Skocz do zawartości

Zdjęcie

Batman Arkham Origins: Blackgate


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
35 odpowiedzi na ten temat

#1 Kaxi Napisany 09 kwiecień 2013 - 16:17

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:

Spin offik handheldowy, tzw. companion title, do Arkham Origins na duże platformy. Wydaje się, że będzie to ta sama gra pomiędzy 3DSem a Vitą, jakby się coś zmieniło pomiędzy wersjami to się zrobi osobne temaciki.

 

Premiereczka 25 października.


  • 0

#2 vagrant3 Napisany 09 kwiecień 2013 - 16:20

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 9814 Postów:

milutko.


  • 0

#3 Kaxi Napisany 09 kwiecień 2013 - 16:34

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:

Małe wow:

 

Releasing on 3DS and Vita the same day as the home console version, Blackgate is a completely separate experience that takes place after the events of Arkham Origins.Armature Studio is developing the 2.5-D Metroid-style exploration action game. Industry followers will recognize Armature Studio as the company founded by several of the leads from the Metroid Prime trilogy.

 


  • 0

#4 Malutki Napisany 09 kwiecień 2013 - 16:41

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2377 Postów:

Myślałem ,że te studio dawno upadło  :hmmm:


  • 0

#5 Ney Napisany 09 kwiecień 2013 - 16:47

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8124 Postów:
Oby wersja na Vite to nie była graficznie żywcem przeniesiona edycja z 3DS tak jak bywało do tej pory z grami np Lego.
Studio i gatunek napawają jednak optymizmem :)
  • 0

#6 Kaxi Napisany 09 kwiecień 2013 - 16:52

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:

Żywcem nie, na pewno będą lepsze teksturki i wyższa rozdziałka. Ale na 90% platformą wiodącą jest 3ds, biorąc pod uwagę bazę użytkowników oraz, ze to będzie 2.5 (czyli jak Castlevania ostatnia). Armature zrobiło jakąś grę w HD? Albo jakąś grę w ogóle do tej pory? ;)


  • 0

#7 Ney Napisany 09 kwiecień 2013 - 17:02

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8124 Postów:
Zrobili baaaardzo udaną konwersje MGS2 i 3 na Vite więc sprzęt dobrze znają.
Jeśli chodzi o sprzedaż to taki Assassins Creed poszedł na Vicie w 600tyś, pewnie 99% tytułów third party na 3DS może pomarzyć o takiej sprzedaży więc może nie będzie tak, że to właśnie wersje na konsolke Sony potraktują na pół gwizdka. Chociaż pewnie (jako fanboy Vity) się myle :)
  • 0

#8 Malutki Napisany 09 kwiecień 2013 - 17:03

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2377 Postów:

Chyba portowali MGS na Vite .

Omg pojawił się pierwszy obrazek !!! :

Spoiler

  • 0

#9 Kaxi Napisany 09 kwiecień 2013 - 17:13

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:

Zrobili baaaardzo udaną konwersje MGS2 i 3 na Vite więc sprzęt dobrze znają.
Jeśli chodzi o sprzedaż to taki Assassins Creed poszedł na Vicie w 600tyś, pewnie 99% tytułów third party na 3DS może pomarzyć o takiej sprzedaży więc może nie będzie tak, że to właśnie wersje na konsolke Sony potraktują na pół gwizdka. Chociaż pewnie (jako fanboy Vity) się myle :)

 

 

Nie twierdzę, że na pół gwizdka. Ale biorąc pod uwagę rozmiar studia, czas, status gry (towarzyszka do gry dużej) oraz sytuację Vity wydaje mi się, że na prawdziwe wykorzystanie potencjału nie masz co liczyć :)  Po prostu będzie to lepiej wyglądająca gra, może z płynniejszą animacją, ale to będzie szybkie poprawki, bez potrzeby zbyt wielkiego grzebania.

 

Napisanie na Vite i downport na 3DS dałby albo potworka na konsoli N (czego wydawca nie chce bo jednak więcej osób ma 3dsa), albo wymagał wysiłku na grzebanie w silniku i wyciskania soków ze sprzętu (czego wydawca nie chce, bo jednak za mało osób ma 3dsa żeby się to opłaciło). Napisanie na 3DS i łatwy upport na Vitę robi po prostu więcej finansowego sensu.

 

Ale w tej branży logiczne i trzeźwe myślenie nie zawsze się sprawdza, czasem ze stratą, czasem z zyskiem dla graczy :)


  • 0

#10 Ney Napisany 09 kwiecień 2013 - 17:17

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8124 Postów:
Mnie ten ich port MGS'a nastraja optymistycznie bo to mimo wszystko młode studio, a ich jedynym doświadczeniem jest Vita i może to ona przez to będzie ich głównym sprzętem mimo, że to co piszesz ma zdecydowanie więcej sensu (czyli główna wersja na 3DS i lekko podrasowamy port na konsole Sony).
  • 0

#11 Malutki Napisany 09 kwiecień 2013 - 17:23

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2377 Postów:

Pracowali oni również nad Megaman'em ,który został skasowany.

Screeny i filmiki z tego projektu :

http://www.polygon.c...maverick-hunter


  • 0

#12 Kaxi Napisany 09 kwiecień 2013 - 17:27

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:

Pracowali oni również nad Megaman'em ,który został skasowany.

Screeny i filmiki z tego projektu :

http://www.polygon.c...maverick-hunter

 

 

Wizjer i bazy kosmiczne. Niedaleko pada jabłko od jabłoni ;)


  • 0

#13 Shinigami Napisany 09 kwiecień 2013 - 21:09

Shinigami

    Mam grube kości!

  • Forumowicze
  • 32716 Postów:

batman_blackgate-2.jpg

batman_blackgate-3.jpg

batman_blackgate-4.jpg

batman_blackgate-1.jpg

 

Obrazki chyba za ładne na DSa.


  • 1

#14 Danteusz Napisany 09 kwiecień 2013 - 21:11

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27922 Postów:

3DS uciągnie taką grafę, ale nie w tej rozdzielczości


  • 1

#15 xell Napisany 09 kwiecień 2013 - 21:28

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16212 Postów:

Vita też nie :potter:


  • 2

#16 Malutki Napisany 09 kwiecień 2013 - 21:30

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2377 Postów:
Spoiler

Obrazki chyba za ładne na DSa.

Resident na 3Ds'a gniecie tego batmana pod względem technicznym

Info:

- Warner Bros. wanted to have a 2.5D-style Arkham game in the style of Metroidvania
- The company chose Armature because the studio was familiar with that style of game
- Takes place after the end of Origins
- Set on the isolated island at the Blackgate Penitentiary
- Prison uprising has occurred
- Intro level in Gotham
- Batman goes to Blackgate in order to put a stop to the riot
- 2D animatics with full voices tell the story
- Batman moves through a side-scrolling game world
- He’ll pick up near gear and take on enemies along the way
- Interconnected passages and prison secrets
- Not focused on leveling up abilities like the console games
- Instead, it stays true to the subgenre’s formula
- All of Batman’s improvements came through gear pick-ups and upgrades
- Team wanted to give players more of a sense of collection
- Mostly set along a 2D plane
- Takes full advantage of the visual three-dimensionality of the environments
- Explore, fight, and interact with the foreground abnd background
- Can grapple up to gargoyles on a background balcony while a crowd of armed inmates pass by
- Enemies will go after Batman from all angles
- Go to the foreground or background to tackle a designed foe
- Combat similar to the console Batman games
- Button taps to attack, counter, and use gear are in place
- Freeflow combat system
- Built from the ground up
- Batarang: stun enemies or hit distant objects
- Line launcher: cross wide gaps
- Explosive gel variation: shoot from a launcher onto spots around the screen
- This lets you get involved with entertaining takedowns such as dropping a chandelier on enemies from above
- More gadgets will also be in the game
- Has a version of the predator mode
- Game has a few more layers of feedback
- Ex: can see the sightlines of enemies
- This lets you know if enemies can see you or not
- Same kind of vantage points, floor grates, silent takedowns, glide kicks, weapon use, and breakable walls as in the console games
- Game is split into various sections
- Each can be accessed once you figure out a way inside
- No save rooms
- Modern checkpoint system
- Can manually save whenever you desire
- Can defeat the bosses in any ordder if you find out where you want to go
- “We don’t want you to break the game, but if you can exploit it in a certain way that we haven’t thought of, that’s awesome. So it’s conceivable the players will have abilities that don’t necessarily jibe that great with the boss. We’ve taken some cues from other games where if you have a particular item against a boss, you’ll just rip them a new one, but we don’t tell you what that item is”
- Will have detective mode
- Tap a button and the screen fades into a digitized overlay with detailed info
- Green enemies: enemies haven’t seen you
- Red enemies: enemies are onto your location
- Move a reticle around the screen to focus Batman’s attention
- Can use this to uncover secrets
- Uncover clues and analyze dangerous situations in detective mode

http://nintendoevery...hots/?pid=41397


  • 0

#17 Danteusz Napisany 09 kwiecień 2013 - 21:31

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27922 Postów:

OLO, teraz dopiero kliknąłem w obrazek i zrobił się 2x większy. Vita by dała radę z taką rozdziałką gdyby miała odpowiedni ekran


  • 0

#18 xell Napisany 09 kwiecień 2013 - 21:33

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16212 Postów:

Nie byłbym taki pewien, takie Uncharted działa w połowie rozdzielczości ekranika.

Resident na 3Ds'a gniecie tego batmana pod względem technicznym

Za to Batman być może będzie dobrą szpilą. :potter:


  • 0

#19 Danteusz Napisany 09 kwiecień 2013 - 21:34

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27922 Postów:

Nie byłbym taki pewien, takie Uncharted działa w połowie rozdzielczości ekranika. 

 

Już gorszego porównania nie mogłeś znaleźć


  • 0

#20 wrog Napisany 09 kwiecień 2013 - 23:01

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3046 Postów:

Mogliby to wydać na PSN/XBLA jako preorder bonus właściwego Origins albo nawet za kasę :)


  • 1

#21 Kaxi Napisany 10 kwiecień 2013 - 00:13

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:

No no, ciekawie się zapowiada, ciekawe czy przed premierą dostaniemy prawdziwe shoty z 3DSa ;) Jeśli będzie wyglądało chociaż jak Castlevania i będzie płynnie,  to już byłoby fajnie.


  • 0

#22 MaxVarEmreis Napisany 10 kwiecień 2013 - 06:51

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Super wiadomość. Ciekawe czy Będzie przypominać nową Castlevanie 2,5D (nastawioną na walkę), czy może te starsze produkcje (eksploracja).


  • 0

#23 Tawotnica Napisany 11 kwiecień 2013 - 08:27

Tawotnica

    Samus Aran

  • Reformatorzy
  • 9923 Postów:

- No save rooms
- Modern checkpoint system

Meh. Oby w związku z tym poziom trudności nie był zbyt niski. Może jestem staromodny, ale save roomy w metroidvaniach bardzo lubię, dodają sporo emocji do rozgrywki i trzeba cały czas mieć się na baczności zapuszczając się w rejony z mocniejszymi przeciwnikami. Częste checkpointy (za) mocno uprościły Mirror of Fate, a system walki źle zniósł przenosiny na 2D. Mam nadzieję, że z Batmanem takich problemów nie będzie i zrobią rozbudowaną grę na trochę więcej niż 8h, ale tak na dobrą sprawę to przy tego typu spin-offach nie ma co liczyć na wiele.

 

ed: okładka

batmanarkhamoriginsblac.jpg


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 30 maj 2013 - 21:48

  • 0

#24 ACZ Napisany 01 czerwiec 2013 - 13:22

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 30861 Postów:

a tu vity:

blackgatebopvv.jpg


  • 0

#25 MaxVarEmreis Napisany 12 czerwiec 2013 - 07:48

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

batman_blackgate-1.jpg

Reszta: http://nintendoevery...te-screenshots/


  • 0

#26 Shinigami Napisany 12 czerwiec 2013 - 10:43

Shinigami

    Mam grube kości!

  • Forumowicze
  • 32716 Postów:

Liczę, że gra będzie warta tytułu Arkham.


  • 0

#27 Zwyrol Napisany 12 czerwiec 2013 - 17:57

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3623 Postów:

Gameplay z Vity.

 

 

 


  • 0

#28 Zwyrol Napisany 30 sierpień 2013 - 15:14

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3623 Postów:

 


  • 1

#29 Kaxi Napisany 01 wrzesień 2013 - 11:42

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:

Trochę info:

 

- will feature multiple endings
- a mysterious explosion at Blackgate allows inmates to take over the facility
- take down Blackgate's three bosses—Black Mask, Penguin and Joker
- defeat them in any order you like
- the last half-hour of the game changes depending on who players take on last
- camera angles are varied throughout the game
- stumble upon Catwoman while she is stealing data from a government building
- this acts as the intro mission
- counter and stun certain enemies in order to beat them
- find grapple points that Batman can hook onto and reel himself up
- includes removable grates and breakable walls 
- activate Detective Vision by tapping the touchscreen 
- sliding your finger on the screen will reveal points of interest
- hold your finger on those points to scan them for info
- Catwoman serves as a guide through the prison
- you'll eventually obtain the Batclaw
- fight Bronze Tiger in the prison yard
- Bronze Tiger is forced to fight by the Penguin
- battles include parrying and counters
- different bosses will be more vulnerable to different gadgets
- backtrack in the prison to use new gadgets to reach previously inaccessible areas


  • 0

#30 Shinigami Napisany 01 wrzesień 2013 - 21:43

Shinigami

    Mam grube kości!

  • Forumowicze
  • 32716 Postów:

Ciekawe i niestety potwierdzone już jakiś czas temu info: gra będzie na jakieś 4h.


  • 0