Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Legend of Zelda: A Link Between Worlds

Nintendo 3DS

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
653 odpowiedzi na ten temat

#61 torq314 Napisany 18 kwietnia 2013 - 19:09

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 492 Postów:

Tym bardziej że sądzę że tylko idiocie może nie podobać się WiiU bądź osobie która z grami nie ma nic wspólnego bądź nie miałą z nimi styczności więcej niż 5 lat... ;]


Hipoteza obalona przeze mnie, nie jestem idiotą, mam trochę wspólnego z grami i to przez ostatnie jakieś 25 lat i mi się Wii nie podoba.

;)

Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 18 kwietnia 2013 - 19:10

  • 0

#62 Likensmart Napisany 18 kwietnia 2013 - 19:12

Likensmart

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 618 Postów:

W MC wioski nie były tak ubogie i puste. Kaz odśwież sobie lepiej Minisza bo z tego co widać nie grałeś w niego przed Zeldami z DS.


  • 0

#63 Kradziej Napisany 18 kwietnia 2013 - 19:23

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Jakoś tak.. bezpłciowo oprawa graficzna tej gry wygląda - nie podoba mi się :nie:


  • 0

#64 Pious Napisany 18 kwietnia 2013 - 19:41

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

W MC wioski nie były tak ubogie i puste. Kaz odśwież sobie lepiej Minisza bo z tego co widać nie grałeś w niego przed Zeldami z DS.

Dokładnie. PH pod tym względem jest kompletnym dnem. Dosłownie wszystko tu jest puste i bez charakteru. Nie pomaga nawet pseudo-klimat z TWW i spłycenie całej rozgrywki. ST początkowo wydawało mi się być krokiem milowym w dobrą stronę w tej kwestii, ale pomimo bycia dużo lepszą grą niż PH, dalej jest zeldową wydmuszką. MC to zupełnie inna kategoria. Świat jest niewielki, ale za to przepełniony życiem i charakterem. Nie ma tam pustki na sporych obszarach, nie zastanawiasz się nigdy, czy w ogóle coś się w danym miejscu wydarzy, bo zawsze wiesz, że ciągle coś się tu dzieje, nie mówiąc o masie sekretów.

 

W Zeldach na DS z kolei po pierwszych zachwytach nad graficzką i gimikowym sterowaniem, gracz zaczyna kombinować, czy dana wysepka/miasteczko ma jakikolwiek sens. Zazwyczaj niestety nie. Podobne zarzuty można mieć do lochów, które są kompletnie nijakie. Raz że styl graficzny zabija klimat, a dwa, że lochy są równie martwe co zewnętrzny świat. Czasem widoczny jest jakiś przebłysk w postaci ciekawych zagadek, ale jako całość jest bardzo bardzo mizernie. Do tego typowe dla Zeldy zdobywanie nowego itemu, żeby gdzieś się dostać jest tu znowu mocno zubożałe.

 

IMO jedyne czym wygrywają Zeldy na DS to bossowie. Dla mnie bezapelacyjnie to właśnie PH i ST mają najfajniejszych szefów w całej serii.


  • 2

#65 ACZ Napisany 18 kwietnia 2013 - 19:41

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 164 Postów:

jako autorytet konsolowy wypowiem sie obiektywnie co sądzę o phantom hourglass.

spedzilem z grą 3 czy 4 godzinki. wiecej nie dalem rady, bo bylo za duzo stylusa. nie spodobalo mi sie to, ze sie stylusem chodzilo, takie to jakos mega casulowe mi sie wydalo. znudzilo mnie to i gre porzucilem.

stwierdzam, ze jest to slaba gra i wysokie noty zebrala tylko dlatego, ze recenzenci nie mieli jaj zeby kolejnej Zeldzie dac uczciwe ocenki.  :^^:


  • 1

#66 Pious Napisany 18 kwietnia 2013 - 19:46

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

jako autorytet konsolowy wypowiem sie obiektywnie co sądzę o phantom hourglass.

spedzilem z grą 3 czy 4 godzinki. wiecej nie dalem rady, bo bylo za duzo stylusa. nie spodobalo mi sie to, ze sie stylusem chodzilo, takie to jakos mega casulowe mi sie wydalo. znudzilo mnie to i gre porzucilem.

stwierdzam, ze jest to slaba gra. :^^:

Pomimo humorystycznej otoczki, ten post jest dokładnym podsumowaniem PH.


  • 0

#67 lukaszSA Napisany 18 kwietnia 2013 - 19:55

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:


  • 0

#68 twilitekid Napisany 18 kwietnia 2013 - 20:04

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:

Nie rozumiem dlaczego klikanie stylusem jest bardziej każualowe od wciskania przycisków w celu poruszania postacią.


  • 0

#69 torq314 Napisany 18 kwietnia 2013 - 20:06

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 492 Postów:

jako autorytet konsolowy wypowiem sie obiektywnie co sądzę o phantom hourglass.
spedzilem z grą 3 czy 4 godzinki. wiecej nie dalem rady, bo bylo za duzo stylusa. nie spodobalo mi sie to, ze sie stylusem chodzilo, takie to jakos mega casulowe mi sie wydalo. znudzilo mnie to i gre porzucilem.
stwierdzam, ze jest to slaba gra i wysokie noty zebrala tylko dlatego, ze recenzenci nie mieli jaj zeby kolejnej Zeldzie dac uczciwe ocenki. :^^:


Dzięki. Zgłaszam wniosek żeby to trafiło do forumowego wiki pod hasłem "Phantom Hourglass"
  • 0

#70 Tawotnica Napisany 18 kwietnia 2013 - 20:25

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Wow, pamiętajmy że mówimy tu o DSie.

Właśnie pamiętając o DSie nie można nie wspomnieć ot tym, że znakomita większość gier silących sie na 3D wygląda jak kupa i Zeldy nie są tu wyjątkiem. Jedynie 4 Heroes of Light i Okamiden jako tako bronią się stylem. Wrażenie 'brzydkości' w PH i ST potęguje fakt, że są bezpośrednimi sequelami genialnie trzymającego się do dzisiaj Wind Wakera i boleśnie widać cięcia, jakie developerzy musieli zrobić, żeby przenieść taką stylistykę na handhelda.
Tak na dobrą sprawę to kwestia preferencji. Ja jestem fanem Ezlo, świetny sidekick. Linebeck z kolei jest nieznośny. Ty możesz mieć odwrotnie. Minish Cap też jest dalekie od ideału, pierwsze co bym skrytykował to niski poziom trudności i jak na Zeldę jest bardzo krótka, ale dla mnie ma dużo więcej wspominanej często przy okazji różnych gier 1st party „magii Nintendo” w szczegółach. Wszystkie postacie mają imiona, przy każdej kolejnej rozgrywce randomowo trafiają się nowi ludzie do wymiany kinstones, zupełnie inny setting w timelinie tak mocno ją odróżnia od reszty odsłon w serii, że długi czas uważano MC za spin-off. Charakterna gierka, właśnie takie powinny imo być Zeldy. Moim głównym zarzutem w stronę PH/ST niech będzie, że są to po prostu gorsze Wind Wakery, przez co grało mi się cały czas z pewnym niesmakiem.

 

Phantom Hourglass miał nowe sterowanie i nie był to gimmick!

Przecież to jeden z lepszych przykładów gry, która wykorzystuje wszystkie gimmicki DSa - ekran dotykowy, mikrofon, nawet pamiętam zamknięcie DSa w celu odbicia pieczęci na mapie. It's as gimmicky as it can get.

>
Fajnie by było jakby te posty były przeniesione do innego topicu ;]zaśmiecamy

O to bym się nie martwił, każdy temat o Zeldzie podobnie kończy.

Nie rozumiem dlaczego klikanie stylusem jest bardziej każualowe od wciskania przycisków w celu poruszania postacią.

Jest mniej precyzyjne, ponadto stylus+ręka zasłaniają nieco ekran. Na XLu jest spoko, ale wtedy gra w ogóle nie wygląda...

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 18 kwietnia 2013 - 20:27

  • 0

#71 funditto Napisany 18 kwietnia 2013 - 23:27

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:

http://www.youtube.c...-pg7w8KU#at=541

 

9 i pół minuty gameplayu z nowej Zeldy - szybko zaczęły pojawiać się te filmiki. Zadziwia mnie w Nintendo to, że potrafią uchronić się przed przeciekami. Może naprawdę WiiU też ruszy ostro i niespodziewanie zacznie rzucać sporo gier? Cięzko narazie uwierzyć, ale o 3DSie myśleliśmy podobnie, a teraz wydaje się, że może to być jeszcze lepsza konsola niż jej poprzednik.


  • 0

#72 Texz Napisany 19 kwietnia 2013 - 07:36

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Zastanawiam się jak po trójwymiarowej Zeldzie na 3DS będę się czuł grając w coś co równie dobrze mogłoby wylądować w eShopie... pewnie wyląduje, ale gierka wygląa jak popierdółka za pół ceny, nie pełnoprawna Zelda. 


  • 0

#73 lukaszSA Napisany 19 kwietnia 2013 - 11:07

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Wideo-porównanie z ALttP


  • 0

#74 MaxVarEmreis Napisany 19 kwietnia 2013 - 11:12

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Graficznie bardziej podoba mi się stara. Jedynie animacja odstaje od tej nowej wersji.


  • 0

#75 Tawotnica Napisany 02 maja 2013 - 15:10

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
http://reviews.cnet....e-played-in-3d/

troszeczkę nowego info od Aonumy. Potwierdza, że tak jak w ALTTP będzą światy light/dark
  • 0

#76 Tawotnica Napisany 06 czerwca 2013 - 09:12

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
http://www.videogame...0fps_in_3d.html

troszeczkę nowego info od Aonumy. Potwierdza, że ALTTP2 będzie śmigać w 60 klatkach.
  • 0

#77 funditto Napisany 06 czerwca 2013 - 11:46

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:

Przy takiej grafice 30 klatek to byłaby kpina ;)..60 klatek - chociaż tyle dobrego :)


  • 0

#78 Kaxi Napisany 06 czerwca 2013 - 11:48

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Chodzi o to, że 60 fps również z włączonym 3D.


  • 0

#79 funditto Napisany 06 czerwca 2013 - 12:14

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:

Właśnie spojrzałem na link i zauważyłem. To rzeczywiście jest dobry motyw


  • 0

#80 Kaxi Napisany 11 czerwca 2013 - 15:58

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

 

Przenieśc do d... Znaczy zmienić nazwę tematu :P

 

A LINK BETWEEN WORLDS!


  • 0

#81 Pious Napisany 11 czerwca 2013 - 16:13

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Tytuł słaby, ale gra zacna. Ponownie - czemu karwa direct tego nie zawierał?


  • 0

#82 Kaxi Napisany 11 czerwca 2013 - 16:24

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Bo była imprezka poświęcona grze miech temu.

 

A musieli przecież wcisnąć w te 40 minut informację o opóźnieniu Wii Fit U.


  • 0

#83 Kaz Napisany 11 czerwca 2013 - 21:39

Kaz

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 613 Postów:

Trailer słaby... gra mnie ostatnio zajarała na maksa ale tu nic nowego nie pokazali. Czekamy dalej.


  • 0

#84 lukaszSA Napisany 13 czerwca 2013 - 19:36

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:


Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 13 czerwca 2013 - 19:36

  • 0

#85 torq314 Napisany 13 czerwca 2013 - 19:49

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 492 Postów:
ten motyw z chodzeniem po ścianach niszczy całą grę :(
  • 0

#86 Pious Napisany 13 czerwca 2013 - 21:27

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Czepianie się na siłe to już jest powoli. Patent jest zajebisty. Wreszcie coś innego niż typowe itemy. Do tego jak tak patrzę na to demo to zapowiada się świetnie. Typowy klasyczny gameplay z zeldy. Brakuje mi tylko jakiegoś nakreślenia historii.


  • 0

#87 burnstein Napisany 14 czerwca 2013 - 07:10

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 124 Postów:

w gejplejach z tej gry mam problemy z oceną wysokości, ale może gdybym to ja łaził linkiem to bym nie miał


  • 0

#88 Tawotnica Napisany 07 sierpnia 2013 - 16:17

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:


z każdym kolejnym trailerem bardziej się jaram. Już mi nawet przeszło meczenie na recycling świata. Patent z dwoma światami wprawdzie oklepany, ale ta zamiana w malunek wygrywa. Listopad 2013
  • 0

#89 Godot Napisany 07 sierpnia 2013 - 17:44

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Day1. Wiadomo, Zelda :) Rozkręca się konkretnie 3DS
  • 0

#90 mic Napisany 07 sierpnia 2013 - 18:20

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:

Ta Zelda to najlepszy punkt całego directa, ogólnie 3ds ma sporo gier, aż kasy nie starcza aby wszystko ograc :)


  • 0



Inne z tagami: