Skocz do zawartości

Heavy Rain


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1659 odpowiedzi na ten temat

#1 Gość__* Napisany 10 maja 2006 - 21:56

Gość__*
  • Goście
Brak mi słów! Developer of Fahrenheit.

Zobaczcie screeny - http://media.ps3.ign...232/imgs_1.html


Sony has a number of PlayStation 3 games on display at its E3 2006 booth, one of which is the forthcoming adventure title Hard Rain. Unfortunately the game isn't playable as it really just serves as a tech demo for the game's rather impressive graphics engine, but it's certainly interesting to see, even if its content lies outside of the scope of the game.

The demo opens with the female protagonist in a nearly empty white room, talking to the camera. She's come for an audition it seems, and begins by talking to the unseen director for a bit. The sound was muted for the demo so we're unsure of what she was talking about, but that wasn't really the point anyway. You can immediately see the immense detail that has gone into the game's facial animation system. As she spoke, every muscle in her face would move naturally - as she smiled, the edges of her eyes closed a tad. When her eyes raised, her brow would crinkle. The way her eyes danced around the room as she spoke was scarily realistic.
A clapboard then appears before the camera to mark the start of the audition take, closes shut and pans away to reveal a full kitchen setup. A sink is behind her, a kitchen table to her right. The objects in the room are rendered with effects that you'd normally only see come out of a CG rendering. Glass both reflects and refracts, knives shine, book covers are rendered with pro-pixel leatherization diffusion and everything is light very smoothly. You need only look at the screenshots to see what we mean.

As the scene goes on, the actress' demeanor gets much more somber, and a tad bit of hatred and possible jealousy begins to creep into her eyes. It's rather amazing that these sorts of emotions are conveyed as well as they are. Soon she gets up and walks over to the sink, and as she turns around she has a revolver in her hand. As she talks, she puts the gun to her head. A few seconds later, she seems to rethink that and lowers it, seemingly speaking in a somewhat confused manner with a hint of disbelief. Again, though we couldn't actually hear what she was saying, these subtleties come through simply from visuals alone. A few seconds later, she points the gun towards the camera, says something and pulls the trigger. A white flash is seen and then we're back in the empty room again.

The actress carries on a bit more conversation with the director after the scene finishes, immediately returning to good spirits. Soon thereafter, the demo fades to black. Even though we couldn't hear one syllable come from her mouth, this is a seriously impressive demo.


Dodany obrazek
Dodany obrazek
  • 0

#2 MaxVarEmreis Napisany 10 maja 2006 - 22:06

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Serio weź Ty najpierw dobrze poszukaj w necie czy czasem gra nie wychodzi też na X360. Ładujecie na pałe ( Dante też tak lubi) każda zapowiedz z gry w dziale PS3 zamiast spokojnie sie rozeznac w sytuacji. Nie trudno to sprawdzic. Trwa to najwyzej 5 s. Klik
  • 0

#3 xell Napisany 10 maja 2006 - 22:14

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 188 Postów:
Ale grę chyba będzie wydawać Sony. MS zakosił Alan Wake'a, a Sony zakosiło to. Nieźle to wygląda, w poczekaniu na Omikron 2 może być;)
  • 0

#4 MaxVarEmreis Napisany 10 maja 2006 - 22:19

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Ale grę chyba będzie wydawać Sony. MS zakosił Alan Wake'a, a Sony zakosiło to. Nieźle to wygląda, w poczekaniu na Omikron 2 może być;)

Nic mi o tym nie wiadomo. Tak jak pokazywałem na IGN widnieje także jako gra na X360. A i widziałem, że przewineła sie ta gra także na xboxyde. Jesli masz inne informacje chetnie wysłucham. Niczego nie wykluczam :)
  • 0

#5 xell Napisany 10 maja 2006 - 22:26

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 188 Postów:
http://www.quanticdr... ... .php?lg=us
na oficjalnej stronie jest mowa tylko o pokazie wersji na PS3, który odbędzie się na stoisku Sony.
  • 0

#6 MaxVarEmreis Napisany 10 maja 2006 - 22:29

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

http://www.quanticdream.com/pages/frameset_index.php?lg=us
na oficjalnej stronie jest mowa tylko o pokazie wersji na PS3, który odbędzie się na stoisku Sony.

No to może sie jednak myliłem :)
Ale to już nie moja wina. Na IGN cały czas wydnieje ze gra wyjdzie także na X360 :angel:
  • 0

#7 Gość__* Napisany 11 maja 2006 - 10:04

Gość__*
  • Goście
Graficznie prezentuje sie slicznie!
Ale najwiekszy plus jest taki ze ten tytuł pochodzi o tworców...Fahrenheit
:skacze:
  • 0

#8 Danteusz Napisany 11 maja 2006 - 19:50

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 808 Postów:
Screeny i trailer w 720p :D
http://www.playsyde....ws_2983_en.html
  • 0

#9 Gość__* Napisany 11 maja 2006 - 22:20

Gość__*
  • Goście

Screeny i trailer w 720p :D
http://www.playsyde....ws_2983_en.html


:cooo:
JAK TO WYGLĄDA!
Czułem sie jak bym ogladał jakis film!!!
Koniecznie musicie to zobaczyc!
:kult:

Twórcy gry stawiaja na emocje, stwierdzili ze PS3 jest na tyle mocnym sprzetem ze nie beda mieli problemów z osiagnieciem pożadanego efektu.
Chca aby ich gra wywierala takie emocje jak film.

uz po tym trailerze widac ze emocji i brzydkich słow nie zabraknie ;P
  • 0

#10 Zeus-Nelson Napisany 13 maja 2006 - 11:59

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:
trzeba przyznać że filmik robi wielkie wrażenie :cool:
szczegolnie szczegóły twarzy wygladaja niesamowicie :wink:

tylko jak dla mnie zęby głównej bohaterki jakieś nieteges sa :^^:
ciekawe tylko jak to wszystko ma wygladac w praniu...bo wkoncu przed filmikiem napisane jest że jest jedynie demko techniczne prezentujace wirtualnego aktora jesli dobrze zajarzyłem :hmmm:
no, ale że to twócy Fahrenheit to myśle ze mogą stworzyc naprawde mocarna pozycje :ninjadance:
  • 0

#11 Gość__* Napisany 13 maja 2006 - 12:42

Gość__*
  • Goście
ona dla mmnie ma troche za duże oczy ,i te zęby też, a reszta jest super :)
  • 0

#12 Gość__* Napisany 13 maja 2006 - 13:06

Gość__*
  • Goście
Najlepsza jest koncówka, mega klimatyczna (muza i ta..."gra aktorska")
  • 0

#13 xell Napisany 21 maja 2006 - 18:38

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 188 Postów:
Chyba jednak multiplatforma:
"Heavy RainTM is a new video game franchise, designed for next generation consoles and PC systems, based on emotional immersion and innovative game mechanics"
http://www.quanticdr... ... 050706.pdf
dokument z siódmego maja, czyli w przededniu konsoli. Jest napisane, że gra zostanie pokazana tylko na PS3 (już można mówić w czasie przeszłym), ale powstaje na PC i next-geny.

To robimy myk do działu ogólnego? :tak: Który to już temat tak migruje :ninjadance:
  • 0

#14 Gość__* Napisany 21 maja 2006 - 18:48

Gość__*
  • Goście
siodmy maja czyli przed targami, w czasie targow była mowa tylko o PS3.

No ale jezeli na oficjalnej jest podane next generation consoles, sadze ze gra wyjdzie tez na X360 (z drugiej strony to info jest z 7maja - jezeli dobrze rozumiem)

IMO tak fantastycznie zapowiadajacą sie gre powinni dostac posiadacze PS3 jak i X360 ;)....tylko szkoda ze wyjdzie tez na PC ;)
  • 0

#15 xell Napisany 21 maja 2006 - 18:50

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 188 Postów:
Opublikowali dokument 7 maja, żeby dać zapowiedź, co pokażą na targach. A pokazali wersję na PS3, ale robią też na PC i X360. Tekst się nie zdezaktualizował.
  • 0

#16 xell Napisany 08 czerwca 2006 - 00:21

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 188 Postów:
http://ps3.ign.com/a...1/711613p1.html

robimy przerzut do działu multi, gra jest robiona na PS3, 360 i PC, a była pokazana wersja na PS3 w stoisku Sony na życzenie Sony (wszystko w wywiadzie na IGN).
  • 0

#17 Gość__* Napisany 08 czerwca 2006 - 08:15

Gość__*
  • Goście

http://ps3.ign.com/articles/711/711613p1.html

robimy przerzut do działu multi, gra jest robiona na PS3, 360 i PC, a była pokazana wersja na PS3 w stoisku Sony na życzenie Sony (wszystko w wywiadzie na IGN).


IGN: There has been a lot of speculation since E3 that Heavy Rain will go "PS3 only" because of where it was shown. Any truth to that or can we expect to see it on multiple systems?

