Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wolfenstein: The New Order

MachineGames Bethesda PS4 PS3 XONE X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
186 odpowiedzi na ten temat

#121 torq314 Napisany 24 maja 2014 - 20:48

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 392 Postów:

Trochę pograłem i gra daje sporo frajdy. Warto kupić.


Cóż, jakby były minusy to byś zgarniał.

Nie czujesz że nikt w to prawie nie gra, ludzie chcą trochę subiektywnych opinii poczytać, ale u licha, nie na pół zdania. Napisz jaka jest długa, jaka trudna, czy fabuła ssie czy nie, jak się ma do poprzednich wolfów, a jak mechanika wypada na tle innych fpsów.

Daj coś od siebie więcej.
  • 0

#122 fingus Napisany 24 maja 2014 - 20:52

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Słyszałem, że mocno podciągnęli grafikę w porównaniu do jedynki.
  • 1

#123 Sunstorm Napisany 24 maja 2014 - 20:54

Sunstorm

    Chocobo

  • Zbanowani
  • 24 Postów:
Za dużo napisać nie mogę, bo za mną około 4h grania, ale pierwsze wrażenie bardzo dobre - grafika ładna, mapy dobrze przemyślane, co ważne zabijanie wrogów daje sporo radochy. Jak będzie tak do konća to mocne 8/10 zdecydowanie. Jak pogram dłużej to napiszę więcej :)
  • 0

#124 Kaxi Napisany 31 maja 2014 - 09:57

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 130 Postów:

Wolfik na razie bardzo przyjemny, choć jestem dopiero po prologu. Strzela się bardziej staroszkolnie, zwłaszcza z dwoma gunami, ale trochę skryptów też jest :) To FPS z naciskiem na fabułę o mordowaniu Nazistów, więc moja bajka która mojsza już być nie może :D Fajnie, że dialogi są w różnych językach, zależnie od narodowości, w tym po polsku!


  • 0

#125 Kradziej Napisany 31 maja 2014 - 12:49

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Opinie i co ciekawsze recki w sieci mocno mnie tą grą zaintrygowały. Aż się całkiem podjarałem i po sesji chętnie ogram. Na pewno chętniej niż watch_dogs (porównanie stąd, że gry wyszły w tym samym okresie i obydwie mają wysoki budżet).
  • 0

#126 Zeus-Nelson Napisany 31 maja 2014 - 18:41

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:

Skończyłem pierwsza dwa rozdziały i jest bardzo spoko. Klimat daje radę, a rozwalanie niemców jest sycące. Żałuje tylko że gram na poprzedniej generacji sprzętu bo gierka wygląda nawet tutaj nieźle, ale ma ewidentny problem z doczytywaniem tekstur. 

Jedynie sterowanie z lekka zassysa (serio nie można ustawić strzelania pod R1? O_O) i miejscami irytuje. 

 

ps: Polski ślad zdecydowanie sympatyczny ;)


  • 0

#127 Ryan Napisany 31 maja 2014 - 20:13

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Grasz na inferior console, to musisz się męczyć z dziwnym sterowaniem. :cf:
  • 0

#128 xell Napisany 31 maja 2014 - 20:19

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 185 Postów:

Opinie i co ciekawsze recki w sieci mocno mnie tą grą zaintrygowały. Aż się całkiem podjarałem i po sesji chętnie ogram. Na pewno chętniej niż watch_dogs (porównanie stąd, że gry wyszły w tym samym okresie i obydwie mają wysoki budżet).

