Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak and Daxter Trilogy


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 ACZ Napisany 19 kwietnia 2013 - 13:48

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 165 Postów:

w czerwcu na Vicie. 

 

trailer:


  • 0

#2 Cola Napisany 21 maja 2013 - 03:02

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Super, bo miałem brać na PS3, ale na Vitce Jak sprawdzi się lepiej.
  • 0

#3 Matt Napisany 19 czerwca 2013 - 14:35

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Mi się wydaje, czy to już dziś wychodzi? Czytałem pierwsze recenzje i nie są zbyt pochlebne - podobnie jak w przypadku ostatniego Sly'a - dwie różne gry. Srawdzimy w praniu :)
  • 0

#4 Matt Napisany 22 czerwca 2013 - 19:09

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:

PS Vita nie nadaje się do konwersji 1:1 z PlayStation 3 - dość nieźle jednak sprawdza się, jako przenośne PlayStation 2. Kolekcją Jak & Daxter bawię się od dwóch dni, jeśli jeszcze nie kupiliście jej na PS3, to wpadnie Wam za darmo przy okazji zakupu wersji na Vitę. Znowu cross-buy (co cieszy) i brak tym razem kopiujących się trofeów (co nie cieszy). Jeśli dzifffka chce 6 platyn, to musi 6 gier roztrzaskać na 100%. Szkoda, bo Psycho i tak postawi za to cycki w Platinum Club. Przykre :D

 

We wszystkie trzy części gra się świetnie - najgorzej jednak i najbardziej byle jak skonwertowano część pierwszą. Grafika ostra jest jak żyleta, ale konsola napędza tę grę z maksymalną prędkością 15 klatek na sekundę, zdarza jej się dramatycznie zachrupać, a w opcjach znaleźć można... szkoda słów... opcję wyłączenia wibracji. Poważnie - wibracja on / wibracja off. Na PS Vita... Oj, na szybko zapierd.alano z tą grą - dobrze chociaż, że bardzo ładnie wygląda. 

 

Poniżej kilka screenów złapanych z jedynki - po oczach bije aliasing, ale na małym ekranie tego zupełnie nie widać.

 

2013-06-21-130745.jpg

 

Nie trawię już chrupiących gier. Niech je wszystkie ktoś wreszcie spali! XXI wiek, kosmiczne procesory GPU w telefonach komórkowych, a tu taka konwersja!

 

2013-06-21-155746.jpg

 

Szczęśliwie jest kolorowo, wesoło dla oka i przyjaźnie dla ucha!

 

2013-06-21-212207.jpg

 

Wyspa taka, jaką ją pamiętacie z PS2. Do PS3 sporo brakuje!



2013-06-21-213232.jpg

Ale pod względem zawartości - wersje na PS2/PS3/PSVita nie różnią się. Ta sama gra.

 

 

Dodam tylko szybko, że Jak II: Renegade idzie w znacznie niższej rozdzielczości, ale sama rozgrywka jest już znacznie płynniejsza. Rozpiszę się o nim, jak tylko rozwalę jedynkę.

 

Trójka natomiast działa nieco bardziej "skokowo", niż dwójka, ale wygląda najlepiej z całej przenośnej trylogii. Zagram w to pewnie za dwa lata :)


  • 3

#5 Kradziej Napisany 23 czerwca 2013 - 09:12

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Posprawdzałem opinie ludzi w sieci i jest tak, jak piszesz - Jak & Daxter czasami prawie niegrywalny. Bardzo, bardzo słabo, bo to (moim zdaniem) najlepsza gra w serii. I spora część jej uroku leży właśnie w płynnej animacji.


  • 0

#6 Dutch Napisany 23 czerwca 2013 - 09:25

Dutch

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 037 Postów:

Dziwne że postanowili wydać tak niedopracowaną konwersję.


  • 0

#7 Matt Napisany 23 czerwca 2013 - 12:12

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
I te wibracje - włącz / wyłącz. Kontrola jakości leży w śmietniku między resztkami obiadu sprzed tygodnia.
  • 0

#8 nole Napisany 23 czerwca 2013 - 15:08

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 730 Postów:

Brawo Sony. :fp: 

I teraz niech mi ktoś powie: jakim cudem third parties mają się przykładać i trzaskać nowe gry na Vitę (najlepiej jeszcze AAA), skoro samo Sony ma to w dupie. :[ 

Sly jeszcze jakoś zachował twarz, ale jego robiło to samo studio co wersję na PS3. Następnie tragiczny i opóźniony port Ratchet & Clank: Q-Force i teraz mój ukochany DŻAK!!

ŁAJ!? Sony ŁAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJ!??!

:why: :why: :why:   


Ten post był edytowany przez nole dnia: 23 czerwca 2013 - 15:09

  • 0

#9 Matt Napisany 23 czerwca 2013 - 17:22

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
No, Ratchet Q-Force jest przekur.ewsko spaszczony - nawet nie chce mi się tego po raz drugi odpalać. Temat na inną dyskusję - nie warto chyba nawet takiego zakładać tematu. Liczba klatek animacji to jakieś 2 na sekundę. Kto aprobuje w Sony te krapszoty?

Ten post był edytowany przez Matt dnia: 23 czerwca 2013 - 17:57

  • 0