Fondaumi�re: We hear and read a lot of things lately on Heavy Rain. All I can say is: not everything is true and nothing is written in stone as we speak. For now, Quantic Dream is working on the PlayStation 3, Xbox 360 and PC platforms.




IGN: Realistically, when can we expect the game to come out?

Fondaumi�re: Heavy Rain will be released in Fall 2008.

:(
  • 0

#18 BeSOS Napisany 08 czerwca 2006 - 10:24

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Fondaumière: We hear and read a lot of things lately on Heavy Rain. All I can say is: not everything is true and nothing is written in stone as we speak. For now, Quantic Dream is working on the PlayStation 3, Xbox 360 and PC platforms.


ROTFL, to przenosimy do działu ogólnego (:D)?

a co do daty - właśnie przestałem sie interesować tą grą ;/
  • 0

#19 McDrive Napisany 08 czerwca 2006 - 13:38

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
I tak ją z 10x przełożą.
  • 0

#20 ACZ Napisany 08 czerwca 2006 - 14:13

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 038 Postów:
Quantic Dream nie jest znany z tego, że przekłada premiery gier. Znany jest z czegoś innego. Mianowicie z tego, że przeważnie podaje od razu rok, w którym wyjdzie gra już na początku produkcji. To, że zawsze jest to odległy okres to już inna sprawa.
Omikron: Karma ma wyjść dopiero w 2009 roku, więc sądzę, że obie produkcje będą powstawały w miarę równocześnie. Omikron ma być trylogią i jest to raczej flagowa produkcja Quantic Dream, a Heavy Rain będzie taką odskocznią, jak Fahrenheit.
Gry robią długo, ale zawsze warto czekać na nie, bo są to produkcje bardzo udane i w pewnym stopniu odmienne od tego co jest na rynku growym.

___________________
Ngawang Sangdrol
Dodany obrazek
"I was ready to die. They will never take my heart"
  • 0

#21 Ryan Napisany 08 czerwca 2006 - 14:24

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Skoro to robią ludzie od Omikron: Nomad Soul, to spodziewam się CUDÓW!!! Może nowu namówią Bowie'go do skomponowania muzyki? To byłby czad!
  • 0

#22 Texz Napisany 08 czerwca 2006 - 14:58

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

a Heavy Rain będzie taką odskocznią

Dosyć efektowną - lecz nie łudźmy się, nie będzie na tyle zajmującą pozycją, że na forach tematy odnoścnie fabuły i łączenia wątków, będą zajmować setki stron. (jak w przypadku Ormikron'a na DC; Choć... na razie wiadomo o tej grze tyle, że będzie w niej grała ładna pani z całkiem ładnym gnatem, więc nic nie wiadomo... :D

Może nowu namówią Bowie'go do skomponowania muzyki? To byłby czad!

To był CZAD! Omikron2. Bowie? Co powiesz na kilka utworów w ramach kanapki z serem?

Quantic Dream is working on the PlayStation 3, Xbox 360 and PC platforms.

Co za peszek. PS3 straciło killera ;)
  • 0

#23 Ryan Napisany 08 czerwca 2006 - 15:17

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie straciło killera - przecież wiemy, że Sony pozwoliło na deweloperke także na inne platformy, żeby można było porównać gry i stwierdzić, że PS3 ma największy power. :cooo:
  • 0

#24 Gość__* Napisany 08 czerwca 2006 - 15:32

Gość__*
  • Goście
O co wam chodzi z tym "cudownym" Omikronem?

Średnia GR: 65%

Średniak?
  • 0

#25 Gość__* Napisany 08 czerwca 2006 - 16:15

Gość__*
  • Goście
Korzystać

O co wam chodzi z tym "cudownym" Omikronem?

Średnia GR: 65%

Średniak?


Nie grałeś to nie wiesz 8) Choć szczerze mówiąc to sam wędrującej duszy do końca nie przeszedłem :P .
Co do Raina to trailer obczaiłem zaraz po E3 i to nie grafika urzekła mnie najbardziej ale reżyseria i gra aktorów (tych od głosu jak i łapania ruchu). Tak jak pisał Zeus filmik jest tylko pokazem jak moc PS3 można wykorzystać do ekspresji uczuć. Bohaterka trailera prawdopodobnie nigdy nie ukaże się w finalnym produkcie.
  • 0

#26 Ryan Napisany 08 czerwca 2006 - 16:42

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Raxer: zbyt trudna dla recenzentów. ;) Gra miała rewelacyjny silnik, który naprawdę bez problemu ruszał gigantycznym miastem w czasach, kiedy przeważnie doczytywało się co drugi domek. :) Pełne 3D, super design, rewelacyjna muzyka i złożona, spójna, ciekawa fabuła. Gra była naprawdę innowacyjna i mimo ocen - miodna.
  • 0

#27 Gość__* Napisany 08 czerwca 2006 - 17:02

Gość__*
  • Goście
Dodam tylko że łączyła w sobie trzy gatunki: tpsa, fpsa, i bijatykę 3d.
  • 0

#28 ACZ Napisany 08 czerwca 2006 - 17:32

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 038 Postów:
No ja w Omikrona grałem najpierw Dreamcascie (wkurzały loadingi, gdy się wchodziło do budynków). Obecnie mam Omikrona na pc, kupiłem z allegro za 10 zł ;]
Gra nie została doceniona przez recenzentów ;]
Gra wyszła w tym samym czasie co Shenmue. Kiedyś, jak jeszcze miałem kanał Game One
to oglądałem reportaż z produkcji Omikrona. Jeden gostek mówił się, że trochę się wzorowali na Shenmue (chodzi o swobodę).
I nie GTA3 było pierwszą grą z dużymi terenami miejskimi, gdzie można było zobaczyć dużo przechodniów na ulicach. W Omikronie na ulicach widok prostytutek jest na porządku dziennym. Wielkość metropolii w tej grze, jak na tamte czasy przytłaczała. Wielkie budynki, statki przelatujące nad głową, jeżdżące taksówki, motory itp. Taksówkę oczywiście można było zamówić sobie i pojechać. Można było iść do klubu nocnego, gdzie gołe panienki przy rurkach tańczyły, wejść do domu publicznego (gdy się zbliżyło do drzwi jakiegoś pokoju można było sobie posłuchać interesujące dźwięki ;) Oprócz tego plakaty z golizną ). Jeśli jesteśmy już w tym temacie to oczywiście sex shopy, gdzie można było kupić sexy fotki, a za szybą poglądać wibratory. W metropolii tej oczywiście były duże restauracje, puby (można było zdobyć bilet na koncert Bowiego), centra medyczne, z bronią itp.
Miało się swój apartament, do którego wjeżdżało się takimi dużymi windami. W mieszkaniu tym obok była sala treningowa, gdzie można było przećwiczyć swoje ciosy na wirtualnym przeciwniku.
Wracając do ulic to oczywiście ta ogromna metropolia tętniała życiem, można było zobaczyć parę umawiającą się pod latarnią, a w knajpach ludzi gadających przy stolikach.
Oczywiście wszystko to było ograniczone (przechodniów nie można było zbytnio zaczepiać itp.), ale klimat był i to jaki.
Nigdy nie skończyłem Omikrona, ale czasami odpalam sobie go na kompie, ustawiam maksymalne detale i widoczność na maksa i mimo, że ludzie na ekranie to proste bryły, ale nadal ta metropolia robi wrażenie i kiedyś zrywało to kask. Wystarczy dobrze się ustawić i spojrzeć na to gigantyczne miasto z klimatu hard sci-fi, powala ludzie, powala ;]
A włączam sobie tą grę, aby tylko pochodzić po tej metropolii, chłonąć ten klimat i posłuchać cudownej muzyki stworzonej przez Bowiego na potrzeby tej gry :^^:
Omikron: Karma będzie chodził na silniku Ageia i jak całą tą metropolię powiększą, jakość grafy i ilość postaci na ekranie będzie next-genowa to ja będę srał pod siebie normalnie :D
No, ale trza czekać do 2009 roku, a rok wcześniej jescze uderzy Heavy Rain ;]

___________________
Ngawang Sangdrol
Dodany obrazek
"I was ready to die. They will never take my heart"
  • 0

#29 Gość__* Napisany 08 czerwca 2006 - 17:55

Gość__*
  • Goście
Hmm... wiecie co? W Omikronie demony... w Fahrenheicie demony... a w Heavy Rain? Może fabuła też będzie się kręcić w klimacie okultyzmu i ciemnej strony księżyca. Jak dla mnie było by git.
  • 0

#30 Gość__* Napisany 11 czerwca 2006 - 17:51

Gość__*
  • Goście
Ciekawi mnie jak bedzie z ta fabula. Jesli cos w stylu Fahrenehita (i love this game) to bedzie wypas, tylko oby klimat byl w calej grze rowny...
  • 0