Biatch, identyczne porównanie słyszałem w ostatnim Idle Thumbs, prawie słowo w słowo to co powiedział Chris Remo. Nieładnie tak cudze myśli wstawiać jako własne :olo:


  • 0

#129 Kradziej Napisany 31 maja 2014 - 20:38

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Też słyszałem to porównanie w Idle Thumbs. Chris Remo i ja dochodzimy do podobnych wniosków - wielkie umysły ewidentnie myślą podobnie :^^:

Tak bardziej serio to jakbyś kojarzył mój stosunek do serii Assassin's Creed i większości gier z otwartym światem dzisiaj wydawanych to przewidziałbyś, jak zareaguję na watch_dogs :P
  • 0

#130 michalmarek77 Napisany 01 czerwca 2014 - 09:04

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:
Lord Karnage jest wniebowziety singlem. To wystarczająca rekomendacja by kupic... Kupiłbym, ale nie mam jeszcze PS4 :( Na. Ps360 jest okej, lepiej jednak to ograć na new genach.
  • 0

#131 cwany-lis Napisany 01 czerwca 2014 - 18:06

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 558 Postów:

ps: Polski ślad zdecydowanie sympatyczny ;)

 


poza pielęgniarkami jest coś jeszcze ?


  • 0

#132 Zeus-Nelson Napisany 01 czerwca 2014 - 19:02

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:

Główna towarzyszka i miłość Blazko to własnie Ania - polska pielęgniarka która przewija się przez większość gry ;) Poza tym w pewnym momencie Blazko przeprasza też ją za swój kiepski polski...no i są misje które rozgrywają się niby w naszym kraju.

 

Jestem jakoś w 3/4 gry i póki co giereczka na 8...ale podejrzewam że jutro skończę i wydam finałową ocenę. 


  • 0

#133 Rudolf Napisany 01 czerwca 2014 - 19:27

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 5 694 Postów:

Te miejsca u nas to nawiązanie do obozów czy co? Mordor może..? :mog:


  • 0

#134 Sunstorm Napisany 01 czerwca 2014 - 23:40

Sunstorm

    Chocobo

  • Zbanowani
  • 24 Postów:
Gierka jest super. Wszystko na bardzo wysokim poziomie, dzieki czemu całokształt jest taki jakiego oczekiwałem. Jestem pod koniec gry, ale już teraz z całą pewnością i przekonaniem mogę ją polecić każdemu kto lubi postrzelać.
  • 0

#135 KoBik Napisany 02 czerwca 2014 - 10:51

KoBik

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 3 170 Postów:
Mimo ze w ogole nie interesowalem sie gra to wpadla do mojego koszyka must have.
  • 0

#136 Kaxi Napisany 02 czerwca 2014 - 14:43

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 130 Postów:

Wczoraj chyba doszedłem gdzieś do połowy gry i jest super! Na razie jaram się samym strzelaniem, zabijaniem po cichu Nazistów, ogolnej rozpierdolem, fajnym światem przedstawionym i całkiem niezłą fabułą. I już jestem bardzo zadowolony. A widzę, że rozwój postaci i side-questy (lub bardziej cllectible może to są) też są niczego sobie, tylko na razie zbyt mocno prę do przodu by się im przyzwoicie przyjrzeć :)

 

Na razie 9/10.


  • 0

#137 Sunstorm Napisany 02 czerwca 2014 - 19:07

Sunstorm

    Chocobo

  • Zbanowani
  • 24 Postów:
KoBik i bardzo dobrze, będziesz zadowolony :)
  • 0

#138 Zeus-Nelson Napisany 04 czerwca 2014 - 17:18

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:

Skończone wczoraj. W sumie od moich pierwszych wrażeń niewiele się zmieniło: naprawdę porządny kawałek staroszkolnego FPSa. Na plus na pewno zaliczyć można to że gra ma swój klimat, jest oryginalna i kopiuje większość oklepanych motywów które ostatnio królują w fpsach. Nie ma tutaj za wielu skryptów, regenerowania zdrowia (fajnie rozwiązano motyw z apteczkami), czy bezpłciowego multiplayera. Mamy singla którego przechodzi się od pierwszej do ostatniej misji z nieskrywaną przyjemnością wyrzynając kolejne zastępy nazistów. Mimo że większość miejscówek jest jednak do bólu oklepana, to na szczęście mają swój charakter i można na niektórych znaleźć sporo fajnych smaczków. Poza tym jest to chyba pierwszy tytuł w których misje w pojazdach czy misja

Spoiler

mnie nie irytowały. Wszystko jest odpowiednio wyważone, dzięki czemu nie ma przegięcia ani w ciągłym poginaniu z buta i strzelaniu, ani w wepchniętych misjach "pojazdowych".
 
