Disaster: Day of Crisis
#61 Napisany 28 kwietnia 2008 - 22:11
#62 Napisany 28 kwietnia 2008 - 22:37
#63 Napisany 16 maja 2008 - 14:10
#64 Napisany 16 maja 2008 - 14:18
EDIT: Podobno Nintendo przesunęło premierę Disaster ze względu na ostatnie katastrofy naturalne w Chinach i Birmie. Brzmi dość sensownie, choć nie jest to oficjalne stanowisko firmy.
#65 Napisany 13 lipca 2008 - 09:47
http://gonintendo.com/?p=49298NGamer: Disaster: Day of Crisis to make an E3 showing?
I’ll believe it when I see it, that’s all I have to say. NGamer believes that not only will we learn new info about Disaster: Day of Crisis at E3, they say that they are fairly sure the title will be playable at the event. I just want to stress that they aren’t 100% sure that the title will be playable, but from what they’ve heard, things are pointing in that direction. We’ve been waiting years for this game, and I know it won’t live up to the hype…but I still want to play it!
Mam nadzieje , że ujrzymy ten projekt na nadchodzących targach , sporo czasu minęło a pokazali jedynie krótki trailer z gry.
#66 Napisany 13 lipca 2008 - 09:57
#67 Napisany 13 lipca 2008 - 10:38
#68 Napisany 16 sierpnia 2008 - 09:27
#69 Napisany 20 sierpnia 2008 - 09:29
Nintendo confirms that Disaster is still being worked on
http://gonintendo.com/?p=53068“Disaster: Day of Crisis is still in development.” - Nintendo of America representative
#70 Napisany 01 września 2008 - 21:08
Ponad 90 screenów i artów z gry!
Podobno premiera 24 października u nas. Może będzie ciekawa gra na Święta na Wii
Co widać? Słabe tekstury, fajnego bohatera. Ja ciągle myślę że będzie fajna gierka.
#71 Napisany 01 września 2008 - 21:12
#72 Napisany 01 września 2008 - 21:23
#73 Napisany 01 września 2008 - 22:04
Czekam na tą grę i dopóki nie zobaczę jakieś wiarygodnej relacji, to wierzę w nią jak cholera - kibicuję Monolith Soft, od kiedy ta firma powstała.
#74 Napisany 01 września 2008 - 22:11
#75 Napisany 01 września 2008 - 22:46
#76 Napisany 01 września 2008 - 23:58
#77 Napisany 02 września 2008 - 10:40
A i jeszcze jedno. Dlaczego to śmierdzące Nintendo nie pokazało tej gry na E3? Może dlatego, że nie byłą gotowa bazując na tym dlaczego nie pokazali w tym roku nic? No bez przesadyzmu, gra ma premierę za nieco ponad miesiąc, ale zaprezentować jej nie było sensu. Więc dla mnie nie będzie sensu jej kupić. Poczekam na noty, ale liczę na maks 7 tak jak mówiłem.
#78 Napisany 02 września 2008 - 11:07
#79 Napisany 02 września 2008 - 12:45
Na koniec trochę info:
You can set where the radio messages and the gun sound fx comes out from. The screen shows the Radio messages output set to the Wiimote, and the Gun sound fx output set to the Wiimote as well.
- There are items in the game, and you have an inventory. They look like the normal restorative items for health and whatnot.
- The game is stage based and you get a ranking for how well you did at the end of each stage.
- You earn BP from combat and SP from rescuing people (and probably completing various QTE events successfully). BP is used to buy new weapons and upgrade the weapons, while SP is used to improve the character stats.
- You start with 3 basic weapons available - Rifle 1, Handgun 1 and Assault Rifle 1. Each of these are the start of a weapons tree, kinda like a skill tree in RPGs (lol Monolithsoft). You buy more weapons with BP via this tree.
- For weapons you already have, there are 5 areas you can upgrade them in - Power, ammo capacity, reload speed, etc. Upgrading will also cost BP.
http://gonintendo.co...4476#more-54476 - tu krótki opis wg Nintendo.
#80 Napisany 02 września 2008 - 16:23
#81 Napisany 02 września 2008 - 16:47
A puki co ... no coz sesja i poprawki
#82 Napisany 02 września 2008 - 16:53
#83 Napisany 02 września 2008 - 17:54
#84 Napisany 02 września 2008 - 22:12
#85 Napisany 02 września 2008 - 22:42
Nie rozumiem cię Kox, czemu tak bardzo jara cie ten tytuł? Jest coś o czym nie wiem? Bo nie jestem w stanie oprzeć się wrażeniu, ze nakręciłes się na Disaster właśnie dlatego, że to gra od N...
#86 Napisany 02 września 2008 - 22:44
#87 Napisany 02 września 2008 - 22:47
#88 Napisany 02 września 2008 - 22:56
Zakładasz, że skoro słaba jest oprawa i nieciekawy design, to już nie może być nic ciekawego w grze? I naprawdę nie wyobrażasz sobie, że może być w niej coś jeszcze? No kamon...Słabą oprawę (od strony technicznej) może ratować z nawiązką design, a tutaj nie ma mowy ani o tym ani o tym.
Nie rozumiem cię Kox, czemu tak bardzo jara cie ten tytuł? Jest coś o czym nie wiem? Bo nie jestem w stanie oprzeć się wrażeniu, ze nakręciłes się na Disaster właśnie dlatego, że to gra od N...