Serio? Wierzę na słowo. Bardziej mi chodziło o to, że w poprzednich zawsze był jakiś patent na bossa, nie był to zwykły hand2hand. Tu jak jest? Opisałbyś pierwszą walkę ( w spoilerze rzecz jasna)?
Batman: Arkham Origins
#301 Napisany 24 października 2013 - 23:11
#302 Napisany 24 października 2013 - 23:16
Plików: 16,2 GB. Pobrano 189,4 MB. Przewidywany czas pobierania: 3 dni i 4 godziny.
"Nie no, nie będę do kompa wkładał napędu DVD, po cholerę mi. To wcale nie jest tak, że go mam teraz podłączonego i wystarczyłoby zamontować, ale ja jestem zbyt leniwy, nieee."
No to klops, nie wiem, kiedy zagram, jeśli nie w ten weekend
#303 Napisany 25 października 2013 - 08:31
#304 Napisany 25 października 2013 - 08:38
Czyli teraz wszyscy będą się prześcigali w pokazywaniu jakimi są idiotami jak w przypadku ocen RE6?
Tu jest więcej ocen i jak można się było tego spodzewać, większość oscyluje w przedziale 8-9.
http://www.gameranki...gins/index.html
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 25 października 2013 - 08:41
#305 Napisany 25 października 2013 - 08:57
#306 Napisany 25 października 2013 - 09:01
#307 Napisany 25 października 2013 - 09:07
#308 Napisany 25 października 2013 - 10:09
Nowe Gotham jest chyba delikatnie mniejsze od starego, wygląda ok. Stare jest w tym przypadku ciekawsze, bo można łatwo rozpoznać miejsca z AC, ale wyglądają zupełnie inaczej.
Walki:
#309 Napisany 25 października 2013 - 10:12
#310 Napisany 25 października 2013 - 12:40
Dobra recenzja. Wynika z niej, że w sumie gra jest jak AC i dlatego należy się jej 6. Łał.
Czyli teraz wszyscy będą się prześcigali w pokazywaniu jakimi są idiotami jak w przypadku ocen RE6?
Tu jest więcej ocen i jak można się było tego spodzewać, większość oscyluje w przedziale 8-9.
http://www.gameranki...gins/index.html
To odgrzewany kotlet. Deal with it.
#311 Napisany 26 października 2013 - 11:26
#312 Napisany 26 października 2013 - 13:41
Ani razu tak nie miałem.
I CO TERAS?
#313 Napisany 26 października 2013 - 13:46
Nie wiem kto to zweryfikuje czy to co napisałeś jest prawdą.
#314 Napisany 27 października 2013 - 08:25
#315 Napisany 27 października 2013 - 09:55
Oczywiście szczególnie przypadła mi do gustu kastomizacja, sporo rzeczy do wyboru - różnego rodzaju ciuchy, ale też twarz czy typ ciała postaci. Jokersi mają tu zdecydowanie lepiej, bo każdy z nich potrafi wyglądać jak ostry psychol, wśród najemników dominuje tylko styl paramilitarny. Choć mój wygląda jak Danny Trejo, więc nie narzekam.
Bats i Robin mają znajome stroje do wyboru, Nietoperz może też korzystać ze wszystkich z dlc i odblokowanych w singlu.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 27 października 2013 - 13:03
#316 Napisany 27 października 2013 - 12:56
#317 Napisany 27 października 2013 - 13:01
Ja tam jestem na tyle zadowolony, że kupiłem dziś season pass.
#318 Napisany 27 października 2013 - 15:11
Graficznie nie jest gorzej, singiel jest przynajmniej tak samo dobry, walki z bossami na pewno lepsze. Design moim zdaniem bardziej udany jeśli chodzi o postacie, miejscówki we wnętrzach wyglądają jak z gier Rocksteady. Fabuła też naprawdę dobra, intryga spokojnie na poziomie AC. Jedynie trzeba i można się przyczepić do poważnego gubienia klatek, na szczęście tylko po użyciu szybkiego transportu. Pauza i restart od czekpointa zawsze wszystko naprawiają.
Ja tam jestem na tyle zadowolony, że kupiłem dziś season pass.
Nie zgodzę się. Walki z bossami są na jedno kopyto, mało zróżnicowane. Jedynie Deathstroke (efektowny i dynamiczny jak w bitkach 1 na 1) i Firefly choć trochę wyróżniają się realizacją. Przynajmniej w kampanii głównej.
Twórcy mówili, że wzorowali się na Mr Freeze projektując pojedynki, a to nie ma nic wspólnego z prawdą. Tamten boss uczył się schematów i nie było szans zaskoczyć go 2 razy w ten sam sposób.
A i jestem zaskoczony, że podobał Ci się ten twist, przynajmniej po tym co pisałeś o pewnej postaci. ;]
#319 Napisany 27 października 2013 - 15:15
A singiel jak w porównaniu z rocksteady? I graficznie czy jest gorzej sporo? Design pewnie słabszy, w City pamiętam lokacje były bardzo dopieszczone i ociekaly detalami.
W Arkham City oprawa była bardziej szczegółowa, tekstury jakby wyostrzone. Tutaj mam wrażenie, że czasem są trochę zbytnio rozmyte. Gra lubi gubić też klatki, a głównie jest to spowodowane dosyć częstymi zapisami gry, przez częste checkpointy i odblokowywane atrakcje. Nie ma wątpliwości, że Rocksteady lepiej opanowali Unreala.
#320 Napisany 27 października 2013 - 16:14
Twist zaakceptowałem, bo dobrze go rozegrali, a w szczególności podobał mi się ten fragment po nim. Co nie zmienia faktu, że
#321 Napisany 27 października 2013 - 19:12
Dobra, skończyłem. Fabularnie nie podobają mi się tylko
Zacząłem też dziś grać w to na telefonach. Zapowiadali action rpg, a wyszło gówienko pokroju iosowego Injustice. Warto jedynie dlatego, że gra odblokowuje stuff w dużej wersji.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 27 października 2013 - 19:13
#322 Napisany 27 października 2013 - 19:41
Mam jakieś dwie godzinki grania za sobą, jak na razie bez niespodzianek, gra się jak w dwa poprzednie gacki, więc już to można uznać za sukces. Gdybym nie wiedział, to bym się nie zorientował, że gry nie zrobiło rocksteady.
#323 Napisany 27 października 2013 - 21:34
#324 Napisany 27 października 2013 - 22:33
Shini już skończył, a ja sobie pogram najwcześniej 7 listopada
Też kupujesz wersję na WiiU?
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 27 października 2013 - 22:33
#325 Napisany 28 października 2013 - 10:07
Podobno jest najlepsza
Najmniej spadków animacji, brak screen-tearingu, najlepsze oświetlenie, brak multi
#326 Napisany 28 października 2013 - 17:54
pewnie dlatego ze juz konwertowali AC na WiiU
#327 Napisany 28 października 2013 - 21:36
3,5/10 http://www.destructo...ns-264357.phtml
Ja tam Sterlinga lubię, bo w swoim programie - Jimquisition - sprzedaje mądre i dobrze rozkminione opinie. Ale jego tendencji do wystawiania kontrowersyjnych not ciężko nie zauważyć. Tym bardziej, że sam podkreśla: gra jest bezdusznym cashgrabem (no, coś w tym jest), ale w gruncie rzeczy to po prostu ciut gorsze Arkham City.
Kurde, aż bym se pograł, żeby samemu ocenić
#328 Napisany 28 października 2013 - 21:38
Nie ma to jak ocenianie za to czym gry nie są, a nie za to czym są
#329 Napisany 28 października 2013 - 21:44
Lepsze, gorsze, cashgrab - kwestia gustu. Oczywistym jest, że ta gra nie pójdzie z super nowościami w jednym kierunku, kiedy Rocksteady może z następną iść w zupełnie innym (lub chce utrzymać te nowości jako coś zachęcającego do swojej gry, a nie pokazywać tutaj). Przeczytałem wcześniej tę recenzję Sterlinga, bo mnie zaciekawił oceną. Nie da się jej tak po prostu wyśmiać, w kilku aspektach ma rację, bugi niestety się pojawiają, a latanie przez most łączący obie dzielnice jest nudne, ale w wielu przejaskrawia lub wychodzi z argumentami z kosmosu.
Gra jest znacznie lepsza niż można się było tego spodziewać, a nie gorsza, i kompletnie nie zasługuje na 3,5. Taką ocenę mógł wystawić jedynie idiota albo ktoś nie znający się na grach.
I mówię to ja, czyli gość, który dosłownie do dnia premiery był sceptycznie nastawiony do Origins. I nolife, który w zeszłym tygodniu skończył wszystkie trzy gry z serii jedna po drugiej
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 28 października 2013 - 21:46
#330 Napisany 28 października 2013 - 23:51
3,5/10 wtf? Nawet jeśli uznamy B:AO za mission pack za dwie stówki, to zasługuje na ocenę w okolicach przynajmniej siódemki. Powiem tak, przy B:AC byłem trochę rozczarowany, niewiele mnie w "dwójce" zaskoczyło, generalnie grało się równie zajebiście jak w B:AA, tylko z większą mapą i bez efektu wow. W "Origins" gra się dokładnie tak samo, tylko nie ma usprawiedliwienia dla pustych ulic, jedyny zarzut jak dla mnie (przynajmniej na razie).
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|