Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sayonara UmiharaKawase

Agatsuma 3DS

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 Tawotnica Napisany 11 kwietnia 2013 - 14:11

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 073 Postów:
3506vdc.jpg


wychodzi 20.06. w Japonii na kartridżu i w eShopie, jest planowane wydanie na zachodzie

Biorąc pod uwagę, że wydawcą jest Agatsuma można zakładać, że w Europie Umihara Kawase pojawi się jako tytuł eShop-only, podobnie jak Code of Princess.

Niektórzy może grali na emulatorze w pierwszą odsłonę na SNES'a i pamiętają przesłodzoną plaformówkę o dziewczynce z wędką. Ciekawa fizyka i właśnie grapple wędkowy czynią z tej giereczki ciekawostkę, którą warto mieć na radarze.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 15 kwietnia 2014 - 22:24

  • 0

#2 Tawotnica Napisany 29 października 2013 - 04:42

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 073 Postów:
http://www.siliconer...ing-early-2014/

wiem, że nikogo oprócz mnie te newsy, ale jest nadzieja! Hamburgery dostaną grę pod nazwą Yumi's Odd Odyssey na początku przyszłego roku, wydawcą będzie Natsume. Skoro już będzie przetłumaczona na angielski, to scenariusz jak z Code of Princess może się powtórzyć. Believe!
  • 0

#3 Kaxi Napisany 29 października 2013 - 09:35

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:

Myślałem„ że to spin off Abe's Odyssey.


  • 0

#4 Tawotnica Napisany 13 grudnia 2013 - 22:50

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 073 Postów:

asnImme.jpg

 

It's happening! Będzie w PALlandzie :) 


  • 0

#5 erzetPL Napisany 14 grudnia 2013 - 12:17

erzetPL

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 961 Postów:

A wiadomo kiedy dokładnie? Czy nadal bliżej nie określona przyszłość?


  • 0

#6 Tawotnica Napisany 14 grudnia 2013 - 14:26

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 073 Postów:
Nadal TBA, ale skoro w listopadzie dostało rankingi, to obstawiałbym początek przyszłego roku. W US wychodzi w styczniu.
  • 0

#7 Tawotnica Napisany 15 kwietnia 2014 - 20:28

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 073 Postów:

 

24.04 u nas!  :please:

 

My wędka is ready.  

 

 


  • 0

#8 cybercotlet Napisany 15 kwietnia 2014 - 22:03

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 576 Postów:

IMO wygląda trochę padacznie.


  • 0

#9 Kaxi Napisany 15 kwietnia 2014 - 22:14

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:

Gra jak gra, ale ten zwiastun jest tak padacznie zrobiony, że szok, zero koncepcji w nim.


  • 0

#10 Tawotnica Napisany 15 kwietnia 2014 - 22:21

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 073 Postów:
recka destructoid mnie kupiła:

You're basically free to do whatever you want with the hook, as it can attach to walls, ceilings, and floors. You can retract it, loosen it, swing, rappel -- anything you've done before in a grappling game, you can do it here.
[...]
The controls are also extremely precise, and since all you need is one button to throw out your hook and one button to jump, they're easy to pick up. [...]
You aren't going to have an easy time swinging around though, because despite the cute veneer, this game is tough. You'll have to get really creative to figure out some of the game's puzzle-like stages, since some of the goals are smartly hidden.

http://www.destructo...ey-272559.phtml

I'd only recommend Yumi's Odd Odyssey to the most dedicated platforming fans out there. Purists will love it,

that's me, all right! Pierwsza Umi na SNESa też wygląda jak błoto, jest brutalnie trudna, ale przy tym mega-grywalna. Nikogo nie mam zamiaru przekonywać do wykładania ponad stówki za gierkę, która tkwi w czasach PSXa, ale osobiście uwielbiam takie dziwadła.
  • 0

#11 Tawotnica Napisany 26 kwietnia 2014 - 03:41

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 073 Postów:

Dobra, skończyłem 10 plansz i bolą mnie palce od mashowania krzyżakiem  :ftopa: Fizyka wędki jest super-delikatna i najdrobniejszy błąd karany jest śmiercią już od samego początku:

 

EkBvS3m.jpg

 

...