Fabuła może nie jest porywająca, ale daje kopa do wyrzynania kolejnych zastępów nazistów z pieśnią wojenną na ustach. Szczególnie postacie są całkiem oryginalne i mimo że główny herr oponent, czyli Generał Trupia Główka brzmi po polsku idiotycznie, to razem z resztą ferajny z Anią Oliwą na czele tworzą całkiem barwną galerię osobistości. Każdy ma swoją historię (Blazko w trakcie gry kilkukrotnie wspomina swoje doświadczenia albo dzieli się przemyśleniami) i fajnie że nie są tylko pixelami do odstrzału. 

 

Gameplay mimo że nie jest odkrywczy, to przede wszystkim daję sporo frajdy ze strzelania, co według mnie jest najważniejsze w szuterkach. Naparzanie z dwóch giwer i dobrze zaprojektowany arsenał (pomijając snajperkę która trochę zasysa i praktycznie z niej nie korzystałem) to zdecydowanie największy plus. Odpowiednio rozwiązano też kwestie zdobywania kolejnych umiejętności (zdobywamy je za wykonywanie określonych zadań, np: zabójstw z ukrycia nożem, czy z użyciem dwóch broni) i nagradzają taki styl gry jaki sobie wybierzemy...chociaż gdzieś w 3/4 gry można spokojnie odblokować już wszystko i być zarówno idealnym ninja jak i ramboidem. Poza tym w grze jest sporo ukrytych fantów do zbierania (skarbów, listów, nagrań), także są to małe nagrody dla tych którzy lubią lizać ściany. 


Wizualnie niestety grałem w wersje "dla biedaków" na ps3 także ciężko mi oceniać grafikę. Na pewno mocno mogę pochwalić design i pomijając problemy z doczytywaniem tekstur albo małymi bugami graficznymi wygląda naprawdę porządnie.  


Przejście gry zajmuje spokojnie z 10h, a że mamy sporo rzeczy do zebrania i dwie różne ścieżki fabularne (chociaż to może za dużo powiedziane) to można spędzić z Wolfem nawet i koło 15-16h. Dla mnie przygody Blazko to spokojnie 8+, chociaż nie wiem czy wydałbym na nie aż 250zł ;)
 
ps: a w bonusie ciekawe bugi graficzne (gwieździste tekstury) które udało mi się uchwycić w dosłownie 2, albo 3 miejscach:
2014-06-0_eenpxxr.jpg
 
2014-06-0_eenpxxw.jpg
 

 

2014-06-0_eenpxex.jpg
 
ps2: wiem folia na tv, ale wiocha :cf: ale niestety do czasu zbliżającej się przeprowadzki wolałem ja zostawić


Ten post był edytowany przez Zeus-Nelson dnia: 04 czerwca 2014 - 17:22

  • 3

#139 MonsieurWoland Napisany 04 czerwca 2014 - 17:21

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 249 Postów:

ja tam odpuszczam nie kupuje już fps o którym zapomnę po skończeniu, bo multi nie przetrwa 

 

po za tym nie łapie stylistyki łączenia s-f z ww2

 

Przeciez ta gra nie ma multi.


  • 0

#140 Nyjacz Napisany 02 lipca 2014 - 00:20

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 955 Postów:

Pograłem chwilę i taki trochę mod do Rage'a. Wygląda identycznie, rusza się identycznie, strzela się identycznie, a i doczytywanie tekstur też się przytrafi. Niemniej solidny kawałek giercy, jak będę miał PS4, to na pewno kupię.


  • 0

#141 Tawotnica Napisany 22 września 2014 - 12:11

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 049 Postów:

Powoli kończę, właśnie rozdupiłem

Spoiler
:bowdown:
Wolfenstein to najlepsza gra w jaką w tej chwili można zagrać na PS4 i nie chodzi tu o oprawę, która jest jeszcze mocno past-genowa, ale o fabułę i grywalność.

