany 03 lipiec 2006 - 21:01

Gość__*
  • Goście
No coz jak narazie to ta gra wyglada jak Mario64 w kosmosie i to nie stety w zlym znaczeniu :trup: To ma byc niby grafika nextgenowa??? Ja wiem ze grafika nie jest najwazniejsza ale trawa wygladajaca jak zielony placek namalowany w paintcie to juz jes przegiecie :sciana: Poza tym na planetkach jest strasznie pusto-powinny byc jakies drzewka,ptaszki jakiekolwiek urozmaicacze a tu nic-pustio i dennie :bue:
  • 0

#50 Krill Napisany 29 październik 2006 - 10:44

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2014 Postów:
Jestem zdecydowanie zafascynowany nowym Mario. TO jest najbardziej oczekiwana przeze mnie gra. Wkurza mnie niemiłosiernie, że Nintendo milczy jak grób i od czasu E3 nie wiadomo nic więcej, ponad parę lakonicznych stwierdzeń z wywiadu będącego dramatyczna próba wyciągnięcia informacji od pana w (zapewne) gustownym garniturze i szpoce czarnych, lśniących włosów.

Ale to nie zmienia faktu, że Galaxy prezentuje się rewelacyjnie i naprawdę trudno tutaj zrozumieć narzekania niektórych osobników. Coż, na całym świecie demo się podobało, co potwierdza choćby Wikipedia. Bo tak naprawdę to SMG będzie fantastycznym tytułem, ale uderzy pewnie bez lub z niewielkim rozgłosem. Ale OK, ja poczekam- zdecydowanie jest na co, 10 lat czekania to jeszcze nie rekordowo długo, hehe !
  • 0

#51 Gość__* Napisany 08 marzec 2007 - 22:18

Gość__*
  • Goście
Cztery nowe screeny i video
http://www.jeux-fran... ... video.html

Starzy znajomi z Mario 64 :mrgreen:
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
  • 0

#52 gruby Napisany 08 marzec 2007 - 22:22

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4628 Postów:
Wygląda super,ale szczerze mówiąc nie zrobiło to na mnie piorunujacego wrażenia jeśli chodzi o gameplay. Nie za bardzo czaje jeszcze o co chodzi. natomiast wizualnie cukiereczek. podoba mi się, choć kilka zastrzeżeń by się znalazło.
  • 0

#53 Gość__* Napisany 08 marzec 2007 - 22:27

Gość__*
  • Goście
Fakt jak na Wii to grafika bardzo ładna. Szkoda że klimat mi się nie podoba (cały ten kosmos). Wolę tradycyjne levele jak w Mario 64 ewentualnie Sunshine (chociaż wolę te z nieśmiertelnego Mariana na N64)
Tu też jest nowy trailer
http://www.gametrail... ... mv&pl=game
  • 0

#54 gruby Napisany 08 marzec 2007 - 22:30

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4628 Postów:
Mam nadzieje, że gameplay zarzadzi. po prostu nie czuje tej gry na razie. Z tego co wiem kazdy kto jej dotknął był oczarowany, więc mam nadzieję, że i ja tak bedę miał. Ale zabrakło nmi tu jakichś ultra ciekawych patentów. Natomiast im dluzej patrze na grafe tym bardziej mi sie pooba. trzeba poczekac na cos w wyzszej rozdzialce bo na razie to wszystko kiepskiej jakosci.

BTW. widząc te teksturki, animacje, oswietlenie, nawet wtej marnej jakosci az sie boje co stanie sie z moim sercem jak pokaza nowa Zelde. ;)
  • 0

#55 Gość__* Napisany 08 marzec 2007 - 22:39

Gość__*
  • Goście

po prostu nie czuje tej gry na razie.

