Disaster: Day of Crisis
#1 Napisany 10 maja 2006 - 10:45
Oficjalne info:
Disaster: Day of Crisis
Format: Wii
Launch Date: TBA
ESRB: Rating Pending
Game Type: Action
Accessories: TBA
Players: TBA
Developer: Monolith
Key Information
Survive nature's most devastating catastrophes in Disaster: Day of Crisis, a panic-inducing survival game for Wii. In a devastatingly short period of time, an unprecedented wave of natural disasters has pummeled the United States. On top of this inexplicable series of disasters, a rogue special forces unit has taken advantage of the chaos and seized a nuclear weapon. Only Ray, a former member of an elite rescue task force, has decided to take a stand.
Cutting-edge physics and gripping visuals re-create the sheer terror of major catastrophes.
Players race a car down a mountain to escape a roaring pryoclastic flow, dodge toppling buildings during a devastating earthquake and swim for their lives in a raging flood. No matter what happens, fight to survive.
#2 Napisany 10 maja 2006 - 11:55
#3 Napisany 12 maja 2006 - 17:23
#4 Napisany 12 maja 2006 - 19:48
Ten Monolith od Condemned i F.E.A.R?
Jeśli tak to mamy pewniaka...
#5 Gość__* Napisany 12 maja 2006 - 22:09
#6 Napisany 13 maja 2006 - 09:46
#7 Napisany 13 maja 2006 - 10:45
#8 Napisany 13 maja 2006 - 10:47
#9 Napisany 13 maja 2006 - 12:13
#10 Napisany 13 maja 2006 - 17:30
Ten od Condemned. Tu ich dokonania.ale gre robi Monolith od Condemned i FEAR czy Monolith od Baten kaitos? Z tym, ze ten od kaitosa nazywa sie Monolith Software
Dreamcast
Sanity - Aiken's Artifact
Macintosh
Aliens vs. Predator 2
No One Lives Forever
No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way
TRON 2.0
PC
Aliens vs. Predator 2
Aliens vs. Predator 2 (demo edition)
Blood
Blood - Plasma Pak
Blood 2: Nightmare Levels Expansion
Blood II: The Chosen
Condemned: Criminal Origins
Contract J.A.C.K.
Contract J.A.C.K. (Demo)
F.E.A.R.
F.E.A.R. Director's Edition
Get Medieval
Gruntz
No One Lives Forever
No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way
No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way (demo)
Sanity: Aiken's Artifact
Sanity: Aiken's Artifact (demo)
Shogo: Mobile Armor Division
TRON 2.0
TRON 2.0 (demo)
The Matrix Online
PlayStation 2
Aliens vs. Predator 2
The Operative: No One Lives Forever
Xenosaga Freaks
PlayStation 3
Condemned: Criminal Origins
Xbox
TRON 2.0: Killer App
Xbox 360
Condemned: Criminal Origins
#11 Napisany 13 maja 2006 - 18:34
PlayStation 3
Condemned: Criminal Origins
e?
#12 Napisany 24 maja 2006 - 08:54
Szkoda ale ta ekipa też nie jest zła.
#13 Napisany 24 maja 2006 - 11:31
#14 Napisany 26 maja 2006 - 08:58
Jeśli przy Disaster pomaga im blisko Nintendo to będzie to na pewno więcej niż dobra gra.
#15 Napisany 26 maja 2006 - 09:58
PC:
Blood
TEN BLOOD?Ten maksymalnie klasyczny gorowy Blood na engine DN3D?? TO była dopiero gierka. Miała klimat. Jedna z dosłownie kilku pozycji w które zagrywałem się na piecach.
#16 Napisany 26 maja 2006 - 10:10
EDIT: Gruby - Baten Kaitos był bardzo dobrym jRPG. Trochę mu brakuje do poziomu Finali (gorszy voice acting, słabsze prerendery i ogolnie oprawa) ale to ten sam styl gry. Wraz z Symphonią to najlepsze rpgi na gcn a i na PS2 pewnie nie zostałby niezauważony.
#17 Napisany 26 maja 2006 - 16:33
#18 Napisany 26 maja 2006 - 21:05
Właśnie pomyślałem, po raz enty, czytając o mechanizmach z Elebits od Konami, o możliwościach w Disaster. Odsuwanie własnoręcznie przewalonych sprzetów, zawalających drogę, kiedy w ciasnym korytarzu coraz więcej wody... Własnoręczne rozwalania zablokowanych drzwi toporkiem pożarniczym. Jezeli sprzedadzą to tak sugestywnie jak namco przy okazji pierwszych godzin Breakdown (tam też wszystko się waliło etc...) to jest na co czekać. Szkoda tylko że tak cicho...
#19 Napisany 26 maja 2006 - 21:10
Własnoręczne rozwalania zablokowanych drzwi toporkiem pożarniczym.
Mam nadzieje, iz jesli cos takiego tam wrzuca, to nie bedzie to polegac na mechanizmie katany z Red Steel - czyli ograniczeniu swobody wymierzania razow.
Jezeli sprzedadzą to tak sugestywnie jak namco przy okazji pierwszych godzin Breakdown (tam też wszystko się waliło etc...) to jest na co czekać. Szkoda tylko że tak cicho...
Jakby mieli sie czym chwalic, to by to pewnie zrobili juz z 5 razy, ale, jak widac, na razie prace sa w poczatkowym stadium zaawansowania:).
#20 Napisany 26 maja 2006 - 21:12
#21 Napisany 26 maja 2006 - 21:18
Smutne. Ale prawdopodobne. Niech tylko tego nie spartolą.Mój typ na premierę? Czwarty kwartał 2007 roku.
#22 Napisany 26 maja 2006 - 21:21
. Niech tylko tego nie spartolą.
Ninny nie moze sobie pozwolic na spartolenie tego projektu, bo to jest jedna z, szumnie zreszta zapowiadanych, nowych marek, ktore od tej pory beda exclusive'ami na konsole Big N. To Disaster i pare innych ma decydowac o przyszlym obliczu giganta z Kyoto, jak i o sumie upchnietych egzemplarzy Wii i przyszlych maszyn.
#23 Napisany 26 maja 2006 - 21:24
to samo tyczy sie Project hammer, która dla mnie prezentuje sie tragicznie-zarówno sam pomysł jak i wykonanie, widać, że N nie ma wprawy w tego typu grach....a jeszcze co do Disaster, to mam jakieś dziwne przeczucie, ze dostaniemy jakaś gre point & click o_O
#24 Napisany 26 maja 2006 - 21:29
O to się modlę w dzień i w nocy. obyś miał rację. I oby to nie był Disaster Tylko zupełnie inna szpila.to mam jakieś dziwne przeczucie, ze dostaniemy jakaś gre point & click o_O
#25 Napisany 26 maja 2006 - 21:32
N czasami jednak partoli gry z potencjałem (gej-gej-geist o_O) wiec ja bym nadziei sobie nie robił.
Ale chyba przyznasz, iz tym razem cisnienie na sukces jest wieksze, nizli w przypadku Geista. Geist byl od poczatku do konca II-go ligowym tytulem i Ninny tego nie ukrywalo, a te nowe marki maja decydowac o obliczu Big N w nadchodzacych latach. Maja byc tym, czym teraz sa Marian, Zelda i Metroid. A ze predylekcje do bycia hitami maja takie, a nie inne, to inna sprawa...
#26 Napisany 26 maja 2006 - 21:34
#27 Napisany 26 maja 2006 - 21:36
ściągnąłem sobie taki filmik jak jakaś laska z GTtv łazi po stoisku N i prezentuje gry....podchodzi do jakiegoś kolesia i prosi aby powiedzial cos o Project hammer...jego odpowiedź brzmiała mniej wiecej tak 'It's a very cool game o_O'
cool o_O
#28 Napisany 26 maja 2006 - 21:42
Nie no reklamuje. Mało bo mało ale reklamuje, jak najbardziej- skądś się biorą te teasery kinowe Wind Wakera i Metroida Prime. U nas tego nie widać, bo oficjalny dystrybutor zlewa wszystko, ale na zachodzie troche Ninny robi. Wiadomo- nie za dużo, bo na to narzekają gracze od zawsze- ale coś na pewnoale czy N reklamuje te nowe produkcje jako gry pokroju Zelda czy metroid? jak tak, to cos mi przemkneło....i jeszcze bardziej sie zmartwie, bo naprawde, imo z tych gier nie wyjda takie kilery jak metroid
Widać jednak zmiane podejścia. A świadcza o tym reklamówki, jakie juz w sieci wywiesiło Nintendo, a dotyczące Wii. Do premiery jeszcze masa czasu, a oni juz zaczeli mini kampanię informacyjną.
#29 Napisany 26 maja 2006 - 21:50
Tu bym sie nie zgodził. Geist był przez nintendo promowany jako dobry FPS. Może nie nowa flagowa seria, ale na pewno miał silną pozycję wśród, nomen omen, słabego line upu Gacka
Tak, ale nie wytrzymal porownania z konkurencja z innych platform, a na Gaclawie zreszta tez mozna bylo wybrac lepsze fpsy - MP, MP2 czy TS 2 i 3 ( Metroidy na sile fpsy, ale jednak;). A co do tego, iz mial byc wybijajaca sie pozycja wsrod slabujacego line-upu Ninny, to... zgodze sie. Mial byc. A wyszlo partactwo. Ktore zreszta, o ironio, znalazlo swoje miejsce wsrod jeszcze gorszej cienizny.
#30 Napisany 26 maja 2006 - 21:53
Ktore zreszta, o ironio, znalazlo swoje miejsce wsrod jeszcze gorszej cienizny.
ale o co chodzi jakby co o_O? jakiej cienizny?
i bede bronił geista, bo gra nie jest żadnym partactwem- ma przebłyski geniuszu, a jako całość jest to siódemeczka, momentami nawet mocna.