I nie, gra mi sie nie podoba, ale postanowilem temat zalozyc, bowiem zadnego traktujacego o tejze produkcji nie bylo. Niby Kaxi pisal, iz Sony ma swojego GoW i DMC, to Ninny postanowilo nie byc gorsze i wprowadzilo swojego, ehem, "odpowiednika". Z tego, co widzialem, to mogloby to pojsc na GC. Tytul nie wyglada na jakas porywajaca mlocke, w stylu tych od Capcomu, ale moze wii-mote pomoze sie jej pokazac.
Project H.A.M.M.E.R
Rozpoczęte przez
Ganon
, 11 05 2006 15:48
9 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 11 maja 2006 - 15:48
#2 Napisany 11 maja 2006 - 16:12
Ja po obejrzeniu filmiku na IGN z E3 (nie z konferencji) jestem jeszcze bardziej przychylny tej pozycji. I po przecyztaniu hands ona naturalnie. Na chwilę obecną równie dobrze moze z tego wyjsc zwykly slasher na 7 jak i naprawdę mocna nawalana na 9. Choć mi klimat robotów średnio pasuje. A z tego co widziałem i czytałem to jest to raczej ładniejsza gra na Wii - mozna rozwalac otoczenie, wysoka rozdziałka textur, Matt coś pisał o bump mappingu...
Gra raczej nie będzie odkrywcza, ale God of War pokazal że i z nawalany mozna zrobic miodek. A na razie nie widze (oprocz subiektywnego spojrzenia na klimat) niczego, co by mowilo, ze gra nie bedzie miodna - ogolnie chodiz mi o to ze jesli cala gra bedzie taka jak fragment na E3 czyli idziesz i walisz mlotem do robotow bez zadnych urozmaicen, to wtedy kapa. Ale zalozenia kazdego slashera sa takie same, sęk w tym ze niektore sa bardziej wciagajce od drugich. I ja wciaz uwazam ze sprawa Hammer jets otwarta.
Gra raczej nie będzie odkrywcza, ale God of War pokazal że i z nawalany mozna zrobic miodek. A na razie nie widze (oprocz subiektywnego spojrzenia na klimat) niczego, co by mowilo, ze gra nie bedzie miodna - ogolnie chodiz mi o to ze jesli cala gra bedzie taka jak fragment na E3 czyli idziesz i walisz mlotem do robotow bez zadnych urozmaicen, to wtedy kapa. Ale zalozenia kazdego slashera sa takie same, sęk w tym ze niektore sa bardziej wciagajce od drugich. I ja wciaz uwazam ze sprawa Hammer jets otwarta.
#3 Napisany 05 czerwca 2006 - 22:15
To mnie ta gra nie mówi nic. Totalnie nie moja bajka. Ani nie jest dynamiczna, ani widowiskowa. Zero. Może coś z tego bedzie, ale na razie jedynym pozytywem są ładnie rozwalające sie samochody. A to raczej za mało...
#4 Napisany 05 czerwca 2006 - 22:25
no co wy, gra jest wyczesana Idziesz robotem z młotem i nawalasz we wszystko WOW. EKSSSTRA SUUUPER BOMBA KLAWO
o tak nawalasz:
o tak nawalasz:
#5 Napisany 05 czerwca 2006 - 22:32
W tej grze uświadczycie "bad guys", jak to powiedział Reggie na konfie na E3.
Widać ostrą zmianę polityki Ninny, zarzucają teraz "złymi panami" w grach
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
Widać ostrą zmianę polityki Ninny, zarzucają teraz "złymi panami" w grach
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
#6 Napisany 06 czerwca 2006 - 08:59
Ciekawe, czy mozna im zrobić massive damage uderzając w weak hit zones.
#7 Napisany 06 czerwca 2006 - 09:04
A widziałeś Giant Enemy Crab na screenach? Jak nie to oczywiste że nie ma takich opcji, podobnie jak Real Time Weapon Changing.
#8 Napisany 06 czerwca 2006 - 09:44
No tak... W końcu Wii, to nie next gen.
#9 Gość__* Napisany 06 czerwca 2006 - 21:48
Szczerze mowiac nie wiem co sadzic o tej grze. Filmik mnie nie zachwycil, glownie przez to iz gra jest malo dynamiczna i ruchy sa jakies toporne (choc moze wynika to z tego ze gracz byl pierdołą i nie potrafil jakis kombosow zrobic, przynajmniej mam taka nadzieje). Oprocz tego grafa prezentuje sie srednio (wybuchy to jakas masakra )
#10 Napisany 17 maja 2008 - 22:22
Magazyn Ngamer zdobył trochę informacji na temat tego, czy gra Project H.A.M.M.E.R nadal istnieje. Z tego co mogliśmy wyczytać, firma hydraulika upiera się, że nie, ale pomocnik Nintendo potwierdził, iż wraz z zespołem nadal pracują nad nim.Z dalszych zapowiedzi wynika, że Ngamer będzie pierwszy, który opublikuje dalsze perypetie wyżej wymienionego projektu.