Ja niestety też nie jednak nie ukrywam że jest to pierwsza gra na Wii która w ogóle mnie interesuje (Zeldy nie liczę bo jest też na GC).
Wiadomo kiedy ma wyjść nowy Marian :?: W tym roku :?:
  • 0

#56 gruby Napisany 08 marzec 2007 - 22:49

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4628 Postów:
Na pewno w tym roku. pojawiła się plotka że w USA 25, albo 15 wrzesnia. Ja stawiam termin blizej gwiazdki.
  • 0

#57 logan Napisany 08 marzec 2007 - 22:53

logan

  • Forumowicze
  • 2147 Postów:
Nawet fajnie to wyglada, troche nie moje klimaty, ale jest niezle :)
Tylko ten podtytul zle mi sie kojarzy :/
  • 0

#58 Danteusz Napisany 08 marzec 2007 - 22:57

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29325 Postów:
Grafika spoko, przy takiej konwencji wiele więcej się nie poprawi. Grywalność też nie zawiedzie, w końcu każda platformówka z Mario była conajmniej bardzo dobra. Jednak nie widzę na nowym filmiku rozwiązań na tyle rewolucyjnych żeby Nintendo nie mogło ich przez lata pokazywać w obawię o kradzież :hmmm:
  • 0

#59 gruby Napisany 08 marzec 2007 - 23:00

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4628 Postów:

Jednak nie widzę na nowym filmiku rozwiązań na tyle rewolucyjnych żeby Nintendo nie mogło ich przez lata pokazywać w obawię o kradzież :hmmm:

moze Nintendo nadal nie chce ich pokazywac :ninja: Zreszta to akurat w Ninny lubie, ze hypujac gry nie pokazuje za wiele i duzo odkrywa sie samemu.

EDIt: na IGN jest filmik w lepszej jakosci. Wyglada mlodziezowo.

Dodany obrazek

Wczesniej tego nie zauwazylem, ale na tym gifie widac, ze dwie wielkie planety wtle sa jakos polaczone... Ciekawe o co chodzi. moze na siebie wpadna, albo cos? To byloby slodkie. i mam nadzieje, ze mozna bedzie po nich lazic ;) Przynajmniej po fragmentach z nich. ;)

Dodany obrazek
  • 0

#60 Krill Napisany 09 marzec 2007 - 00:47

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2014 Postów:
Jestem kompletnie oczarowany przedsmakiem tego, co w pocie czoła powstaje w tajnych laboratoriach w Kioto pod czujnym okiem Shigeru Miyamoto. Zwiastun, który pośpiesznie zassałem co prawda jest krótki i daje z pewnością niewielkie pojęcie o całości tego projektu, to jednak każdy musi przyznać, że tytuł ten ma ogromny potencjał. Bo chyba nikt nie ma wątpliwości, że ludzie pod wodzą entuzjastycznego Miyamoto-sana nie przemaglują wiilota na wszelkie możliwe sposoby... ?! Podobają mi się motywy z przemieszczaniem się na strączkach grochu między asteroidami, miodnie wygląda uciekanie przed wściekłą, czerwoną gąsienicą czy choćby skakanie po powierzchni wulkanicznej planety. A przecież było jeszcze ujęcie, w którym Mario balansuje w różowej przestrzeni między kulami ognia, wdusza przycisk na jabłku powodując pojawienie się pomostu-gąsienicy, pokonuje przestrzeń kosmiczną na kwiatku, czy wreszcie- o zgrozo!- ucieka przed gigantycznym kwiatkiem-piranią oraz dinozaurem. Kosmos!
Wszystko to wygląda niesamowicie i niezwykle zachęcająco- normalnie chciałbym już usiąść z wiilotem oraz gruchą i po prostu w to zagrać. Ale przecież tego typu zakręconych akcji było zdecydowanie więcej, mimo, że filmik trwa niecałe 2 minuty...

No i nie zapominajmy o gigantycznym, budowanym przecież jakieś 10 lat hype'ie, który w połączeniu z trailerem właśnie z GDC '07 czyni z Super Mario Galaxy bez trudu najbardziej oczekiwany tytuł na Wii przez miliony graczy, w tym oczywiście przeze mnie. Zresztą nie ukrywajmy- teraz skośnoocy koderzy mogą tytuł ten dopieszczać jeszcze kolejne długie miesiące- i tak sprzedadzą te kopie na pniu.

Szykuje się więc w mojej nieobiektywnie-wnikliwej ocenie tytuł, który dla Wii może być prawdziwą zyłą złota, a jednocześnie kolejnym etapem ewolucji marki Mario, dzięki której Wii będzie się sprzedawać jeszcze lepiej. Nie wątpię, że Galaxy będzie także, jak każda poprzednia 'duża' platformówka z hydraulikiem, wyzwaniem także dla ludzi pamiętających dawne czasy świetności Nintendo. Poprzednie platformery z wąsatym Marianem potrafiły nieźle zaskoczyć i na to liczę też podczas tej zimy.

:kult:
  • 0