 

Sterowanie można sobie dowolnie zmapować. Standardowo gierka używa tylko dwóch przycisków - jeden do skoku, drugi do wędki, ale imo wygodniej mieć jeszcze pod łopatkowymi ustawione rzuty pod kątem, bo circle pad się tak sobie sprawdza w celowaniu. 

 

Przyzwyczajenie się do operowania wędką zajmuje chwilę czasu. Przede wszystkim trzeba się nauczyć rozhuśtać Umi. Robi się to skracając w odpowiednim momencie wędkę wciskając dół na krzyżaku w połączeniu z bujaniem się na prawo/lewo. Dlatego też kciuk boli, bo łatwo przegapić moment w którym należy odczepić wędkę i można zaczynać całą zabawę od początku. Levele są krótkie, parominutowe, więc częsty retry aż tak mocno nie boli:

 

6BVi9By.jpg

 

a jak się już raz załapie mechanikę, to tą linką można WSZYSTKO, nawet wykonać ćwierćobrót na platformę zwisając z jej dołu.

 

Plansze w Sayonara UmiharaKawase są tak sadystycznie zaprojektowane, że wymagają wielokrotnego przejścia w celu znalezienia ukrytych drzwi:

tY2924B.jpg

Trzeba się wyuczyć skoków, nabierania pędu z przyczepioną gdzieś wędką czy właśnie huśtania, bo za pierwszym podejściem zebranie najprostszych znajdziek (zbieramy plecaczki) to jakaś abstrakcja. W tym wszystkim na domiar złego przeszkadzają nam jeszcze złe ryby. Tak, ZŁE RYBY. Na przykład rekin żarłacz-ludojad: 


dgKhSLa.jpg

 

Możemy je wędką potraktować i potem w nie wejść (Umi chyba je chowa do plecaczka... ok) ale trzeba pamiętać o tym, żeby nie puszczać przycisku od wędki. 


Prze***ana gierka. Jak myślicie, że graliście kiedyś w trudną platformówkę z grapple, to się mylicie. Zagrajcie w Umihara Kawase.

 

  


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 26 kwietnia 2014 - 03:44

  • 0

#12 Tawotnica Napisany 06 stycznia 2015 - 12:09

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 073 Postów:

http://gematsu.com/2...-coming-ps-vita

 

23.04. wyjdzie na Vitę (na razie wersja japońska) z nowym rozmieszczeniem przeciwników, lepszą grafiką i oryginalną Umihara Kawase do odblokowania. Double dip day 1, jeśli wychodzi w pudełku, krzyżak Vity będzie cierpiał  :ninjadance:


  • 0

#13 cybercotlet Napisany 02 sierpnia 2015 - 09:56

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 576 Postów:

Odkopuję temat. :olo:

IMO wygląda trochę padacznie.

Dokładnie tak jest

Dobra ale od początku nie wiem kogo poje*ało żeby chcieć za tą grę 20gbp (normalna cena) - jakbym tyle dał za nią to chyba bym sobie musiał wydłubać oczy.
Gierka jest faktycznie bardzo trudna i operowanie wędką wydaje się dość hardcore'owe. Najbardziej jednak co w niej mnie póki co denerwuje (jestem dopiero na 4 planszy) to to, że po każdej śmierci wyrzuca do menu gdzie muszę jeszcze raz wystartować level - strasznie denerwujące to jest. Spodziewałem się, że gierka będzie mega surowa ale nie aż tak - szczególnie mowa tutaj o tym wywalaniu do menu braku jakiegokolwiek intra itp

Póki co nie wiem czy jest to gra godna polecenia bo za mało grałem. Jak ktoś kocha trudne/skillowe gry to może brać w ciemno.


  • 0



Inne z tagami: