Skocz do zawartości

Zdjęcie

Super Mario Galaxy


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
824 odpowiedzi na ten temat

#121 Krill Napisany 18 lipca 2007 - 22:39

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Teraz coś z innej beczki :

http://news.filefron... ... io-galaxy/

Na skanach z Famitsu pojawia się nowa postać; jak wskazuje źródło zwie się ona Rosetta, przypomina Peach i to właściwie wszystko, co o niej wiemy :

Dodany obrazek

Zaiste, intrygujące...w takim razie gdzie tu miejsce dla Peach? :hmmm:
Swoją drogą- design Rosetty jest świetny. Taki...śliczny...po prostu śliczny. To słowo pasuje mi tu idealnie.
  • 0

#122 filip Napisany 18 lipca 2007 - 22:43

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:

Zaiste, intrygujące...w takim razie gdzie tu miejsce dla Peach?


Dodany obrazek :hmmm:

Hehe, taki żarcik na rozluźnienie atmosferki ;*
  • 0

#123 Gość__* Napisany 19 lipca 2007 - 06:46

Gość__*
  • Goście

Weź Krill może coś na uspokojenie bo troszku za bardzo się podniecasz. Gierka będzie bez wątpienia bardzo dobra jednak twoje posty brzmią jakby były sponsorowane.

Gośc taki juz ma styl i tego nie zmienisz. Trochę za bardzo pompatyczne i podniosłe te jego teksty ale mnie to wcale nie przeszkadza. :^^:
Ja wcale nie mniej od Krilla rajcuję się nowym Marianem który zapowiada się wybornie. Oczywiście są osoby krótym w ogóle nie musi podobać się SMG
  • 0

#124 xell Napisany 19 lipca 2007 - 09:07

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 227 Postów:

Należy do gatunku platformerów. Niektóre platformery siedzą w korzeniach cały czas (jak Mario), a inne idą z duchem czasu do przodu (jak Jak czy Ratchet). Co za różnica, że Jak strzela z pistoletu, a Mario w Super Mario Sunshine wodą z sikawki?

Różnica jest taka, że w Jaku 2 w czterech misjach na pięć się strzela lub jeździ pojazdami, a skakanie jest chyba w jednej misji na pięć. Głównym wyzwaniem stawianym graczowi w tej grze nie jest jak się tam dostać, a jak ubić te kreatury.

A krill brzmi trochę jakby powciągał białego proszku nosem, no ale już jesteśmy przyzwyczajeni :)
  • 0

#125 BeSOS Napisany 21 lipca 2007 - 10:10

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
LOL Czysiek won z tego tematu. O platformerach nie masz zielonego pojęcia, a pisanie non stop o Jaku/Ratchecie tylko mnie w tym przekonaniu utwierdza. Tu chodzi o powrót do korzeni platformerowych, więc nie pitol mi tu, że strzelanie w Jaku czy Ratchecie nie przeszkadza tym grom w byciu rasowaymi platformerami, bo to zwyczajny bełkot&bullshit.
Grałeś wogóle w Sunshine? Widać, że nie i jak zwykle wypowiadasz się na podstawie tego co w necie sie naoglądałeś - tam sikawka nie służyła do zabijania wrogów (a jeśli już, to do ich małego %).
........................................................

A Wii kupię właśnie w tym roku razem z Metroidem i Galaxy.
  • 0

#126 Scorpio Napisany 21 lipca 2007 - 13:00

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
No. W końcu zobaczyłem materiały z E3 ...

Strasznie ... bezpłciowe. No, może poza Mariem w stroju pszczoły ... :cooo: ... jak ktoś mógł na to wpaść? Miło, że mówią o tym Mario jak o pierwszym pełnoprawnym Mario od czasów Mario 64 ... ale co niby sie w tym czasie pojawiło? Paper Mario? SM Sunshine? Jakieś gry party ... ?

Pojawił sie podczas prezentacji wątek, że gra będzie wymagająca ... a za chwilę, że do uchwycenia także dla osób które nigdy nie grały. To końcowo jak? I czy chodzi tylko o to, że by zdobyć 100% trzeba się nastarać, a główna linia idzie w miarę bezproblemowo?

Kurde ... czemu nie uczynili kontynuatora Mario 64 na modłę właśnie Mario 64. Niby trochę przestarzała forma, ale lepsza taka niż dziwne eksperymentowanie. Na razie nie bucham optymizmem propos nowego Mario.
Samo: Super Mario Galaxy is fun nie wystarcza.
  • 0

#127 Krill Napisany 21 lipca 2007 - 16:28

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Patrząc na post Scorpio widać jak trudno ludziom dogodzić. Gdyby Miyamoto zdecydował o stworzeniu (dobrze ujęte) "kontynuatora Mario 64 na modłę właśnie Mario 64", to automatycznie podnisoły by się krzyki, iż ledwie powiela on stare schematy a przecież mówił wcześniej o innowacji itd. itp ...
Bo uważam, że niewiele nowego dałoby się zdziałać projektując jedynie rozbudowane etapy a'la 64 i Sunshine- ta idea przecież już została maksymalnie wyeksploatowana.
No i poza tym nie zapominajmy, że w SMG będą przecież na bank również duże rozbudowane światy będące jak gdyby częścia głownej ścieżki danej Galaktyki. Przynajmniej takie wnioski można wysnuć z owych filmików o których pisze Scorpio...
  • 0

#128 Scorpio Napisany 21 lipca 2007 - 17:12

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Gdyby Miyamoto zdecydował o stworzeniu (dobrze ujęte) "kontynuatora Mario 64 na modłę właśnie Mario 64", to automatycznie podnisoły by się krzyki, iż ledwie powiela on stare schematy a przecież mówił wcześniej o innowacji itd. itp ...

No właśnie tu tkwi pułapka ... Mario 64 był grą genialną. Z takową grywalnością, grafą, etc. A teraz ewolucja pomysłu ... Po prostu budzi niepokój czy potrafi udźwignąć DZIŚ legendę na miarę Maria z 1996 roku.

Na filmikach natomiast głównie widzę małe planety (wielkość ala te z Ratchet 2). Pewnie większe światy to te, na których widok był normalny (ala te z Mario z pszczółką).
  • 0

#129 Krill Napisany 21 lipca 2007 - 18:07

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Faktycznie, oczekiwania są naprawdę bardzo duże. Ale z drugiej strony wiadomo, że Miyamoto, jak by nie było głowny mózg stojący za sukcesem bądź ewentalną sromotną porażką danej gry z Mario w roli głównej, jest dużo bardziej zaangażowany w proces developingu Galaxy niż miało to miejsce w przypadku Super Mario 64. Dla mnie jest to pewna gwarancja, czujne oko mistrza czuwa nad tym nabierającym już ostatecznych kształtów projektem, zaś sam Shigsy oraz inni bossowie Nintendo przy każdej okazji podkreślają jak istotna to dla koncernu gra oraz jak bardzo będzie 'fun to play'.
Tym co potencjalnie może być największym zagrożeniem jeśli chodzi o wrażenia z gry jest moim zdaniem przede wszystkim możliwy zbyt niski dla Mario-weteranów stopień trudności. Mam jednak nadzieję, że koderom uda się go odpowiednio zbalansować.
  • 0

#130 BeSOS Napisany 22 lipca 2007 - 09:53

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Kurde ... czemu nie uczynili kontynuatora Mario 64 na modłę właśnie Mario 64.


Bo już dowiedli, że nie potrafią. SMS anyone?
  • 0

#131 gruby Napisany 08 sierpnia 2007 - 09:16

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Obejrzałem na spokojnie filmiki na IGN. Jak ta gra wygląda :klaszcze: Struktura poziomów bardzo mi przypomina Mario64 z małymi twistami w postaci tych dodatkowych leveli z SMS. Jestem w szoku ile efektów poupychało tu Nintendo. Teksturki są doskonałe, a ze wszystkiego aż bije boski, chillowy klimacik. Szkoda, że trzeba jeszcze tyle czekać, ale szpila zapowiada się arcybosko.
  • 0

#132 Krill Napisany 08 sierpnia 2007 - 20:08

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:

Obejrzałem na spokojnie filmiki na IGN. Jak ta gra wygląda :klaszcze: Struktura poziomów bardzo mi przypomina Mario64 z małymi twistami w postaci tych dodatkowych leveli z SMS. Jestem w szoku ile efektów poupychało tu Nintendo. Teksturki są doskonałe, a ze wszystkiego aż bije boski, chillowy klimacik. Szkoda, że trzeba jeszcze tyle czekać, ale szpila zapowiada się arcybosko.


Moi znajomi również byli pełni uznania dla nowego Mario, który naszym zdaniem prezentuje się naprawdę świeżo, nietuzinkowo i jednocześnie efektownie. Ale w końcu zaangażowany jest w to bardzo mocno Shigsy. Galaxy będzie rozudowany, a przy okazji zachowa platformówkowy feeling od jakiego niestety odeszli twórcy platformerów na takim na przykład PlayStation 2- vide Jak & Daxter :/ ...

Aha, nie cierpię określenia "szpila" :bue: ...
Szpile to można komuś wsadzić, hehe.
  • 0

#133 Kaxi Napisany 09 sierpnia 2007 - 14:46

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
http://www.jeux-fran... ... cteur.html

Tłuściutkie i pulchniutkie, jeszcze ciepłe skany z SMG. Widać ładniutkie textury, ciekawy design i duże plansze. :hurra:
  • 0

#134 fingus Napisany 09 sierpnia 2007 - 14:59

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:

Widać ładniutkie textury, ciekawy design i duże plansze.

Ładniutkie teksturki, ciekawiutki designeczek i dużutkie planszusie. :klaszcze:
Bosko, bosko, bosko. Ta gra będzie mocarna. Powrót do korzeni? A gdzie tam. Ona zdefiniuje gatunek platformówek na nowo, tak jak Wielki Shigsy to obiecywał. :hurra: Pokaże, co to znaczy prawdziwe 3D, zmusi gracza do przestawienia się na inny sposób myślenia. Dodajmy do tego wysoki poziom gameplay'u, do czego Mario już nas zdążył przyzwyczaić i mamy prawdziwy hit tej jesieni. :hurra:
  • 0

#135 ACZ Napisany 09 sierpnia 2007 - 15:04

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 067 Postów:
OK, mam kilka pytań.
Poproszę o jakieś przykłady innowacyjnośi gameplayu w tej pozycji. Może ktoś wymieni? Bo to, że aby wykonać skok to trzeba np. potrząsnąć Wiilotem to nie jest żadna innowacja, a raczej dostosowanie się do nowego sterowania, a Marian na ekranie po prostu skoczy, a nic innowacyjnemu nie zrobi.
No więc czekam na informacje o innowacyjności, która mają sprawić. że Mario Galaxy zredefiniuje gatunek platformerów.
  • 0

#136 gruby Napisany 09 sierpnia 2007 - 15:07

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Obejrzyj filmik jakiś a potem rusz szarymi komórkami :) Może nie zaboli. Tym razem. ;)

BTW - Kaxi szacun za skany. Prezentują się obłędnie. Jak ja już nie mogę wytrzymać, żeby dostać SMG w swoje łapki.
  • 0

#137 Cola Napisany 09 sierpnia 2007 - 15:12

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Dzięki takim grom jak Super Mario Galaxy coraz bardziej nabieram ochoty na Wii. Gra zapowiada się świetnie. Sam pomysł na "zawieszenie" plansz w glaktyce jest niesamowity. Pozatym Mario będzie się przebierał w nowe wdzianka dzięki którym otrzyma nowe zdolnosci. Wniesie to na pewno troche urozmaicenia do rozgrywki. Grafika jak na Wii wygląda lepiej niż bardzo dobrze. Tytuł na który naprawde warto czekac.
  • 0

#138 fingus Napisany 09 sierpnia 2007 - 19:09

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:

OK, mam kilka pytań.
Poproszę o jakieś przykłady innowacyjnośi gameplayu w tej pozycji. Może ktoś wymieni?

Jak Ci już Gruby napisał - obejrzyj filmiki. :hejka: I jak ja Ci napisałem - wreszcie prawdziwe 3D, gdzie każdy wymiar jest w pełni wykorzystany. Do granic możliwości. Zapowiedź tego było widać już w Prey'u, ale tam nie było tego zbyt wiele - jednak tam, gdzie było, było bardzo przyjemne i niezwykle świeże. Ale to i tak nic w porównaniu z tym, co wyprawia się w SMG. Już zacieram ręce i nogi na myśl o tej grze. :klaszcze:
  • 0

#139 Gość__* Napisany 09 sierpnia 2007 - 19:55

Gość__*
  • Goście

Tłuściutkie i pulchniutkie, jeszcze ciepłe skany z SMG. Widać ładniutkie textury, ciekawy design i duże plansze.

CUDOWNE :ninjadance:
Gra wygląda ślicznie. Wii coś tam jednak potrafi :^^:
Obok MP3 główny powód dla którego nabędę Wii.

RE4 i Zelda też ale jak ktoś ma GC to po co.

Co do innowacyjności SMG... mam to gdzieś byle tylko gra była chociaż w połowie tak dobra jak SM64 ładny kawałek czasu temu.
  • 0

#140 Krill Napisany 09 sierpnia 2007 - 20:53

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Patrząc na nowe screeny od razu pojawia mi się w głowie słowo must-have! :zakochany: Widać naprawdę duzą różnorodność w designie leveli- o monotonii która zabiła Mario Sunshine nie może być mowy- teraz widać, że poza różnymi krajobrazami będą także klasyczne, duże levele jak w Super Mario 64 a nie tylko (skandinąd świetnie zaprojektowane) łancuchy małych planetek.

'Niebanalna' to idealne określenie tej gry! I tak jak napisał fingus, ja też chcę podkreślić, że jest to 'prawdziwy następca Super Mario 64' właśnie ze względu na pełne wykorzystanie trójwymiarowej przestrzeni i kamery- to innowacyjne rozwinięcie idei przyświecającej pierwszemu Mario w 3D. Kapitalna sprawa, ale jednocześnie aż żal dupę ściska, że Ninny każe nam czekać jeszcze te parę miesięcy. Jednak kiedy już się ukaże, Galaxy na pewno będzie rewelacyjne i niedoścignione :jeee:

Aha, no i dyskuję na temat jakości SMG najlepiej podsumowuje zupdate'owany wpis w Wikipedii :

It has been addressed by many of Nintendo's Developers and Producers including Mario creator Shigeru Miyamoto that this Mario adventure is the greatest to have ever been made and is inclining it to be one of the greatest video games ever made.

Nie trzeba chyba nic dodawać. Galaxy już niedługo będzie na samym szczycie :^^:
  • 0

#141 Kaxi Napisany 16 sierpnia 2007 - 22:42

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
http://www.jeux-fran... ... mages.html

troche starych, troche nowych, ladnych shotw z Galaxy
  • 0

#142 Gość__* Napisany 16 sierpnia 2007 - 22:46

Gość__*
  • Goście
Chcę w końcu w to zagrać i wydam tysiaka na Wii na które nie mam ochoty bo poza SMG i MP3 trudno szukać czegoś więcej w kategorii must-have. Jednak chęć sprawdzenia nowego Mariana jest silniejsza.
  • 0

#143 gruby Napisany 17 sierpnia 2007 - 12:08

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Galaxy miażdży graficznie wszystko co się ukazało/zostało zapowiedziane dotychczas na Wii . Mam nadzieję, że developerzy pójdą za przykładem. Bardzo mnie cieszy olbrzymia różnorodność. Widać i nawiedzony zamek i statek widmo, pustynię, krainy lawowe - co tylko dusza zapragnie. Bajer.

BTW - przypomniało mi się, że Galaxy robi team od Jungle Beat. Muszę skołować tą szpilę i bongosy, żeby wczuć się w klimat. :)

Wysłany: Pią Sie 17, 2007 3:29 pm

Nowe hand-on'y. Wygląda na to, że szykuje się platformer 100-lecia ;)

http://www.eurogamer... ... 578&page=1
  • 0

#144 BeSOS Napisany 19 sierpnia 2007 - 14:29

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Eurogamer nieźle rajcuje się oprawą Galaxy:

It's drop-dead gorgeous, for starters. This is not just the best-looking Wii title by miles, it's one of the best-looking games in the world full stop, HD or no HD. It's as smooth and shiny as silk, the colours are unbelievably vibrant, it's smothered in lustrous effects, and you feel like you can reach out and touch its chunky, cute and tactile designs. Super Mario Galaxy makes most hi-def games look about as solid and convincing as photographs pasted onto empty cereal packets.


W sumie N sprytnie to rozegrało - małe planetki łatwiej ślicznie oteksturować i oprawić w te wszystkie efekty-cukiereczki:) Nawet jestem ciekaw co z tego Mario wyjdzie:)
  • 0

#145 ogqozo Napisany 19 sierpnia 2007 - 15:05

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
W sumie nie dziwi mnie ta opinia - raz, że oglądałem filmiki, dwa, że Miyamoto mówi, że być może żadnej grze studia N nie poświęciły tyle czasu i pracy, więc oczekuję właśnie tego, o czym mówią relacje serwisów - maksymalnego dopieszczenia całej gry. Ma być jak w pięciogwiazdkowym hotelu, gdzie w łazience znajdujesz najdroższe pianki do golenia, a pod łóżkiem - najwyższej klasy wykładziny.
  • 0

#146 Gość__* Napisany 19 sierpnia 2007 - 15:15

Gość__*
  • Goście
to chyba bedzie ta gra dla ktorej bede chcial posiadac Wii :P i ktora bedzie tym na Wii czym byl SM64 DLA N64 :) ...bo to co prezentuja filmiki,zdjecia,skany i inne takie informalcje ...to po prostu az sie chce w to zagrac! a przyznam ze nie mam parcia juz na gry tak jak kiedys ... a Mario to moja ulubiona gra i mysle ze nie skopia sprawy i gra dostanie oceny pokroju Zeldy TP :P
  • 0

#147 Krill Napisany 20 sierpnia 2007 - 21:47

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Tak, to po prostu systemseller jakich mało Aż dziw bierze, że Shigeru Miyamoto nie zdecydował się spreżyć i wydać Galaxy w ciągu obiecanych sześciu miesięcy- sprzedaż Wii i gorączka wokół tej konsoli podskoczyłyby jeszcze bardziej.
Nintendo jednakże ma głowę na karku. Nie tworzy jakiegoś szczególnie wielkiego hype'u wokół tej gry (jeszcze...), a już można w internecie przeczytać komentarze takie jak te z youtube.com - 'OMG cant wait to get this' czy jakże słodkie 'OMG! O_O It looks SOOOOO awesome!!!!! XD XD Can't wait for November!! XD XD'. Wszyscy jesteśmy spragnieni sprawdzenia gry mastermindów z Kioto.
  • 0

#148 Krill Napisany 21 sierpnia 2007 - 07:04

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Najnowsze doniesienia z Nintendo Power ujawniają wreszcie zarys fabuły Galaxy (który brzmi skądinąd całkiem znajomo, hehe) a także po raz kolejny mówią o strukturze samej zabawy (powraca Fire Flower z pierwszego Super Mario Bros. ! :jeee: ) :

http://www.aussie-ni...?v=news&p=16245
  • 0

#149 Scorpio Napisany 21 sierpnia 2007 - 12:35

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

ujawniają wreszcie zarys fabuły Galaxy

Fajnie to brzmi ... zarys fabuły gry zręcznościowej z Mario. Zwykle fabuła była tak rozwinięta, że mogła być sama z siebie za zarys brana :) Oczywiście, nie ma w tym nic złego. Nie po to odpala się Maria, by mieć 5h filmików i 3x tyle pobocznych dialogów ala MGS3 czy jakiś jRPG :P
  • 0

#150 BeSOS Napisany 21 sierpnia 2007 - 19:26

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Dodany obrazek

Mamy datę:)
  • 0