 

Zacznijmy od tego, że grę kupiłem zachęcony świetnym voice actingiem w różnych językach i pod tym względem The New Order dostarcza po całości. Np. Niemcy mówią po niemiecku, żeby historia o mecha-naziolach, wygrywających drugą WŚ była bardziej wiarygodna. Nawet są Polskie postacie, które mówią po polsku! Szok i niedowierzanie! :potter: Na voice-overach nie koniec, bo plakaty, wycinki z gazet, oznaczenia na drogach, napisy znakach czy maszynach wszystkie są w oryginalnym języku. Takie coś dla mnie jako niemiecko-polskiego dual-language wieldera jest zum Zunge-schnalzen ;) i zachwyca mnie nawet rozpikselowana Gelbwurst w spiżarni.

 

Do strzelania musiałem się trochę przestawić. Po nowym kosmicznym blasterku od Bungie sterowanie w TNO wydawało mi się mocno kwadratowe. Szczególnie do niskich skoków nie mogłem się przyzwyczaić i zamiast wyboru broni pod R1 zdarzało mi się rzucać granatem, który zmapowany jest pod ten sam przycisk. Po chwili ogrania nie miałem już większych problemów, a dual-wield, dostępny dla większości broni to coś pięknego. Podwójnym shotgunem można robić takie rambo, że głowa mała. Nie dość, że naszym przenośnym arsenałem robimy już wystarczający sajgon, to okazjonalnie gra nas wsadza za działka automatyczne w wieżyczkach, helikopterach i nawet do mecha (!!!).    

 

Kampania jest podzielona na rozdziały i pokazuje konkurencji jak świetnie można zróżnicować tryb single-player w FPSie (patrzę na ciebie Bioshock: Inifinite). Oprócz najczęstszego motywu eliminowania dowódców, którzy przyzywają posiłki (spawnuje się kolejne mięso armatnie, dopóki ich nie ukatrupimy) musimy się niejednokrotnie ścierać z wielkimi mechami, skradać się po kanałach z samym nożem albo szukać sobie przejścia, przecinając siatki bronią laserową.

 

Dla fanów zbieractwa pochowane są notki rozszyfrowujące kod enigma, złote przedmioty i upgrady ekwipunku. Dodatkową zabawę zapewnia system perków, czyli aczików in-game typu „zabij 5 dowódców, rzucając w nich nożem”. Za zrobienie tego wyzwania dostajemy dodatkowe miejsce na kolejny nóż w eq i odblokowujemy następny perk. Warto dodać, że perki są podzielone na parę kategorii – tactical, stealth, assault, demolition, co zachęca do różnorodnego grania.  

 

Pacing The New Order ma znakomity. Czytając opinie w sieci często trafiałem na narzekania odnośnie fetch-questów w naszej bazie wypadowej „znajdź Maxowi zabawki” etc., ale imo są dosyć proste, a przyjemnie zwalniają tempo, dają chwilę odsapnąć od łomotu karabinów maszynowych i pozwalają jeszcze bardziej wsiąknąć w klimat i poznać trochę postaci pobocznych.

 

Historie drugoplanowych bohaterów to element, w którym scenariusz naprawdę błyszczy. Na przykład kłótnia afroamerykańskiego gitarzysty J z Blazkowiczem, w której nasz Jimi Hendrix wannabe zaskakująco szczerze wypomina Williamowi, że jest stereotypowym jankesem, który gdyby nie wojna byłby wysłany przez rząd ciemiężyć czarnoskórą ludność i niczym się nie różni od znienawidzonych nazistów mnie przyjemnie rozbroiła.

 

Zaskakujących wstawek jest więcej, również w misjach „w polu”. Raz się znajdujemy w pociągu przy jednym stole z panią Oberstrumbannfuehrer Engel, rozwiązując quiz na aryjskość. Innym razem obsługujemy maszynę do mieszania betonu w chorwackim obozie koncentracyjnym. Wykonywanie takich drobnych czynności, logicznie wplecionych w fabułę pomaga budować napięcie i sprawia, że Wolfenstein ma bardziej feeling gry akcji niż korytarzykowego shootera.

 

Bardzo dobra gra, której jedynym problemem jest taka sobie grafika, zarówno pod względem szaroburego art-stylu jak i technicznego wykonania. Posiadacze PS4 powinni jednak przymknąć na to oko, bo przy obecnym wyborze gier na next-geny raczej ciężko nie brać pod uwagi kupna The New Order tylko przez to, że słabo wygląda. 


  • 8

#142 michalmarek77 Napisany 22 września 2014 - 16:28

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:
Jak ja Cię nienawidzę Tawot. Jutro zapieprzam do sklepu... (bo dziś juz nie dam rady)
  • 0

#143 Texz Napisany 22 września 2014 - 19:50

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Nie ma ciekawych ofert, nikt za stówkę nie sprzedaje wersji na PS4 :( Czekam i się nie doczekam. 


  • 0

#144 Queen Napisany 23 września 2014 - 07:09

Queen

    Pikachu

  • Narybek
  • 74 Postów:

Gra wymiata, masa smaczków z wersji 3D karma dla psów, puchary ukryte przejścia. Do tego polskie akcent.

 


  • 0

#145 Pawel333 Napisany 27 listopada 2014 - 10:26

Pawel333

    Pikachu

  • Narybek
  • 89 Postów:

Pytanie:

można gdzieś w menu sprawdzić na jakim poziomie trudności przeszło się dany rozdział? - nie mogę tego znaleźć.


  • 0

#146 BeSOS Napisany 27 listopada 2014 - 10:28

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Karwa mam straszna chetke na ta gierunie :sir:

Ktos sprzedaje :cf:?


  • 0

#147 DanteTDH Napisany 27 listopada 2014 - 12:36

DanteTDH

    Power Armored

  • Forumowicze
  • 1 099 Postów:

Tawot - dałem plusa. Idealnie podsumowałeś to, co czyni z tej gry tak silny tytuł na rynku. Ograłem dwa razy (warto dodać, że są dwie ścieżki, nie różniące się między sobą drastycznie, ale wystarczająco, by co jakiś czas ucieszyć się z nowych opcji) i polecam każdemu, kto chciałby zobaczyć jak wyglądać powinna dobrze zrealizowana fabuła oraz postaci w grze wideo. Bez żałosnych akcji, jak w Metro, gdzie te postacie mówiące po angielsku z rosyjskim akcentem wykańczają mnie psychicznie.


  • 0

#148 michalmarek77 Napisany 22 grudnia 2014 - 07:33

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

Gram sobie w tego Wolfa i nadszedl chyba juz czas by napisac kilka slow o nim.

 

THE GOOD

Design jest fenomenalny. No po prostu perfekcyjnie MachineGames przygotowali wizje swiata, ktorym rzadza Nazisci. Ta retro przyszlosc nie dosc , ze jest przemyslana w kazdym, najdrobniejszym szczegole, jest cholernie spojna w kazdym aspekcie - od uniformow, przez plakaty propagandowe, bronie, przedmioty, urzadzenia. Czapki z glow. Cos niesamowitego

pX8h8rl.jpg

 

Gameplay. Jest dobry...czuc w nim retro :) Choc na pytanie czy to dobrze, czy zle, kazdy musi sobie odpowiedziec samemu...

Prowadzenie opowiesci. Zajebiscie podoba mi sie, ze w grze jest od groma przerywnikow fabularnych. Fajnei, ze mieli jaja i w ten sposob podali story, a nie tak jak jest teraz przez jakies kolekcjonerskie karty w przegladarce, czy tony tekstu na ekranach ladowania.

 

THE MEH

 

Wizaualia, choc zapieraja dech designem, kluja w oczy wykonaniem. Dosc napisac, ze RAGE na X360 jest ladniejsza gra niz W:tNO na PS4. Powaznie. Sprawdzalem...Grafika spelnia swoja funkcje, i choc to najwyzej sredniacki poziom past-genow, mimo wad moze sie podobac.  

 

THE BAD

 

Story. Design to absolutne mistrzostwo, sposob w jaki fabula podawana jest graczowi takze zasluguje na podziw, jednakze sama historia...Uscislijmy, fabula w chwili gdy B.J spotyka sie  w 1960r z Ruchem Oporu, roztrzaskuje sie niczym tafla lodu, spuszczona ze szczytu Empire State Building,  po upadku na granitowa plyte chodnikowa. Absurdalnosc tak kole w oczy, ze one doslownie krwawia podczas grania...

Tempo rozgrywki. Generalnie misje sa okej, jest intensywnie, grubo, wybuchowo...Problem nastepuje w momencie, gdy w "kwaterze" ruchu oporu gra kaze nam udawac pomagiera poszczegolnych towarzyszy...Buieganie po trzykondygnacyjnej lokacji, w celu znajdywania i przekazywania pier**l w stylu "pustaka" czy "archiwalnej teczki" jest tak idiotyczne, drazniace i zupelnei niepotrzebne...

Po cholere to wstawili do giereczki ??? Nie mozna bylo tej zmudnej bieganiny  zamienic na krotka scenke przerywnikowa ? WTF ???

 

Generalnie liczy sie tylko "The good" - miodnosc, w wiekszosci / :cf: /, rozsadza żyłska. Gra się swietnie , to najwazniejsze...

n48lCkm.jpg


Ten post był edytowany przez michalmarek77 dnia: 22 grudnia 2014 - 07:34

  • 0

#149 DanteTDH Napisany 22 grudnia 2014 - 10:27

DanteTDH

    Power Armored

  • Forumowicze
  • 1 099 Postów:

Story. Design to absolutne mistrzostwo, sposob w jaki fabula podawana jest graczowi takze zasluguje na podziw, jednakze sama historia...Uscislijmy, fabula w chwili gdy B.J spotyka sie  w 1960r z Ruchem Oporu, roztrzaskuje sie niczym tafla lodu, spuszczona ze szczytu Empire State Building,  po upadku na granitowa plyte chodnikowa. Absurdalnosc tak kole w oczy, ze one doslownie krwawia podczas grania...

Tempo rozgrywki. Generalnie misje sa okej, jest intensywnie, grubo, wybuchowo...Problem nastepuje w momencie, gdy w "kwaterze" ruchu oporu gra kaze nam udawac pomagiera poszczegolnych towarzyszy...Buieganie po trzykondygnacyjnej lokacji, w celu znajdywania i przekazywania pier**l w stylu "pustaka" czy "archiwalnej teczki" jest tak idiotyczne, drazniace i zupelnei niepotrzebne...

Po cholere to wstawili do giereczki ??? Nie mozna bylo tej zmudnej bieganiny  zamienic na krotka scenke przerywnikowa ? WTF ???

 

Mi akurat te fragmentu gejpleju podeszły soczyście i moim zdaniem to takie właśnie rozwiązania stanowią o sile fabularnej i emocjonalnej tego tytułu. Dzięki tym przerywnikom można poznać dokładniej postacie dramatu oraz złapać oddech pomiędzy jedną rzeźnią, a drugą. Nie od kozery Blaskowicz w takim miejscu może uderzyć w kimę, ale również porozmawiać z co ważniejszymi postaciami o ich miejscu w całej tej historii. Dla mnie gra straciłaby bardzo dużo po wycięciu tych fragmentów. No i dizajnowo to również jedna z lepszych miejscówek w grze, imo.


  • 0

#150 michalmarek77 Napisany 22 grudnia 2014 - 10:35

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

Tak, design miejscowki jest boski. choc to /przynajmniej tyle ile widzialem/ non stop jest na niemalze astralnym poziomie.

A co do tych fragmentow rozgrywki...

Nietrudno sie z Toba nie zgodzic - faktycznie jest / moze byc tak jak piszesz. IMO /szalenie subiektywnie/ chyba jednak daloby sie to nie gorzej osiagnac cut-scenkami. Kwestia gustu...Ja za brakiem tych fragmentow specjalnie chyba bym nie tesknil.

 


Ten post był edytowany przez michalmarek77 dnia: 22 grudnia 2014 - 10:36

  • 0



Inne z tagami: