Super Mario Galaxy
#121 Napisany 18 lipca 2007 - 22:39
http://news.filefron... ... io-galaxy/
Na skanach z Famitsu pojawia się nowa postać; jak wskazuje źródło zwie się ona Rosetta, przypomina Peach i to właściwie wszystko, co o niej wiemy :
Zaiste, intrygujące...w takim razie gdzie tu miejsce dla Peach?
Swoją drogą- design Rosetty jest świetny. Taki...śliczny...po prostu śliczny. To słowo pasuje mi tu idealnie.
#122 Napisany 18 lipca 2007 - 22:43
Zaiste, intrygujące...w takim razie gdzie tu miejsce dla Peach?
Hehe, taki żarcik na rozluźnienie atmosferki ;*
#123 Gość__* Napisany 19 lipca 2007 - 06:46
Gośc taki juz ma styl i tego nie zmienisz. Trochę za bardzo pompatyczne i podniosłe te jego teksty ale mnie to wcale nie przeszkadza.Weź Krill może coś na uspokojenie bo troszku za bardzo się podniecasz. Gierka będzie bez wątpienia bardzo dobra jednak twoje posty brzmią jakby były sponsorowane.
Ja wcale nie mniej od Krilla rajcuję się nowym Marianem który zapowiada się wybornie. Oczywiście są osoby krótym w ogóle nie musi podobać się SMG
#124 Napisany 19 lipca 2007 - 09:07
Różnica jest taka, że w Jaku 2 w czterech misjach na pięć się strzela lub jeździ pojazdami, a skakanie jest chyba w jednej misji na pięć. Głównym wyzwaniem stawianym graczowi w tej grze nie jest jak się tam dostać, a jak ubić te kreatury.Należy do gatunku platformerów. Niektóre platformery siedzą w korzeniach cały czas (jak Mario), a inne idą z duchem czasu do przodu (jak Jak czy Ratchet). Co za różnica, że Jak strzela z pistoletu, a Mario w Super Mario Sunshine wodą z sikawki?
A krill brzmi trochę jakby powciągał białego proszku nosem, no ale już jesteśmy przyzwyczajeni
#125 Napisany 21 lipca 2007 - 10:10
Grałeś wogóle w Sunshine? Widać, że nie i jak zwykle wypowiadasz się na podstawie tego co w necie sie naoglądałeś - tam sikawka nie służyła do zabijania wrogów (a jeśli już, to do ich małego %).
........................................................
A Wii kupię właśnie w tym roku razem z Metroidem i Galaxy.
#126 Napisany 21 lipca 2007 - 13:00
Strasznie ... bezpłciowe. No, może poza Mariem w stroju pszczoły ... ... jak ktoś mógł na to wpaść? Miło, że mówią o tym Mario jak o pierwszym pełnoprawnym Mario od czasów Mario 64 ... ale co niby sie w tym czasie pojawiło? Paper Mario? SM Sunshine? Jakieś gry party ... ?
Pojawił sie podczas prezentacji wątek, że gra będzie wymagająca ... a za chwilę, że do uchwycenia także dla osób które nigdy nie grały. To końcowo jak? I czy chodzi tylko o to, że by zdobyć 100% trzeba się nastarać, a główna linia idzie w miarę bezproblemowo?
Kurde ... czemu nie uczynili kontynuatora Mario 64 na modłę właśnie Mario 64. Niby trochę przestarzała forma, ale lepsza taka niż dziwne eksperymentowanie. Na razie nie bucham optymizmem propos nowego Mario.
Samo: Super Mario Galaxy is fun nie wystarcza.
#127 Napisany 21 lipca 2007 - 16:28
Bo uważam, że niewiele nowego dałoby się zdziałać projektując jedynie rozbudowane etapy a'la 64 i Sunshine- ta idea przecież już została maksymalnie wyeksploatowana.
No i poza tym nie zapominajmy, że w SMG będą przecież na bank również duże rozbudowane światy będące jak gdyby częścia głownej ścieżki danej Galaktyki. Przynajmniej takie wnioski można wysnuć z owych filmików o których pisze Scorpio...
#128 Napisany 21 lipca 2007 - 17:12
No właśnie tu tkwi pułapka ... Mario 64 był grą genialną. Z takową grywalnością, grafą, etc. A teraz ewolucja pomysłu ... Po prostu budzi niepokój czy potrafi udźwignąć DZIŚ legendę na miarę Maria z 1996 roku.Gdyby Miyamoto zdecydował o stworzeniu (dobrze ujęte) "kontynuatora Mario 64 na modłę właśnie Mario 64", to automatycznie podnisoły by się krzyki, iż ledwie powiela on stare schematy a przecież mówił wcześniej o innowacji itd. itp ...
Na filmikach natomiast głównie widzę małe planety (wielkość ala te z Ratchet 2). Pewnie większe światy to te, na których widok był normalny (ala te z Mario z pszczółką).
#129 Napisany 21 lipca 2007 - 18:07
Tym co potencjalnie może być największym zagrożeniem jeśli chodzi o wrażenia z gry jest moim zdaniem przede wszystkim możliwy zbyt niski dla Mario-weteranów stopień trudności. Mam jednak nadzieję, że koderom uda się go odpowiednio zbalansować.
#130 Napisany 22 lipca 2007 - 09:53
Kurde ... czemu nie uczynili kontynuatora Mario 64 na modłę właśnie Mario 64.
Bo już dowiedli, że nie potrafią. SMS anyone?
#131 Napisany 08 sierpnia 2007 - 09:16
#132 Napisany 08 sierpnia 2007 - 20:08
Obejrzałem na spokojnie filmiki na IGN. Jak ta gra wygląda Struktura poziomów bardzo mi przypomina Mario64 z małymi twistami w postaci tych dodatkowych leveli z SMS. Jestem w szoku ile efektów poupychało tu Nintendo. Teksturki są doskonałe, a ze wszystkiego aż bije boski, chillowy klimacik. Szkoda, że trzeba jeszcze tyle czekać, ale szpila zapowiada się arcybosko.
Moi znajomi również byli pełni uznania dla nowego Mario, który naszym zdaniem prezentuje się naprawdę świeżo, nietuzinkowo i jednocześnie efektownie. Ale w końcu zaangażowany jest w to bardzo mocno Shigsy. Galaxy będzie rozudowany, a przy okazji zachowa platformówkowy feeling od jakiego niestety odeszli twórcy platformerów na takim na przykład PlayStation 2- vide Jak & Daxter ...
Aha, nie cierpię określenia "szpila" ...
Szpile to można komuś wsadzić, hehe.
#133 Napisany 09 sierpnia 2007 - 14:46
Tłuściutkie i pulchniutkie, jeszcze ciepłe skany z SMG. Widać ładniutkie textury, ciekawy design i duże plansze.
#134 Napisany 09 sierpnia 2007 - 14:59
Ładniutkie teksturki, ciekawiutki designeczek i dużutkie planszusie.Widać ładniutkie textury, ciekawy design i duże plansze.
Bosko, bosko, bosko. Ta gra będzie mocarna. Powrót do korzeni? A gdzie tam. Ona zdefiniuje gatunek platformówek na nowo, tak jak Wielki Shigsy to obiecywał. Pokaże, co to znaczy prawdziwe 3D, zmusi gracza do przestawienia się na inny sposób myślenia. Dodajmy do tego wysoki poziom gameplay'u, do czego Mario już nas zdążył przyzwyczaić i mamy prawdziwy hit tej jesieni.
#135 Napisany 09 sierpnia 2007 - 15:04
Poproszę o jakieś przykłady innowacyjnośi gameplayu w tej pozycji. Może ktoś wymieni? Bo to, że aby wykonać skok to trzeba np. potrząsnąć Wiilotem to nie jest żadna innowacja, a raczej dostosowanie się do nowego sterowania, a Marian na ekranie po prostu skoczy, a nic innowacyjnemu nie zrobi.
No więc czekam na informacje o innowacyjności, która mają sprawić. że Mario Galaxy zredefiniuje gatunek platformerów.
#136 Napisany 09 sierpnia 2007 - 15:07
BTW - Kaxi szacun za skany. Prezentują się obłędnie. Jak ja już nie mogę wytrzymać, żeby dostać SMG w swoje łapki.
#137 Napisany 09 sierpnia 2007 - 15:12
#138 Napisany 09 sierpnia 2007 - 19:09
Jak Ci już Gruby napisał - obejrzyj filmiki. I jak ja Ci napisałem - wreszcie prawdziwe 3D, gdzie każdy wymiar jest w pełni wykorzystany. Do granic możliwości. Zapowiedź tego było widać już w Prey'u, ale tam nie było tego zbyt wiele - jednak tam, gdzie było, było bardzo przyjemne i niezwykle świeże. Ale to i tak nic w porównaniu z tym, co wyprawia się w SMG. Już zacieram ręce i nogi na myśl o tej grze.OK, mam kilka pytań.
Poproszę o jakieś przykłady innowacyjnośi gameplayu w tej pozycji. Może ktoś wymieni?
#139 Gość__* Napisany 09 sierpnia 2007 - 19:55
CUDOWNETłuściutkie i pulchniutkie, jeszcze ciepłe skany z SMG. Widać ładniutkie textury, ciekawy design i duże plansze.
Gra wygląda ślicznie. Wii coś tam jednak potrafi
Obok MP3 główny powód dla którego nabędę Wii.
RE4 i Zelda też ale jak ktoś ma GC to po co.
Co do innowacyjności SMG... mam to gdzieś byle tylko gra była chociaż w połowie tak dobra jak SM64 ładny kawałek czasu temu.
#140 Napisany 09 sierpnia 2007 - 20:53
'Niebanalna' to idealne określenie tej gry! I tak jak napisał fingus, ja też chcę podkreślić, że jest to 'prawdziwy następca Super Mario 64' właśnie ze względu na pełne wykorzystanie trójwymiarowej przestrzeni i kamery- to innowacyjne rozwinięcie idei przyświecającej pierwszemu Mario w 3D. Kapitalna sprawa, ale jednocześnie aż żal dupę ściska, że Ninny każe nam czekać jeszcze te parę miesięcy. Jednak kiedy już się ukaże, Galaxy na pewno będzie rewelacyjne i niedoścignione
Aha, no i dyskuję na temat jakości SMG najlepiej podsumowuje zupdate'owany wpis w Wikipedii :
It has been addressed by many of Nintendo's Developers and Producers including Mario creator Shigeru Miyamoto that this Mario adventure is the greatest to have ever been made and is inclining it to be one of the greatest video games ever made.
Nie trzeba chyba nic dodawać. Galaxy już niedługo będzie na samym szczycie
#141 Napisany 16 sierpnia 2007 - 22:42
#142 Gość__* Napisany 16 sierpnia 2007 - 22:46
#143 Napisany 17 sierpnia 2007 - 12:08
BTW - przypomniało mi się, że Galaxy robi team od Jungle Beat. Muszę skołować tą szpilę i bongosy, żeby wczuć się w klimat.
Wysłany: Pią Sie 17, 2007 3:29 pm
Nowe hand-on'y. Wygląda na to, że szykuje się platformer 100-lecia
http://www.eurogamer... ... 578&page=1
#144 Napisany 19 sierpnia 2007 - 14:29
It's drop-dead gorgeous, for starters. This is not just the best-looking Wii title by miles, it's one of the best-looking games in the world full stop, HD or no HD. It's as smooth and shiny as silk, the colours are unbelievably vibrant, it's smothered in lustrous effects, and you feel like you can reach out and touch its chunky, cute and tactile designs. Super Mario Galaxy makes most hi-def games look about as solid and convincing as photographs pasted onto empty cereal packets.
W sumie N sprytnie to rozegrało - małe planetki łatwiej ślicznie oteksturować i oprawić w te wszystkie efekty-cukiereczki:) Nawet jestem ciekaw co z tego Mario wyjdzie:)
#145 Napisany 19 sierpnia 2007 - 15:05
#146 Gość__* Napisany 19 sierpnia 2007 - 15:15
#147 Napisany 20 sierpnia 2007 - 21:47
Nintendo jednakże ma głowę na karku. Nie tworzy jakiegoś szczególnie wielkiego hype'u wokół tej gry (jeszcze...), a już można w internecie przeczytać komentarze takie jak te z youtube.com - 'OMG cant wait to get this' czy jakże słodkie 'OMG! O_O It looks SOOOOO awesome!!!!! XD XD Can't wait for November!! XD XD'. Wszyscy jesteśmy spragnieni sprawdzenia gry mastermindów z Kioto.
#148 Napisany 21 sierpnia 2007 - 07:04
http://www.aussie-ni...?v=news&p=16245
#149 Napisany 21 sierpnia 2007 - 12:35
Fajnie to brzmi ... zarys fabuły gry zręcznościowej z Mario. Zwykle fabuła była tak rozwinięta, że mogła być sama z siebie za zarys brana Oczywiście, nie ma w tym nic złego. Nie po to odpala się Maria, by mieć 5h filmików i 3x tyle pobocznych dialogów ala MGS3 czy jakiś jRPGujawniają wreszcie zarys fabuły Galaxy
#150 Napisany 21 sierpnia 2007 - 19:26
Mamy datę