Virtual Console, Nintendo Chanel - co nowego na WiiNecie?
#61 Napisany 04 marca 2009 - 13:09
http://gonintendo.com/?p=74558
#62 Napisany 02 kwietnia 2009 - 21:27
Majora’s Mask hits European/Aussie VC in a few hours!
http://www.nintendo.... ... 12149.htmlThis week, The Legend of Zelda: Majora’s Mask are ready for you to download.
The Legend of Zelda: Majora’s Mask – Nintendo 64
The acclaimed sequel to The Legend of Zelda: Ocarina of Time arrives on Virtual Console! Link must wield the power of several magical masks to save the land from destruction – and he has only 72 hours to do it! Majora’s Mask is an epic, gripping race against time that should belong in every fan’s collection
#63 Napisany 04 kwietnia 2009 - 20:20
#64 Napisany 22 kwietnia 2009 - 14:02
#65 Napisany 22 kwietnia 2009 - 14:54
Już jakiś czas temuI jak wylądowała ta Majora?
#66 Napisany 22 kwietnia 2009 - 19:22
btw. ściągała się 45 minut.
#67 Napisany 23 kwietnia 2009 - 06:55
#68 Napisany 25 kwietnia 2009 - 19:38
po czym nie mogłem się zasejwować.
mam nadzieję, że się przełamię, skoro piszesz że warto.
czy ten limit czasu występuje w grze dalej? czy to nie przeszkadza? trochę się tego obawiam, bo co jak co, ale Zelda z jakimiś zręcznościówkowymi limitami czasu to nie jest Zelda.
#69 Napisany 25 kwietnia 2009 - 21:19
#70 Napisany 25 kwietnia 2009 - 21:35
#71 Napisany 26 kwietnia 2009 - 08:37
Limit jest cały czas, ale z czasem nauczysz się teleportowania, odblokujesz szybsze drogi, poza tym jest piosenka na spowolnienie czasu i jak ją zagrasz to 3 dni nie mijają w 15 minut tylko znacznie dluzej. Ogólnie ten czas jest denerwujący tylko na początku, później nauczysz się grać to nawet nie będziesz o nim myślał. trzeba tylko grać z rozwagą. Dla przykładu, ja zawsze dochodziłem do posągu sowy przed dungeonem, więc odblokowywałem nowe miejsce do teleportu i cofałem się w czasie, żeby wejść do lochu z pełnymi 3 dniami. Nic prostszego. A lochy są na tyle krókie i łatwe, że czasu jest aż nadto.wiesz co mnie zniechęca? ten limit czasu. nie wiem co się stanie jak miną trzy dni i noce, a ja nie wypełnię zobowiązań w tej pierwszej wiosce. straciłem dwa i pół dnia na rozejrzenie się po terenie na tyle, żeby wiedzieć kogo i gdzie szukać.
po czym nie mogłem się zasejwować.
mam nadzieję, że się przełamię, skoro piszesz że warto.
czy ten limit czasu występuje w grze dalej? czy to nie przeszkadza? trochę się tego obawiam, bo co jak co, ale Zelda z jakimiś zręcznościówkowymi limitami czasu to nie jest Zelda.
#72 Napisany 26 kwietnia 2009 - 09:21
#73 Napisany 26 kwietnia 2009 - 20:14
Pozniej kupilem MM na N64 i sie okazalo ze zapomnialem, ze to gra (jedna z dwoch) ktora WYMAGA Expansion Pak'a - bez niego ani rusz ;/ ... grr - sprawdzilem gre u znajomego, dzialala, ale nie mialem czasu pozyczyc EXP - a kupowac dla jednej gry nie chcialem - bo i na N64 juz praktycznienie gram.
Zakupilem Collectors Edition na GC (sprzedalem wersje na N64) i licze ze w przyszlosci zagram w Zelde MM w tym wlasnie wydaniu.
* kurde no - jak sobie przypominam to kilka momentow z gry na amulatorze (na tym poczatku gry) zapadlo mi w pamiec, wlasnie szukanie i ganianie tych chlopców, ten ksiezyc glowo podobny, jakas klajentka u ktorej przechowuje sie kase - TO SAM POCZĄTEK!
#74 Napisany 28 kwietnia 2009 - 08:06
#75 Napisany 28 kwietnia 2009 - 10:21
i niestety, po głowie chodzą mi różne rzeczy, ale żadna z nich nie jest majorą.
#76 Napisany 28 kwietnia 2009 - 14:10
A tak poważnie, nie dziwie się, bo jak wielokrotnie powtarzałem, sam miałem podobnie, ba nawet jak skończyłem główny wątek byłem ciut rozczarowany. Początek, jak to początek w 99% gier: poprostu trzeba przebrnąć (choć IMO i tak jest lepszy niż pozostałych zeldach). Potem można się delektować.
No ale co, udało się w końcu przejść? Daleko jesteś?
#77 Napisany 28 kwietnia 2009 - 19:46
zaskakujące o tyle, że GTA generalnie nie trawię, tyle że tych 3D. jedynkę wspominałem raczej łagodniej i stąd skuszenie się na wersję na DSa.
wierzę, że trzeba się do tej Zeldy przełamać, choć w sumie jak sięgam pamięcią jeszcze czegoś takiego nie było. jak pierwszy raz wyszedłem z lochu, to DWA dni (sic!) szukałem tego duszka fairy, a przecież od tego trzeba zacząć!
szczerze mówiąc nie sprawdziłem tylko co się stanie jak przekroczę limit czasu. game over? restart?
#78 Napisany 29 kwietnia 2009 - 06:43
#79 Napisany 29 kwietnia 2009 - 19:34
rozumiem, że jakbym doszedł to bym się przełamał i chciałoby mi się grać dalej?
w sumie to nie ucieknie, jak już zainwestowałem to raczej prędzej czy później przysiądę i przejdę.
#80 Napisany 29 kwietnia 2009 - 19:41
#81 Napisany 01 maja 2009 - 10:36
rozumiem, że jakbym doszedł to bym się przełamał i chciałoby mi się grać dalej?
Myśle że tak, choć to oczywiście sprawa indywidualna. Imo gra rozkręca się na dobre po pierwszym dungeonie, a po przejściu gry zostaje jeszcze masa "lizania ścian" i smaczków. Wiem że staje sie powoli nudny, ale powtórze jeszcze raz: to IMO najlepsza zelda i gra w ogóle w jaką grałem, międzi innymi właśnie dlatego, że nie jest: łatwa (nie w sensie poziomu trudności trudności) lekka i przyjemna, nie olśniewa od razu trzeba się troche z nią przemęczyć, żeby odkryc jej geniusz. Coś jak dobra płyta.
#82 Napisany 01 maja 2009 - 22:56
grałem ten początek dwa razy. wyłączyłam konsolę, odkładałem pada.
i niestety, po głowie chodzą mi różne rzeczy, ale żadna z nich nie jest majorą.
No w sumie mi też nie chodziło to po głowie cały czas - po prostu przypomnieiście mi tym tematem gre i wtedy taka nagła wspominka... mam nadzieję że zagram Kiedyś!
#83 Napisany 17 maja 2011 - 08:44
Europe - VC releases
http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=158226Chrono Trigger (SNES, Square-Enix) - 900 Points
#84 Napisany 17 maja 2011 - 10:12
#85 Napisany 18 maja 2011 - 23:24
http://gonintendo.co...y.php?id=158414
#86 Napisany 19 maja 2011 - 21:01
ja moge byc nawet zainteresowany - bo gry od Shin'en na WiiWare cholernie mi sie podobają. DObre wykonanie, grafika. Planuje kupić ART of balance, i Jet Rocket. A tu taki "f-zero'wy" klimacik.gdyby wii shop kogokolwiek, to taka giera za marne 1000 pkt miodzio:
http://gonintendo.co...y.php?id=158414
#87 Napisany 02 stycznia 2012 - 10:45
#88 Napisany 02 stycznia 2012 - 12:20
#89 Napisany 02 stycznia 2012 - 18:41
A grał ktoś w NyxQuest: Kindred Spirits? Na necie czytam, że podobno lepsze od Lost Winds.
#90 Napisany 02 stycznia 2012 - 22:32
A grał ktoś w NyxQuest: Kindred Spirits?
Mnie się Lost Winds bardziej podobało. Nyx Quest momentami jest frustrujące, ponadto można przejść w 3-4 godzinki.
Najlepiej to sprawdź sobie demko, powinno być gdzieś na WiiWare jeszcze.
Jeśli nie to na PC: http://www.nyxquest....yxQuestDemo.exe